Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : entwicklungshilfe / sozialarbeit

wurschtli
11.07.2005, 20:18
... wür d gern ab januar so was i dem bereich mache, im usland.

het öpper scho so was gmacht, het öpper erfahrige, infos?

dankeschön.

Knight
11.07.2005, 20:39
Original geschrieben von wurschtli

dankeschön.

kolleg gaht bald 4 woche nach Burkina Faso e schuel go baue, nachher chan ich der meh hälfe.
er weiss eifach scho das es döt weder schissi no duschi git und er mues sich d'haar abrasiere. ;)

findi aber e geili sach, machi sicher au no oft i mim läbe.

schubiman
11.07.2005, 22:34
e kollegin hät in peru strassechinder gholfe und in syrie glaubs unterrichtet.

e andri gat uf brasilie, au um strassechinder hälfe. aber alles durch christlichi organisatione. ds isch de bescht wäg, für so öpis. da chunnsch a gueti plätz ane. denke mal i dire näggschte chile wirsch paar infos drzue becho...

mod
11.07.2005, 22:35
mini nochberin het müese zahle dassi döf go helfe :\

Vollmond
12.07.2005, 17:20

dankeschön.

ich würd emol bi seriöse organisatione wie unicef oder terre des hommes nochefroge. die sin uf das spezialisiert und chönnte di sicher guet berote und neume iteile. sin au zimli fründlichi und hilfsbereiti lüüt, gän uf mails innerhalb vo 1-2täg antwort und luege s möglichscht wo sie mache chönne.

greetz

Jahkri
08.08.2005, 15:35
Im Internet findsch sicher au no einiges a Informationä über das Thema. Ich würd eifach mal go Google........(und nur Siitenä uus dr Schwiiz aazeige laa)

Find ich übrigens ä Mega-Edli und gueti Idee vo dir, andere Mänsche go hälfe ga. Respect :yeah: :bolognais

Ich will so öppis au mal mache, bin aber momentan na recht stark mit em TempleofHipHop.ch beschäftigt. Ich will aber dass dr Tempel sich au uf solchi Themenä konzentriert.

Peace Zäme

Jahkri

mib
08.08.2005, 15:42
I wör der au empfehle mol bi dinere Pfarrei gu nohfroge. Also eigentli sötts i jedere Pfarrei irgend en typ ha, wo sich spezialisiert hät für so sache. Hät wells halt e christlichi institution isch de nochteil, dass wend zum bispiil in brasilie bisch, au chli das religiöse ding muesch vertrete. also chasch dene chind wo dich denn mit chli andere auge alueget (well du döte halt denn scho als de liäbi Chrischt vu de schwiz zellsch) nöd eifach verzelle dass uf gott schissisch oder weiss ich was..

..defür häsch sicher e easy unterkunft und zässä, also häsch eigentli kei choschte, ussert vilicht sFlugticket..

diken
08.08.2005, 15:43

dankeschön.

HAHA
du bisch guet!
mir schicked etz gad eine vo eusne deejays is exil nach bolivie.
am sunntig morge wird er bereits im flüüger hocke. ich frög en aber vorher na wie die organisation heisst. er gaht ja au go sozialarbet leiste. zudem findet no en ustuusch statt was das ganze fast kostelos macht..mir händ jetz defür en tequilafeste mexikaner für eis jahr under eusne fittich :D :D

Sandro
08.08.2005, 15:59
gosch mol unter

http://www.nouvelle-planete.ch/

go luege.

die präsentieret sich au seriös und alles. eini us de schuel het da au mol gmacht goht aber nöd mit mir id klass het eifach mol bi allne klasse en vortrag gmacht het guet usgseh...