Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : BBB8 - Voting

Knight
12.07.2005, 00:50
Holla, in diesem Thread wird der Sieger des wohl schrägsten BBBs bis jetzt ausgewählt werden (gut, bin selber noch nicht so lange dabei ;)).

Dazu abstimmen können alle aightgenossen.ch User.

Die Beats findet man in diesem Packet:

Downloadlink aktuallisiert***BBB8 Beats (28 Stücke)*** (www.somnium.ch/bbb8-beats.zip)

*BBB8 Beats (28 Stücke) (alternativer, langsamer download mirror)* (http://ganzyachting.ch/special/bbb/bbb8-beats.zip)

(es lohnt sich auch sie anzuhören, wenn man nicht am Battle interessiert ist, sind ein paar ganz geile dinger dabei!)

Bitte votet auf folgende Weise:
1. Platz PRODUCERNAME (für drei Punkte),
2. Platz PRODUCERNAME (für zwei Punkte),
3. Platz PRODUCERNAME (für einen Punkt).

(Der Producername ist der erste Name in den Filenamen der Mp3-Dateien.)

Es müssen alle drei Plätze vergeben werden, da sonst das Voting nicht gezählt werden kann. Natürlich darf Jeder nur einmal abstimmen.

Bitte postet nur Votings in diesem Thread, keine anderen Posts.

Das Voting läuft zwei Wochen lang bis zum 24.07.2005.

Weitere Threads:
Kommentare (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=13595)
Einzelne Beats (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=13594)
Infos (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=13036)

Der Sieger dieses Beatbaubattles wird die Samples für den nächsten BBB zur Verfügung stellen müssen. :p

Mit möglichst vielen Votings wird den Beatbaubattlern immens geholfen und möglicherweise zukünftige Preise für die Sieger ermöglicht.
Ausserdem ist sicherlich jeder Beatbauer um ein Feedback, beim Voting oder im Kommentare-Thread, sehr froh.
Werbung für das Voting wird daher sehr geschätzt. :)

Falls ich jemandem im Beat-Packet vergessen habe, etwas an den Angaben nicht stimmt oder der Server zu lahm ist, etc. bitte mir per PM mitteilen.

ASK51
12.07.2005, 13:23
Hm, interessant das ich der Erste bin, obwohls gestern doch alle so eilig hatten:confused:

Naja, das kommt sicher noch.

Also ich hab mich mal für folgende Producer entschieden:

Platz 1. Los Turntablos mit Shag-a-Delic
Ich hab hier eigentlich nix zu meckern. Der Beat is nich unbedingt mein neuer Lieblingsbeat, aber was die Jungs aus dem Material gemacht haben...alle Achtung. Ist eigentlich der Beat, der mit allem nbisschen rumspielt (samplemässig gesehen) aber dennoch ein sehr homogenes Gesamtergebnis abliefert.
Ganz Geil Gemacht!

Platz 2. Scope mit Raeblicheib
Ja da muss ich auch nicht viel sagen. Weniger ist mehr. Damit konnte man mich schon immer beeindrucken. Und die Samples sind ja auch noch recht bouncig.
Alles in allem einfach ein pushiger Minimalbeat der genau in meine Kerbe schlägt.

und last but not least
Platz 3. Spenza mit Deepfrickle
Ich weiss garnich was dazu sagen. Der Beat is auch nich unbedingt mein Style aber... wow. Die Effekte und so, die sind der Killer. Stimmiges Gesammtergebnis dazu. War sehr schwer den Beat auf Platz 3 statt 2 zu platzieren, weil er auch wie der Platz 1 Beat enorm viel Skillz beinhaltet.

So das is mein Senf dazu und ich freu mich schon aufs nächste Mal.

spenzasequenza
12.07.2005, 15:48
1. knight
isch eifach ifallsriicher als di meischte beats, und isch schön gmacht, und halt ganz en andrä asatz als di ganze gitarrloop-verhacke-oder-sogar-grad-so-lah-beats...

2.beatbone
mich närvt di gitarr extrem, aber du hesch no am erträglichschte gschafft di izsetze hehe... isch solids handwärch, und grad e bitz z vill hall ufer snare(oder rim)
aber cool

3.ach, was solls, konfus
kriägsch ja grindweh...haha
abär naja, der theorie halber.

bsunders cool gfunne hani di drums vom rüädi snare! uhüäre langsam, aber geile groove... leider heschs mit dum xylophon grad e bitz versaut...

Patrock diine hani öi vone schtimmig her cool gfunne, abär hesch z vil hall druf, das värwäschts irgendwiä zimlich... klingt so wiit wäg...

LkB hesch hüäre nici drums... aber mit dem dont give up on me gedüdel hesch der gnüäg minuspunkt gholt, zum nit unner d erschte 3 zcho... hehe...

und so wiitär.

nääch diz mal hets wirklich zimlich vil komischi bieats därbii kha... und keinä wa mi jetz total gflasht hetti, inkl. miinum 4 bit frickle dings...

Jean d' Arm
12.07.2005, 16:55
1. beatbone

2. DJ LKB

3. scope

...het no s paar meh vomer o hei gfaue.

i hoffe s git ä guete priis nächst mau! :blingblin

Knight
12.07.2005, 18:21
1. domi
2. spenza
3. beatbone

nöd wiit dehinder:
Los Turtablos, Wordsworth, konfus.

dasmal chan ich mer dänn mal ziit näh all beats churz z'kritisiere, machi am wochenänd.

stimme dene zue wo säged das dasmal die absolute burner fähled... samples spiled da sicher e rolle aber das findi au easy so, d'kreativität isch jetz würkli chli meh gfrögt. han s'gfühl d'hammerbeats fähled wil de kOnfus und de spenza eifach chli abdriftet sind. ;) abgseh vo de spitze isch s'niveau aber nöd gross hinder de andere paar BBB's.

miz
12.07.2005, 19:09
los turntablos: fetti piano melodie händer da zämegschnipslet. drumline findi au edel und de bass groovt schön.

captain haddok: isch eigentlich au voll easy,mir gat eifach dgittare mit dä ziit uf de sack.

scope: busta rhymes lässt grüssen.hehe. edli drums hesch da baschtlet. gfalltmer guet.

the rawk: sehr düschter das ganze. guet gmacht aber voll ned min gschmack.

jeandarm: da gfallemer vorallem drums mega guet die hesch voll edel gsetzt. au das trompete sample hesch guet integriert.

don pasquale:gfallt mir persönlich jetzt weniger. ich finde drums e chli lasch und die cheibä rassle stresst mi mega. sry

bluntmosphere: minerä meinig na hesch du sbeschte us de samples usegholt, mega abwechsligsrich, drums sind au edel. au didee vomne 2 in 1 beat findi cool. vorallem de zweiti teil findi ober krass. sichär en favoritä beat

beb bryce: friedlichi drums-probz- dgitare hesch genial verschnipslet, voll gmüetlichä beat. seinzig womi stresst isch das "please" sample aber das isch es detail.

dj sleat aka lan: findi eigentli au na cool, krasse bass.

spenza: genial gmacht. isch mir persönlich eifach viel zstruuub, ned so min gschmack.

konfus: ganz e krassi drumline hesch da gmacht. de bass isch au voll de burner. dsamples hesch au voll genial igsetzt.ganz en geilä effect hesch über dvocal samples gleit, hammer. gfalltmer huärä guet. sichär au en favorite.

cyclone: wiederemal einä wo spiano verwändet het. isch eigentli na friedlich-schön zum losä.

ruedi snare: struubs beatli.hehe. glaub genau drum gfallts mer so. edli sampleverwärtig. drums sind au voll gedigä. edli sach

patrock: au e chli e eigeartigs teil aber voll fett gmacht. gfalltmer au huärä guet.

rapfan: yeah, das erinneret mi irgendwie a knight rider.hehe. chunt geil mi de trompetä und em bass.

bassless: fets drum pattern, dgittare chunt au fett. de zweiti teil mit dem mega geschnipsel findi e chli strub, aber sehr guet gmacht.

domi: au ganz edel, wie schomal gseit du hesch eifach sbeschte us de gitare usegholt und drums sind au easy.

lkb:din liks beat findi eigentli au na cool, vorallem drums sind gedige, dsamples hesch au guet igsetzt.

fatum: weniger min gschmack, isch aber au na easy.

smut: eigentlich au na easy, ich find eifach dmelodie wird mit de ziit e chli langwilig.

wordsworth: gfalltmer na guet, easy gmacht mit dem gitare sample.

sam: was mer da huärä fgallt sind dvocal samples. rescht isch au guet.

fml promoteus: da steched au drums usä, findi geil gsetzt.

ondacova: gfalltmer au na, das trompete sample chund na edel, mit de ziit aber chli langwilig.

fekesh: easy drums und au dmelodie chunt na fett.

knight: sicher au einä vo de bessere beats, gfalltmer mega.

beatbone: hammer, huärä geili drums, dsamples sind au geil gsetzt.

miz:hehe:rolleyes: dä bass isch scheisse und wie scho gseit e chli minimalistisch.

ich hoffe dasi niemär vergässä han.

1:konfus
2:bluntmosphere
3:domi

4:ruedi snare
5:spenza
6:dj lkb
7:beatbone

8 : patrock
9:knight
10:rapfan

peace;)

EphToDaRhyme
12.07.2005, 20:29
1. Domi.. Die meischte Gitarre Tracks sind so öppis vo strange zämegschnippslet, aber du häsch sie huerä speziell gmacht! Propz!

2. Ondacova.. Eigentli häts mer hauptsächlich de Kick atue.. :D Dä hät schön Bode und punch hehe.. Bin halt Drumfetisch :)

3. Konfus.. Nur dritte well mer de Afang zu dänne isch.. Rescht isch hart..

Dä räscht hät ja es Feedie becho..

scope
12.07.2005, 22:00
1. ondacova - unknown
2. domi
3. los turntablos

the_rawk
12.07.2005, 22:52
und hie mini top 3:

1. Knight
2. Los Turtablos
3. DJ LKB

u respect a aui angere!

Ruedi Snare
13.07.2005, 00:32
aaaaalso, isch nöd eifach xi, top drü usäzkrischtalisiärä. han mini favoritä jetzt jenschti mol inäzogä (kritkä dazuä bzw. zu allnä bbb8-ärzüügnis im kommentar-thread)... s'letschtä - für d'entscheidig wesentlichs - argument isch drum xi, wiä schnäll mir das züüx verleidä, uf dä sack goht o.ä. bzw. weli beats mit jedäm mol losä immer bessär wärdäd.

ärgäbnis:

1. spenza (dä siäch wird ebä mit jedäm mol bessär, hehe, niä langwiilig, mit chopf nickt automatico mit)

2. konfus (geil geil geil! verleidäd nöd, viiiil abwächslig, schön mit effäkt gschäffälät)

3. knight (einä wiä keinä, schönä aasatz, ziäht mächtig)

so, das sind's also:brille:

gaaanz ganz knapp am podäscht verbii sind lkb und los turntablos

:yo:

edit: Original geschrieben von the_rawk
u respect a aui angere!

Big Flame
13.07.2005, 01:11
1. Beatbone

2. Los Turntablos

3. knight

steinway
13.07.2005, 18:09
1. los turntablos

2. ondacova

3. domi

propz a ali andere

Brooklyn
14.07.2005, 15:36
Also es het dismal huuuer struubi Sache drunder wo ächt dr Ohrechräbs laht lah wachse... Dänke da insbesondere ah kOnfus und Frekesh aber ufd Spitze tribts dr LAN mit sim Beat "Running" Hoffe sehr, ihr heit öich nid z' fest Müeh gäh bi däm Shit u süsch duets mir sehr leid aber ds duet ächt weh...

So itz zum positive! Het es paar Kunstwärchli derbii, Pops ah Knight, Bluntmosphere, Patrock (Di beat stimmt haargenau mit däm: :dance: überiih hehe), Domi (guitarra espagnõla höhö), Ondacova, um nume es paari z' nenne...

Mini 6 Punkt göh aber ah

1. Los Turntablos
2. Beatbone
3. DJ LKB

um no schnäu dr Spenza z' erwähne: :bluepunk: :bluepunk: loool ja soper, bisch scho chli e Honk hä?! :p

damos
14.07.2005, 15:57
1) -DOMI
2) -ONDACOVA
3) -DJ LKB

domi, dä beat isch würkli cool han an grad uf min i pöd tua ! hehe

vilicht will i spaniol bin ! aber glaub eher willer eifach geil produziart isch vom groove und arrangment här smoove klingt!

witta sou!!! hehe

:D

mQ_2Bn
14.07.2005, 16:25
1.Los Turntablos
2.Ruedi Snare
3.The rawk

ohni kommentar :D

DrH
14.07.2005, 18:13
1. DJ LKB (3Pt)

2. Patrock (2Pt)

3. Konfus (1 Pt)

Knapp dra vorbi sind no gsi: Domi, Los Turntablos und Scope...

Ansonsten han i leider kei Ziit zum äs Feedback abgeh sorry...

Aber Big Respect a alli, wo do mitmached!!! Go on!

Looki
14.07.2005, 20:43
1. Los Turntablos

2. Konfus

3. FML Prometeus

FreestyleFritz
15.07.2005, 10:25
knight!!! ganz fett!!!

triplex
15.07.2005, 11:54
1. Ondacova

2. Ruedi Snare

3. DOMI

Meine sicht der dinge...

fallenhope
15.07.2005, 12:24
So, habe mir allen Beats und die Samples angehört. Herausgestanden haben dabei folgende Beats:

1. Wordsworth: Gut aus den Samples gehört und starken Track daraus gemacht, würde gerne darüber reimen.
2. Knight: Sehr kreativ, etwas ganz neues, samples um einiges modifiziert.
3. LAN: Schöne Stimmung, gefällt mir.

FreestyleFritz, muss man nicht alle 3 Plätze vergeben?

smee
17.07.2005, 16:35
"Aus 6 mach 3" here we go:

Beatbone - Universe
Schöne drums, und vor allem cool wie du die Gitarre zerschnibbelt hast und nicht einfach übernommen hast.

Bluntmosphere - Stierkampf
Der erste Teil ist ok, aber auch nix besonderes. Dafür killt der Teil ab 1.50 etwa alles! :D 1a

Los Turntablos - Shag-a-delic
Sehr cooler Beat, gibts ansich nix auszusetzen..

Patrock - Dings
Stylish.. Gefällt mir ansich super, aber, wie auch schon gesagt wurde, find ich den Sound irgendwie verwaschen, das Sample müsste mehr in den Vordergrund find ich.. Drums sind pervers..

Ruedi Snare - Please please please
Extrem geiler Beat! Auch hervorragend zum drübercutten geeignet hehe.

Säm - Don't give the fuck up on me
Jo auch das ein cooler Beat, Klavier ist easy, und vor allem das Vocalsample kommt gut

Da ne Entscheidung zu treffen war extrem schwer aber nach mehrmaligem Hören vote ich:

1. Bluntmosphere
2. Los Turntablos
3. Ruedi Snare

:yo:

Fletsch
18.07.2005, 13:46
1. Domi
2. Los Turntablos
3. Ben Bryce

Weedy Gonzales
18.07.2005, 17:13
Mini Favoritä:
[list=1]
Knight - Had to do it
Los Turntablos - Shag-a-Delic
Domi - La guitarra espanola
[/list=1]

Knapp verpasst:

Konfus - Störgrüsch
Beatbone - Universe

big_samy
18.07.2005, 17:43
1. Knight

2. Konfus (extrem geil gmacht, 2 Pünkt für d technik!)
3. LAN

bi däm BBB hetts nach mim gschmack zimlech weni geili beats drbi gha... dr einzig beat womi würklech huere gflasht het u woni eifach so würd lose isch dr "had to do it" vom knight! hammer beat! (und mine flasht mi natürlech o, aber öich nidso so wies usgseht :D ehja...)

konfus
18.07.2005, 18:20
1. LAN (geile scheiss, du huere trance-dj, haha.)

2. Domi (schöni sach, chillig. die congas chömed au fett)

3. Patrock (huere chrank, dä reverb isch chli übertriebe, aber witzigi ideeä drinn)

wiiter goh würs öppe so: lkb, turntablos, knight, spenza, blunt...

friiidlisch, wiitermache.

Patrock
18.07.2005, 20:12
Mein Voting...

1. Patrock
2. Patrock
3. Patrock

Sonst krieg ich ja gar keine Punkte mehr.

And now for something completely different.
A man with a tape recorder up his brother's nose.

1. Eph, du brillianter Handwerker.
2. Spenza, du Bzzt-Krrk-Brrrrm.
3. Domi, du Popper.

4. Konfus
5. Fatum
6. LKB
7. LAN
8. Sam
9. Beatbone
10. Bluntosphere

ograL
19.07.2005, 13:40
1. Los Turntablos
2. Patrock
3. Beatbone/Domi

bim 3 chami nid entscheide jede bechunnt d heufti

Wordsworth
19.07.2005, 20:11
Salü zäme

1. Domi

2. Los Turntablos

3. Ben Bryce

en schöne gäll...

triplex
19.07.2005, 20:42
wie sieht's eigentlich mit dem zwischenstand aus?

Brooklyn
19.07.2005, 21:02
Original geschrieben von triplex
wie sieht's eigentlich mit dem zwischenstand aus?

1. Los Turntablos (34)
2. Domi (25)
3. Knight (16)
4. Beatbone (12),Konfus (12),Ondacova (12)
5. Spenza (8), DJ LKB (8),
6. Bluntmosphere (5), Ruedi snare (5), Patrock (5), LAN (5)
7. Scope (3), Wordsworth (3)
8. Ben Bryce (2)
9. FML (1), The rawk (1)

höhö

Knight
19.07.2005, 21:28
tststs jetz hani dänkd mier schaffeds mal en voting thread völlig kommentarlos z'bhalte. :p

also ab jetz bitte nur no votings da ine (abgseh vo vilicht es paar pushs da und da).

Brooklyn, merci für s'zelle, chume aber chli uf öppis anders. votings vo FreestyleFritz und ograL döfed leider nonig zellt werde, müssted no verbesseret werde. aber egal.

ograL
19.07.2005, 23:05
mi vote geit haut a beatbone da dr domi scho z viu het :D

Smörebröd
22.07.2005, 11:57
Aso Erstmal Big Probz für alli wo mit gmach hend... s'sind troz dä "spezielle" ;) samples heure viell verschiedeni Beats use cho
& jedä het sin aigne Style obwohl viell mit dä Guitare oder em JazzTeil was bastlet hend... hetti nöd dänkt! Thumbs Up!

S'Sind hald cho chli die Kreative gföget gsi... aber das isch i.O.
Mich hend s'Samples nöd so gflasht (halt gschmacksach)... drum het dä Spassfaktor bim produziere chli dunder glitte,
Wenni suscht ä geili Idee han is mer glich wenni die ganz Nacht vor em FL hocke, das isch aber nöd passiert...
Und Drum-Samples hani ez au no nie mit FX müesse pushe, obwohl han ez no paar tighti Tricks glärnt, aso cooli Sach!!
Bin glich uf JEDÄ FALL next time wieder däbi... Samples hin oder här!!

* REIHENFOLGE BELIEBIG bzw. NO KEINE FAVORITEN *

LKB: Chunt bouncig... Guitare isch au easy, aber nüt speziells,
d'Don't don't-Vocals findi chli House mässig,
(Sones DontDont hani zerscht au ihbout i mim beat ;) hans denn aber glich lah)

Turntablos: Hammer Drums! Nice FX Ihstellige ..
sPiano gfallt mer nöd so, defür Hammer Guitare..Bounce

MIZ: Chli Standtart vo dä Guitare här, abä glich OK... Drums sin isi.

Undacova: IsI Drums! Tuba oder was da isch fläscht mi nöd so,
chli langatmig, aber bi 1:25 chunt chli abwächslig isch Spiel... glich ganz ok...

Dings: DrumFX findi nöd ganz suuber igstellt,
Melodie isch so so la la, chli langatmig... glich ok...

Rapfan: Melodie am Ahfang isch cooli Idee,
mit chli meh abwächslig fändis hammer, aber s'2te Sample (s'höche) fläsht mi nöd so...

Ruedi: IsI Drums! Melodie -> cooli Idee, chli langatmig...
die letschte 40 sec hetsch der chönne spare, passst vom übergang her voll nöd, obwohl hesch scho beste Outro anägleit, (dä Ainzig vod LP grühsch richtig gsetzt hät;))
ganz ok...

Sämi: Chnpofnicker Inclusive.... Hammer Melodie...
"DontDont Give Up" Vocals störed mi, aber sie bringe halt chli abwächslig drih...
Isi Drums

Scope: Cooli Start Melodie... Isi Drums...
s'geclappe müesst nöd si... 2.Melodie passt nöd däzue

Smut: Geil Jazzig am Ahfang... z.T. stöhrendi Technobäss bzw. Technogrüsch im Hintergrund...
...chli langatmig... und Drum FX nöd ganz suuber... aber glich Chnpofnicker Inclusive....

Spenza: Struuuuuubs Intro... aber geil!! Susch chli vill Störgrüsch...
Aber geili Gameboy/Nintendo-Grüsch im Hintergrund.. hehe..;)
s'Pause hetsch der chönne spare & enübergang ane zaubere, aber dä D'n'B Part isch Hammer,
troz dä Störgrüsch, s'Outro isch übel!

therawk: ab 35 Sek cooli Vocals im Hintergrund (bling bling, oder so), s'dont give up stört mi
Schön abwächsligsrich... au das BubbleGrüsch flasht.. Chillig!

Wordsworth: Chnpofnicker Inclusive.... Hammer Melodie... Guitare chunt andersch geil am Ahfang...
top Hintergundvocals... Best Guitar im Battle (usser mini natürlich;) chch)

united: Guitare chunt nöd so Melodiös... d'Snare het mer zu viel Hall... die 2.Gitare isch Hammer, Chillig,
den halt wieder wechsel uf die 1st Guitare & so wieter... Ganz OK

Bryce: Hammer Guitare... chunt geil... aber d'Jambaklingeltön im Hintergrund störed :)...
aber glich voll easy

Bluntshere: Halt StandtartGuitare am Ahfang... aber nice Drums...
chli wirri Background-Grüsch... Melodie ab 1:50 ganz i.O.

Schlächti DrumFX... Guitare chunt chli standtart am Ahfang... aber glich abwächsligsricher als anderi...

Cyclone: Schön Jazzig... gfallt mer eigentlich... aber Uebergang zum 2.te Sample (Hintergrund String) passt nöd so dözue...

Domi: Hammer.... nice Guitare.. Nice Bassline (aber ev. chli zluut)... cool, bouncig & unterhaltsam

Pasquale: Chli Standartmässig vo dä samples her nöd viell veränderät... nüt speziells, aber glich no easy...

Fatum: Melodie isch chli no bouncig... 2. Melodie findi so so la la... s'FX vo dö Snare hend mer chli zvill Hall drinne

Fekesh: Rächt Speedigy Sach... isch mer fast chli zschnell... aber glich cool gmacht... & mal ä neu Melodie!

FLM: Cooli Drums! Hald Standart Package-Bassline... aber Ganz OK

Jendarm: Melodie findi nöd so guet... Snare FX au nöd.. & chli langatmig...

Knight: Hammer Quali... coolä ElectroTouch (mal was neus)... aber voll uncoool zum drüber rappe ;)
Dä Bass chunt geil (obwohls z.T. meh nach Frosch tönt).... aber Hallo!
Thumbs up

Konfus: Wieso bisch du nur uf dä Trackname cho? ;) Hald scho viell Störgrüsch...
aber dä D'n'B Part isch Hammer... ohni Störgrüsch wärs no fast Clubtauglich;)....

LAN: Kick FX findi nöd ganz suuber... Melodie chli langatmig... het nach 3:00min Schluss gmacht ....aber abwächsligsrichi Drums... ganz i.O.

Piiis :hippie:

sperker
23.07.2005, 17:01
i. smoerebroed
ii. knight
iii. wordsworth

LKB
24.07.2005, 21:43
1. Patrock

2. Domi

3. Konfus

LAN
24.07.2005, 22:02
1. SPENZA (tech-breakbeat.. eifach geil :D gfaut mer huere guet!)
2. DOMI (wi geng top-arbeit, props junge!)
3. SAM (momou momou :D macht aube fröid so züg hehe)

4. KNIGHT (feeett junge, z schlagzüg passt mer nid ganz, brätscht zwenig, abr süsch sehr geil)
5. FATUM (props für ds break 01:34 bis 02:06!!! dr räscht isch o chillig :D)

di henne gitarre ischmer mit dr zit ufe närv gange bim dürelose, abr bim domi isch si ja scho guet verträtte :D

ahja i hoffei bi no rächtzitig, ds voting louft ja gloub bis hüt abe 23:59?

njoy

Gee
24.07.2005, 22:12
1. DJ LKB

2. Los turntablos

3. spenzasequenza

Stoner
24.07.2005, 22:38
1. LKB

2. patrock

3. scope

K
24.07.2005, 22:54
1. Spenza mit deepfrickle
2. los turntablos
3. lan

spenz: hahahaha so geil ich cha nümme.. du weisch ich bi au recht elektronisch veralagt also chunts mer härt ine :D und ich ha genau gwüsst das schowider öbbis gege strom machsch... drums flüssed hert... aber s chönt es biiz weniger verzerrt si.. denn hammer!

eph: ja obwohl de beat nid so min gschmack trifft ischer eifach am beschte zämegschnipsled.. aber es isch halt so chillige style du weisch wieni meine ;) propz au!

lan: ich weiss zwar du chöntsch me heschs aber doch no gschafft uf mini top 3.. hesch miner meinig nach es guets händli für gueti fx, au wenn ab und zue öbbis abverheit :) das chunt guet!

knapp verbi:
wordsworth
scope
bluntmosphere

peace und schöni ferie ier suckazzzzz :D

Domi
24.07.2005, 23:10
Churz und bündig mini Top3:

1. Los Turntablos (sehr guet gmacht, harmoniert, Hammer!!!)

2. Patrock (hehe, easy Beat, guet produziert!!)

3. Knight (niid immer ganz harmonisch, aber ok!)

D'Beats vom LAN und vom LKB sind ou no easy!!

Cyclone
24.07.2005, 23:45
1. Los Turntablos

2. Domi

3. Fatum

es isch so vedammt schwer bi so vielne beats
:(

marx attack
25.07.2005, 00:44
1. knight
2. turntablos
3. spenza

abr eigetli isch reihefolg erstelle doof...

fekesh
25.07.2005, 09:18
1. spenza
2. los turntablos
3. knight

Lügner
27.07.2005, 01:39
1. Spenza .... Eifach royal ... you smoke too much weed and prolly got to heavy mushrooms growing ova in Wallis ... han mal paar freestyles drüber kikkt ...ha ha ha ... köschtlich ...

2. Turntablos

3. domi

Wie immer ... wänn üppert feedback speziell für siin beat wett ... klatsched e PM a miis feischter ...

Piarfründ
27.07.2005, 02:40
1.Knight - Tight:D
2.Domi - macht immer widr fetti Beats:)
3.Don Pasquale - D Snares und Piano klii z Luut igspillt aber sus n geila Beat
4.Fatum - sorry het eifach no ufd Lischta müassa au wens kai Pünkt git, aber isch jo eh egal wel s Vote-Ziit eh scho längst verbii isch:D

Hortkind
27.07.2005, 12:56
ich weiss gar niocht, ob die Mühe noch lohnt... (time´s up?)

1. domi
2. spenza (goes fatboy slim)
3. smoerebroed

ruedi Snare, scope, dings, fekesh, wordsworth, cyclone, Knight, Fatum, DJ Lkb, ondacova und Los turntablos wären auch noch in die Top 3 gekommen, wenn die Top 3 mehr Plätze frei gehabt hätten.:D

Smörebröd
31.07.2005, 12:59
Soodällä ich meldä mich zrugg!
Sry für's nöd vote!

1. Bini i dä Ferie gsi
2. Han mi ächt nöd chönne entscheide!

S'Het leider kei Hammer Beats i dä Uswahl gha, aber au (fast) kei Schlächti! Drum hanis lieber sii lah eh Reihefolg zerstelle...

Feedbacks hani ja abgäh... aber für meh hets nöd glanget

& Thx @ hortkind+sperker für'd Point's, hetti döt erwartet :D

:banana:

Piiis & auf ein nächstes!

Joedl
08.08.2005, 22:36
Tja, die Voting-Zeit habe ich leicht verpasst ^^, aber ich möchte trotzem noch meine Favs bekanntgeben.

1. Scope: Extrem gut, wie die wenigen Rhythmen aufeinander abgestimmt sind. Vor allem das Saxophon-Sample zieht brutal.
2. Patrock: Dichte, aber dennoch glasklare Produktion, viele Effekte, viel angenehmer Zug.
3. Los Turntablos: Schlicht und roh gehalten, aber perfekt auf das Klaviersample abgestimmt, ein lockerer Track der direkt aus der Seele ^^ kommt.
4. Konfus: Interessanter Track, gefällt mir.
5. Domi: Ein rundum gelungener Track, vielmehr kann ich dazu nicht sagen.
6. LAN: Tja, ein weiters mal Breakbeat-Drums die einfach verdammt abgehen. Wie machst du das nur? ^^ Mit der Dynamik ist auch geschickt umgegangen worden.
7. Knight: Mal etwas anderes als Hip-Hop...Wenn die Produktion etwas sauberer gelaufen wäre, wäre auch ein Platz etwas weiter vorne dringelegen ^^ Vielleicht ist das nur bei mir so, aber der Bass hat so ein kratziges Geräusch drin, das mir nicht gefallen will.