Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : LA CANTINA CONTEST


SCREWD
12.07.2005, 15:24
Auf www.slickbeats.net gab es mal so ein kleiner Contest

LA CANTINA is so ein Produzenten Team und die brauchen einen Dj oder so, der Webmaster von Slickbeats hat mich gebeten auch mitzumachen und ein ONE TAKE File über deren Beat zu cutten.......

Hab ich gemacht

Hier sind die fertigen Files:

THE FILES (http://www.slickbeats.net/contest.php)

Ihr könnt auch für oder gegen mich Voten, is mir schlussentlich Wurst :D

Hier noch mein File das ihr DIREKT ziehen könnt:

SCREWDs LA CANTINA FILE (http://screwd.artcore.ch/TURNTABLISM/SCREWD_SCRATCH_FOR_LA_CANTINA.mp3)

Is LIVE gescratcht, also keine Überarbeitung..........ONE TAKE

LKB
12.07.2005, 16:24
a chom, dini cuts will eifach langsam niemert meh ghörä...das isch jo alles voll old school.. wenn i di wär, würd i mir äs anders hobby zuetue! tztz, das isch jo lächerlich so was.. ich battle dich im schlof mit links, hahaha!!!
























nei also im ernst: wie gewohnt vo dir halt. sehr derbi styles und vorallem alles sehr suuber usgführt!! also für än one-take isch es echt hart.

geschmeidig!!

Beatnik
12.07.2005, 18:48
BIG :respect:

smee
12.07.2005, 23:55
Original geschrieben von SCREWD

Hier sind die fertigen Files:

THE FILES (http://www.slickbeats.net/contest.php)

Ihr könnt auch für oder gegen mich Voten, is mir schlussentlich Wurst :D




Haha du gewinnst sowieso.. Sind ja fast nur gurken am start :D

Aber kooles File, mega schnell:blingblin

eh-dr
13.07.2005, 08:24
bchchchch... i'm your father screwd...

huerä früsch damisiech

SCREWD
13.07.2005, 19:59
thanx fürs feedback....

meinsch ich gwünn?? ich hoff nid, sunnst muess ich mit dene LA CANTINA Projäkt mache und so, und ich ha sowieso kei zyt, ha sunnst scho viel um d ohre.....naja, hoffentlich gwünn ich nid...

toyhunter....heheheh seisch es gruess you know ;)

eh-dr
14.07.2005, 11:46
i söl dr o ä gruess sägä.. si het mr ires härz usgschüttet, dass si di so wenig gseht ir letschtä zyt...

i ha när zu ihrä gseit:

"bbcchhchchhh.... don't be afraid, the force is with him.. bchchchh.."

&out

PS: hoffentlig gwinnsch muahahh

smee
15.07.2005, 12:46
Original geschrieben von SCREWD
meinsch ich gwünn?? ich hoff nid, sunnst muess ich mit dene LA CANTINA Projäkt mache und so, und ich ha sowieso kei zyt, ha sunnst scho viel um d ohre.....naja, hoffentlich gwünn ich nid...



Wer denn sonst? Hahaha viel Spaß dann! :D;)

SCREWD
15.07.2005, 14:00
hahahah SMEE

Ich weiss, du wirdsch mi nid im Stich loh.....

CAS
16.07.2005, 02:44
dasch voll de shit
gend üche equipment mir
gönd lieber schaffe uf de bau

SCREWD
16.07.2005, 20:53
Original geschrieben von CAS
dasch voll de shit
gend üche equipment mir
gönd lieber schaffe uf de bau

ok

chunnsch es go abhole???

SCREWD
18.07.2005, 21:59
shit, ich ha gwunneret

http://www.slickbeats.net/

smee
19.07.2005, 00:40
Original geschrieben von SCREWD
shit, ich ha gwunneret

http://www.slickbeats.net/

Now they take over with their projects for Screwd. :D

SCREWD
19.07.2005, 00:46
:flucht:

zum Glück gibt es RWC hehe

mike-cr
19.07.2005, 13:53
alles nur wäge mir...:D
sorry screwd das ich für dich gstimmt ha!!nei... jetzt hesch no gwunneret:o
isch aber au e geils file!!

SELBERSCHULD;)

peiiss

smee
20.07.2005, 20:35
Original geschrieben von SCREWD
:flucht:

zum Glück gibt es RWC hehe

Haha, was willst du damit sagen? :D

SCREWD
21.07.2005, 02:54
merci MIKE :D naja....bini wohl sälberschuld hehe

ey SMEE

Wir machens doch immer zusammen :D

Beatnik
21.07.2005, 10:50
Ey Screwd
Hesch eigentlich mini PM mal gläse?

Findsch e scheiss Idee? Interessierts dich nöd? Söll ich mich da sälber drum kümmere?

Wär i no froh um es Feedback, und suscht isch eigentlich au scheissegal:D

smee
21.07.2005, 21:34
pffffff... LA CANTINA stinkt! :D