Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : zürifäscht part 2

samsemilia87
04.07.2004, 15:09
e chlises resumee nach 2 täg... wer isch positiv ufgfalle und wer isch negativ ufgfalle.. was isch oi meinig?

lizzle mizzle
04.07.2004, 15:26
HAMMER!!!:blingblin es hett eifacht alles gstumme!!! geils wetter...aight

AiGhTgeNoSSiN
04.07.2004, 15:49
...und es isch noni värbiii!!!

Bis etz jedä Tag geil xi. Gestr häz mr abr besser gfallä!!

Vorallem am EM-Final wird sicher voll dStimmig sii!!!:bolognais

iceripperin
04.07.2004, 16:01
ja aso da die eint weiss nüm wie sie gheissä hät vor em EKR.. mad madam!? weiss nöd isch so chli e feschti xsi die hät ja huere scheiss uselah, sie isch uspfiffe worde und nachher hät sie sich no sälber fertiggmacht :rolleyes: das isch voll de reinfall xsi.. abxseh vo dem chani mi nöd beklage ussert dass dä döner nöd so fein isch xsi am fritig chcchch

samsemilia87
04.07.2004, 16:23
du meinsch wahrschinli dbig zis! also sie und dmad madam sind verdammt scheisse gsi!ich finds ja scheisse wänn mer sache uf dbühne schmeisst aber bi dene hani mi no gfroit wo bier gfloge sind! und nachher schüsst no so e huere futze e platte is publikum... damn das chönti is aug gah! aber suscht isch eigentli alles voll easy... und hüt gits no de höhepunkt! kool savas und bligg... juhui!:handclap:

crusoe
04.07.2004, 17:01
i han eigentli au beidi täg hammer gfunde
seinzig wo mi recht gnärvt het esch das ergend en hornochs bim seven hetmüesse füürwerkskörper uf dböhni schiesse und das sogar 2 mol -->en echt förigi aktion

tony_flare
04.07.2004, 17:14
also dr fazit und ich hän kei luscht gha zum e biitrag z'schriibe, jetzt hämmer zu dem thema eifach e track gmacht....es isch spot znacht gsi, also händ mittleid...muahaha

fazit8 aka zitral & tony_flare aka mars digital - zürifäscht fascht (http://mypage.bluewin.ch/jonny_skratch/soundz/zitral_and_marsdigital_zuerifaescht_fascht.mp3)
--> ziel speichern unter

ooout

Boogieblind
04.07.2004, 17:43
Definitiv en fetti sach gsi!! bin aber nöd allzulang det gsi.
Aber de EKR isch ja wohl en Witzfigur!! Absolut lächerliche uftritt gsi! (han aber vo ihm au nöd meh erwartet..)

frenchrap
04.07.2004, 17:53
han de afrob de absoluti burner gfunde!es ish eifach voll abgange und sound ish eifach perfekt xi!!!curse ish zwar au abgange aber nöd min gschmack.und am friitig ish tafs au voll abgange!

so vill zum zh fäsht,es ish super xi !

aber was shibi xi ish :big zis(shiss) haha

Ziehmutter ZH
04.07.2004, 18:26
smami isch in oslo und beduuret dasses szueri fescht noed erlaebt. ich betrink mi aber bald wider in zueri, yeah. aber zersch chunnt goeteborg, malmoe, hamburg und stuttgart na dra.

greetings from where the sun shines 24h a day

kEg2
04.07.2004, 18:27
EKR isch voll dr Flopp xi, sry!! BigZis hanni zum glück verpasst :)

isch easy & friedlichi sach xi

aXionJaXion
04.07.2004, 18:35
isch echt verdammt geil gsi......AFU-RA hät andersch grockt!!! booooooya!

freestyle-girl
04.07.2004, 18:48
bi chli entüscht gsi vom EKR,hät ächt meh erwartet!

dVizard
04.07.2004, 22:10
d big schiss isch de big schiss gsi. afu ra isch aber voll abgange (v.a. hetti er nach em programm ca. e 20 minute show bracht, esch aber huere lang blebe). em ekr sin alte shit isch eifach geiler weder s neue, esch scho easy gsi aber ned ab em hocker hau style... was ich hingege de oberhammer gfunde han esch em samurai sin eine beatlose track gsi (gits de irgendwo zum lose?).
i.g.u.g fett gsi :)

too stoned
04.07.2004, 22:55
es isch de hammer gsi...de afrob het grockt,de curse isch abartig gsi und denn de afu-ra...shit!!!hüt isch au voll easy gsi.de kool savas isch voll abgange.

Dontom
04.07.2004, 23:12
hmm

Also ich find EKR isch voll abgange (woner denn endlich cho isch :hmmm: )

:bouncecro:

Bschiisär
04.07.2004, 23:13
ich fröög mich immer wider, was all gäge d'Big Ziss händ..sicher hätsi Tracks gmacht, womir au voll nöd gfalled..aber das händ all anderä Tüüpä usem CH-Släng au scho fertigbracht..und wänich eifach mal chli dur ihres Züüg, wosi scho alles gmacht hät durälosä, gits en rächte huufä tracks, wonich verdammt fett find..sicher hätsi am Konzert au es paar sachä bracht, woni schrääg gfundä han, aber es hät au geili parts drunder gha, wo 80 prozänt vo allne :hater: da inä niä würded färtig bringä..

janu..

ehre wem ehre gebührt..

und dä König hani au fett gfundä..numä das das mal gseit wordä isch..

jetzt hassed mich!

- bin duss -

toniqe77
04.07.2004, 23:20
ich frag mich warum direggt nebdr büni muses zelt schtu wo di ganz ziit sound lauft währenddem konzert sind...:hmmm:

und ich frag mich warum afrob & kumpan so huärä arogant inächu sind...:hmmm:

und ich frag mich warum d mischig zum teil so übel gsi isch...:hmmm:

aber sust recht easy (für dases züri isch :p)

köbi
05.07.2004, 00:45
Original geschrieben von toniqe77
(...) aber sust recht easy (für dases züri isch :p)
WORD, hetmi abr gflashet, ussert EKR, sis nöi züg isch nüm so geil ...

mod
05.07.2004, 03:10
de s a v und de ercandize sind sooo verdammt derb abgange ...... so de oberhammer gsii .... alles uf video ufgna .. herrlich .... bligg nacher esch au geil gsi ... han schad gfunde das de savas "neongelb" ned brocht het ;> das het na gfehlt sosch hammer geil gsi

Herr Gamus
05.07.2004, 03:29
Jau, Zürifescht .. (aka e Schilderig vom Samschtig us mine Auge)

Mit em feschte Entschluss undeme zeilstrbige Schritt han ich mich so gege di Nüni vom BHf in Richtig Chinawise gmacht - voller Zueversicht, in 30 Minute dete z'sii um mini Lüüt ztreffe.
Han mich sogar miteme Döner bewaffnet, damit d'Lüüt eher Platz mached.. aber d'Dichti vo de Mengi het sich umgekehrt proportional zu de verbliibende Distanz zur Chinawise entwicklet. Leider het mir es verschwörerisches Team us Hunger und Chifermuskulatur au no en Strich dur d'Rechnig und d'Dönerwaffe durch Verschlinge unschädlich gmacht. Drum - und dank unglücklicher Wegwahl bini denn plötzlich inmitte vo Aaaahh/Ohhhh-Lüüt am See stecke blibe wo wie hungrigs Junggfidder gege ufe gschtieret het. Nuja, das farbeprächtige Spektakel alias Füürwerch het min Ziitplan no wiiter zruckgworfe, aber immerhin het sichs glohnt das zluege - zum Glück het derbii aber das Gerummse de Sound übertönt..

Nochdem d'Aaaaahs und Oooohs sich ihrer Nackebeschwerde bewusst worde sind, bini denn au richtig Hauptstross glaufe worde, woni mir denn en Alternativweg zum ersehnte Jamgländ gsuecht han.

Dete dank wieder funktionierendem Handynetz bi mine Kumpaane acho isch denn au grad de Afu-Ra uf Bühni gsegglet, womi würkli überzügt het - inklusive Soundalag. Satti Tön kombiniert mit em Afu sim Stil hend de über zweistündigi Kampf vom BHf bis vor d'Bühni entschädiget.

D'Ladys wo nochane cho sind hend grad bim erschte Lied nid alli Tön, aber vor allem nöd de Gschmack vom breite, intolerante Publikum troffe. Obwohl mir persönlich denn szweite Lied gfalle het, isch sich do en Grossteil vom Publikum nüm so sicher gsi. Chönnti au am Uftritt vo de MadMadam glägi sii...
BigZis und MadMadam zämä hend über d'Boxe denn iirgendwie nöd so harmonisch tönt, d'Lieder ansich hetet mich aber chum mis Gsicht so verzerre loh. Aber dass Lüt Zügs uf d'Bühni gschmisse hend het mich eigentlich nur drin understützt, Sympathie für Madam & Co. z'empfinde. Het jo tuusig anderi Sache rund um das Konzert gha und es isch niemert zwunge worde zum das luege - isch sogar no gratis gsi. Au wenn de Alkohol mol wieder dominiert het, entschuldigt das wohl chum das pubertäre Verhalte vo dene Lüüt wo tue hend als hegi de bösi Nochbuur grad ihri Sandburg vertrampelet.

De EKR het mich denn nid würkli chöne überzüüge, obwohl ichs genial gfunde han dass er mit Liveband uftrette isch - aber mir liit schlicht sin Sound halt nid.
Im Zelt nebet dra no di dur de Döner ufgsogni Kalorie wieder z'verbrenne isch drum denn de Plan B gsi. De Sound dete ghörsch zwor a jedere zweite Party, aber abgange isch es wie e Rageetä. Han mich denn aber det scho fascht alt gfühlt - einersiits weg em Publikum, anderersiits infolge minnere schwindende Kondition.

Jedefalls isch es denn zrugg id Heimat gange, mit Iidrück vonnere dicke Stadt mit fettem Fescht - und de Freud drüber, mich doch für en Bsuech entschide z'ha.

So, wer das bis do ane glese het, dem isch min Dank und d'Berwunderig für d'Geduld z'biipflichte. Aber irgendwie hend d'Finger eifach Bock gha zum uf de Taschte umeztanze..

Also, mer gseht sich am Zürifescht 08!

Headshock
05.07.2004, 04:39
Also mir isch dr ekr und d'big zis sehr negativ ufgfalle, also dr ekr het jo wohl voll die lahme raps bote, do cha jo mini grossmuetter mit guet nacht gschichtli mithalte und d'big zis muess ih glaub kei kommentar dezuegäh, ussert das ichs zihmlich unprofessionel gfunde ha...
Sehr geil han i natürlich dr Afu Ra gfunde, aber nume bis döt, wo är mit däm "new shit ahgfange het, är hätt lieber the old shit sötte bringe, aber isch jo klar das är au promotion für sini neue sache will mache... ABstract rude isch au ganz fett gsi, die type hän eifach style!!! voll chillig ziehn sie ihres ding dure. das wärs vo miner siite...

AiGhTgeNoSSiN
05.07.2004, 08:36
Nei sorry abr dä Kool Savas isch ja wohl dä ober PIMP!! Dä hät ez nu vo F*****, Frauä und so Shizzl gräppt. Naja, mr isch sich ja nüüt anders gwöhnt..:rolleyes: Mim Bligg zämä hanen abr no geil gfundä - isch eifach rächt geil abgangä!

scope
05.07.2004, 09:05
... Kool Savas

merci. du siech bisch z'geil... di uftritt isch bombe gsi. accappellas sowiso (spritz punkt punkt strich/ ein smiley in ihr hässliches gesicht/)

bitte lueg das nöchstmou meh zyt bechunsch. vo mir us hätte si anstatt SK-Band gschider scho di lo jäme... aber äbe.

DANKE.

scope
05.07.2004, 09:06
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
Nei sorry abr dä Kool Savas isch ja wohl dä ober PIMP!! Dä hät ez nu vo F*****, Frauä und so Shizzl gräppt. Naja, mr isch sich ja nüüt anders gwöhnt..:rolleyes: Mim Bligg zämä hanen abr no geil gfundä - isch eifach rächt geil abgangä!

A) kennsch sini platte nid? dä isch pimplegionär und aui söue si schwanz lutsche. isch ja scho lang bekannt oder, dass sini theme haut döuwiis chli dirrty si. aber de muesch nid a sis konzert...

B) wenn ischer äch mitm bligg ufdr bühni gsi?

Mano
05.07.2004, 09:33
bi am fritig mal det xi, zersch no mega friedlichs wettär und alles, dän isch dän mal anstatt camp lo grad dä grand agent cho und nach ihm dä seven, also dä seven hani dän scho nüm xeh bi dän wiedermal gange, wa isch eigentli mit camp lo und large pro gloffe? sind diä dän mal no cho?

4132
05.07.2004, 09:35
Original geschrieben von frenchrap
:big zis(shiss) haha

und ich weiss ihr krieged alli kai chicks
dorum händer alli au scho d Big Zis gfiggt...

griot aka brewz bana "game over"

muahaha

Radical
05.07.2004, 09:49
Ich weiss gar nüt meh vom Züri-Fäscht.....Feschtplatte glöscht das letschti Weekend!

Mano
05.07.2004, 09:52
isch camp lo und large pro am fritig no cho???????

und wiä chani bild datei ändere dasi bilder vom fäscht chan uf dsitä gheie? (nur 420x0 möglich?????)

AiGhTgeNoSSiN
05.07.2004, 09:55
Original geschrieben von scope
A) kennsch sini platte nid? dä isch pimplegionär und aui söue si schwanz lutsche. isch ja scho lang bekannt oder, dass sini theme haut döuwiis chli dirrty si. aber de muesch nid a sis konzert...

B) wenn ischer äch mitm bligg ufdr bühni gsi?

Han sini Plattä nöd - us dem Grund willi drigloset han und ebä genau das ghört han. Chan mer ja au nöd alläs gfallä oder!? Abr wänn ihr Jungs das geil finded;) Ah ja und "döuwiis und chli" chasch wäglah:p
Momoll, han scho müessä gah. Hät mi wunder gno.

Bim vorletschä Träck vom Bligg isch er namal uf dBühni cho.

ApFeLsChOrLe
05.07.2004, 09:59
am friitig is no easy gsi... mir hend zwor bühni nid gfundä.. aber isch glich voll geils fest gsi :D
Vodka lässt grüssen ;)

am samstig isch viel zgeil gsi.. wo ni cho bi isch grad dä curse am start gsi.. hett mi aber nid so überzüügt! wa aber voll geil gsi isch.. isch dä wo uf italienisch grappt het.. weiss nümä wie dä gheisse het :confused: ?!
Afu-RA isch natürlich dä oberhammer gsi! Big Zis hend mi voll nid gflasht.. aber diä hends jo au schwierig gha, grad noch em Afu-ra..

Alles i allem, geils weekend gsi! vo mir us chenti so ä fest all wochenend si
:blingblin :blingblin

Mano
05.07.2004, 10:11
Original geschrieben von Herr Gamus
Also, mer gseht sich am Zürifescht 08!

muesch di nidmal me so lang geduldä! next zürifäscht isch im 2007 d.h. all drü jahr wieder, froi mi au scho!

scope
05.07.2004, 10:19

Bim vorletschä Träck vom Bligg isch er namal uf dBühni cho.

ok. hani haut nid gseh...

aber was dini istellig "dä redt jo nur über figge, king si u rappe" ageit hani chli es problem.

wenn sogar id cd glost hesch chasch ömu nid cho chlage daser e pimp isch. du heschs jo im vornherein scho gwüsst..

aber iisi. gschmäkr si verschide

EphToDaRhyme
05.07.2004, 10:22
Jeah mues säge echt fett gsii! Vorallem Afu Ra hät mi verdammt wäg burnt..

Und etz muesi aber no chli d'Tontechniker disse! Also zum Teil isches ja voll derb scheisse abgmischt gsii das ganze und denn nebed draa no das Hip-Hop Zält.. Häsch eifach no d'Bäss vo dem huerä Zält währed de Uftritt ghört.. Lasch

sly saloon
05.07.2004, 10:27
jojo, legers fest gsi

liebes tagebuch ich han 27 aightz troffe am amstel stand..
konzert hani eigentlich nöd mitverfolgt usert am suntig savas, das isch de burner gsi...!!!!

peace

AiGhTgeNoSSiN
05.07.2004, 10:34
ja aber das isch gliich än uuuuuuuuuuuu huerä Ewigkeit.. :(

FicDic
05.07.2004, 10:41
afu ra, afu ra, afu ra!!! isch dä geilscht gsi vo allnä wo detä gsi sind... han ich ämäl gfundä... bi dä big zis simmär gflüchtät... *börks* also diä muäsi nöd namal losä... naja und dä rescht hani nümm würkli mitbecho... ;)

Mano
05.07.2004, 10:44
Original geschrieben von Mano
isch camp lo und large pro am fritig no cho???????

und wiä chani bild datei ändere dasi bilder vom fäscht chan uf dsitä gheie? (nur 420x0 möglich?????)

AiGhTgeNoSSiN
05.07.2004, 10:48
Original geschrieben von scope
ok. hani haut nid gseh...

aber was dini istellig "dä redt jo nur über figge, king si u rappe" ageit hani chli es problem.

wenn sogar id cd glost hesch chasch ömu nid cho chlage daser e pimp isch. du heschs jo im vornherein scho gwüsst..

aber iisi. gschmäkr si verschide

Gaht so. Und han ich xeit ich heg ihn nöd wellä xeh? Wäni scho mal nöd muess zahlä zum ihn xeh, dänn muessi mi scho dävo überzügä dass en au würkli nöd mag.. Weisch wiäni mein?
Isch halt eifach nöd min Gschmack - ebä, diä sind verschiedä- und scheiss egal lömer das Thema!! :hippie:

Tante Dagmar
05.07.2004, 10:50
Am Tiefpunkt angelangt war ich, als ich erfuhr dass Large Prof abgesagt hatte! : (
Um den Frust darüber zu besiegen, hab ich mir bei dieser Imbissbude- neben diesem indischen(o.war es ein arabischer?) Wasserpfeifenstand- einen Burger gegönnt. Belegt mit einem Klumpen Fleisch, das aussah wie ein **, das ein Schwein nicht gut verdaut hat. (hä?)

Egal..auf jeden Fall war mir nach diesem Königsmahl definitv nicht mehr gut.
Naja im Grossen und Ganzen wars ganz OK. Jay K brachte mich mit seinem Showcase ein weiteres Mal zum Stutzen.

Und den DJ Nicon hätt ich auch gerne live gesehen mua hauahua, war allerdings zu spät dran Sonntags.

Chillumn
05.07.2004, 10:51
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Jeah mues säge echt fett gsii! Vorallem Afu Ra hät mi verdammt wäg burnt..

Und etz muesi aber no chli d'Tontechniker disse! Also zum Teil isches ja voll derb scheisse abgmischt gsii das ganze und denn nebed draa no das Hip-Hop Zält.. Häsch eifach no d'Bäss vo dem huerä Zält währed de Uftritt ghört.. Lasch

schlüss mich dier ah!wieder mal en herrliche gruppebounce gsi!:D obwohls e so liislig gsi isch,das mer eus sälber händ ghört redä!:P
camp lo & grand agent isch au rächt abgange & tafs hani leider nüm ganz mitkriegt,willi scho so flade gsi bin aber gsamthaft es gedignigs festival gsi!

ez staht em splash nüt meh im wäg!:kiffer:

mIkRoFiL
05.07.2004, 10:54
afrob,curse,afu-ra,savas und d'stimmig het mi voll derb gfläscht!

s'füürwärk esch natürlech au ganz edel gsi.

scheisse hani gfunde,dasses soviel schärbe uf de wiese gha het...sind doch huere trottle wo das gmacht händ..(wenns äxtra gsi esch)

Radical
05.07.2004, 11:00
Also...ich war Freitag und Samstag am Zürifäscht.....

Am Freitag war (von dem was ich gesehen habe) Grand Agent klar der Höhepunkt...der Typ flowt geil, war alles andere als arrogant (nicht wie sein DJ).....Camp Lo war ok.....das mit Seven eine Sauerei....scheiss Mongos...aber sind glaube ich erwischt worden!
Tafs habe ich dann nicht mehr gesehen....

Am Samstag war ich dann schon relativ früh relativ öööhm alkoholisiert....für mich war ganz klar Curse der Höhepunkt....Afrob war auch gut, aber sauschlecht abgemischt....und sein Backup fand ich scheisse....Abstract Rude habe ich nur noch so nebenbei mitgekriegt, und vom P. Moos Video-Dreh gar nix....

aber hab auch viele Aight-Membaz getroffen.....Shutouts vo daher an Sly, Don Erwäta, Sayla, cel, tysha, hawi, hyphen, nina, d-glay, yoruba :-), wer noch??? ööhm...fuck....ahja, sian (alte hustler)....dela....fazit8, tony flare...screwd...das war glaube ich...sonst sorry

Mano
05.07.2004, 11:13
Original geschrieben von Radical

aber hab auch viele Aight-Membaz getroffen.....Shutouts vo daher an Sly, Don Erwäta, Sayla, cel, tysha, hawi, hyphen, nina, d-glay, yoruba :-), wer noch??? ööhm...fuck....ahja, sian (alte hustler)....dela....fazit8, tony flare...screwd...das war glaube ich...sonst sorry

dä einzig woni glaub erkännt han isch dä erdwurm jimmy xi und dä kevp!

AiGhTgeNoSSiN
05.07.2004, 11:15
Läck wo händ ihr eu dänn alli troffä? Ich han "nur" dä Hyphen, dTysha und dä Pingu xeh.. Susch voll niermet. Hät au sauvill Lüüt gha!

Tante Dagmar
05.07.2004, 11:22
hab KING REEZER in der breiten Masser erkannt und noch einige andere Gesichter, die hier ein Fodoo gepostet haben

:p

Mano
05.07.2004, 11:24
Original geschrieben von Tante Dagmar
hab KING REEZER in der breiten Masser erkannt und noch einige andere Gesichter, die hier ein Fodoo gepostet haben

:p

dä hani au gseh, hät allne wellä sHipHOp Open a dreiä!

kevp
05.07.2004, 11:26
has am sunntig nüme gschafft. war zu kaputt und wollte nur noch hängen.

@mano die bilder dürfen nicht mehr als 420pixel breit sein, damit du sie posten kannst...

Mano
05.07.2004, 11:29
Original geschrieben von kevp
has am sunntig nüme gschafft. war zu kaputt und wollte nur noch hängen.

@mano die bilder dürfen nicht mehr als 420pixel breit sein, damit du sie posten kannst...
ja klar aber chani das irgendwiä änderä das mini fotenä da druff platz händ?

scope
05.07.2004, 11:30
pos(t)et mau (mit dene) fotos

Chillumn
05.07.2004, 11:31
Läck wo händ ihr eu dänn alli troffä? Ich han "nur" dä Hyphen, dTysha und dä Pingu xeh.. Susch voll niermet. Hät au sauvill Lüüt gha!

frögi mi au....han grad mal dä bschiissär entdeckt!schüsch isch mer niemert ufgfalle...vilich bini eifach z'zue gsi zum öper z'erkänne!:p

scope
05.07.2004, 11:32
Original geschrieben von Mano
ja klar aber chani das irgendwiä änderä das mini fotenä da druff platz händ?

rechtsklikk: eigenschaften oder bearbeiten...

süsch is PAINT (unger Zübehör bi jedem windows) kopiere verchlinere und spichere

sly saloon
05.07.2004, 11:41
also d aightz het mer am fritig und samstig immer bim
amstel stand chöne atreffe, isch au guet gsi, mis natel het 3 täg gstreikt, oder sus isch so lut gsi das i nüt verstande han...

ich säg au no hello zu folgende toys und hoes:

radi (stressige siech), def g, pseudonym, don (hmm früeh ufgstande!?!?), tony & zitral (pussies am samstig abhaue), tysha, cel, sayla, nina, ice, screwd, de wryter hani gseh, d tysha het mer gseit wers isch, aber ich han nöd hoi gseit, hehehe, sus weiss i nüme..ah jo de hyphen hani nur vo witem gseh, woner mit sine jungs und skk d bühni grockt het (fresh),

am sunntig hani leider kei aightz meh troffe, aber defür sus honks & hoes..naja nur honks...:D

aber mol chapeau vor em verastalter, das verdient scho respekt...vor allem das i kool savas gratis han chöne luege, wird i nie vergesse!!

***alle frauen dieser welt - lutscht mein schwanz:D ***

peace

AiGhTgeNoSSiN
05.07.2004, 11:46
Original geschrieben von sly saloon

***alle frauen dieser welt - lutscht mein schwanz:D ***

peace

Hehe, das zum Thema:jaja:

sly saloon
05.07.2004, 11:50
Hehe, das zum Thema:jaja:

muesch halt en track mache, alle männer dieser welt, schleckt meine muschi aus oder so....vo wege glichberechtigung;)

heheh isch ein vo de härtiste savas tracks. aber au en ganz alte...hüt het er sich bitz witerentwickelt...aber d lüt wend ebe so primitivs züg ghöre...hesch jo gesh wies abgange isch...

aber ebe gschmacksach...peace

Nina
05.07.2004, 11:53

radi (stressige siech), def g, pseudonym, don (hmm früeh ufgstande!?!?), tony & zitral (pussies am samstig abhaue), tysha, cel, sayla, nina, ice, screwd, de wryter hani gseh, d tysha het mer gseit wers isch, aber ich han nöd hoi gseit, hehehe, sus weiss i nüme..ah jo de hyphen hani nur vo witem gseh, woner mit sine jungs und skk d bühni grockt het (fresh),

du spasti...;)
hesh euis es rauchi gshenkt;)
danke namal a dere stell

und danke dinere fründin für die sehr fründliche blick
:D

sly saloon
05.07.2004, 12:03
Original geschrieben von Nina
du spasti...;)
hesh euis es rauchi gshenkt;)
danke namal a dere stell

WEISSI NÜME...ISCH ABER SICHER NÖD GSCHENKT GSI, NUR USGLEHNT!!! DA WILL ICH WIEDER!!;)

und danke dinere fründin für die sehr fründliche blick
:D

BIS FROH HET SIE DIR NÖD D AUGE USGCHRATZT;)

AiGhTgeNoSSiN
05.07.2004, 12:05
muesch halt en track mache, alle männer dieser welt, schleckt meine muschi aus oder so....vo wege glichberechtigung;)

aber ebe gschmacksach...peace

Hehe du bisch etz nGrusigä:p

P.s.: So findis dänn wieder lustig:D

_dC_
05.07.2004, 12:11
Jea Zürifescht hed widermal derbe grockt. Bin Fritig, Samschtig und Sunntig umegschliche und hed sich au imma glohnt gha.

Am Fritig isch chli füreh losgange, Sounkolonee hend vor öpe 20 Lüüt gspilt. De Grand Agent nachane isch denn aber echt geil cho, isch hald eifach nachli früe xi zum voll Pardy mache und so. Hmmm de Seven han mer denn gspart und bin go Lakejump luege. Tafs sind denn au wie gewohnt voll easy abgange, um die Ziit mid derä Stimig hetti aber lieber denn en Grand Agent oder so uf de Bühni gha.

Am Samschtig hani mi hauptäschlich uf de afura gfreut und de isch denn zum Glück au fasch e Stund und ned wei akündet 25min cho, das hani echt geil gfunde und er hed au feedi Tracks gspillt. Wasi nur chli scheisse gfuinde han, isch dass bim afura eifach vill zliislig xi isch, hesch de beat ja amix chum ghört... Curse und Afrob sind au easy xi. BigZis isch grag guet cho, han mer mal öpis ztrinke chöne hole und mini Houmis sueche. Da s'Natelnetz zämebroche isch bini zimli lang elei umegschliche. De EKR isch denn an easy aber ned überragend xi. Irgendwei ischer chli weniger gfläscht xi als susch amix und hed sogar en Text chöne schön usswändig uselah. EKR gid eu NUR Qaulität, da hets mi herbe verrisse.

Am Sunntig hani denn na chli SK, Savas und Bligg xe vo chli wiiter hine, ned üebrtribe bränner xi aber easy. Igendwenn bim bligg bini denn hei, han nachme man rechne ca. 27h Zürifeschtwuxchenänd au mal na husch wele dihei sii.

Hmmm, Aightgenosse hani igendwei voll ned vill xe..

reezer
05.07.2004, 12:19
eimal meh voll geil gsi... sowohl hiphop-bühni aber au alles drum und dra....

öppis vom bestä find ich aber:
wo wird über hiphop.ch festival diskutiert... uf aightgenossen.ch... das ebä richtig! dankä viil mal ;-)

und sunrise... sorry, aber ihr sind hurä figger... am fritig vom 10i bis am 2 kei netz... am samschtig grad namal dä glich scheiss und sunntig währet äm match ebäfalls... würd sägä das muäss en gratis monät geh....

Nina
05.07.2004, 12:24
@ sly

ja da chani glaubs echt froh si

okay, de bechunnsh snegsht mal es rauchi vu miar wemer euis mal wieder übr de weg laufend :D

Radical
05.07.2004, 12:28
@Reezer: vor dir hani langsam verfolgigswahn! Donnschtig, Friitig, Samstig.....hilfeeeeeeeeee......

Onkel_Agathe
05.07.2004, 12:29
yeah da do disskutiert wird isch schlussendlich doch wieder es wichtigste...:cool: !

reezer
05.07.2004, 12:30
Original geschrieben von Radical
@Reezer: vor dir hani langsam verfolgigswahn! Donnschtig, Friitig, Samstig.....hilfeeeeeeeeee......

okee... das isch aber nur eisitig... häsch di mir ja niä vorgstellt :D

TD#7
05.07.2004, 12:36
bi am fritig (am fäscht allgemein bzw. a diverse caipirinha ständ) und am Samschtig (am hiphöpple uf de blätterwiese) gsi...has also au cool gfonde...vorallem de curse...afu ra hani verpasst...das es i dem zält grad näb de konzärtbühni emmer sound gha het (au während de konzärt) hani au chli komisch gfonde...es paar aightler ond aightlis hani au (vo wiitem) gsee...wenigi vo nöcher...alles in allem blibt mier no zsäge:

zörifescht 2004: de hellas (helli) wahnsenn...

:dance: ...

AiGhTgeNoSSiN
05.07.2004, 12:37
Original geschrieben von reezer
eimal meh voll geil gsi... sowohl hiphop-bühni aber au alles drum und dra....

öppis vom bestä find ich aber:
wo wird über hiphop.ch festival diskutiert... uf aightgenossen.ch... das ebä richtig! dankä viil mal ;-)

und sunrise... sorry, aber ihr sind hurä figger... am fritig vom 10i bis am 2 kei netz... am samschtig grad namal dä glich scheiss und sunntig währet äm match ebäfalls... würd sägä das muäss en gratis monät geh....

Ich wür sägä chaufsch der äs SWISSCOM Abo:jaja:

Radical
05.07.2004, 12:38
Original geschrieben von reezer
okee... das isch aber nur eisitig... häsch di mir ja niä vorgstellt :D

ich bin ebä selbst under Iifluss vo jeeenem Alkohol sehr en schüchä.....:D ...next mal hau der ufä Ruggä!