Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Bern Baut

cLinton
17.07.2005, 19:14
Wankdorf wesssstsaiid klee und das, aber was söt no baut werde das di stadt no besser wird????

nobra
17.07.2005, 19:18
Original geschrieben von cLinton
Wankdorf wesssstsaiid klee und das, aber was söt no baut werde das di stadt no besser wird????

es puff mit dinere muetta drinn.

brrr

cLinton
17.07.2005, 19:22
Haut dini nuttäsohn frässää und lösch di scheiss us mim thread

nobra
17.07.2005, 19:24
Original geschrieben von cLinton
Haut dini nuttäsohn frässää und lösch di scheiss us mim thread

wieso nuttesohn? i bin nöd wo dinere nutte e sohn

Brooklyn
17.07.2005, 19:30
sheett besch ohoere aggressiv- lah dä doch :D

zum Thema: Bärn isch fett so wies isch- ah aui wo gester nid si im Wankdorf gsi: Überwäutigend!

http://home.tiscalinet.ch/filmquiz/bfbe/0506/uicup/marseille160705/images/P7160010.jpg

höhöööööö

spenzasequenza
17.07.2005, 19:44
der nobra miässti uf bärn ziäh... de weris perfekt.

nobra
17.07.2005, 19:49
Original geschrieben von spenzasequenza
der nobra miässti uf bärn ziäh... de weris perfekt.

kei ahnig mann aber lueh mol dä dialekt ah so hässlich dfrau müesst fresse hebe bim bumse,.

beatniquer
17.07.2005, 20:29
bärn ish geil wie's ish... so verschachtlet, komplex, verwirrend, etc...

duet eim aus provinzei zwar chli druus, aber gliich...

schubiman
17.07.2005, 20:36
ich find bern huere chillig! s'hät so öpis altertümlichs a sich. rosegarte bis bundesplatz, finds eifach edel...

aber de bahnhofsplatz wänds ja glaubs umboue, oder?

Brooklyn
17.07.2005, 20:57
Original geschrieben von schubiman

aber de bahnhofsplatz wänds ja glaubs umboue, oder?

Jawoooohl, d' Variante II "Baldachin" isch ahgnoh worde und für das zahlt d' Stadt-Bärn 80Millione Franke und es entsteit es riise Verchersproblem... Wie sinnvoll und vorallem notwändig mir e "Luxus"-Stadt hei isch fragwürdig, Tjaja zum Glück chani so Entscheidi üsne Politiker überlah wo aui mit dr Limousine ungerwägs si u nie öppis wärde vo däm wahnsinns Vorha mitm ÖV ha...

don_domi
18.07.2005, 09:32
denn chömed moll uf saint city, do ischs denn en fuck! bi letscht donschtig au grad wide rz bärn gsi und die ganze öv sind döt eifach en traum im vergliich zu do!

sAkAbOOo
18.07.2005, 09:41
Hey loh nöd über SG abe!!!!
Nur will du do viellicht kei kollege hesch, oder die falsche und darum es nöd chasch geil ha, hett das nünnt mit de Stadt ztue.. glaub mir wenn in SG kei Kollege hesch, wirsch in Bern au kei ha..
Also red nöd schlecht über mini Stadt und überleg bevor irgend was use lohsch!!!!!!!!

don_domi
18.07.2005, 09:52
hey biatch, ich bi nselber us dere stadt, wohn und lebe do sit schöne 20 johr. also heb dini fresse chlises bubbi. will kollege han ich do meh als gnueg, und bruch au nid meh. aber bern isch nun mal die schöner city zum hänge. st.galle isch au gedige, aber mir passt bern besser. und hänge chan ich in saint ganz guet, aber s isch nun mal schöner a de aare oder z züri am see!
als fuck u, schwing din arsch wider is bett du poser! hesch do nix verlore wenn nur wotsch disse. jede het sin eigete gschmack und wenn mir bärn besser gfallt als saint denn loh das eifach so schtoh!
usserdem han ich über d ÖV gred, das heisst Öffentliche Verkehrsmittel, du hater!!! chumm, mach mir e freud und gang dich ab de fürstelandbrugg go werfe, thx!

hure
18.07.2005, 09:53
:o
iv-forumm

sAkAbOOo
18.07.2005, 10:03
Original geschrieben von curse
hey biatch, ich bi nselber us dere stadt, wohn und lebe do sit schöne 20 johr. also heb dini fresse chlises bubbi. will kollege han ich do meh als gnueg, und bruch au nid meh. aber bern isch nun mal die schöner city zum hänge. st.galle isch au gedige, aber mir passt bern besser. und hänge chan ich in saint ganz guet, aber s isch nun mal schöner a de aare oder z züri am see!
als fuck u, schwing din arsch wider is bett du poser! hesch do nix verlore wenn nur wotsch disse. jede het sin eigete gschmack und wenn mir bärn besser gfallt als saint denn loh das eifach so schtoh!
usserdem han ich über d ÖV gred, das heisst Öffentliche Verkehrsmittel, du hater!!! chumm, mach mir e freud und gang dich ab de fürstelandbrugg go werfe, thx!

säg mir das wo du do schribsch is gsicht...

wenn is SG wohsch isch das jo sicher keis problem für dich!!!
also säg mir wenn und wo, denn chasch mir mol persöndlich säge dass ich ä bisch und es bubi bin!!!!!!!!
nimmt mich wunder wie gross dini fresse denn isch!!!
also passt es dir hüt mittag?? machet mir am 12 am HB ok??

don_domi
18.07.2005, 10:12
easy, machemer. hüt 12i passt nid, da ich nid i de stadt schaff. machet mer obig? halb 6i, HB Treffpunkt?

sAkAbOOo
18.07.2005, 10:16
Perfekt!
Also ich bin schwarz, und han es schwarzes Cap a... nur damit mir üs sicher nöd verpasset!

hure
18.07.2005, 10:18
Aightgenossen.ch - Swiss Quality HipHop Since 1291 > Diverses > off-topic > Bern Baut

Antworten
Angemeldet als: hure [abmelden]
Betreff: (Optional)
Beitrags-Symbol:
Kein Symbol

vB Code [Hilfe]
Normaler Modus
Erweiterter Modus GRÖSSEklein gross riesig FONTArial Times Courier Century FARBE himmelblau royalblau blau dunkelblau orange orangerot blutrot rot ziegelrot dunkelrot grün limone seegrün pink tomatenrot korallenrot lila indigo gelbbraun sandbraun braun schokolade türkis silber

Aktuelles Tag schließen
Alle Tags schließen

Deine Antwort:
Siehe Forum Regeln (unten),
welche Textformatierungs-
Codes Du in Deinem Beitrag
benutzen darfst.

Smilies

Anzeige: 20 von 146
[Mehr]

[Beitragslänge prüfen]

Optionen: URLs automatisch umwandeln: fügt automatisch und um Internetadressen ein.
eMail Benachrichtigung: sendet Dir eine eMail, wenn jemand auf Deinen Beitrag geantwortet hat. Nur für registrierte Benutzer.
Grafische Smilies deaktivieren?: Zeichenkombinationen werden nicht in Grafiken umgewandelt
Signatur anzeigen: fügt Deine Signatur am Ende Deines Beitrags ein. Nur für registrierte Benutzer.
Datei anhängen:
Maximale Grösse: 548576 Bytes
Erlaubte Dateiendungen: gif jpg png txt zip bmp jpeg xls mp3 wav ram rm mpeg mov pdf doc xls swf
Dieses Thema bewerten: Thema bewerten: 5 .. super 4 3 .. mittelmässig 2 1 .. schlecht Wenn Du willst, kannst Du dieses Thema bewerten.

Forum Regeln:
Es ist Dir erlaubt, neue Beiträge zu schreiben.
Es ist Dir erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Dir erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Dir erlaubt, Deine Beiträge zu bearbeiten. HTML Code ist OFF
vB Code ist ON
Smilies sind ON
[IMG] Code ist ON

Übersicht (Neuester Beitrag zuerst)

sAkAbOOo kei regle gisch im fresse voll..

du chasch nur e tunte si went als nick curse wählsch..

haha..

don_domi
18.07.2005, 10:21
selber tunte, biatch! lern zersch moll englisch, denn weisch was curse heisst und denn verschtohsch mis verhalte au

und skaboo (oder was au immer), ha gmeint du bisch i de RS, als Greni?
jojo, er sölls mir geh *lol*;)

eoz
18.07.2005, 10:25
hallo!? do inne gahts um bern und was mer det baut und was ned.... aber 4 leuts do inne figged sich afach nu ufs gröbscht a... hallo!?

leuts... sind lieb mitenand ey....

sAkAbOOo
18.07.2005, 10:26
woher weisch das ich Greni bin ??
kennsch mich öppe??? wenn jo sötsch wüsse, dass mich nöd so afigge sötsch!!! wenn ich nämlich mol richtig sauer bin isch mir denn glich öb mir üs kennet.. also wer bisch ??

don_domi
18.07.2005, 10:27
jo eh, mir sind jo lieb mitenand zoe!
de sAkAbOOo wott mich hütt lieb striichle, d hure ünderstützt ihn debi, was wotsch no meh :D
nai, sorry zoe, back to topic!

don_domi
18.07.2005, 10:28
Original geschrieben von sAkAbOOo
woher weisch das ich Greni bin ??
kennsch mich öppe??? wenn jo sötsch wüsse, dass mich nöd so afigge sötsch!!! wenn ich nämlich mol richtig sauer bin isch mir denn glich öb mir üs kennet.. also wer bisch ??

also wenn du das würkli bisch, denn wärsch nämli jetzt i de RS!
nei ich kenn dich nid, oder nid persönlich. also take it easy.

eoz
18.07.2005, 10:29
Original geschrieben von curse
jo eh, mir sind jo lieb mitenand zoe!
de sAkAbOOo wott mich hütt lieb striichle, d hure ünderstützt ihn debi, was wotsch no meh :D
nai, sorry zoe, back to topic!

hehe... joa du seisches.... zrugg zum thema

sAkAbOOo
18.07.2005, 10:32
ich han d RS uf de nechst Früehling verschobe!!!
also, ich nimm jetzt mol a du nimmsch das mit ich söll mich vo de fürsteland brück stürte, ich säg e bitsch und es buby retor??? wenn jo vergesset mir das ganze!! aber wür mich trozdem interessiere, woher du mich kennsch!! wüsset nämlich nöd viel das ich greni bin!!!

subtile
18.07.2005, 10:36
muaha kinder geht bitte draussen spielen :rolleyes:

sAkAbOOo
18.07.2005, 10:38
Jetzt chunsch du au no ??!!!

Mein gott muess es dir langwilig si, dass dich i fremdi diskusione muesch imische *seufz*..

hure
18.07.2005, 10:39
@curse

Milenkovic Sreten
Langstr. 69
8004 Zürich ZH
044 291 21 59

chumm go lüüte oder lüüt mer ah...

hängs grad bim kolleg...

du bisch d grösscht spast

schlan dr grad dini st.galler fresse i..

SheyJep
18.07.2005, 10:40
also chinder nei au...

ihr sind doch beidi scheisse :)

edit: und d`reimerhure sowiso..löl

hure
18.07.2005, 10:40
gib mer dini adr.

pers.

fahr zu dir ufe & schlan dr schnurre i..

figg kei arbetslosi ah..

du nuttesohn

SheyJep
18.07.2005, 10:44
Milenkovic Sreten
Langstr. 69
8004 Zürich ZH
044 291 21 59

so heissisch du? hähä lööl vo welem krepierte balkan land chunsch du den das du eus muesch belästige? :)

ahjo ich kämpfe lieber verbal....bin noni so tüüf wie du:)

hure
18.07.2005, 10:45
ihr chline pisser chönd all ufd schnurre ha..

he negro tu pense ke ton flow ect chaud
comment tu trouve k il commence a faire chaud
non c´est mon putsin d´flow
j te bute pedale pedo

SheyJep
18.07.2005, 10:46
Original geschrieben von hure
ihr chline pisser chönd all ufd schnurre ha..

j te bute pedale pedo

muahah nöd din ärnscht?*gg*

hure
18.07.2005, 10:47
nei so heiss ich nid, wenn du wüsstisch wer das wär würsch kei grossi schnurre ha, du wohnsch im dorf, mir ide city, du träumsch vom geld, mir hend schnee.

verbal, bis froh das ich nid weiss wer du bisch..

hure
18.07.2005, 10:48
j te bute pedale pedo

han nid ich gschriebe..weissch was heisst?

übersetzte suscht schnurre zue..

SheyJep
18.07.2005, 10:49
nei so heiss ich nid, wenn du wüsstisch wer das wär würsch kei grossi schnurre ha, du wohnsch im dorf, mir ide city, du träumsch vom geld, mir hend schnee.

verbal, bis froh das ich nid weiss wer du bisch..

ah sorry du chunch usem ghetto...men respect hesch uf jede....da chan ich mit mim burehof wohl nid mithalte:rolleyes:

don_domi
18.07.2005, 10:50
Original geschrieben von sAkAbOOo
ich han d RS uf de nechst Früehling verschobe!!!
also, ich nimm jetzt mol a du nimmsch das mit ich söll mich vo de fürsteland brück stürte, ich säg e bitsch und es buby retor??? wenn jo vergesset mir das ganze!! aber wür mich trozdem interessiere, woher du mich kennsch!! wüsset nämlich nöd viel das ich greni bin!!!

aha soso....
jo du, ich mein eh nix ernscht won ich imene forum säg. forum isch für mich gleich schlachtplatz :D isch aber immer wider luschtig z gseh wie d lüüt reagieret. die einte wend aim grad d fresse ischloh (wie d hure) und anderi nämets voll easy und lachet drüber.
ich kenn dich nid! aber seget mer moll so, mir hend die glich schuel bsuecht.

hure
18.07.2005, 10:51
man mani Irani hastam
tu man ra mibini va migi man pastam
no man ghobem va ahmatan ra mokoscham
ut onetun mokonam va tuscham
tu koschcik hasti va chnci nadari

uf dütsch figg eifach dini muetter..

bisch genau sonen toy wo kein plan het, ghetto?

schrieb pm dini adr. ich gib dir ghetto

don_domi
18.07.2005, 10:52
@curse

Milenkovic Sreten
Langstr. 69
8004 Zürich ZH
044 291 21 59

chumm go lüüte oder lüüt mer ah...

hängs grad bim kolleg...

du bisch d grösscht spast

schlan dr grad dini st.galler fresse i..

isch jo peinlich, gross ageh und denn ischs nid moll din name und dini addy? puuh, billig!
ah jo, du bisch us em ghetto, uuh, hesch min respect, yeah. luegsch dass hüt no sicher 5 bahne schnee züchsch, 20 biatches knallsch und mindeschtens zwei ganxtas umlohsch, gell? suscht bin ich denn schwer enttüscht :D :D :D
chumm, gang witer go lego schpile.
s isch eifach herrlich do ine *g*

ah jo, chan übrigens au adresse us em internettelefonbuech kopiere. do mini:
H************** Hasan
Langstr. 67
8004 Zürich
044 242 8* **

:D :D :D :D :D :D :hippie:

SheyJep
18.07.2005, 10:54
man mani Irani hastam
tu man ra mibini va migi man pastam
no man ghobem va ahmatan ra mokoscham
ut onetun mokonam va tuscham
tu koschcik hasti va chnci nadari

uf dütsch figg eifach dini muetter..

bisch genau sonen toy wo kein plan het, ghetto?

schrieb pm dini adr. ich gib dir ghetto

nainai voll izzi i duen lieber provoziere...gäll huerre..lol ahjo apropo huerre de name passt zu dir...bisch da sälber drufcho oder het der smami ghulfe? ;)

hure
18.07.2005, 10:57
kei bock uf chinder..

sinder manne schriebet er eui adr.pers

chumm verbi kläret mer das..

de rescht isch eifach nur gepose

ich han e grossi schnurre..
han aber au e grossi schnurre wen ich vor dir stahn & eu invalide fresssi futsch schlan..

Enemy
18.07.2005, 10:57
Bern baut wieder neui Spielplätz für üsi Chlikinder
http://www.elspe.de/tour/12%20spielplatz.jpg

SheyJep
18.07.2005, 10:59
kei bock uf chinder..

sinder manne schriebet er eui adr.pers

chumm verbi kläret mer das..

de rescht isch eifach nur gepose

ich han e grossi schnurre..
han aber au e grossi schnurre wen ich vor dir stahn & eu invalide fresssi futsch schlan..

Milenkovic Sreten
Langstr. 69
8004 Zürich ZH
044 291 21 59

okee chunsch mal verbie wennd ziit hesch?

hure
18.07.2005, 11:03
ihr sind eifach gays..me nid..

grossi fressi nüüt dahinter..

wenn ihr nur wüssetet wer ihr beleidiget..

@curse du musch sowieso ufpasse..du wohnsch in st.galle
gnueg shqiptare ume woni kenne

@depp min fehler han dich ernscht gno..

don_domi
18.07.2005, 11:07
ihr sind eifach gays..me nid..

grossi fressi nüüt dahinter..

wenn ihr nur wüssetet wer ihr beleidiget..

@curse du musch sowieso ufpasse..du wohnsch in st.galle
gnueg shqiptare ume woni kenne

@depp min fehler han dich ernscht gno..

na und? denn hend mir halt nur grossi fresse, defür chönd mir konflikt au anders als mit gwalt löse. immer grad alli und alles wölle zämeschloh, wahnsinnig toll..... :rolleyes:

hure
18.07.2005, 11:08
letschte statment

lernet russisch
wi jobanije tschürki,ja was wsech budu schljopat
was budu zrat kak tschikatillo,na kostja waschi topat
ni u kogo netu schansa,i wi grustnie kak schanson

hure
18.07.2005, 11:10
@curse

zerscht hani na denkt schriebsch mer pers. dini adr. denn heti respekt gha vo dir..

jetzte bisch eifach sonen truurige spast wo kei eier het wie de depp..

ich han e grossi schnurre ziemli sogar..

ich figget kollege ah..wo im gliche huus wohnet, hend aber kein plan wer..

und jetzte kacket er fascht id hose, isch würkli peinlich..

gang lieber min zmittag go poschte, ich han en schwarze humor..aber so was isch voll peinlich..

SheyJep
18.07.2005, 11:12
au sletzt vo mir...hurre du nänisch mich en poser??den lueg mal dini text ah wod gschriebe hesch und rhymetechnickforum...das isch gepose...aber izzi....läb dis läbe läbenswärt..oder au nöd

sAkAbOOo
18.07.2005, 11:13
Hey nim d Hure nöd ernst...
Nei weisch wenn ich dich kenn, und du das nöd so gmeint hesch, denn isch vooool easy.. bin voll nöd so en agro typ aber ich hass es wenn öpert schlecht über mini City redet.. also gell take it easy..
wo sind mir denn eigentlich zäme id schuel ?? Riethüssli.. bisch du id parallel klass.. masch du denn au sound.. viellicht chöntet mir jo mol zäme en track mache und sg chli repesente ???

don_domi
18.07.2005, 11:21
@hure:
de sheyjep seit genau das won ich au denk. und für was bruchsch mini adresse? bin eh nid dihei, also easy. ich kack sicher nid id hose. aber wennd wotsch chasch gern moll uf st.galle cho, denn treffet mir üs!

@sAkAbOOo:
nei nimm ich au nid.
jo du, im forum labberet 90% vo allne (inkl. mir) eh nur schrott und drum, easy.
jo du, isch au mini ciddy! aber s git für mich halt au anderi schöni plätzli, vo dem her. jo riethüsli. also mir sind nid i die glich klass oder so, aber hend de glich bruef glernt! nee, sound mach ich nümm gross, han mini talent a andere ort.

schubiman
18.07.2005, 11:23
hehe, a anderne wänd, oder? :D

mod: schlüss de thread und dunn chli verwarne und sperre.... platz für neui....

EphToDaRhyme
18.07.2005, 11:45
Also ich han ghofft, dass sich de Scheiss da inne wieder chli richtig oberchilligi Stadt Bern abwändet.. Aber nüüt isch.. Deshalb CLOSED!