Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DMC Swiss Dj Championships 2005

Beatnik
20.07.2005, 10:27
Eliminations & Final am:

16 September im KIFF Aarau

Ameldig und Infos under:
http://www.dmcswitzerland.ch/

Dä Gwünner gaht ad World Championships in London!!

Vill Glück

ograL
20.07.2005, 10:30
i dänke redrum gwinnt ds mau nid :D

ah är isch ja ar itf xi :kiffer:

reezer
20.07.2005, 10:40
so viel ich gehört habe, machen dieses jahr auch jay-k und N.D. wieder mit... aka selbst für redrum wird es sehr sehr hart und das ganze verspricht wieder mal hohes niveau... endlich!

triplex
20.07.2005, 10:49
Original geschrieben von reezer
so viel ich gehört habe, machen dieses jahr auch jay-k und N.D. wieder mit... aka selbst für redrum wird es sehr sehr hart und das ganze verspricht wieder mal hohes niveau... endlich!

Naja von N.D versprich ich mir nicht allzu viel...Aber JayK isch de King!!!

JayK for President!!!

OH-LÄZ!
20.07.2005, 11:03
N.D. isch scho guet, er het eifach noch sim titel chli verhängt uf de zug ufdspringe, aber fü¨r mich ghört er immer no no zu de beste vo de schwiz.

eh-dr
20.07.2005, 12:06
i ha n.d. denn am 99er itf gseh, da ischer scho huerä starch gsi. aber när hani nüüt meh ghört vo ihm.

schad macht z.B. ä kermit us bärn nid mit, dä würd öpä alles wägputzä. viel huerä fetti dj's si eifach irgendwiä z schüch zum sech aamäldä, oder hei nid z nötigä sälbstvertrouä.

jay-k hani früener o mal geil gfundä, aber i dä letschtä jahr ischer mr ziemli lasch inä cho.

world champ wird wohl dr rafik wärdä das jahr. dsch nämlech ä verdammti maschinä a dä turntables. i mögts ihm uf jedä fall gönnä.

simer mal gspannt uf d ergäbnis.

Enemy
20.07.2005, 12:07
Yes endläch emol! Wird geil!!! Dr Jay K wird scho burne...aber hoffe uf öber anders...

DeeFly
20.07.2005, 12:13
Original geschrieben von toyhunter
viel huerä fetti dj's si eifach irgendwiä z schüch zum sech aamäldä, oder hei nid z nötigä sälbstvertrouä.

vill djs händ au kei ziit. ich mein du nimmsch ja nöd dini 10 geilschte tools und gasch mal verbii und zeigsch was druff häsch, so äs set bruucht ziit, verdammt vill ziit, ziit wo ebä meischtens di beschte djs nöd händ...

eh-dr
20.07.2005, 12:16
Original geschrieben von DeeFly
vill djs händ au kei ziit. ich mein du nimmsch ja nöd dini 10 geilschte tools und gasch mal verbii und zeigsch was druff häsch, so äs set bruucht ziit, verdammt vill ziit, ziit wo ebä meischtens di beschte djs nöd händ...

ja ds stimmt leider scho..

Stubaehocker
20.07.2005, 12:30
wert so oder so.. en geile event!!!!! werd sicher go luege wer do de best i de schwiiz isch!!!!

Enemy
20.07.2005, 12:44
Original geschrieben von DeeFly

aber es wär scho besser wens Freestyle würsch mache... Klar muesch eh richtig ha und wüssä weli Beats das wosch näh, aber när am Battle wirsch dis Set wo vorher deheime gmacht hesch oder tagelang güebt hesch nit so düre gäh...

DeeFly
20.07.2005, 12:52
Original geschrieben von Enemy
aber es wär scho besser wens Freestyle würsch mache... Klar muesch eh richtig ha und wüssä weli Beats das wosch näh, aber när am Battle wirsch dis Set wo vorher deheime gmacht hesch oder tagelang güebt hesch nit so düre gäh...

naja, s ziil isch ja eigentlich inärä gwüssä ziit möglichscht alles us dir usäzhole und dini skillz möglichscht abwächsligsrich aber glich mitere liniä drin an tag z leggä. da chasch jezt freestyle na so guät sii, wirsch niä a einä anächoo wo sis set scho sitt tage intus hät und sich vorgängig au effektiv gedanke gmacht hät, wiäners am beschte übere bringt.

jezt mal natürlich vorusgsezt das beid ca. dä glich level händ...

eh-dr
20.07.2005, 13:34
ja u bim dmc isch freestyle eh nid so aagebracht. i meinä bimenä itf reagiersch ja im prinzip ufä gägner u da isches natürli es grosses plus wenn chasch improvisierä, aber dmc isch scho ziemli düräkomponiert.

Enemy
20.07.2005, 14:48
jo isch scho grad chli gsuecht ds Freestyle am ne sone Contest, aber ig dänke wen dr DJ ih sim Set öbis schwierigs für Ihn säuber drine het, wirds nit so houe am Battle...aber egal jede macht das angers und das isch ds geile drane... Houptsach er het mega Flow und Technisch begabt und villecht no eh neui Trick am start. öbis am Plattespieler ds ändere...zum Teil spinne si...hehe es Gummi zwische d`Natel und em Lämpli und nachher spielsch Gitarre :D
Peace

stylo
13.09.2005, 20:18
15 DJs sind am Start, ihre Namen sind frühestens morgen draussen, ebenso wie die der 6 Jurymitglieder

Zeitplan:
Beginn 20.00h
Eliminations: 20.30 Uhr
Finals (6 DJs): approx. 22.00h
Celebration: 24:00h

bya
stylo

stylo
13.09.2005, 20:27
...

Colt
14.09.2005, 13:59
Liebe Freunde des guten Geschmacks hier sind sie:

Judges
=======
Claude
Sad
DJ Vibe
DJ Cutmando
DJ Principal
Christoph Knüsel (DMC Schweiz)

DJs
=====
DJ Farside
DJ C-Drastic
DJ Work
DJ Esik
DJ S-Pi
DJ Fabster
DJ Steel
DJ Smart
DJ Redrum
DJ Cussion

stylo
14.09.2005, 17:25
und noch ein Nachzügler...DJ Sensay...und da waren's dann doch 11...

el gato
14.09.2005, 17:27
Original geschrieben von reezer
so viel ich gehört habe, machen dieses jahr auch jay-k und N.D. wieder mit...das ganze verspricht wieder mal hohes niveau... endlich!

??

stylo
15.09.2005, 16:44
hey gato...
sind im Ausland, respektive büffeln für prüfungen, so unbestätigte Quellen

Colt
15.09.2005, 17:02
Auch auf der Judge Seite hat es einen Zuwachs gegeben. Oliver Christen von der DMC wird auch noch kommen.

Was J anbelangt gibt es noch Hoffnung das er seinen Titel verteidigt. Falls die DMC ihn noch erreichen kann.

DJ Sensay der DMC '01 Gewinner ist auf jedenfall da.

stylo
17.09.2005, 03:43
das Fazit:

1. DJ Sensay
2. DJ C-Drastic
3. DJ Redrum

kEg2
17.09.2005, 12:12
endlich gehts wieder loooos!

DJ Steel for President!!!
:dance: :dance: :dance:

kompletts ranking? infos? photos?