Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : nu beats 2

Ruedi Snare
05.07.2004, 21:13
no1

Ruedi Snare
05.07.2004, 21:16
no2

Ruedi Snare
05.07.2004, 21:18
no3

Ruedi Snare
05.07.2004, 21:20
no4

Kinimod
05.07.2004, 23:58
Aso die erschte zwoi si ganz klar meh aus nu guet aber si, si haut ou do meh zum sech vou loh dri goh zloh, so rechtig zum vertüfe.

De dritt (12) isch sehr speziell und i dänk, bi dem beat würde zminscht mini rap-künscht, ke gueti figur mache aber nichts desto trotz, geili sach.

De viert findi fau de HAMMER beat...ehrlech, geils klavi zwüsche de beats und au die gönd jetz bi däm lied mau würkli voll ab. Sehr abwächsligsrich und eifach e gnuss zum lose!!!

PropZ yA!!!KiniMod

Ruedi Snare
06.07.2004, 00:00
mesi für d'bluämä!!

MacKah
06.07.2004, 10:15
dönt rächt fett, was mir im dritte (12) beat nit gfallt isch das abghackte snare, es dönt zwüsche 20 und 35. sekunde so komisch, zum teil chunnts mer scho fascht falsch vor. würdi nomol aluege, aber sunscht sins gedigeni chillout beats

Chillumn
06.07.2004, 10:46
sind no gedigni beatz!also die erschtä 2, also 3ü + 4i gfallemer voll nöd!eifach nöd so min style,halt gschmacksach...
aber s'12i bringt min grind schochli zum schaukle und s'9i findi s'geilschtä!hät was neus,speziells,find allgemein,dass du zwar struubi,aber originelli beats machsch!:p
mier gfallt vorallem s'piano!und au d'bassline findi phatt!jazzigi sache findi eeh hammer!

also wiiter so,freu mi uf meh beats!:brille:

Ruedi Snare
06.07.2004, 11:42
thanx für s'feedback... und jo, s'wird sicher nö so lang goh bis was neus chunt...

EphToDaRhyme
06.07.2004, 13:33
Momol mues säge.. Die paar gfalled mer vill besser als die andere.. Chunt au alles chli punchiger daher..

Bim 9i hetti etz no zur letschte Verbesserig sonen richtig ziehende Hat ibaut.. Aber süscht isch s'9 eifach derb!

spenzasequenza
06.07.2004, 14:25
yessa!!

9 rockt ewigs!
üsser viliicht di schnälle bongos... ab da, naja, aber ich glöibe du hesch än plattesammlig wa zimlich genau miine gschmack trifft! *g

nummer 3: schick so sache mal nach wiän! *g

nummer 4 het absoluti hammer drumsamples dri. aber immer nur ganz ganz churz genau bi 38 sekunde... vo wo sind di drums? (ich will di öi !!! unbedingt! )

Ruedi Snare
06.07.2004, 17:40
@spenza/eph: thanx für eui kritikä! i know... für no4 (liäd 9) fähläd no hh... mir fahrt's zwor au ohni ii, baschltä aber no chli umä mit verschidänä hh. welläs drumsample willsch wüssä spenza? no1, no2, no3, no4?
so, jetzt nomol ä mp3 für eu... no5... check it!

McHipHop
06.07.2004, 18:19
ich glaube die hab ich auch...du meinst die bongos, oder?

Ruedi Snare
06.07.2004, 18:20
@mchiphop:...und was seisch zu dä beats?

McHipHop
06.07.2004, 18:24
ich kann eigendlich nur wiederholen was ich zu deinen anderen schon geschrieben habe: sehr geile sachen, speziell vorallem! zum rappen wären die für mich nichts, aber als instrumental -> hammer.
cool ist wirklich das du völlig deinen eigenen style hast und nicht beats machst die gerade jeder mag/macht.

aight, bin immer wieder gespannt auf neues!

Ruedi Snare
06.07.2004, 18:25
thanx 4 this!

Ruedi Snare
06.07.2004, 21:16
no ein zum abrundä...

spenzasequenza
07.07.2004, 14:01
ich meine bim 4.mp3 bi 37/38 sekunde... isch wirklich nur ganz churz.. isch glöibi en kick und en snare und es open hat, oder so... jedefall weri das hüäre cool, wännd mer chänntisch säge, vo wo di sind... (!!)
määrccii... und d nöie beats losi de ämaabe...

Ruedi Snare
08.07.2004, 16:17
@spenza: das sample vo tr4 isch vomnà jazzer us dä schtaatä namens mehldan... wohrschiinlich häsch nöd dä gmeint, oder...?!

Ruedi Snare
08.07.2004, 17:43
...viilicht git's jo no dä eint oder ander wo au no sin senf däzuägeh will...

Lügner
11.07.2004, 19:47
Definitiv wiedermal voll was Anderes, was eh schomal propz git ... de Ruedi (Nur scho de Name isch mer wäg eusem DJ eh sümpatisch) laat sich definitiv nöd vo DJ Premiere oder Erick Sermon zur naachahmig verleite (nüür gäg di beedä, si sind Götter aber ihre Style gits scho ...) drum npmal propz.

De 3er findi echlei schnäll zum Reime, aber isch fett. Miini Liebling sind 4 und de 9ner ...ich lieb halt es stop-hops im Momänt ....

vorallem merkt mer s'Diggä vo abartige Sämples, wo Du dänn sehr gschickt in Beat ine wurschtlisch ...

Mix und Produktionstechnisch dörft allerdings einiges meh a höchene und Fettness häre. Au wänn das am aafang nöd so wichtig isch, aber en Beat wo sorgfältig gmischti isch hackt eifach vill geiler ...

Ich für miin Teil han immer miin Referänz-Ordner am Start, wos mp3 vo es paar vo miine Lieblingstracks drin hätt. Also Lieblingsträcks, vom Mix und vo de Fettness her und nöd wäg em geile Track sälber ...und da vergliich ich immer wieder mal ... i dem Orner häts undter anderem (nöd Lache) Golden Eye vo de Tina Turner (Bono vo U2 produziert ...eifach de Hammer, oder Rachel Stevens mit Sweet Dreams my L.A. Ex (produziert vom Simon Fuller .. schiss-pop aber fettischtens produziert) ... oder miin Altime favorite: My Writes vo de De La Soul feat. Da Liks und Xibit (De LA Soul känne Mixtechnisch eifach kei Gnad)

Wänn Bock häsch, dänn verbessere Doch aumal no echli diini Produktionsqualität näbed de eh scho guete Beats ... und ebe immer bi diine Favorite go abluege wies gmischt isch ... bringt einiges und isch nöd schwer ...

Suscht: Maximum Reh-Späck

Ruedi Snare
14.07.2004, 19:10
...tuät guät... mesi für d'pröbz! dass d'höchänä und (vo mir us xeh vor allem) d'bäss no fädda müässtät dähärcho weiss ich scho... isch au erschtäns no nüt würklich abgmischt vo dem züügs und zweitäns bin ich jo zuägehnärmassä scho no nöd grad dä mixdown-profi... drum big MESSI für tipps lügner!!

I.C.S.
15.07.2004, 01:38
3.mp3: isch chli lieslig! no geile experimentalshit!

4.mp3. s einte violine sample sich hammer, bring das chli öfter! mir gfalled die läre stelle ned soo guet, süsch au wieder geil!

12.mp3:s kaputte sample tönt mer chli zu kaputt. die zwische snares chömed guet. d 2 teil gfallt mer ned so guet.

chas si dass du immer öpe die gliche drum samples brucht hesch? cha aber au sie dasis ned so richtig ghört ha, die laptop böxli sind ned soo top :;

P.Y.R.O.
15.07.2004, 11:52
Strubi beats mann :) Voll en weird'e ufbou ej :) hehe isch geil :) Im techno wüsch di so ezt voll i de kategorie DJ Rush bewege und das isch geeeeil mann :) hehe Geile siech ;) Stay tuned und lueg der mal de neui Korg sampler a :) Valve power :) piiiiiiis

P.Y.R.O.
15.07.2004, 12:02
Mach doch mal chli fedde trip hop das wär voll dis ding mann :) So kid loco style :)

Ruedi Snare
15.07.2004, 18:08
@i.c.s.: mesi für d'kritikä und propz! jojo, weiss scho, dä schissn isch mängisch chli lieslig, han das züügs teilwiis aber au heftig komprimiärä müässä, dass ich's do chan ufäladä... wäg dä drumsamples: nei, di gliichä samples nimm ich im normalfall nöd, aber gliichi schläg (kick, snare, hh und ähnlichs) han ich mängisch scho verwändät...
@mope: thanx für d'meinig!! triphop/downbeat-fan?

P.Y.R.O.
16.07.2004, 11:02
Nei hehe :) Ich bin fan vo gueter musig ;)