Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : HIPHOPOPEN

dj_magnetic
05.07.2004, 23:19
hat zufällig jemand eine mitfahrgelegenheit zum open am wochenende???

danke,...

lizzle mizzle
05.07.2004, 23:26
nei sorry...ich nöd
:D

dj_magnetic
05.07.2004, 23:28
hmm,trotzdem danke!:confused:

beatniquer
05.07.2004, 23:30
Original geschrieben von dj_magnetic
hmm,trotzdem danke!:confused:

da füäut sech eine verarscht:D

sayla
05.07.2004, 23:39
@magnetic
hab geduld mit den schweizern *g* ;)

viel spass aufem open :D

LAN
05.07.2004, 23:52
Original geschrieben von beatniquer
da füäut sech eine verarscht:D

muahahhaaaa

sorry @ magnetic, aber mi hets fasch verputzt bi däm kommentar :D

reezer
06.07.2004, 00:46
zurück... nicht so teuer aka fairer preis den du wohl auch bezahlen müsstest wenn dich einfach so jemand mit nimmt (der zahlt ja auch benzin etc)

check: http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=5269

scope
06.07.2004, 09:04
Original geschrieben von reezer
zurück... nicht so teuer aka fairer preis den du wohl auch bezahlen müsstest wenn dich einfach so jemand mit nimmt (der zahlt ja auch benzin etc)

check: http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=5269

jo reezer wenn chöme die tickets? ha immerno nüt... und izahlt hani scho...

wird geil! hoffentlech machz wetter mit

dj_magnetic
06.07.2004, 18:20
hmm,ich glaub das kam anderst rüber als ich gedacht hatte!wenigstens hat er sich gedanken gemacht,oder???*g*

auf jeden fall brauch ich auch keine fahrgelegenheit mehr,...bis zum open!

scope
06.07.2004, 23:59
gopferdami siech

itz fröii mi so winemoore, mi mit homes dert häre z'begää mitem hiphopstore-car häre u zrügg u so, när fahrt dä scheisscar nid!

läck hani mi ufgregt... isch scho klar dases viu zviu würd choste für so weeni lüt, aber bi üs ir nächi hets es behinderteheim wo so es outo het wo öbbe 20 chöi hocke, u die chame sicher miete... u wenn 20 dinne si (oder 15) u jede 100.- für d'reis würd zahle wie bim car de miechit der sicher e gwinn...

i gloubes nid. itz gsehni der jadakiss äuä nie. wenigstens chani itz mitm doog uf bieu as masta ace

sayla
07.07.2004, 00:07
scope,
whuuuuuuuut? dä car fahrt net???

scope
07.07.2004, 09:07
... nei der car fahrt nid.

20 amäudigä zweni... und es angers fahrzüüg chöisi/weisi nid organisiere

:gay: ig wo doch der jadakiss :beten: u ig wo doch es doppudate hät gha dert :love: :( ah fuck :hammer:

Map
07.07.2004, 10:05
Nix :driver: isch zum :kotz:.

reezer
07.07.2004, 10:27
aber irgendwiä au ganz komisch...
a dä werbig chan nöd glägä ha... am line up au nöd...

schiinbar händ eifach z'wenig lüt bock nach stuttgart gah... chan ich mir au nöd ganz erklärä wieso...

wahrschinlich lauft i dä schwiiz sälbär z'viil und nach frauäfäld und zh-fäst händ viil lüt au mal bock uf wieder amenä weekend dihei si... aber ebä, erstuunt mich au bitzli das es nöd klappät hät... einige fahrät wohl au sälbär nach stuttgart wells halt doch nöd grad so wiit isch wiä z.B. splash....

@scope: luäg, wänn du en ander bus organisiersch sind mir sicherlich bereit dir d'kontät vo denä paar lüt wo sich bis jetzt agmäldät händ usäz'geh und dänn chasch du mit denä sälbär wiiter luägä ob ihr wännd sälbär gah mit eigenem bus oder nöd... tickets chöntet mir eu lieferä... keis problem.

scope
07.07.2004, 10:31
nei i ga itz eifach nid. es schisst mi deftig ah, aber i ma do nid huere lang organisiere, drum hani jo ou mim car wöue ga.

@reezer, i ha jo nid öich t'schuld gä... aber es isch haut scho nid so toll

reezer
07.07.2004, 11:13
Original geschrieben von scope
nei i ga itz eifach nid. es schisst mi deftig ah, aber i ma do nid huere lang organisiere, drum hani jo ou mim car wöue ga.

@reezer, i ha jo nid öich t'schuld gä... aber es isch haut scho nid so toll

kann ich verstehen das es dich anscheisst... geht mir nicht anderst... wäre auch mit dem bus mitgefahren und bin mir jetzt auch am überlegen ob ich überhaupt noch gehen will / soll....

dj_magnetic
08.07.2004, 19:17
hat schon jemand was über einen ersatz von jadakiss gehört?auf der hiphopopen homepage steht noch nichts!!!

scope
08.07.2004, 19:20
Original geschrieben von dj_magnetic
hat schon jemand was über einen ersatz von jadakiss gehört?auf der hiphopopen homepage steht noch nichts!!!

ha e besseri frag, wele ebebürtig ersatz würdsch vorschloh? es git ke zwöite jadakiss auso chöisis ou lo sii...

savas 2 mau wär evtl. e guete ersatz

Map
08.07.2004, 19:57
DMX isch jo morn ir Schwyz und am Sunnti eh scho z Dütschland. De chönnt er am Samschti ou grad gschnäu z Stuttgart cho ineluege.

dj_magnetic
11.07.2004, 16:11
Original geschrieben von scope
ha e besseri frag, wele ebebürtig ersatz würdsch vorschloh? es git ke zwöite jadakiss auso chöisis ou lo sii...

savas 2 mau wär evtl. e guete ersatz

naja,anstatt zweimal savas würden mir einige als ersatz einfallen!Wie auch immer,fatman war dumm wie immer und nicht annähernd ein ersatz!