Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Was älters usgrabe..

EphToDaRhyme
06.07.2004, 12:49
Jo han mal was chli älters uf de HD wiedergfunde :) Mal luege was ihr vo dem Shish so halted..

Isch übrigens alles sälber igspillt.. :kiffer:

Los Turntablos - The Rebirth of Nature (http://kozak.ubikstyles.com/rebirth.mp3)

#ChRüSiMüSi#
06.07.2004, 12:58
aso mir gfallt dmelodie no sehr guet.. aso eigentli gfallts mer eifach:D

gianchi
06.07.2004, 13:03
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Jo han mal was chli älters uf de HD wiedergfunde :) Mal luege was ihr vo dem Shish so halted..

Isch übrigens alles sälber igspillt.. :kiffer:

Los Turntablos - The Rebirth of Nature (http://kozak.ubikstyles.com/rebirth.mp3)

Me merkts dases was älters isch, ämel vo de Drums her!
Suscht cool!

Brooknow
06.07.2004, 13:03
findi sehr en schöne und geile beat!!!

chönt genau so guet gsampled si!! isch genau richtig eso, härt und simpel gnueg und trozdem no chli abwächslixriich!! und erst die "flöte" im refrain WOW bin grad eis am :kiffer: und wirdmer sicher din beat als hindergrund musig laufe lah!!

peace

McHipHop
06.07.2004, 13:23
gemütliches teil. das drummset ist da noch nicht so richtig geschmeidig, aber sonnst friedlich! besonders die stelle mit querflöte und string im hintergrund flasht!

EphToDaRhyme
06.07.2004, 13:27
Jup findi au.. A de Drums sötted mir schono was mache :) Und wie scho gseit bsunders a dene märkt me s'alter *g*

Thx für Feedback!

wiiteri?

gianchi
06.07.2004, 13:31
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Jup findi au.. A de Drums sötted mir schono was mache :) Und wie scho gseit bsunders a dene märkt me s'alter *g*

Thx für Feedback!

wiiteri?

Hehehe wägem Alter ....... mis Ghör het das gmeint! :-)

EphToDaRhyme
06.07.2004, 14:37
Original geschrieben von gianchi
Hehehe wägem Alter ....... mis Ghör het das gmeint! :-)

Hehe :)

*push*

lou
06.07.2004, 21:59
jo, du ganz ä dschentä beat, chunnt sehr gmuätlich,vor allem (Pan?)Flöte!!!ganz geil isch das dä shit sälber igschpiilt hesch, das findi eh edel!!!ä kolleg macht das au immer so, mit saxophon und allem jässä, aber dä produziärt halt leider drumnbass, aber glich fett!!!
aber wiät witter, börnershit!!!

slü

scope
06.07.2004, 22:26
... u ha di gitarre-loop hurti übernes angers drum gloh. nid dasi di wet disse, wet ou nid säge mis sig besser oder so, aber i finge s'drum vo dim original nid bsungers schön u es isch rächt schad füre beat fingi.

i ha das woni hie poste hurti gschwing gmacht, isch wines snippet nur öbbe 20sek. u i has nidmau gspicheret das cubase-projekt. auso ke angst eph: no releases no byting

McHipHop
06.07.2004, 22:31
find ich nicht besser...
mir würde da etwas ruhigeres vorschweben, so mit stik-snare, wenigen kicks und so...einfach etwas das fliesst und nicht so abgehackt tönt.
aber jedem das seine!

frenchrap
06.07.2004, 22:38
Original geschrieben von scope
... u ha di gitarre-loop hurti übernes angers drum gloh. nid dasi di wet disse, wet ou nid säge mis sig besser oder so, aber i finge s'drum vo dim original nid bsungers schön u es isch rächt schad füre beat fingi.

i ha das woni hie poste hurti gschwing gmacht, isch wines snippet nur öbbe 20sek. u i has nidmau gspicheret das cubase-projekt. auso ke angst eph: no releases no byting

hmm aso ich muen säge beidi gfallet mir..das vom eph ish eifach chilliger zum zuelose...vo dir scope ishes au nid shlächt aber ebe ehner so für die härtere styles..

eifach zwei vershideni beats mit gliiche melodie hehe

LAN
06.07.2004, 22:51
chilllt massiv. ganz schöns stück!

BigBoon
06.07.2004, 23:26
Isch absolut nöd mini Biitrichtig. Tönt nachme "chlöön" Biit.

Dh. aber nöd daser schlächt isch. find dä biit isch nöd so guät abgmischt. Dmelodie tönt guät aber irgendwiä chrazt die gitarre imim ohr. drums sind halt scho sehr "klassisch" halt typisch PC-Drumkit. aber wännds chli süberer abmischisch so diä einzelne Spure und ä noi Drumline kreiärsch häsch wieder en isi (halt jammer) Biit.

Tip:
Es empfilt sich alles in chlini samples zpacke und diä dänn imnä M P C lade und detä dänns drumkit drufrüährä. Mit fiehngfühl erhaltisch no chli en bessere beat so vom Klang her.

PaX n Have Fun!

BigBoon

McHipHop
06.07.2004, 23:43
Tip:
Es empfilt sich alles in chlini samples zpacke und diä dänn imnä M P C lade und detä dänns drumkit drufrüährä. Mit fiehngfühl erhaltisch no chli en bessere beat so vom Klang her.[/B]

alles eine frage der kreativität und/oder des geldes...
aufm pc bringt mann supergeile drummkidz hin, hatte noch nie probleme mit der qualität.
für gewisse selber eingespielten sachen ist hardware schon von vorteil. mit digitalen equalizer/compressoren kann man auf dem pc (wenn man sich zeit nimmt) enorm viel rausholen, wo man den unterschied zum mpc, behaupte ich mal, nicht mehr hört.

köbi
07.07.2004, 01:53
i ha eifach gärn so gitarene, obwou die hie fasch wine harfe tönt, ligt wahrschinli ar ufnahm
abr...probs, i mache o so zügs u bi fasch chli nidisch
abr...d drums töne fautsch

EphToDaRhyme
07.07.2004, 08:10
OK demfall weiss ich was no ztue isch bi dem Beat.. D'Drums bearbeite :)

Aber für en ältere Beat gar nöd so schlächti Feedbacks.. Deshalb Thx a alli!

EphToDaRhyme
09.07.2004, 11:21
Original geschrieben von scope

Hey Scope han mer etz das mal no inezoge.. Also ich finde dini Drums mached de Beat grad kapuut.. Es isch sones unruhigs Drumkit für sonen chillige Beat! Wär no easy das Teil aber passt nöd zum Beat.. Mues mer da e anderi Lösig sueche *g*