Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : gnue money? [mp3]

_oO-[MAC]-Oo_
06.07.2004, 16:40
Hy, ha mau e Track uf mim PC gfunge, ha dänkt zeige nech dä mau wüu jo es paar hei wöue Tracks vo mir ghöre wo s'nid ums battle goht. Do heit der eine.

gnue money (http://fishup.dyndns.org/webspace/mekk/moneyrap.mp3)

greez

V-Tee
06.07.2004, 19:34
goht nöd....

el`echo
06.07.2004, 20:15
hey dä gooht nöööd!!!!!!!!
:(

_oO-[MAC]-Oo_
06.07.2004, 21:52
server isch wahrschinlech grad down

krizi
07.07.2004, 09:25
fishup.dyndns.org

wo häsch du de track genau ufeglade??? so vil ich weiss, isch das en private pc... "...dyndns.org"

subtile
07.07.2004, 09:33
Dyndns isch für Lüt wo kei fixi IP hän (aka Cable odr ADSL, jedefalls in de meischte fäll) aber trotzdem e server betriebe wän. Nur muss me halt sini IP bi dyndns widr update wenn sie gänderet het. Das so am rand.

Übrigens gohts jetzt, ha abr im mom kei zit zums lose :p

FicDic
07.07.2004, 10:43
beat sälbär gmacht?

_oO-[MAC]-Oo_
07.07.2004, 12:14
Original geschrieben von FicDic
beat sälbär gmacht?

nöööö... isch 50 Cent mit Elementry

lou
07.07.2004, 13:51
salüns

jojo, moll nid so schwanzverlängerigs-battlerap!!!
findi no easy, obwohl sthema nid vo vill kreativität zügt, denn meh schtutz wett jo jedä, mir si alli gäldgeili bitches(oder fasch alli, vilich nones paar hängäblibäni hippies und lüt mit prinzipiä)!!süsch findis no cool,moll was anderes vo dir!!!bim refrain verschtandi leider keis wort!!
aber flowmässig machsch di nid schlächt,bisch jo no zimmli jung!!!dini schtimm fläsht mi nid so, fascht chli zpiepsmässig!!!!do chönntsch aber en masse gauloise blau ohni filter ihnä ziäh, denn chunnt das scho :kiffer: !!!

drabliibä diggä!!!

FicDic
07.07.2004, 13:57
baaah än füfzg rappä beat... chum abfahrä... nur scho dini beatwahl isch schlächt... macht mär us etischä gründ scho nöd, so än beat wählä...

captain haddok
07.07.2004, 14:08
isch öppe di blödtschti kritik wonin je gseh ha.

poetical
07.07.2004, 14:30
Isch ä sehr weichi Kritik, bis är gwüsst hett das äs ä 50 Rappe Beat isch, hetter ne sicher no geil gfunge...

Tourescht
07.07.2004, 14:43
@mac: schieb doch mol de tegscht....

ich chan im gschäft kei audios lose!

peace

flaboflash
07.07.2004, 14:49
baaah än füfzg rappä beat... chum abfahrä... nur scho dini beatwahl isch schlächt... macht mär us etischä gründ scho nöd, so än beat wählä...

nor wells en 50 beat esch oda what?! hohle siech...
zom track, flowmässig ok, aber dini stemm gfallt ned wörkli.
im ganze chonts ned schlächt, besch ja no jung!

subtile
07.07.2004, 15:05
usserdem ischer wahrschinlich nid vom fifty sälber sondern vom em odr dre odr wasweissich *klugscheiss* :p

_oO-[MAC]-Oo_
07.07.2004, 15:07
Original geschrieben von Tourescht
@mac: schieb doch mol de tegscht....

ich chan im gschäft kei audios lose!

peace

ok!

@lou: Das wäg der Stimm weisi, isch huere schreg ufgnoh...!:confused:

S'gäud beherrscht d'wäut, das isch aune klar,
s'gäud uf der Kreditcharte, oder grad in bar,
was würd ig mache, wenn mer Milliarde zuestöh?
Weisch wie? Das wär e Traum, das wär doch nur zu schön,
zu schön um wohr z'sii? Oh Shit, i glaubs nid,
Milliardär so richtig rich, das cha doch ou sii,
mit ere Villa uf Mallorca und mis babe, schön agleit,
imene schöne chleid und e Liibwächter wo um si ume steit.
So richtig frei, e schöne usblick ufs meer,
vo mim huus us wott i die ganzi stadt gseh,
statt schnee nur strand, paume und no meh,
das würd mer gfaue, doch das hani aues scho gseh!
Mit ere Yacht, wo mir ganz elei zuestoht,
e rundgang gmacht, wo dür s'Mittumeer düregoht,
i und mis Girl hei durscht, und ar bar nimi,
e drin wo üs ufputscht und zwar e wisse Martini.
Chaufe mer e Laborghini und e Limusine,
leihe mer e Chuguschriber und zwar am Simu sine,
um e Vertraag z'Ungerschribe, das i inhaber wirde,
vo Microsoft und das au ewig blibe,
Vom Job abgsetzt läb i frei deheim,
Oh Yeah baby, wie wär äch das so geil,
Doch es isch nid, nei, i bi nid frei,
ha nid so vüu Gäud und läbe ganz elei!

Ref 2x:
Gnue money, für mi und mi Honey,
Gnue money, hani für mi,
Gnue money, für mi und mis Bunny,
Gnue money, hani aber nid!

FicDic
07.07.2004, 15:44
huhuuuu...

1. mal... ich bin grundsätzlich gäg kommerz scheisse... egal vo wem dasäs isch... übär das müändär mit miär scho gar nöd erscht welä diskutiärä...

2. wärär sälbär gmacht gsi... hetti gseit das er guät tönt... muäs abär no lang nanig heissä das er au guät isch... oke? klugscheissers und mamifiggers?

StimpeKutz
07.07.2004, 15:49

wenni da lese werd's mer jo grad :kotz:

etischä gründ :D lach mi tot

Tourescht
07.07.2004, 15:51
huhuuuu...

1. mal... ich bin grundsätzlich gäg kommerz scheisse... egal vo wem dasäs isch... übär das müändär mit miär scho gar nöd erscht welä diskutiärä...

2. wärär sälbär gmacht gsi... hetti gseit das er guät tönt... muäs abär no lang nanig heissä das er au guät isch... oke? klugscheissers und mamifiggers?
übers thema komerz müemmer gar nid diskutiere, will die meischte jo eh kei ahnig hend vo was dass sie redet i dem zämehang... müssig!

MacKah
07.07.2004, 15:56
1. 50 cent muess wirklich nit si, würd vorallem nit welle drüber reime.

2. dis southstyle gerappe gfallt mer nit wirklich. de style passt eifach nit zu sonere stimm. aber talentasätz sin sicher vorhande.

3. tegscht find ich absolut nit geil, sorry, aber so 0815 grössewahn style. versuech doch meh öpis zmache wo au chli in dini kategorie goht. aber nit so öpis.

Tourescht
07.07.2004, 16:17
also tegschtlech gseht das züüg chli schwach us...

aber ich gseh, dass du a dir schaffsch und dich ide letschte ziit verbessered hesch.

de verglich zwüsche dem und dim andere track wo du do dropped hesch (M.E.K.K.) zeigt das! und für das gitz jetzt mol es propz!

und für de refrain vo "M.E.K.K." gitz au no propz vo mir, well däh no rächt rocked, glich obs so öppis scho mol geh het oder nid.

wiiter so...

p.s.: so e kritik hesch glaub vo mer no nie gläse im bezug uf dich, aight? :)

_oO-[MAC]-Oo_
07.07.2004, 17:02
also tegschtlech gseht das züüg chli schwach us...

aber ich gseh, dass du a dir schaffsch und dich ide letschte ziit verbessered hesch.

de verglich zwüsche dem und dim andere track wo du do dropped hesch (M.E.K.K.) zeigt das! und für das gitz jetzt mol es propz!

und für de refrain vo "M.E.K.K." gitz au no propz vo mir, well däh no rächt rocked, glich obs so öppis scho mol geh het oder nid.

wiiter so...

p.s.: so e kritik hesch glaub vo mer no nie gläse im bezug uf dich, aight? :)

aight... thx! :D

flaboflash
07.07.2004, 23:01
[QUOTE]Original geschrieben von McKah
[B]1. 50 cent muess wirklich nit si, würd vorallem nit welle drüber reime.

why not? :confused:

MacKah
08.07.2004, 00:50
well ich chli en anti 50, nelly, ja rule.... typ bi.

goht mer eifach gege de strich au wenn ichs nit cha argumentiere

FicDic
08.07.2004, 08:44
hip hop isch kei entertainment

und deshalb bruch ich käs scheiss gepose so wiä das diä obär möchtegern ultra krassä gängschtär möchäd...

no bling bling und so gspässli... äs gaht miär um dä künschtlärisch aspäkt im hiphop... und das wo dä 50 rappä z.B. macht hät nümm vill mit art z'tuä...

flaboflash
08.07.2004, 08:50
hip hop isch kei entertainment

und deshalb bruch ich käs scheiss gepose so wiä das diä obär möchtegern ultra krassä gängschtär möchäd...

no bling bling und so gspässli... äs gaht miär um dä künschtlärisch aspäkt im hiphop... und das wo dä 50 rappä z.B. macht hät nümm vill mit art z'tuä...

es goht jo ned om de 50, es goht om de beat wo er drüber rappt, esch för mech en grosse ondersched...

Tourescht
08.07.2004, 08:53
Original geschrieben von flaboflash
es goht jo ned om de 50, es goht om de beat wo er drüber rappt, esch för mech en grosse ondersched...
aight! für mich au...

und sowieso "jedem das seine!"... eifach chli toleranter sii!

ech meine, klar isch de 50cent en poser etc, aber heisst das jetzt, dass sini beatz woner het scheisse sind?

ich find jetzt de beat zu "if i can't" no rächt geil.

gschmacksach...

_oO-[MAC]-Oo_
08.07.2004, 11:56
aight! für mich au...

und sowieso "jedem das seine!"... eifach chli toleranter sii!

ech meine, klar isch de 50cent en poser etc, aber heisst das jetzt, dass sini beatz woner het scheisse sind?

ich find jetzt de beat zu "if i can't" no rächt geil.

gschmacksach...

genau! I hasse de 50 eigentlich au, aber de beat fingi glich geil... und if i cant au.:D

K
11.07.2004, 00:05
ich findes nid schlecht. ebe flowmässig stimmts findi, mid paar lücke aber die hets ja wohl i jedem track.. aber irgendwie tönt d schtimm chli dünn ufgno oder so.. chli wenig bass? kenne das vode eigene ufnahme au aber weis irgendwie nid a wases lid..
öbberem ufgfalle??

peace