Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Doppelganger

Bschiisär
06.07.2004, 22:58
Sehr umstrittä, i know..aber was halted ihr dävoo??

Ach, und wämmer grad däbii sind..wer hät di alt na? Hörspiel?? Und wer chamer ä CD dävoo schickä??

Please Help me..oder sött zumindescht eis Lied dävoo ha..

Dodo feat. ähmo und tinguely..

mässi..

rm
06.07.2004, 23:06
naja doppelgaenger, vo de lyrics her nöd so sehr hochwertig aber isch na easy chill sound, definitiv gschmacksach.

eufgar räp
06.07.2004, 23:13
ja marco!!

ich finds eich no easy... aber loses voll nüm...
du ich bring der morn eifach d'md mit uf de zug, wen der das recht isch, und snögscht mal frögsch eifach zerscht da mään!!

:D

mc rassko
06.07.2004, 23:44
doppelgänger? isch voll en chillige sound findi

Stubaehocker
06.07.2004, 23:44
naja doppelganger ich weiss jo nöd ufen art isches nid guet aber anderer siit isches recht chillig... naja umstritt!!!!

lou
06.07.2004, 23:46
salüns

aso mi flasht doppelganger voll nid!!!
erschtens fläsht mi sini schtimm gar nid, au dr dialäkt isch nid unbedingt mis ding!!!denn chunnts mir inhaltlich wiä au scho gseit zimmli lausig ihnä!!!aber am meischtä hett mi sis:"das got ussä an all robinsons, kämpfet witter" gelabbere gnärvt!!!!aber ich dänk es isch gschmacksach!!!

peace

Bschiisär
07.07.2004, 00:07
Original geschrieben von eufgar räp
ja marco!!

ich finds eich no easy... aber loses voll nüm...
du ich bring der morn eifach d'md mit uf de zug, wen der das recht isch, und snögscht mal frögsch eifach zerscht da mään!!

:D

eeey...du altä süässholzraschpler..ich glaubs nöd..han scho dänkt, hinter dem pseudo chönnt miin mään schteckä..räpresänting büli drüü und en huufe anders züüg..wersch däbii..ich will dä schtisoo zumenä track überredä..schwätzisch morn mal mit ihm..verzellder gnauers morn ufde S-Bahn..

proscht!

iceripperin
07.07.2004, 01:43
es gaht.. git bessers!! chch die bewertig "weniger schlächt" :D

subtile
07.07.2004, 09:53
So schlimm isches nid findi.
Das hiphop ragga zügs findi geil... Nöd jedä odr wie das heisst odr dr gägewind beat isch no fresh...
Aber z.B Campari Soda findi jetzt nid so dr hammer

4132
07.07.2004, 10:07
hey ha scho mol e thread zu däm gmacht..aber no im zämmehang mitem morph interview mitem dodo...

wie gsait...nöd jede isch no easy...dr teggscht isch guet vrpackt und lustig, oder wieso stärbet immer nur die guete...

campari soda für mi nit tragbar...genauso wie robinsong...

aber dr räscht isch ab und zue voll geil...find eifach dr dodo macht das wo er will, chunnt mir aber ab und zue bitz ufgsetzt übere, wenn er do sini patois sätz droppt...

Dirty Fifty
07.07.2004, 11:06
im septämber chunt agäblech fetti schiibe use vo 2 type us bärn.. u dert hets äs dodo feat. druff wo huere hert chunt... und agäblech gits unger umstände eventuell chönt ja si no grad äs video mit däm track....

wär doppelganger scho mau live gseh het weiss das sie viu geiler abgöh aus uf cd...

too stoned
07.07.2004, 15:44
doppelganger find i no voll easy so zum chille...texte sind halt würklich ned so hochwertig aber so es paar lieder find i no voll fresh!

oli_mc
07.07.2004, 21:55
eigentlech nid so mis Ding. Ei Track uf em Album "Hörspiil" flash mi aber immer no, dä mit de Featurings vom Ämoh und em Tinguely - scheisse, wie heisst das Teil ?!?

fuxx
08.07.2004, 22:45
s lied heisst "In-Fusion", han cd und i find sä nid schlecht het wie jedi cd gueti tracks und weniger gueti. tjo bschiisär meld di falls no öpis bruchsch, obwohl me cd zwar no kaufe cha *hust* :p

piis

Dirty Fifty
09.07.2004, 09:00
Original geschrieben von fuxx
s lied heisst "In-Fusion", han cd und i find sä nid schlecht het wie jedi cd gueti tracks und weniger gueti. tjo bschiisär meld di falls no öpis bruchsch, obwohl me cd zwar no kaufe cha *hust* :p

piis

he fuxx.. sorry aber so futzdumm cha mäh ja nid si... oder? wenn scho öppis wosch brönne oder was ou immer de schrieb das nid no gross da ihne isch guet? de machs per pn... macht zwar im ändeffeket für die ke ungerschied aber angeri müesse sich nid närve drab.

FicDic
09.07.2004, 09:51
he, äs git doch no so än andärä wo reggae macht... au än schwiizär... so einä wo glaub voool blass isch... so dass di bländät i dä sunnä... nei seich... einä wo's äs bitz bessär druf hät als dä dodo glaub...

weiss öppär no wiä de heisst???

Bschiisär
09.07.2004, 09:51
Es hät sich erledigt..bin ade Track cho, hanen widermal chönä losä und bin glücklich..

mässi villmal, a all wo hilfeschtellig aabote händ..

und dicki props an sääm..

lord zy
13.07.2004, 01:58
dodo isch ja scho kuuul gsi bim robinson, aber au sini musiklalischi siite findii nid so kuuuul, isch halt gmacksach, ich find ne halt nöd so de burner,verstand aber au die wonen gern losed...(vilicht kenned er jo nüd bessers)
textlich het er eifach nüd druff...sorry dodoliebhaber...

kObra
13.07.2004, 08:49
ich glabä du meinsch famara. aber irgendwie chasch die 2 gar nöd mitänand verglichä will irä style völlig unterschidlich isch.

Pleschen
13.07.2004, 08:55
finds nöd so de hammer, d stimm vom Dodo gfallt mer eifach nöd!

piis

freestyle-girl
13.07.2004, 11:54
find sä no easy!

meneschter
16.07.2004, 10:43
Original geschrieben von FicDic
he, äs git doch no so än andärä wo reggae macht... au än schwiizär... so einä wo glaub voool blass isch... so dass di bländät i dä sunnä... nei seich... einä wo's äs bitz bessär druf hät als dä dodo glaub...

meinsch vellecht de phenomden us züri!!
esch de maa, wenns um ne schwitzer reggae voice goht!!:jaja:

Heinzel
16.07.2004, 10:52
Ciao zäme!

Wie heisst schon wieder dä Song, in dem´s im Refrain heisst

"Wieso stärbet immer nur die gueta,
frögt en bueb sini mueta."?

subtile
16.07.2004, 12:31
übrigens d page www.doppelganger.ch gits sunscht au... letztes news update isch vom 5.2004 und me cha einigi tracks lose und au d cd no poschte...

Cheers

Heinzel
17.07.2004, 08:19
Nomol:

Unter welem Name het dr Dodo schon wider ä song veröffentlicht mit em Refrain

"Wieso sterbet immer nur die guete
Frögt en bueb sini muete"?

Und wie heisst dä song?

sonix
17.07.2004, 10:05
no comm. / dodo suckt..

oli_mc
17.07.2004, 19:12
@Heinzel
Dä Song wo du meinsch heisst "Wieso" und isch uf em Aubum "Hörspiil" vo de Doppelganger (= Dodo & Mac2rue).

Ich persönlech finge "Wieso" nid bsungers guet. "In-Fusion" (Hammer!) u "Gägewind" chani aber immer wider mou lose.

Heinzel
17.07.2004, 21:22
Ich ha nie gseit, dass ich dä Song bsunders guet find.

Ha´s nur welle wüsse...

Merci!

guru one
19.07.2004, 00:41
Es paar Tracks sind nu fett!

Säge nur: Alles uf einmal, min Kopf wien ä Fuessball:)

Horni MC
19.07.2004, 01:10
i kännä s neu züügs nid abär s alte hani hin & wiedär ih dä ahlag

Äffli
19.07.2004, 23:34
jo ych schwärm halt no immr vo däm freestyle vom dodo im robinson, im style vo wer dem andern eine grube gräbt...

doppelganger hani mi nie drmit befasst

widrs abr glaubs emol mache :p

biisääääääär ok:D

slang!head
21.07.2004, 14:08
asichtssach.... ich finds beschisse....

Aurel
21.07.2004, 14:34
scheiss doppelgäääänger... chani überhaupt ned ha.

aDidoN
24.07.2004, 16:19
doppugangbanger isch fürä :ass: vorauem da ds hure sodärumschifflied isch zum :kotz: :D...mini meinig und:wc:

Hempalizer
24.07.2004, 19:47
jou...chent er si schicke...

kenn de dominik und de gäss

grz

adress?

[Kampf(V)ilbe]
25.07.2004, 23:37
lool doppelgänger

"warum sterben immernur dia gueta" - das sind doch dia schwuchtlena oder?

für mich kei hiphop, ghört eher zu lasso

AiGhTgeNoSSiN
26.07.2004, 00:16
Höhö, dä Dodo hani am 3 idä Nacht vom Fr uf dä Samschtig mit mä Kolleg friedlich uf mä Bänkli under dä Brugg xeh höcklä :D
Naja, abr eigentlich ja nid so interessant, hans abr glich müessä loswärdä:p

magebrot_jimmy
27.07.2004, 21:03
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
Höhö, dä Dodo hani am 3 idä Nacht vom Fr uf dä Samschtig mit mä Kolleg friedlich uf mä Bänkli under dä Brugg xeh höcklä :D
Naja, abr eigentlich ja nid so interessant, hans abr glich müessä loswärdä:p

whoooooah! hesch wenigschtens es autogramm gholt?
voll cool!

AiGhTgeNoSSiN
28.07.2004, 16:14
Original geschrieben von magebrot_jimmy
whoooooah! hesch wenigschtens es autogramm gholt?
voll cool!

:fuckyou:
:p
Häsch sGfühl? Han etz halt eifach min Sänf müssä däzuä gäh!
Isch au nur än Mänsch..

Phôe
28.07.2004, 16:35
Original geschrieben von FicDic

meinsch de wo met de ganglords en trackgmacht hed?so en zürcher?

Phôe
28.07.2004, 16:37
Original geschrieben von [Kampf(V)ilbe]
lool doppelgänger

"warum sterben immernur dia gueta" - das sind doch dia schwuchtlena oder?

für mich kei hiphop, ghört eher zu lasso

kann mich dem nur anschliessen und sorry aber de shit vowäge"ich nimme no en campari soda" da werd mer grad schlächt!

DJG
09.08.2004, 16:46
sorry aber sowas chamer nüm guet näne... und so freestyle mässig häter nüt ufem chaste... frög mi eigentlich wer sini text schriibt... aber ebe jedem sin gschmack...

Doc.Schiwago
09.08.2004, 17:42
toll dodo aka schpoiz-kanone....nur no whack

scope
10.08.2004, 17:59
DER ANGER BUUR FROGT SECH WERUM VIU DERGÄGE SIN/
LUG WEMÄ RAPPT WI DU HETME EIFACH GÄGEWIND/

dezmond dez (cheftape Pt. 1)

und ig ha doppugänger immer scho eher aus blindgänger agluegt.

aber s'einte lied mitem RAS CHARMER het geile beat, und der ras charmer isch eh no chill....

whack... ab i papierchorb