Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : message for $Langsta$$ (skit)

Heidelidum
08.08.2005, 02:34
hey $Langstra$$

mini homies und ich sind hüt wieder mol a dini langwiligi stross go chille und mer händ grad en chlini skit gmacht!
min homie moneymoney tanktop verzellt dir mol wie ihm dini ghettostrass inecho isch und was er mit dir würd mache, wenn er di würd gseh.

peace

H to the Dizzay, droppin the Shizzay

Knight
08.08.2005, 03:07
ja... hmm, so. __ scho -? haha, mier fehled d'wort. :D

$Langstrass$
08.08.2005, 05:18
muahahahahaah du armeee siech.du bisch so en arme siech da ich dini mami jetz nüme bezahle wird nachem fige,chasch der den au kei internet me leiste wo eis uf krass mache chasch..bisch sicher no extra weg dem schissdreck det hi gfahree muahah armm und peinlich,..scheise mann wie dumm muesme si?chasch so vil möchtegern amis shcnure lah wie dwotsch dis wauwil isch trozdem en buuurrreeekafff:D soory endert sich nüt dra,,und wen er was mit mir mache wot söt ers mir id fresi sege damit ich im sini auge usteche chan und i sim sshiitt fuck amii arsch shchiebe chan.oder sind ds 2 ami touriste wo schnell ufgablet hesch..und han sowiso nöd mal dhelfti verstande da ich english nöd so guet chan also gahts mer am ass verbii habibi,,sinnlos idiot,.hesch wol kei anderi probleme usserd a mich zdenke wa?..aiaiai..und cheksch wol immernonig ds du de gsi bisch wo gseit hät wauwil isch ghetto und krasss,han nie gseit lansgtrass isch ghetto ,sory junge mir lebed ide schwitz und ds sötsch du am beste merke wen vo chüe und alpe umgeh bisch.. :rolleyes:

sin
08.08.2005, 07:50
:bluepunk: hout mi um so scheisse isches

drop the shizzel my nizzel:D

DaMasta
08.08.2005, 08:05
junge dü bisch so eppis vo miesam.
was würdi wenn........!

wenn das wöertchen wenn nicht wär, dann wär ich heute millionär!

isch genau z glicha.

und dü müesch der de genau uberlegge was mit dine unterwäschhomies machsch?

aight? piis!

D-Glay
08.08.2005, 08:29
hehehe... :D

"puled out the gap n' clapped your wack asses".. chchch.. :D Gangsta tourismus oder wa? Diplomatischi imunität? *lool*

Francophon
08.08.2005, 10:33
muahahaaha, isch ächt luschtig :D

Ich wett mich nie müsse mit de krasse Wauwil-Connexion alege

FreddieFuxx
08.08.2005, 10:50
schwach...

Kälner
08.08.2005, 10:51
aaach...ich wett hei das go lose:D isch sicher e amüsanti sach!!! haha...e riiisä üüülää!
aber wauwil tönt scho no hert...ich mein scheisse man krass man! und englisch rappe chönds demfall au:hippie:
ich froi mi uf hüt abig!

...probz chunsch denn evtl. am abig über wenis ghört han:kiffer: ...evtl.!

hoooray mit dem höchst intelligente biitrag hends mi grad zum gmeindrat beförderet:D kniet nieder!!!:kiffer:

impuls
08.08.2005, 17:30
han mi scho lang nümm so amüsiert...
vor allem am afang, wo du no eine uf gängschter machsch tuesch mer chli leid... :P

du buur!

haha

lol "yeah, whatever that motherfucker said is right..." lol

kännsch die penners überhaupt??

dynamikee
08.08.2005, 17:39
Original geschrieben von impuls
lol "yeah, whatever that motherfucker said is right..." lol

Kälner
08.08.2005, 17:45
HAHA:dance:

Aurel
08.08.2005, 17:55
:D

Sewi
08.08.2005, 17:59
Original geschrieben von Heidelidum
hey $Langstra$$

mini homies und ich sind hüt wieder mol a dini langwiligi stross go chille und mer händ grad en chlini skit gmacht!
min homie moneymoney tanktop verzellt dir mol wie ihm dini ghettostrass inecho isch und was er mit dir würd mache, wenn er di würd gseh.

peace

Huere Buur! Ich han mer dä Scheiss jetzt nöd aglosed aber damn... Junge... Du häsch doch angst allei d Langstrass durab z laufe...

Dontom
08.08.2005, 22:04
Ouh man und das seit eine us...ähh wart...wie heisst die Kaff schowieder? :rolleyes:

K
08.08.2005, 22:19
vorallem mit sonere huere wiisbrot stimm, de 2.

hahaha..

punks

irational
08.08.2005, 22:46
hei heidi!
i wör ufhöre de gangster usehenke! du bisch nume peinlich!!!!
hihi zum glück bin i nöd so hart wie du! HAHAHAHA ha jo scho früe denk segsch chli en pschöter aber du übertrumpfsch jo alles woni kenn:D

Jollepath
08.08.2005, 23:28
mir chunnt s chiisä wil der eifach so whack sit
eui message isch truurig und s niveau ächt z deep
ihr findet euch rächt real debi trinked ehr no sirup
s mami füllt euch s fläschli und ar wiehnacht gits rimus
müest am 8i is bett wils dusse langsam gförlich wird
de papi singt euch in schlaf mitme tina turner lied
ihr burned nie bliibed zrugg wie luzern ide challenge league
wauwil e gangsterstadt? aber ihr wüsst ned was es battle isch
s isch scho krass wenn eine uf en fremdi sproch redt
ghör aber nur bitch, motherfucker aso bitte lohs jetz
chaschen blose- bisch nämlich ifallslos wie es rots shirt
my cousin is five and he knows more words...

nur schnell müese los werde

:brille:

würkli chli billig. ich meine wo simmer? bedrohige go online stelle. wenns wenigschtens en fette track wär....aber sooo.-..0 props

scope
08.08.2005, 23:31
Original geschrieben von FreddieFuxx
schwach...

Dontom
09.08.2005, 00:04
Oh man...Eigentli hani ja nur welle lese was so chund, aber nachdem ich mich vo mim Lachschock erholt ha muesi doch na was schribe.

Los mal Junge, s het wohl niemert behauptet s geb i de Schwiz es Ghetto wie i de Staate - so "extrem" gahts i keim Armuetsviertel in Westeuropa ab, aber so krass wies viel Lüüt behauptet isches au det wiederum nöd (für das müsstisch scho id Pavelas gah).

sind hüt wieder mol a dini langwiligi stross go chille
Klar, wüll sie so langwillig isch gahsch au dethi...scho klar, oder gasch dethi wüll die einzige Fraue wo du achunsch 50i sind unds für 40 Stutz mached? :hmmm:

Das du nöd kapiert hesch, dass "Langstrass" nöd nur e Strass sondern au de Name vomne Stadtteil isch gseht au en blinde us 100 Meter entfernig.
Finds scho chli erbärmlich, dass da so uf "ich chum us em einzige Schwizerghetto" machsch, obwohl usme 1500 Iwohner-Kaff zmitzt i de Pampa chunsch.

Logisch chasch e Stund a de Langstrass ha und s passiert nüt, du chasch au am morge am 2 vo de Kanzlei an Limmatplatz laufe ohni das under d Räder chunsch, aber wenn würkli det lebsch oder ufgwachse bisch gaht das schochli andersch ab.
Und lueg Toy, hesch i de Primarschuel au Patronehülse ufem Spielplatz gfunde? Oder bisch mal richtig vo de Bulle gfigt worde? Oder mal mitere Waffe (nei Chäpslipistole zähled nöd) bedroht worde?

Wenn nei bisch gschider mal gaaanz ruhig, aight?

$Langstrass$
09.08.2005, 00:32
jaja lömer dem sin spass,han anderi probleme und nöd da internet kiddie shisdreck wo sich krase füle muend vomeene 1000iwohner kaff..CLOSED DE SHIT BITE

Dontom
09.08.2005, 00:34
Original geschrieben von $Langstrass$
jaja lömer dem sin spass,han anderi probleme und nöd da internet kiddie shisdreck wo sich krase füle muend vomeene 1000iwohner kaff..CLOSED DE SHIT BITE

Aber wenn ehrlich bisch, ischs ja scho au witzig waser uselaht, oder? ;)

schubiman
09.08.2005, 00:37
eis chliises schmunzle woner gmotzt hät dass das s'ghetto vode schwiiz sött sii... :D

de rescht: was söll de scheiss? isch das jez eigene stuff odr was? bringsch nüt gschiiders ane?

Heidelidum
09.08.2005, 13:14
hey $langstra$$

mini homis vo de staate hand grad no chli bock übercho es paar tracks und freestyles über dich zmache nachdem ich ihne dini posts übersetzt han

mer sind di letschte 3 tag a de langstrass ghangt bi minere schwö und zwar 24/7 a de corners mir sind überall gsi und händ beatboxt und gfreestyled und guuge graucht au am morge am 4i wo du scho pennt hesch du pussy und du chasch eifach froh si dass mer dich nid gseh händ wel ich und im spezielle mini homies hassed möchtegern gangstas wie du plus zwoi vo dene amis händ schuegrössi 15 (=49) und hätted dich eifach verstampft nigga...verschtohsch? mann di amis händ sich chrummglached nachdem ich ihne vo dir verzellt han und dim wannabe ghetto mann es isch ne inecho wie en vergnüegigsmeile z'mallorca oder en farm nigga!

jetzt simmer wieder z'wauwil zum glück und yeah es esch reals ghetto nid fake wie dis ghetto

ReXuS
09.08.2005, 13:21
In wellem Kanton isch Wauwil??

schubiman
09.08.2005, 13:30
Original geschrieben von ReXuS
In wellem Kanton isch Wauwil??

nämmtmi au mal wunder. dörfme dis ghetto mal bsueche? odr wird jede fremd gad abegschosse?

vode huere chornflinte vo dim daddy wo ufem buurehof schaffet und sini chüeli beschützt?

junge, wo läbsch du mann? du bisch ächt de gröscht witz...

er isch 3 täg ade langstrass gsi. und das 24/7. hmm, git das sinn?? :hmmm:

denn bring mal en freestyle vo ihne, ich glaub dir en scheiss bi dine teggscht!!

chaib
09.08.2005, 13:32
http://www.wauwil.ch/

:rolleyes:

DaMasta
09.08.2005, 13:56
hey $langstra$$

mini homis vo de staate hand grad no chli bock übercho es paar tracks und freestyles über dich zmache nachdem ich ihne dini posts übersetzt han

mer sind di letschte 3 tag a de langstrass ghangt bi minere schwö und zwar 24/7 a de corners mir sind überall gsi und händ beatboxt und gfreestyled und guuge graucht au am morge am 4i wo du scho pennt hesch du pussy und du chasch eifach froh si dass mer dich nid gseh händ wel ich und im spezielle mini homies hassed möchtegern gangstas wie du plus zwoi vo dene amis händ schuegrössi 15 (=49) und hätted dich eifach verstampft nigga...verschtohsch? mann di amis händ sich chrummglached nachdem ich ihne vo dir verzellt han und dim wannabe ghetto mann es isch ne inecho wie en vergnüegigsmeile z'mallorca oder en farm nigga!

jetzt simmer wieder z'wauwil zum glück und yeah es esch reals ghetto nid fake wie dis ghetto

yeah bisch cool jez kiffsch bisch en reale hip-höppler wohnsch in ma ghetto und bisch gli en hüere mongo wo hie vo niemerdum respäkt berchund.

dis fuckin ghetto(schuss) bsteit üs chüe(muh), Schaf(mäh) und schwii(oink)

las doch eifach la sie mit dum gangsta spile und dini fuckin ami-homies sellund numme freestyle vo mier üs rapped uber mich aber schrib hie eifach nimme so scheiss sache rein.

dü champignon

Mano
09.08.2005, 14:06
hey $langstra$$

übersetzisch ihne au dini tegscht(wahrheitsgetreu)?? chasch mer ja nöd ageh das diä dä huerä kack wo du uselasch, z.b. du wotsch einä und sin papi abesteche wills zäme ä polschtergruppe chlaued, geil finded!

Kälner
09.08.2005, 14:13
Original geschrieben von DaMasta
yeah bisch cool jez kiffsch bisch en reale hip-höppler wohnsch in ma ghetto und bisch gli en hüere mongo wo hie vo niemerdum respäkt berchund.

dis fuckin ghetto(schuss) bsteit üs chüe(muh), Schaf(mäh) und schwii(oink)

las doch eifach la sie mit dum gangsta spile und dini fuckin ami-homies sellund numme freestyle vo mier üs rapped uber mich aber schrib hie eifach nimme so scheiss sache rein.

dü champignon

WORD

punkt!
und schluss...isch ja wohl völlig sinnlos da no zruggzschriibe...wemmer das zämäzellt sind das sicher 2stund arbetsziit wo da de CH wirtschaft verlore gange sind:no: so chas nöd wiitergah:D :D

Sewi
09.08.2005, 14:19
Original geschrieben von Dontom

Logisch chasch e Stund a de Langstrass ha und s passiert nüt, du chasch au am morge am 2 vo de Kanzlei an Limmatplatz laufe ohni das under d Räder chunsch, aber wenn würkli det lebsch oder ufgwachse bisch gaht das schochli andersch ab.
Und lueg Toy, hesch i de Primarschuel au Patronehülse ufem Spielplatz gfunde? Oder bisch mal richtig vo de Bulle gfigt worde? Oder mal mitere Waffe (nei Chäpslipistole zähled nöd) bedroht worde?

Wenn nei bisch gschider mal gaaanz ruhig, aight?

Herrlich!

Sewi
09.08.2005, 14:23
hey $langstra$$

ICH GLAUB DAS NÖD!!!!! Damn jetzt meinsch du chömisch useme Ghetto debi wohnsch i irgend eme Buurekaff. Und dänn no i de Schwiz!

Und dänn lahsch der vo Amis verzelle, dass sie s Ghettoläbe känned. KLAR!!! Darum sinds au i de Schwiz am Witzli riesse, gäll???

Patrock
09.08.2005, 14:24
Ab in Papierkorb mit dem Scheiss...

*moved*

Sewi
09.08.2005, 14:25
Original geschrieben von chaib

ich verreck!!!!!!!!!!! "Mit S-Bahn Haltestelle" Boooaaaaahhhh eyy!!!! :fallfromc

AlohiM
09.08.2005, 14:25
Also ich gründ en HEIDI -Fanclub
So das die Pussy au mol e reale G!ANGSTER gspührt :D :D :D

Säg mol, chunsch würklich us dem Käffli, mini Tante wohnt dörte du Honk.

:bluepunk: :bluepunk: :bluepunk: :bluepunk:

scheisse he? I frog se mol öpp si es paar stinkendi pupertierendi, noch nicht pickel usdrückendi, Dorfkiffer kennt, Ihr hocked sicher jede obe ufem Schuelhuuuuuuusplatz...BEMMM....:kiffer: :kiffer: :kiffer:

Kälner
09.08.2005, 14:26
:beten: très bien patrock!

slang!head
09.08.2005, 14:36

http://www.wauwil.ch/panorama-imp2.jpg

scho es herts pflaschter....

Sewi
Ich bin debi!

Heidi-Fanclub!!!! :handclap:
Dänn sammlemer Geld für de arm Ghettobewohner demit er sich Chopftüechli, Knarre und Koks chaufe chan.

Nimmt mi no wunder wiä wiet sone Fust in en Arsch vo somene richtig krasse Gääääängster chunt? :hmmm: Also bis zur Uhr langeds sicher...

schläppr
http://www.wauwil.ch/wegweiser-gewerbe2.jpg

Dontom
Original geschrieben von Sewi
Herrlich!

Wie sölli das "herrlich" jetzt verstah? :hmmm:

dan-one
09.08.2005, 14:40
highdi,du bisch än armä siäch...

gosch zu dinä homiez dini aight-stories go väzelä und häschs no nötig,dass si für dich dissäd nu wells amis sind...muuuuuuaaaaaaaaaaaaaah

:gay:

Sewi
09.08.2005, 14:42
Naja... isch scho nöd herrlich wännd gfickt wirsch, mit Waffe ufwachsch und grundlos verhaue wirsch.

Aber ich hans herrlich gfunde wiäd em das inedruckt häsch!!! Dä huere spasst! Würd sich doch eh übelst id Hose schiesse wänner mal nöd mit sine Riese im 4i umelauft.

Mir isch es also mängisch scho au chli unwohl so ganz allei am morge am 4i zum nachtbus z laufe...

$Langstrass$
09.08.2005, 14:59
hey $langstra$$

ok du pussy chum und find mich..du und dini niggaz verecked..arme siech..merksch wohl nöd ds du für jede da drin e WITZFIGUR bisch..und jetz hesch bewise wer sich im ghetoo füld¨'' jetz simmer wider z'wauwil zum glück yeah es real ghettoo nid fake ghetto wie dis''?? muahahahahahahahahahhahahahaahaah,fuck bin fast vor lache gstorbe..und mach tracks ds bewist nur ds en feigling bisch da ich nöd rape chan chan ich nöd drf antworte feiiiglinggg feigglinggg..hengs no chli me ade langstrass mit dim guge so ds ich dich usneh chan aight;)

schubiman
09.08.2005, 15:02
chch, de äitsch tuda dizzäi!!

haha, isch scho huere hart, wauwil. alli döögs chömet vo dert!

und das ischs ghetto-emblem vo wauwil!

eh-dr
09.08.2005, 15:20
diä wosech abem heidelidum närvä findi no fasch di ärmerä siechä.. jungs, löht doch dä, isch eh alles numä ä verarschig.. diä lachesech wahrschinli z wauwil kaputt über di "dummä hip-hopper" womä so guet cha provozierä.. zz.. u d amis si wahrschinli ustusch-studis wo fürnes semester ir schwiz si oder so..

aber am langstrass sini reaktion spricht ja wohl für sich..

dayamn.. i cha nüm

wannabe
09.08.2005, 15:26
hey $langstra$$

SHIT! wenn no es stück herter wirsch, denn chunsch en rosa OK-stämpfel ufd stirn drückt über und ich loh i für 5 stutz am selecta-automat use :wtf:

Sewi
09.08.2005, 15:28
mmmhhh... möglich!
Meinsch so vo wäge diä blöde Zürcher verarsche wo meined ihres Züri seg New York?

DaMasta
09.08.2005, 15:40
mmmhhh... möglich!
Meinsch so vo wäge diä blöde Zürcher verarsche wo meined ihres Züri seg New York?

denn isch iischers wallis da diiiiiiiiirrrrrrrrty south!!!

yeeeeehaaaaaaaaaaa baby!!!!

in dem fall atlanta or WHAT?

Sewi
09.08.2005, 16:06
hehe... :)

Ja guet wännds gnau wötsch näh, wär Chur ehner New York, Züri Detroit und Bern L.A. :)

Und Basel wär Kanada. :fallfromc

Patrock
09.08.2005, 16:08
Yeah, dann is Steinhausen ja Philadelphia!
Yes yes yall!

Sewi
09.08.2005, 16:14
Haha!!! Und Wauwil? :p

Patrock
09.08.2005, 16:16
Eh jau, Wauwil is natürlich Compton, was auch sonst.
Oder Wauwil is so hart, dass es gar kein entsprechendes Gehtto in den USA gibt.

DaMasta
09.08.2005, 16:29
geneve wäri ehner LA ;)

hehe

piis

Dontom
09.08.2005, 16:30
hehe... :)

Ja guet wännds gnau wötsch näh, wär Chur ehner New York, Züri Detroit und Bern L.A. :)

Und Basel wär Kanada. :fallfromc

Genf wär L.A. ;)

Sewi
09.08.2005, 16:35
ja voll easy! dänn isch Bern hald Salt Lake City oder so. :)

Doc.Schiwago
09.08.2005, 16:38
Original geschrieben von schubiman
chch, de äitsch tuda dizzäi!!

haha, isch scho huere hart, wauwil. alli döögs chömet vo dert!

und das ischs ghetto-emblem vo wauwil!

:D :fallfromc damn, nei...das isch de schue vo sim krasse homie...

"zwoi vo dene amis händ schuegrössi 15 (=49) und hätted dich eifach verstampft nigga...verschtohsch?"

ich chan ja nüm....

Sewi
09.08.2005, 16:46
haha!!! ja scho! :p

aber s geilste isch immerno d homepage wos demit für ihres dörfli wärbed indem das sie bekannt gäbed, dass sie e S-Bahn Haltestell händ. Det bini abe!!!!!!! Wow... en Bahnhof... :rolleyes:

sin
09.08.2005, 16:55
wauwil isch äuä huere krass dert... isch doch näbä miauwil und grunzdorf??
aber Killwangen figgt aui scho nur dr name vo däm kaff:D

I.C.S.
09.08.2005, 16:59
Original geschrieben von Patrock
Yeah, dann is Steinhausen ja Philadelphia!
Yes yes yall!

ey, du hesch KEIIIIN schimmer!! steihuse isch soooooo hert, am eheschte harlem oder ny bronx nigga! :cool: aber sicher nöd phili, vo dete chömed au vill zwenig würkli reali gängstas. ich mein ey, bisch schomal i de city umegloffe, düstere gsichter a JEDEM egge!!

:eek: :confused: :D

Sewi
09.08.2005, 17:08
shiiiiiiiiit... mir schwizer händs hald scho härt! :rolleyes:

DaMasta
09.08.2005, 17:12
indemfall, güet dass ich kei schwizer bi! hehe

;)

piis

flo1
09.08.2005, 17:21
Im BL würdme da wohl als Wouwl uspräche ;)

Heidelidum
09.08.2005, 17:30
hey okay $langstrass du fützli wieso machemer denn nid ab a de langstrass? so nächscht wuche simmer sicher wieder mol dit....und denn chunsch mit mine homies vo detroit cho hänge und mol luege öbd überhaupt mit dene chasch hänge...die verzelled der denn storys wo chli herter sind als du wo ufem primarpauseplatz en hülle vonere blaue bohne gfunde hesch und wemmer eine paffed hauts di viellicht nach em erschte zug scho um, wel det esch amig nid nume gras dinne, went weisch wani meine
wennt eus dumm wotsch cho denn gömmer halt gschnell hinder de block und clapped din whack ass und schmeissed di id sihl.....denn gschpürsch wauwil, fool

$Langstrass$
09.08.2005, 17:36
meinsch han angst vo dir od was?mich schist nmur a mit sooo vollllll idote wie du strite.cheksch wol imernonig ds ich anderi probleme han als mitr dir zstrite du vollidiot..piss di mal weg..und easy chum am limmat pl und seg ds de krasist bisch..schnurr was dowtsch han trozdem dini mueter vergewaltigt und gschendet mauhaha..figg eifach nöd lüt a wo nöd kensch ok?suscht bisch bald mal 1.80 under de erbe

Kälner
09.08.2005, 17:39
hey okay $langstrass du fützli wieso machemer denn nid ab a de langstrass? so nächscht wuche simmer sicher wieder mol dit....und denn chunsch mit mine homies vo detroit cho hänge und mol luege öbd überhaupt mit dene chasch hänge...die verzelled der denn storys wo chli herter sind als du wo ufem primarpauseplatz en hülle vonere blaue bohne gfunde hesch und wemmer eine paffed hauts di viellicht nach em erschte zug scho um, wel det esch amig nid nume gras dinne, went weisch wani meine
wennt eus dumm wotsch cho denn gömmer halt gschnell hinder de block und clapped din whack ass und schmeissed di id sihl.....denn gschpürsch wauwil, fool

chönd da all cho wo wennd?:kiffer:

Patrock
09.08.2005, 17:39
So, damit wär dann wohl alles geklärt.
Schluss jetzt, das is ja sogar für den Papierkorb noch zu hohl...
Kann mal jemand den Thread schliessen?

Sewi
09.08.2005, 17:40
ich verreck!!!!!!!!! schad häsch nöd chli meh gschriebe suscht wär min tag au chli witziger gsi. hehe...

also zerscht mal: Dini Homies us de Staate möged ja us Detroit si und es isch guet möglich, dass sie scho es paar krassi gschicht GHÖRT händ. Aber wänn ich so liese was du das für usgmachte bullshit uselahsch, frögi mi ebe ob dini kollege au erst 15ni sind. Isch warschinlich so! Und darum dänk ich, dass sie dir au nur bullshit verzelled wil sie genau wüssed, dass du ihne alles glaubsch.
Und das findets natürlich geil! Und wännd dänn vonere Ranglerei verzellsch, wirds hald schnell mal e brutali Masseschlägerei obwohl du nur ein chratzer gholt häsch. Und so chunts warschinlich dezue, dass du diä Amis für soooooo krass haltisch. Was sie aber warschinlich gar nöd sind...

Häsch s Gfühl diä würdet bi dir i dim Buurekaff hocke und s läbe gnüsse und sprüch chlopfe wänn sie in Detroit würklich so im Ghetto läbed??? Jetzt chunt warschinlich no en erchlärig defür warum sie sich dä Flug händ chönne leiste...

sin
09.08.2005, 17:40
säget wenn dr abmachet chumä de d wauwil gangstas inkl. ami versterchig mit ihrnä clowschuä cho uslache:D

Dontom
09.08.2005, 17:41
Naja... isch scho nöd herrlich wännd gfickt wirsch, mit Waffe ufwachsch und grundlos verhaue wirsch.

Aber ich hans herrlich gfunde wiäd em das inedruckt häsch!!! Dä huere spasst! Würd sich doch eh übelst id Hose schiesse wänner mal nöd mit sine Riese im 4i umelauft.

Mir isch es also mängisch scho au chli unwohl so ganz allei am morge am 4i zum nachtbus z laufe...

Ja hani au so verstande, binmer nur nöd sicher gsi ;)
Han eifach chli müeh wenn eine da vo sim krasse kaff schnurrt und behauptet Züri, oder Speziel Langstrass bzw. ganz Chreis 4 sig ja "easy life".

Ich mein, so krass isch das nöd, ich leb ja na und bin voll gsund, aber trotzdem, wenn bim Kolleg bisch und du und sini ganz Familie vonere Sondereinheit in Sicherheit bracht wärdet wüll i de Wohnig näbeddra irgendeine duredrüllt, denn prägt das schochli (vorallem wenn erst 8i bisch).
Aber ebe shit happens, nur wetti den nöd vo somne Landei so scheisse ghöre (nix gege "Landeier" generel :) )

btw. Wenn vo de Bulle gfiggt wirsch und nüt debi hesch ischs au nöd dramatisch, da sind d security im rohstofflager scho fast glich schlimm :p

Peace

sin
09.08.2005, 17:43
sewi

viellecht hei si ja ke gäud meh fürs flugticket um wieder uf detroit
z ga

rächt ungerhautsam wenn me muess büglä hehe

wauwil muhahahahaha

$Langstrass$
09.08.2005, 17:44
entweder close oder ignoriere..aber ignoriere fallt schwwer bi so en volidiot

Sewi
09.08.2005, 17:45
Ja musch nöd bügle. Chasch ja mal 3 Täg ad Langstrass hänge und Dicks suge. :fallfromc 24/7, nigga! :rolleyes:

Sewi
09.08.2005, 17:46
Also ich han mich köstlich amüsiert. Vorallem ab dere Homepage!!! Da gahsch abe!!!!!!!!

sin
09.08.2005, 17:47
oder verarschisch so ne langstrass bullä wiä dr strähl statt ds suugä

Sewi
09.08.2005, 17:48
Original geschrieben von Dontom

Ja hani au so verstande, binmer nur nöd sicher gsi ;)
Han eifach chli müeh wenn eine da vo sim krasse kaff schnurrt und behauptet Züri, oder Speziel Langstrass bzw. ganz Chreis 4 sig ja "easy life"

Ja guet. Es isch immerno d Schwiz. Aber es isch sicher es härters Läbe als in Wauwil.

Sewi
09.08.2005, 17:49
Original geschrieben von sin
oder verarschisch so ne langstrass bullä wiä dr strähl

Geile Film!

Dontom
09.08.2005, 17:51
Ja guet. Es isch immerno d Schwiz. Aber es isch sicher es härters Läbe als in Wauwil.
Das isch klar, und a Amerika chund au keis anders 1. Weltland here was das agaht...
Nur isch au d Schwiz nöd so heile Welt wiemer chönt meine..leider :(

sin
09.08.2005, 17:52
bisch fasch abe bi däm fium ... ha dä nur per zuäfau bim kolleg gseh...är het eigentlech 21 Gramm kouft gha aber im hüllä isch Strähl dinne gsi nähr hei mer üs dä innezogä!

si eigentlech aui bulle ar langstrass so uf medis oder drogä(uf nuttä si isch gloub normal us bullä)??:D

Sewi
09.08.2005, 17:56
Frög mi nöd! Also Nutte isch normal! Wer mit 25i no kei Nutte gfickt hät, hät eh en Schade. Usserd viellicht in Wauwil. Det musch ja sicher 2 Stund mit em Traktor fahre bisd zum nächste zahlbare Puff chunsch. Hehe...

Aber so uf Medis und Droge sind eusi Bulle glaub scho nöd. Antidepressiva viellicht - aber suscht chuum. Usserd Ganja natürli. :p

Patrock
09.08.2005, 17:59
Wer mit 25i no kei Nutte gfickt hät, hät eh en Schade.

... oder hat's nicht nötig. So'n Stuss hab ich ja wohl noch selten gelesen.

irational
09.08.2005, 18:34
sali bi au wiedermol do:D i weiss jo nöd! isch doch sicher voll kei fröhlichs lebe immer en gangster möse zspiele:D und no en komentar zum heidi sinere büecher fobi! findsch de 2pac isch schwul und en studi? nöd? scheisse hä aber de het au büecher glese!

so und ez mol zu dine homies us detroid! wiso sind die überhaupt do wens z'amerika so viel mee gangster stil het unds döt doch viel geiler isch als bi üs???? wens die überhaupt würkli git sinds doch efoch zschwach für es amigettho oder gits sös en grund irgendswo abzhaue wos eim jo sooo guet gfallt???

oooo du rauchsch crack??? isch jo krass! vozel mo doch mol was das isch!!!!

aber isi i haus ez wiedermol en track go schriebe und stellen den au wieder is netz!
grüessli usem wiler gettho:gun:

DaMasta
09.08.2005, 18:49
hey hudeldudel oder wie di nennsch!
kapiersch noimmer nid?
dübisch en mongo! dü chusch nid üs ma ghetto! dü bisch kei gangsta(kaugummi klaue zellt de nid!) und junge va mier üs chumi in dis
"yo yo yo wau wau wau miauwil" ver dich z chlopfe dass endli mal dini
fuckin pürefrässa züe hesch?

aber schnalls mal dü müesch üs dem alter raus cho wa me schich imaginäri
kollege erfindet! ok? ich meine selltisch alte gnüeg sii um z wisse,
dass der niemerd so ne plunder glöibt?

aight? piis mo`faka!!!!

DeeFly
09.08.2005, 18:58
hahaaaaayeah! @ Heidelidum: GEILÄ SIÄCH!

für dä rescht hani nume äs "löhnd eu na me verarsche" übrig. aightgenossen, wached uf und werded langsam erwachse!

yeah, dä "heidelidum, your original homeboy", ganz luschtig...

soda
09.08.2005, 21:30
hey $Langstra$$

peace

muess doch au no öppis drzue säge:

intressante ami-akzänt wo dini homies us detroid do an tag legged....und dass die au ds "r" so richtig usspräche chönd im wort "langstrasse"....heieiei.

so, und jetzt ignorier ich dich wiedr....

Dontom
09.08.2005, 22:12
Frög mi nöd! Also Nutte isch normal! Wer mit 25i no kei Nutte gfickt hät, hät eh en Schade. Usserd viellicht in Wauwil. Det musch ja sicher 2 Stund mit em Traktor fahre bisd zum nächste zahlbare Puff chunsch. Hehe...

Aber so uf Medis und Droge sind eusi Bulle glaub scho nöd. Antidepressiva viellicht - aber suscht chuum. Usserd Ganja natürli.
Hehe...Bulle uf Medis und Droge?
Hmm...die i Uniform (und die han ich scho 2, 3 mal "kenneglernt") wohl nöd. Ussert so Vorstadtsheriffs viellicht :D

Aber hey! Fig Wuffwil nöd a!

Det hets a de Strasse all 200 Meter eine wo di frögt ob coci oder suscht was wellsch! echt jetzt!

PS: Han glaubs vergesse z sege, dass die längst Strass in Wauwil 195 Meter lang isch :brille:

..::Slash::,,
09.08.2005, 22:47
@ Heidi: ich weiss du bisch jetzt am crack rauche a de Langstrass und am lüüt verprügle, aber wenn mol zyt hesch nemmsch mol din halbaff us dim aazeigebild, wartisch bis d sommerferie verbi send und gisch ruhe und hörsch uf das Forum zuezmülle:gay:

Heibinichdumm
03.09.2005, 21:20
hey sind iihr eigentli all duuuuummmm oder was?
ich mein, bitte, wauwil ishc doch kein ghetto mit einere haltestell.... bi euis in hundwil, mir händ zwei halltestell!
und was isch scho züri, langstrass, fuckk that shit!
weiisch ich mein, chum händs en hohhe uusländerateil meineds scho sie seged ghetto, also bitte... peinlich, so öppis :rolleyes:
abber bitte, jde sin meinig... ich säg nur:
heidistumm, du bisch mis homie, duu häsch vhöhlig räkt! unt dethroitz isch soviieso vol geil, wil vo dete kunt D12, das heisst nämlich detroit 12, im fahl!
aber ich känn öpper uus basel, dete isch richtig getto, wil vo dete kunt dä sory, öh nei, dä hory...blöd, dä mory, also ihr gsehnd scho...

PeAcE aut
AU! bin ich dumm

PS: hät da ine au öpper meinbild.ch??

snub
08.09.2005, 13:12
Härtischtens! Meh vo dem shizzle! :D

PS: Langnau 8-1-3-5 THUGZZZZzzzzZZZ

daganja
15.11.2005, 09:36
Original geschrieben von chaib

Weg so huere Nuttesöhn wi dir wird das huere bizz wider in Dreck zoge mann.... Was hesch devo wenn a de langstrass umehängsch chasch grad so guet a de Bahnhofstrass umehang dini Freestyles kicke und Guge rauche... das isch d'Gfahr no grösser, dass vo de Bulle gfigget wirsch du huere chuetoy!!!!

Chasch der ja Singstudio für PS chaufe du faged!!! De chumsch den mit de härtischte Ziile vo de Alp zrugg wenn dini Geisse gmolche hesch.:dinimuätt :motz: :motz: :motz: :motz: :motz: :motz:

daganja
15.11.2005, 09:56

Mighia, ich will au cho und nimm au no es paar krassi sind zwar kei Amis aber super krassi gängster!! den gömer hinter de block und machet en messerkamp - chasch ja Schlachtmesser vo dim Buurehof mitnä -...ö

Bitch

The Blaze
15.11.2005, 13:20
Original geschrieben von DeeFly
hahaaaaayeah! @ Heidelidum: GEILÄ SIÄCH!

für dä rescht hani nume äs "löhnd eu na me verarsche" übrig. aightgenossen, wached uf und werded langsam erwachse!

yeah, dä "heidelidum, your original homeboy", ganz luschtig...

Word!!