Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Sound Rippen von Websites

Smörebröd
09.08.2005, 12:23
Moin

Ich han da mal e Frag:

Hüüfig find mer sogenannti "Homepage-Beats" uf Websites... und denn no oft sehr edli...
irgendwie mues es doch möglich sie dä stream z'rippe & denn uf dä iPod z'schmeissä!! :dance:

Doch zu 99% laufed die Beats über n'flash player aso chamer dä StreamLink nöd usefinde!?!?

S'Mues doch aber möglich sie eifach dä Output (local mi mir) chönne z'recorde, NÖD??

Kennt niemmert so nes Tool ;)

HELP & Piis

Smörebröd
09.08.2005, 20:41
*einnachhilfeschreiendes PUSH*

LKB
09.08.2005, 20:54
möglichkeit: hänksch dä output vo dinerä sound alag anen md-recorder oder so a;)

oder normalerwiis chasch unter "systemsteuerung / sounds und audiogeräte / audio" bi dä "soundaufnahme" uf "lautstärke" und denn "wave" awähle. denn nimmt d soundchartä dä wave-uusgang uuf.. bi mir funktionierts so..
denn muesch halt no äs progrämmli ha wod chasch ufneh (z.b. coll edit)

peace

Harris
09.08.2005, 23:30
Ziehsch der eifacht de http://www.sothink.com/flashdecompiler/ und den chasch über de InternetExplorer alli Flash Files abezieh uf dini HD und den chasch es mit em Flash bearbeite und de Sound useneh...passt oder ?

wurschtli
09.08.2005, 23:32
... weni di richtig verstahn, chötsch es au ganz eifach mal zum bispil mit em cool edit pro ufneh und nachher als mp3 exportiere.

so klappts sicher

Smörebröd
10.08.2005, 12:58
AIGHT!!

Unter Wiedergabesteuerung bzw. Aufnahmesteuerung unter Einstellungen Aufnahmesumme ahwähle, ab is Wavelab, recorde & s'funtzt!!!

Mit em Flashdecompiler hanis nöd anebracht, aber glich es cools TOol...

THX @ all :D