Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Billig Zeugz or Fetts Equipment?

El Niño
12.08.2005, 11:47
Hey Leutz... bruuch eueri Hilf... ich ha unter www.djshop.ch gseh dass me dört für 344.55CHF 2 Reloop RP-4000M3d Diräggtbetriebeni Turntables chönnt als sis Eige bezeichne... Wird me do verarscht or what? das cha jo fascht nit si! well wenn me e anders agebot aluegt chunnt me mindischtens uff 800.-.... THX im Vorruss!!!
El Niño!

scope
12.08.2005, 11:52
i ha ou relativ günstigi direktatribni plattespieler. nur si mini vo numark...

i ha no nie es problem gha, merksch haut scho dases nid e MK2 isch aber i schisse uf so sache...

mk's elei verleihe dr nid meh oder weniger skillz...

auso zum afah würdi sicher öbis nid au zu tüürs zieh... wöu du weisch jo nie vilich merksch när dass djing glich nüt für di isch oder so...

chouf die billigere tables und für differenz choufsch dr mou afe paar maxis

DeeFly
12.08.2005, 12:00
ich gsehs nöd ganz äso. mks verleid dir vilicht nöd me skillz, aber wo dini billigturnie gumped währendem babyscratch, hock ich uf mini technics ufe und da springt aber gar nüt!

ich würs mal so sägä: wänn du vorhäsch, dir dä arsch für dini dj karriere ufzrisse und dich das ding würkli flasht, würdi grad mks inäziä. wännt aber vorhäsch so bizli ufzleggä, so zwüschet läsä und schwümme, ja denn nur zu und chauf diä teils, muäsch sälber chli abschätzä....

tasty
14.08.2005, 15:13
aso i ha mer das agebot mau agluegt u du hesch rächt isch würk huere verdächtig biuig. was mi no meh stutzig macht isch das ufem foti wo die 2 turntables abbiudet si, gseht me kenni RP-4000M3d sondern irgend es biuigers modäu. gang mau uf www.reloop.de , dert gseh die RP-4000M3d angersch us.

gruss

El Niño
14.08.2005, 19:46
Abartig scheisse... ha s'Gfühl die Sieche wämmi verseggle... ich machs jetzt eifach.. ich gang moll paar stündli go Autoschruube und spaar dä Stutz moll und denn chömme fetti Technics ins Huus, Gopferdammi!!! THX trotzdäm! Vellicht goot mir halt ä Schnäppli dur d'Lappe defür hanni denn fetti Turns!!:confused: :dance:

El Niño
21.08.2005, 21:15
Apropos Billigseich!!!
Das do! dasch dr gröschti seich!! so mega gfuzz... chafet das nit!!
http://www.musicplace.ch/shop/product_info.php?cPath=30_252&products_id=22445

Peace! musicplace isch eh nit soooo s'Beschte... relativ tüür!!

Lartscho
21.08.2005, 22:46
Original geschrieben von El Niño
Apropos Billigseich!!!
Das do! dasch dr gröschti seich!! so mega gfuzz... chafet das nit!!
http://www.musicplace.ch/shop/product_info.php?cPath=30_252&products_id=22445

Peace! musicplace isch eh nit soooo s'Beschte... relativ tüür!!

hahhaahhahahhahahaha musicplace isch eh nit so s'beschte, chum mau obe abe junge.....

ke ahnig und wot pose........

ahahahahahahah

:gun:

El Niño
22.08.2005, 19:12
Chasch en eifach grat ins Muul näh!!! du hesch doch käi Ahnig.... die schwuchtle hänn mi moll wägeme Lumpige Mixer 3 Mönet lo warte!!! das sinn gfiggti Monks jo! that's it, bitch!:eek: :eek: :eek: