Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Supercomputer

Beatnik
08.07.2004, 07:44
Also, so eine Kiste...zum Arbeiten, Film Schauen oder natürlich Zocken, wäre doch dr HAMMER:D :D Wo bekommt man die in der Schweiz? Vor allem das Display ist ja der Burner...he he:blingblin

mc rassko
08.07.2004, 08:11
jaja ich wünsch mer au mal en bessere pc als de wo ich im moment han

Bschiisär
08.07.2004, 08:14
ja, also da mues ich dir rächt gäh..hehe..dä gseht würkli geil uus..

bis jetzt sind mini Fav's immer PC's und Laptops vo

www.alienware.com gsii..diä mached au fettä scheiss..

aber dä PC uf diim Bildli schtellt das mit längenä in schattä..muahahaa..

stipp
08.07.2004, 08:34
hehe.. hend er au scho mol dra denkt, wievill so öppis choschted??? also i bin der meinig de display uf em tower isch ned soo notwendig.. de hesch eh meischtens underem tisch oder schusch swo imene egge! und de bildschirm wär scho voll fedd, aber eh schweineteuer! mit demm geld chasch der eh grad 2 21" mit 2 hammermässige grafikcharte chaufe...
also jungs.. lieber selber baschtle!:brille:

subtile
08.07.2004, 08:39
Leuts das mag jo e tolle pc usw. si ... aber ich würdmer ehner das schicke teil do inepfiffe:

http://images.apple.com/de/displays/images/indexcompdisplay06282004-03.jpg http://images.apple.com/de/displays/images/indexcompg506282004.jpg

PowerMac G5 miteme 30" tft... wahlwis au zwei displays :eek: :kiffer:

Bschiisär
08.07.2004, 08:44
ich liebe MAC..ach..schmelz..fuckin' 64-bit..*pfeif*

@ stipp: isch scho so..wännscho pc dänn sälber zämebaut..hrhrrr..git doch nüüt geilers..dänn weisch gnau, was'd häsch..hmm..troim..ich sött nur öppä 6000.- ha, und ich wär glücklich..(zumindescht für di nöggschtä 2ä jahr)

stipp
08.07.2004, 08:45
Original geschrieben von subtile

PowerMac G5 miteme 30" tft... wahlwis au zwei displays :eek: :kiffer:

aber de bildschirm mit em durchsichtige rahme findi scho fedder...

subtile
08.07.2004, 08:49
chasch dr au e beamer chaufe denn isch d wand s sdisplay :)

stipp
08.07.2004, 09:32
Original geschrieben von subtile
chasch dr au e beamer chaufe denn isch d wand s sdisplay :)

ou yea! das wär jo voll z fedd.. schtell der mol vor bim game... hammer!

roemer
08.07.2004, 09:34
wenn z'viu gäud hesch und so chli design, fium und artworks (adbe products ua.) machsch git's nüt anders aus mac - isch eifach ä klass für sich.
früächer hani ou immer säuber pcs zämäbastlät, doch mitlerwilä bin ig umgstigä uf nä notebook wo ou isi chasch druf game (radeon 9600 mobility und centrino) - längt ämu für games wo im momänt uf äm markt sii und isch somit (mit dr externä 200gb hdd) ä vollwärigä desktopersatz. - notebook isch eifach gäbig, wiu nä überall chasch mitnäh.
piis

LAN
08.07.2004, 09:36
ahyeah, am morge am 2 mit kollege es quake 3 und das ufem beamer :D zu geil. Oder Liero geit o ^^

säuberboue rockt eh meh, süsch weisch nie was die für schissi dritüe. usserdäm chunnts massiv billiger.

mac.... zieh der linux, hesch meh dervo.

mIkRoFiL
08.07.2004, 09:41
säuberboue rockt eh meh, süsch weisch nie was die für schissi dritüe. usserdäm chunnts massiv billiger.

das stimmt scho dases rockt und dass denn ned so scheisse drin hesch.aber z.T. gits gueti pc's wo verdammt billig sind und wos sälber zämebaue türer chonnt...

LAN
08.07.2004, 09:51
ja scho klar, bi discounter chasch när natürlech nümm mithaute wüu di haut massiv mängerabatt hei. aber glich, i mueses nümme ha, regt mi uf weni nid weiss was genau drinn isch und so. usserdäm: weds säuber zämebout hesch, de chasch sicher si, dasdes wider gschid usenandboue chasch. i ha scho so fertigpcs gseh wo eifach nid gschid wider usenand bringsch, muesch d heufti schrotte oder x-tusig schrube löse etc. und ds muesi ächt nid ha :D

Bschiisär
08.07.2004, 10:05
Also..für mich rockt eh alles..PC isch praktisch, wils sicher kompatibel sich, mit ellem anderä..ich lieb miin Mäc idä Firma für Grafikbearbeitigä und so..und Linux rockt eifach..

na zu Laptops..isch sicher geil..aber mal ehrlich..wiä höch sind d'Läbenserwartigä vomenä Laptop mit regelmässigem Gebruuch?? 2 Jahr..wäönns höch chunnt drüü?? Und für en Geilä Laptop zahlsch halt eifach guet und gärn viertuusig Böck..(Ich liebä ThinkPad)..hehe..

und nach drüü Jahr gaht öppis kaputt, und du müästisch eläige schon zum flickä 1500 Schtutz id HAnd näh..will drunder langeds diis LTop garnöd aa..und bimenä Desktop-PC chasch eifach easy in Lade laufä, es nois Teili chaufä..(und sälbscht wännsder dä CPU lupft, diä choschtet aunöd so vill) und scho laufts wider..

Beatnik
08.07.2004, 14:01
Sälberbaue isch ja schön und guet, aber es gitt Kompletti Towers wo alles vom feinschte (Geils Mainboard, schnälls Ram etc.) und suuber verkablet drinn isch für rächt wenig Cash, mer mues hald chli umeluege!

Aber das System mit em Pic obe, isch hald eifach krass, he he, ich find dä Bildschrim eifach dä Burner!

Apropos Bildschrim, z.b Beamer, diä sind ja schön und guet, aber dLampe bineme guete Beamer (über 1000ansiLumen) sind so verdammt tüür, und müend verdammt vill gwächslet werde bi täglichem gebruuch, da chunt en Oberfette Bildschirm (wie dä obe) Billiger uf Ziit use, oder en Big Screen Tv mit VGA Aschluss:D

subtile
08.07.2004, 14:06
Original geschrieben von Beatnik
... da chunt en Oberfette Bildschirm (wie dä obe) Billiger uf Ziit use, oder en Big Screen Tv mit VGA Aschluss:D

aight unsere plasma het jewils 2 dvi und vga aschlüss :p
ha mi pc döt au scho aghängt, rockt definitiv :D

sly saloon
08.07.2004, 14:08
Original geschrieben von Beatnik
Also, so eine Kiste...zum Arbeiten, Film Schauen oder natürlich Zocken, wäre doch dr HAMMER:D :D Wo bekommt man die in der Schweiz? Vor allem das Display ist ja der Burner...he he:blingblin

uf dem teil en rüttler luege: so bisch mittendrin statt nur dabei *LECHZZZ

kasi
08.07.2004, 17:10
Original geschrieben von Bschiisär
ja, also da mues ich dir rächt gäh..hehe..dä gseht würkli geil uus..

bis jetzt sind mini Fav's immer PC's und Laptops vo

www.alienware.com gsii..diä mached au fettä scheiss..

aber dä PC uf diim Bildli schtellt das mit längenä in schattä..muahahaa..

Word :)

GRANDMASTER FL
15.07.2004, 23:30
gay, nome mac oder selber boue :D , QUAD OPTERON :rolleyes: