Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : BÜNZLI'S

Kush
08.07.2004, 11:01
mi nimmts wudner was dir so unter bünzli's verstöhnd.... ob ich do richtig lig mit minerä defintion bzw. vorstellig... :p

LAN
08.07.2004, 11:03
IG bi eine. hahahaaaaaa

Chillumn
08.07.2004, 11:04
Original geschrieben von Kush
mi nimmts wudner was dir so unter bünzli's verstöhnd.... ob ich do richtig lig mit minerä defintion bzw. vorstellig... :p

..und was wär dini vorstellig/definition?:confused:

MacKah
08.07.2004, 11:10
bünzli sin real

#ChRüSiMüSi#
08.07.2004, 11:15
Original geschrieben von Chillumn
..und was wär dini vorstellig/definition?:confused:

..ja das wür mi au wundernä, suscht chömer ja nöd sägä öb du richtig liisch oder nöd:D

Kush
08.07.2004, 11:24
Original geschrieben von #ChRüSiMüSi#
..ja das wür mi au wundernä

so zruggbliibeni buure öppe..... :D :D

reezer
08.07.2004, 11:30
:dinimuätt

:whogivesa

:topicsuck

verschoben in papierkorb

Kush
08.07.2004, 11:34
reezer isch aggressiv gegä basler in letschter zyt oder was goht.... isch jo ächt normali froog gsi..... :wtf: was stresst di das überhaupt... nüt bessers z dueh du "villbeschäftigte gschäftsmaa" tztztztztz.....

Bschiisär
08.07.2004, 11:36
Def. v. der (plur) Bünzli (mz: die Bünzlis)

Ein Bünzli ist ein Mensch, welcher vorzugsweise in Agglomerationen und ländlichen Gebieten beheimatet ist. Er ist sehr konservativ eingestellt und überhaupt ist nur das richtig, was er für richtig empfindet.

stipp
08.07.2004, 11:39
bünzli sind bewohner vom bünztal oder em freiamt und wohned direggt a de bünz... hehe.. so wie ICH!!!:cool: :D

subtile
08.07.2004, 11:44
bünzli sin so lüt wie ich wo im momänt grad 4500 stutz im portmone hän... :p

:kopfnicke

Kush
08.07.2004, 11:55
Original geschrieben von Bschiisär

Ein Bünzli ist ein Mensch, welcher vorzugsweise in Agglomerationen und ländlichen Gebieten beheimatet ist. Er ist sehr konservativ eingestellt und überhaupt ist nur das richtig, was er für richtig empfindet.

hesc hdie defintion nochegluegt ;)

messi uf jedäfall, jez weiss ich was ich ha wellä wüsse...

Chillumn
08.07.2004, 12:01
Original geschrieben von Bschiisär

ungfähr das verstahni au drunder...eifach e chli e chürzeri fassig!:D

hermanndes
08.07.2004, 12:01
bünzlis sin bünzlis vom land, keini satdt menschä!

bünzli schisser, eh nei, dasch öbbis anders, tüpfli-schisser !:D
also ich bi au es bünzli!!!!!:afro: genau gseit: e afro-bünzli:banana:

Kush
08.07.2004, 12:04
Original geschrieben von hermanndes
also ich bi au es bünzli!!!!!:afro: genau gseit: e afro-bünzli:banana:

das du ä affro hättsch wüsst ic haber, es sei denn.... hesch ein zwüsche dä bei..... vil spass bi dr pfleg ;-)

Bschiisär
08.07.2004, 12:17
das du ä affro hättsch wüsst ic haber, es sei denn.... hesch ein zwüsche dä bei..... vil spass bi dr pfleg ;-)

*würg* :kotz:..näi, hans nöd naglueget..isch mini eignig definition..

LAN
08.07.2004, 13:33
müesse bünzlis vom land cho? ha immer gmeint ds sig so es allgemeinwort für konservativi fetti svp-wähler wo aber zur mittuschicht ghöre und nid zur oberschicht. so ungefähr :D

die vor oberschicht wäre när d Bonze und die vor underschicht deppe.

so, und itz verrissets.

samee
08.07.2004, 13:41
reezer isch aggressiv gegä basler in letschter zyt oder was goht.... isch jo ächt normali froog gsi..... :wtf: was stresst di das überhaupt... nüt bessers z dueh du "villbeschäftigte gschäftsmaa" tztztztztz.....

schint scho biz so...:rolleyes:

hermanndes
08.07.2004, 15:40
Original geschrieben von LAN
müesse bünzlis vom land cho? ha immer gmeint ds sig so es allgemeinwort für konservativi fetti svp-wähler wo aber zur mittuschicht ghöre und nid zur oberschicht. so ungefähr :D

die vor oberschicht wäre när d Bonze und die vor underschicht deppe.

so, und itz verrissets.

--------------------------------------------------------

jä das tönt verdammt guet, wie usemä duden! aber wüsst nit öb me das wirklich so ka bezeichne! aber mir isch vor freud fascht e spruz cho:wixer:,
vodem her :respect:

:kiffbounc