Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Problem mit Cubase und Plugsound vst's

CeeSoul
15.08.2005, 03:26
aaalso folgendes :(

ich han 3 plugsound vst's fürs cubase (ich hoff öppert kennt die)

sin:

Plugsound 3 (drums and percussion)
plugsound 4 (hip hop and r'n'b)
plugsound 6 (global)

und jetzt han ich folgendes problem...
nememer an ich öffne bim cubase es neus midi projekt!
uf dr erschte spur wähl ich bim plugsound global es piano us und recorde denn mini melodie!

gesagt getan... also tun ich uf dr 2te midi spur widr s plugsound global awähle,schalte bim cubase uf midi channel 2, und nimme denn es paar striicher uf...

nur isch s problem dass ich wenn ich jetzt ufem PLugsound striicher uswähle,denn änderets mini obe recordeti meldie au zu striicher und s isch denn keis piano meh
:( :bluepunk:

also mit jedem neue channel wo ich s gliche plugsound vst awähle änderets mer jede channel wo ichs schomal brucht han :(

isches überhaupt möglich mit dene vst's ?? sind die us multichannel bruchbar?
chamer öper hälfe?

bitte bitte :beten:

M-A-Z
15.08.2005, 09:33
känn die Plugs nöd, aber du chasch eventuell s'gliiche Plug namal im VST Instrument lade und dänn awähle!

weiss nöd öb ich dir han chöne hälfe!

rg

Swift
15.08.2005, 11:17
Jo das isch s grösschte problem mit plugsound serie.. sind ned multitimbral, a.k.a. chasch pro VST Instanz nur 1 Sound lade...

==> Lösig wie vorher gseit: Nomal Plugsound lade und dete de Sound istelle... Naja herzliche grüsse von deiner CPU :)

CeeSoul
15.08.2005, 14:51
ok danke für d hilf!!

stimmt ha grad vorane gläse dasme mehreri instanze muss uftue ums multimimbral ds verwände...

zur cpu sägi nur halleluja ich hab gwenau 512 ram.... muuuuuuuuahahaha :D :rolleyes:

naja mal luege was ich cha riisse... und meh ram bruchi so oder so suscht chratztmer s cubase immer ab...

danke jungs!!! :)
aightgenosse isch halt äfach es geils board :)

Ja-roo
15.08.2005, 16:56
Original geschrieben von CeeSoul

aightgenosse isch halt äfach es geils board :)

s'rund ums studio isch halt eifach es geils board hehehe

Cyclone
15.08.2005, 17:14
Original geschrieben von Ja-roo
de dj-egge wär au nöd z verachte wänn widamal was gah würd :( :kiffer:

CeeSoul
15.08.2005, 17:50
Original geschrieben von Ja-roo

oder so ja :D

hmmm ich han no grad e frag wäg de ram...
chanich da ibueh wasi wot?

also ich han DDR ram....
und denn würd ich eifach in 2te steckplatz en wotere 512er inebueh

also ja klar isch das ich ke DDR2 sonder nur DDR cha ibueh aber wie isch das dörT?!
chas komplikatione gäh wenn ich nid genau di gliche ibueh?!

Swift
15.08.2005, 21:30

Mir sind ja au alles geili Sieche :)

Wäg de RAM's bini ned sicher. Ich würds ned empfehle da zmische... entweder wirds instabil, oder es chan nur die langsamer Gschwindigkeit bruucht werde .. Aber das söll n PC Spezi kläre

M-A-Z
16.08.2005, 09:03
Was häsch für es Mainboard?
Normalerwiis, isches gschider die gliiche RAM ineztue, i dim fall wär's DDR-RAM. Die Hütige Mainboards sind ufrüschtbar bis 3GB oder no meh, muäsch vilicht ide Spezifikatione nahlesä! Aber schusch Chasch 2 verschideni DDR-RAM inetue (z.b. 1 X 256 & 1 X 512), jenachdem wies du wotsch! Je me RAM umso besser!

CeeSoul
16.08.2005, 18:04
s motherboard isch es elitegroup p4vmm2
und isch udrüschtbar bis 2gb ram

ich habs 2 steckplätz und i einem en 512er dine und würd gärn in 2te steckplatz en witere 512er inetueh

und jo müsse jo eh DDR ram si und kei DDR 2 aber s git jo verschiedeni DDR

wie zum bispil:

DIMM DDR-RAM PC266 (PC2100)
DIMM DDR-RAM PC333/375 (PC2700/3000)
DIMM DDR-RAM PC400 (PC3200)
DIMM DDR-RAM PC433 (PC3500)
DIMM DDR-RAM PC466 (PC3700)
DIMM DDR-RAM PC500 (PC4000)

sind jetzt alli DDR.. chunts da drufah wasi nimme?!

Jahkri
18.08.2005, 14:06
Hey CeeSoul,

uuf dr Homepage isch diis Motherboard ja uufgfüehrt. Dört han ich die folgende Aagabe für diis Mainboard gseh:

Memory for Elitegroup P4VMM2

2 DDR DIMM Sockets supports two 184-pin 2.5V DDR SDRAM (DDR200/266), DDR333 (overclocking)
Max. 2GB

Ich würde au mal abcheckä, was für RAM scho i diim System drinne sind. Dänn würd ich eifach namals es gliichs RAM-Bänkli chaufe. (Wänn du z.B. DDR266 ii diim System häsch, dänn chaufsch wieder DDR266. Es wäre au na optimal, wänn d' Ram vom gliiche Hersteller (und s' gliiche Model) sind. Isch am sicherschte. Soviel ich weiss isch DDR266 RAM nüüm tüür.

Peace

Jahkri

CeeSoul
19.08.2005, 05:39
ok cool!!

merci vil mal :) :hippie: