Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : RB3 - Kommentare

Seiten : [1] 2

Patrock
17.08.2005, 19:42
Hier könnt ihr Kommentare abgeben zu den Remixes, die im The Remixes Thread (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=14554) gepostet wurden.

Bitte hierdrin keine Punkte vergeben, der Voting Thread kommt erst noch.

sonix
17.08.2005, 19:44
verdammt bist du schnell.. ;) bin gespannt was mich erwarten wird :P

miz
17.08.2005, 20:18
@patrock: voll fettä remix, die drums sind de hammer.

piiz

Knight
17.08.2005, 21:10
yooo ich find de remix au de hammer. mit abstand s'beschte woni bis jetz vom Patrock ghört han (und das heist öppis da s'andere züg keineswegs nöd hammermässig geil gsi isch).
uszsetze gits vo mier us nüt... usser das er z'wenig knightymässig melancholisch isch. ;)

nur schaaad, das de Patrock wäg ungehorsam leider disqualifiziert isch...

impuls
17.08.2005, 21:46
de beat findi u huere geil, erscht mal...
nume findi, s passt nöd zum acapella... für mich schtimmt d schtimmig nöd :( ... isch mer es bizli zwenig witzig :P ...

aber würkli gueti drums, gueti bassline, gueti fx, ...)

:blumen:

Patrock
17.08.2005, 21:52
ich find das machts genau aus, dass er so absolut ernsthaft den grössten nonsens rapt, da wär n slapstick beat doch irgendwie unangebracht...
Aber hey, danke allen Beteiligten für die Props, freut mich riesig dass es euch gefällt. Mal sehen, vielleicht krieg ich ja das mal sogar n paar Punkte, hehe...

thieu
17.08.2005, 22:34
So also ich finne das eine va de beschte Beats woni bis jetz vam Patrock kehrt hä. Chunnt ganz gediige das Teil. Liggt das an mine Höirini va PC Boxe, oder isch da wirkli nit so viel Druck uf de Bäss.

Aber wie gseit ich hoffe mal nu uf der Spenza, hä mal scho en Version kehrt, aber bi dem Trimpel weiss me ja niä ob äs nu 5 nnri öi nu gibaschtlet hät? Uf jedefall es cools Accapella... Hoffe me gseh der Gsell mit der Zürischnore de z gampel nu swo uf es Glass Milch und es Walliserteller...

Lügner
17.08.2005, 22:52
Yo PAtrock ... miis feedback häsch ja scho .... aber ebe: BOOOOOM ! ...he he

und thieu ... es glas milch tönt guet .... genau miin style ...

Knight
17.08.2005, 22:54
Original geschrieben von impuls
nume findi, s passt nöd zum acapella... für mich schtimmt d schtimmig nöd :( ... isch mer es bizli zwenig witzig :P ...

:eek: :run:

los dänn bitte min remix nöd. :D

Patrock
17.08.2005, 23:10
Hey Lügner, machst du eigentlich auch mit beim Battle?
Hehe...

Oder andersrum:
MACH MIT BEIM BATTLE!

LKB
17.08.2005, 23:12
yep, fedde fedde remix...
i find passt eich ganz guet zum lü:D

ähm... props...

peace

Chraensch Lee
17.08.2005, 23:38
Huihai, jaaaaa, ich tanz ez mal us de reihe und muss leider sege dasmi de remix nid soooo umhaut, find d'bassliniä teils chli neb de schue, aber susch chunter eich easy, gfalltmer ez persöönlich eifach nid soooo übermäääsig guet wie allne andere da. Aber ebe, wo chämtemer hi wenn al de glich gschmack hetted ;)

Lügner
17.08.2005, 23:42
yo chränsch .... machsch au eine ?
und sowieso *offtopicalarm* miis mail überchoo?

Patrock
17.08.2005, 23:55
Original geschrieben von Chraensch Lee
Huihai, jaaaaa, ich tanz ez mal us de reihe und muss leider sege dasmi de remix nid soooo umhaut, find d'bassliniä teils chli neb de schue, aber susch chunter eich easy, gfalltmer ez persöönlich eifach nid soooo übermäääsig guet wie allne andere da. Aber ebe, wo chämtemer hi wenn al de glich gschmack hetted ;)

Och menno. Schade.
Bin mal gespannt was du so bringst.
Ich befürchte halt dass ich deinen gar nich schlecht finden werden kann (gemusst haben sollen würden ist. haben.).

Chraensch Lee
18.08.2005, 00:03
@Lü: Hui, ich weiss nonig obi eine fertigbring, han mal chli s'Acapella under Beats gleit, aber de Röfrä isch de Killer, da muss mer no was ifalle lah, susch brngi nur disharmonisches ane & Mail isch itroffe, rückmeldig gits bald.

@Patrock: Hay, ebe, de Röfrä machtmer bi mir chli sorge, bi dim Remix heschen sehr schön underbracht, da mussi mer massively müe gä damiti öpis glatts herebring... mal luege obi überhauptwas herebring :bluepunk: übrigens, din hau ruck vorab remix haut defür deftig ine, hetsch lieber dä igschickt ;)

Patrock
18.08.2005, 00:08
tja, mein ehrenkodex verbietet mir das... den beat hatte ich schon lange vor dem battle hier... aber das wichtigste ist dass ihn n haufen leute gehört haben und geil finden.
ach ja, und wenn du mühe hasst mit der refrain melodie... lass es durch n vocoder und spiel deine eigene melodie damit... oder mach nur ne drum/percussion geschichte...

ill_uminate
18.08.2005, 08:14
Original geschrieben von Patrock

jää tönt krank hart!
biz freak-text aber......deftige beat!

Patrock
18.08.2005, 08:18
Whoo-How, Spenza du Sau, das gibt schon wieder keinen ersten Platz für mich...
Ganz geiler Style, die Drums ein bisschen zu minimalistisch für mio gusto, aber die stimmung is fantastisch...
was is jetzt dein neues baby? der ebass oder dar synthie?

Fletsch
18.08.2005, 08:25
lass es durch n vocoder und spiel deine eigene melodie damit... oder mach nur ne drum/percussion geschichte...

kriegt mer das ane mit em vocoder ohni das d stimm wie vome roboter tönt??

Wenn ja verrat mer bitte wie :)

Ich find bis jetzt beid Remixes ganz dick! Bin gspannt was no chunt. Hoffe ich schaffe au no was zämezbrutzle ;)

Patrock
18.08.2005, 08:27
nö ich glaub nicht. aber es würde doch zum track passen, hehe...

ill_uminate
18.08.2005, 08:36
@spenz

chunt au ganz cool! beat isch cooL! wobi ich find das de vom patrock besser zum lügner passt!

sonix
18.08.2005, 11:27
ich gib mau vorab-kritik!

@pat, eifach hammer, das boomt ja wük!! buyaka ;) geile synthi, fetti drums, obwou snare chli dumpf isch, das isch minimaliste kacke (nüt gäg de lü, bi dir vertsohni's :D)! wiiter so, eifach fette shit!

@spenza, au ganz fett, das nikolaus-glöggelä chunnt ganz dick, gegüber vom patrock, isch dine chli deeper, chunnt hert! gueti arbeit, aber chunnt mire meinig nid a pat sine ane! aber für props längts allemau!

out.

Ruedi Snare
18.08.2005, 12:07
tz tz hehehrg . . dä patrock dä schträbär ... und denn ziäht d'walliser beatschmyydi no grad no - uiuiui
und ich weiss nöd welä vo denä 3 übrigblibänä mixes ich do söll iäschtellä:brille: chunt denn eh erscht irgendswenn aafangs nägscht wuchä oda soso

impuls
18.08.2005, 12:34
Original geschrieben von Knight
:eek: :run:

los dänn bitte min remix nöd. :D

:D :D :D

bin e gschpannt uf ales, wo so chunt... min remix hät ebe e völlig anderi schtimmig als das, was i bis ez ghört han... aber das isch ja eigentlich au s schöne a de ganze interpretation...

spenzasequenza
18.08.2005, 13:21

was is jetzt dein neues baby? der ebass oder dar synthie?

ja eh där bass... isch aber kei eBass, nomal genau lose!!! hehe

LKB
18.08.2005, 13:26
poh, sorry patrock, hehe... din remix find i echt fett..
aber dä spenza, uiuiui.
goht eifach no meh ab!!!
dä spenza hät eifach d harmonie so schön verwütscht, dä hook isch hammer!

jojo, do muen i mir jo extreemschtens müäh geh, huere siech!

smee
18.08.2005, 14:53
Shhiiit.. was derbe Beats.. :eek::blingblin:yourock:

EphToDaRhyme
18.08.2005, 15:18
Also nur damits nöd heisst, mir händ nöd probiert mitzmache :D

Mir händ was chliises gschrüblet aber wells no lang nöd fertig isch, stelli mal es churzes Snippet ine :)

http://kozak.ubikstyles.com/subversivsnippet.mp3

Hoffe mir chömed no dezue das Teil fertig zstelle.. ;)

spenzasequenza
18.08.2005, 15:30
konfus, du sau.

EphToDaRhyme
18.08.2005, 15:31
Konfus absolutä Burner!!

Rächt höchs Niveau au vom Spenza und Patrock.. Aber shit Konfus übelscht fett.. Alles sälber igspillt??

spenzasequenza
18.08.2005, 15:34
ich ja... hehe...
gopf. geili kontrabassline herr verwirrte siäch....

Patrock
18.08.2005, 15:39
ich auch.
und konfus glaub seine drums auch.
(Zitat: Auf die Drumms bin ich besonders stolz, alles (bis auf den Kick, den hab ich nacher noch reingesetzt) selber gespielt auf meinem rostigen Schlagzeug, wieder Spass daran gefunden!)

miz
18.08.2005, 18:32
de spenza remix groovt ja u huärä.

am konfus sin link funktioniert bi mir nöd.

piiz

Lügner
19.08.2005, 12:55
LÜGNER LIVE FROM OPEN AIR GAMPEL ....

Ha ha ha ... isch das geil: Hocke da im Überträgigswage
und boomä eui Remixes ...ha ha ha ha ....

fette schizznizz !

alles rockt bis jetzt wie schwii ....
Chann alles was da am Open Air so live spielt
grad heigah ..... ha ha ha ... fuck z.B. the roots

ha ha ha ...

ou shit .... ehmmm de questlove hätt de spruch
grad nöd so cool gfunde ...ch ch ch

Hach es bizzli blasphemie muess erlaubt sii ...

und EPH .... das Du ja de Remix fertig machsch ... suscht chasch mer de Preamp grad wieder zruggschikkä ...ha ha ha ha ...

Nei mann: BIN BEGEISCHTERED .... hoffe ihr findet dänn sOriginal no geil ...*sniff*

sonix
19.08.2005, 12:58
Original geschrieben von Lügner
LÜGNER LIVE FROM OPEN AIR GAMPEL ....

Ha ha ha ... isch das geil: Hocke da im Überträgigswage
und boomä eui Remixes ...ha ha ha ha ....

fette schizznizz !

alles rockt bis jetzt wie schwii ....
Chann alles was da am Open Air so live spielt
grad heigah ..... ha ha ha ... fuck z.B. the roots

ha ha ha ...

ou shit .... ehmmm de questlove hätt de spruch
grad nöd so cool gfunde ...ch ch ch

Hach es bizzli blasphemie muess erlaubt sii ...

und EPH .... das Du ja de Remix fertig machsch ... suscht chasch mer de Preamp grad wieder zruggschikkä ...ha ha ha ha ...

Nei mann: BIN BEGEISCHTERED .... hoffe ihr findet dänn sOriginal no geil ...*sniff*

heh, het sich d'salome sho ide bsuecher ufmerksamgmacht, oder hetsi dr rand voll, will sie nid us act cha starte ?! :D

schön's open air, i rocke hüt täuffelen!

LKB
19.08.2005, 14:19
jo do au no äs chlises snippet vo mir...
subversiv (lkb rmx v3.2) (http://www.artcoremusic.info/dj/lkb/rb3/lue-subversiv_lkb_rmx_v3_2_snippet.mp3) bi däm remix häts sogar zwei beats... wel i aber ziemlich sicher än anderä beat wird verwändä.. chönd ihrs au mol no alosä, hehe...

speziell für dich lügner... nöd, dass so scheisse wiä the roots, Silbermond oder Korn! und so muesch alosä! Denn losisch doch lieber nünt oder äbä min Remix, ch ch....!

peace

Knight
19.08.2005, 14:21
Original geschrieben von DJ LKB
jo do au no äs chlises snippet vo mir...
subversiv (lkb rmx v3.2) (http://www.artcoremusic.info/dj/lkb/rb3/lü-subversiv_lkb_rmx_v3.2_snippet.mp3) bi däm remix häts sogar zwei beats... wel i aber ziemlich sicher än anderä beat wird verwändä.. chönd ihrs au mol no alosä, hehe...

speziell für dich lügner... nöd, dass so scheisse wiä the roots, Silbermond oder Korn! und so muesch alosä! Denn losisch doch lieber nünt oder äbä min Remix, ch ch....!

peace

snippet findets irgendwie nöd.

LKB
19.08.2005, 14:22
kei ahnig wieso??

probierets mol do:
http://www.artcoremusic.info/dj/lkb/rb3/

und denn halt nod uf s file klickä...

edit: jetzt gäht dä link au obedra....

steinway
19.08.2005, 14:29
sind snippets überhaupt erlaubt??

Knight
19.08.2005, 14:38
Original geschrieben von Nudosotzghandi
sind snippets überhaupt erlaubt??

wieso nöd?

LKB, zweiti beat findi irgendwie hammergeil. de erscht isch au easy, aber nöd sooo geil.

Irgendeis
19.08.2005, 15:11
@ Patrock, Spenza & Konfus

Haaaaaaaammmmmmmeeeeerrrrr, all drü!!!!! All drü völlig verschiede doch all drü fettischtens....

A'so wänn das so wiiter gaht...uiuiui...

Chraensch Lee
19.08.2005, 17:36
hui, ich wird da no zur offizielle oppostition ;) bisher hautmi aso no kein remix us de söcke ussert de vorab hauruck remix vom patrock, a.k.a. wo blibed di richtig dickä bänger wo di ufem sessel nurso umehüpfe lönd... :D

LKB
19.08.2005, 17:40
was? min au nöd??

frechheit!

:D

Chraensch Lee
19.08.2005, 17:42
hani noni iegloset, ich zieh mer momentan nur di fertige remixes...

konfus
19.08.2005, 17:57
Danke Patrock fürs posten, wobei der Link bei mir irgendwie nicht geht...was aber an dieser verd*** sch*** ka*** -Kiste liegen muss, da ja schon feedback gekommen ist.

P.s. Ich hasse Computer!!!!!!! Aaaaah!!!

P.p.s Patrock: dein geiles Teil kann ich auch nicht saugen :( letzte Woche konnte ich nur ca. 3min davon saugen und jetzt gar nix mehr...*snief* ich versuch ufm FTP nochmal mein Glück (is er dort noch drauf?)

Patrock
19.08.2005, 17:58
Jup. is noch drauf. soll ich ihn dir sonst mailen?

Original geschrieben von kOnfus
dein geiles Teil kann ich auch nicht saugen
hehe, das sagt meine freundin auch immer...

konfus
19.08.2005, 18:01
Aah nope, jetzt gehts, mit dem Link von Sonix kann ich dein Dings saugen (liegt das an Lycos feat. Firefox?)
Hm ich check Lycos mal noch mit IE...

Patrock
19.08.2005, 18:03
Ja, sieht schwer danach aus...
Bin ernsthaft am überlegen ob ich wieder zurück zu rapidshrott gehe.

konfus
19.08.2005, 18:03
Jup. is noch drauf. soll ich ihn dir sonst mailen?

hehe, das sagt meine freundin auch immer...

Tja, eben viel zu gross, da braucht man ja ne Fresse wie Mick Jagger...hehe

konfus
19.08.2005, 18:05
Also: Lycos-Links gehen definitiv nur mit InternetExplorer und mit Firefox NICHT. (Warum eigentlich???)

Patrock
19.08.2005, 18:11
Firefox = http://schalke-fans.net/spiele/incottbus/schweinespiel.jpg

konfus
19.08.2005, 18:20
Bohf Patrock, dein Remix is wirklich häärt!
Spenza: deiner gerade auch, das Bassding kommt ja feeett kabudd, was ist es jetzt genau? Contra wohl kaum.. was ist es, was ist es?

Hm, wir sind wiedermal die einzigen voreiligen, hehe...

steinway
19.08.2005, 18:49
i dem fall da mal es snippet (http://rapidshare.de/files/4150938/rb3_snippet_bluntmosphere.mp3.html)

miz
19.08.2005, 19:08
Also: Lycos-Links gehen definitiv nur mit InternetExplorer und mit Firefox NICHT.

ich hans jetzt au mitem internet explorer versuecht, gaht aber immer no nöd.

miz
19.08.2005, 20:06
konfus du gisch mer de rescht. hehe
de beat isch ja huren hart. die drums sind verdammt fett.. wäni jetzt scho müest vote, wärsch platz 1.hehe

piiz und merci für de rapid-share link

impuls
20.08.2005, 02:56
konfus, konfus..., du rocksch das huus!...

propz a alli wo scho posted händ... dopi sache!!!

....wenn gaht de thread eigentlich HOCH OFFIZIELL uf?

Fletsch
20.08.2005, 11:08

....wenn gaht de thread eigentlich HOCH OFFIZIELL uf?

dä isch jetzt scho hochoffiziell!

S git kein neue me!

Fletsch
20.08.2005, 11:11
bisher hautmi aso no kein remix us de söcke ussert de vorab hauruck remix vom patrock

scho de hauruck isch de geilst gsi. Wieso häsch nöd de gnoh patrock?? ;)

Patrock
20.08.2005, 11:16
tja, mein ehrenkodex verbietet mir das... den beat hatte ich schon lange vor dem battle hier... aber das wichtigste ist dass ihn n haufen leute gehört haben und geil finden.

Fletsch
20.08.2005, 11:36
Wills so IN isch weti au na es Snippet inehänke..chchch

Verdammt ich mues mal wiiterbastle. d Frag isch nur ob's sich überhaupt lohnt :p

Fletsch
20.08.2005, 11:39
i dem fall da mal es snippet (http://rapidshare.de/files/4150938/rb3_snippet_bluntmosphere.mp3.html)

Gaaanz geile Afang!! Aber mit de Raps zäme findis chli unharmonisch?!?

miz
20.08.2005, 12:02
da heti au mal es snippet.
snippet (http://rapidshare.de/files/4173839/subversiv-snippet.mp3.html)

muess nachli besser mische, hüt abig oder morn posti denn de ganzi track.

@bluntmosphere & fletsch ganz edli snippets hender da postet.

piiz

spenzasequenza
20.08.2005, 13:06
...das Bassding kommt ja feeett kabudd, was ist es jetzt genau? Contra wohl kaum.. was ist es, was ist es?

ähm, dings... äbe doch, genau das is. Kontrabizzle dizzle, with a capital K.

aber het mer ja nix brunge, du sau machsch wider mal alls fertig! hehe

konfus
20.08.2005, 13:41
Aaah nei, eh nit! Aber irgendwie hettis mer no dänke chöne hehe...häsch aber nochli dra umetubet oder so?
Fett fett...isch sicher no huere schwär zum spiele. (also nid vom Gwicht här, hehe)

Lügner
20.08.2005, 14:09
Hey ihr kabutt-nigge sieche .... ha ha ... Remix-snippeds isch ja wohl hammer stylish ...ha ha ha ...

BUKKA !

Wetter am Open AIr Gampel: Kommt glaub bald ganz gottsjämmerlich go schiffen ....

Pellerine Montier ...ch ch ch ....
Lates

spenzasequenza
20.08.2005, 14:35
mal wider rägu.... has doch gseit!!
Haha.... suscht geisch halt in irgendeme Zält ga es paar piär ha... machus ähnlich

oli_mc
20.08.2005, 14:57
Ig muess säge, die Tracks u Snippets wo ig bis jetz ghört ha, chöme aui sehr fresh.
Dr kOnfus het dr Refrain am beschte härebecho, Respekt.
Dr Patrock het es geils Drumset, d'Houruck-Version aus Ganzes gfaut mir persönlech fasch no besser.
Am Spenza si Track het äuä dr bescht Mix vo aune, überzügend wie immer.
D'Snippets vo Fletsch, bluntmosphere u miz si vom Style här sehr unterschidlech, das macht dr Battle de richtig interessant.

Ig wirde's wider sehr schwär ha gäge die Konkurränz, aber Spass machts u das isch s'wichtigste :) .

Peace

Lartscho
21.08.2005, 22:59
miz, hammer beat!

die angere hani nid so richtig aglost :D

aber wartet uf los turntablos *g* :blingblin

smee
22.08.2005, 01:46
Damn.. der konfus-remix rockt mindestens genauso wie patrock und spenzasequenza.

Sei und Jones ebenfalls sehr fett, auch wenn mir bei letzterem die Hook nicht gefällt.

Und miz- wieso hast das acapella nicht richtig gesetzt?? :(

Patrock
22.08.2005, 07:59
Hehe, Jones, damn, die Drums sind tabu mann...
Und der Sample is auch allgemeingut...
aber scheisse, der Beat is der Hammer!

big_samy
22.08.2005, 11:09
dr sei remix wo dr jones postet het isch killer, di angere überzügemi nonid so... wird eigentlech drüber abgschtumme wär gwinnt oder cha dr lü so fav picke?

Patrock
22.08.2005, 11:12
Ich glaub in zwei Wochen oder so geht für 2 Wochen der Voting-Thread auf, und die Gewinner werden auf Lü's Kosten gemastert. Er selber hat dabei die gleichen Votes zu vergeben wie wir (Also 1. Platz = 3 Punkte, 2. Platz = 2 Punkte, 3. Platz = 1 Punkt), und er zählt auch nich doppelt oder so...

Patrock
22.08.2005, 11:34
Reto, geiler Beat mann! Aber das Acapella hast du falsch gesetzt... Schade, sonst wär's hueregeil.

Ruedi Snare
22.08.2005, 12:34
yessa, hot shit reto!

...kon... ähm konfuuuuuuus... du flegäl... du sau... ouuu mann, dä beat ou mann o mann... äähm, ou scheisse... hartä hartä schissn

LKB
22.08.2005, 12:58
Reto, geiler Beat mann! Aber das Acapella hast du falsch gesetzt... Schade, sonst wär's hueregeil. meine worte!

mannmann, i han so viel ideeä, aber d umsetzig isch leider nöd so eifach!

aah, i glaub, i mach nöd mit:D

jones
22.08.2005, 13:50
Hehe, Jones, damn, die Drums sind tabu mann...
Und der Sample is auch allgemeingut...
aber scheisse, der Beat is der Hammer!

ich gips zue. diä drums sind ursprünglich scho umegsi. aber han schono fett umegschnipslet und baschtlet. si töned jetzt eml sicher nüm gliich...

bis jetzt sind no zimli geili beats entstande. vill experimental zügs, findi geil. wiiterso ihr biitmaschinene.

am spenza sine isch eifach wiedermal hert baschtlet. nimmt mi wunder, was da alles sälber iigschpillt isch.

reto
22.08.2005, 14:49
danke für das kompliment und den tip.
werde mal schauen.

Ruedi Snare
22.08.2005, 14:52
also guät jungens... i know, dä reto hät s'acapella "falsch" gsetzt, ABER... das isch doch schschschegal, oder? bim remixä törffmä doch machä, tuä, schniidä, schnipplä, setztä, umsetzä, iisetzä, ussetzä u.ä. ... oder xehn ich das falsch?

Patrock
22.08.2005, 14:55
man darf schon. muss sich dann aber nicht wundern wenn's nicht gut ankommt.
bei mir kriegt zum beispiel keiner n punkt der das acapella anders setzt als das original. ich finde das dem emcee gegenüber igrendwie daneben, denn der gute mann hat sich schliesslich was dabei gedacht...

Ruedi Snare
22.08.2005, 14:58
ok. das hani jetzt hald doch eifach wüssä welä, ich wärds jo au nöd anderscht setzä, aber ä würklichi rollä schpillz jo eigentlich nöd... also wenn wär s'aca "falsch" setzt, aber s'chunt eifach hammermässig, denn wird dä beträffänd vo mir pünkt übercho...

Irgendeis
22.08.2005, 15:22
Original geschrieben von Ruedi Snare
also wenn wär s'aca "falsch" setzt, aber s'chunt eifach hammermässig, denn wird dä beträffänd vo mir pünkt übercho...

dito

edit: känn s orginal e nöd! Find i au spannender!

steinway
22.08.2005, 16:26
Original geschrieben von Fletsch
Gaaanz geile Afang!! Aber mit de Raps zäme findis chli unharmonisch?!?

messi. meinsch bim chorus oder de ganz track duur?

Ruedi Snare
22.08.2005, 16:34
@nudosotzghandi: im refrain isch unharmonisch... d'schtrophä findi hammer!!

popel
22.08.2005, 16:34
Original geschrieben von Patrock:
[..man darf schon. muss sich dann aber nicht wundern wenn's nicht gut ankommt.
bei mir kriegt zum beispiel keiner n punkt der das acapella anders setzt als das original. ich finde das dem emcee gegenüber igrendwie daneben, denn der gute mann hat sich schliesslich was dabei gedacht...]

...ich mach ja zwar sälber nöd mit, gsehn das aber nöd ganz glich:
isch nämlich en remix- und nöd en reedit-wettbewerb, uknow!?!

chasch z.b. au nur "..ich bin subversiv" stell neh und dä ganz rescht weglah, chan trotzdem geil werdä...

und jetzt mached wiiter mit eune remixä, wett nämli lieber us dutzendä träcks uusläse, bis jetzt isch ja scho geils züügs umä...

... ;) ...

KEINE CHANCE DEM FUNDAMENTALISMUS!

spenzasequenza
22.08.2005, 16:40
Schtimmt, das "chännti" scho geil wärde ds Accapella falsch z setze. isch aber bis jetz no niä, nit mal nur asatzwiis igetroffe... oder?

...

und, Jones Hüäregeilescheiss! haha...
abär äbe, mit dem sample müäsch mer leider nit cho... hehe.
aber damn, isch äbe gliich no verdammt cool cho!

und glöib mer, du willt gar nit wirklich wisse, was da alles sälber gschpillt isch...

jones
22.08.2005, 16:51
Original geschrieben von spenzasequenza
und, Jones Hüäregeilescheiss! haha...
abär äbe, mit dem sample müäsch mer leider nit cho... hehe.
aber damn, isch äbe gliich no verdammt cool cho!

und glöib mer, du willt gar nit wirklich wisse, was da alles sälber gschpillt isch...

ey spenza, isch klar, machi da bi dir kei pünkt :)
ebä, isch schiss uf ruhm und ehr ... aber s'gäld nimi ;)
und diä aca-versetzt-isch-ungeil-diskussion isch interessant. offiziell chasch ja ime remix würkli alles mache, öbs gfallt isch gschmacksach.

und spenza, au wäni nöd wet wüsse, was da alles säbler ischgschpillt isch... arr-i-ess-pi-ii-sii-tii

au am konfus sine rockt!!!

Fletsch
22.08.2005, 18:35
Original geschrieben von popel
Original geschrieben von Patrock:
[..man darf schon. muss sich dann aber nicht wundern wenn's nicht gut ankommt.
bei mir kriegt zum beispiel keiner n punkt der das acapella anders setzt als das original. ich finde das dem emcee gegenüber igrendwie daneben, denn der gute mann hat sich schliesslich was dabei gedacht...]

...ich mach ja zwar sälber nöd mit, gsehn das aber nöd ganz glich:
isch nämlich en remix- und nöd en reedit-wettbewerb, uknow!?!

chasch z.b. au nur "..ich bin subversiv" stell neh und dä ganz rescht weglah, chan trotzdem geil werdä...

und jetzt mached wiiter mit eune remixä, wett nämli lieber us dutzendä träcks uusläse, bis jetzt isch ja scho geils züügs umä...

... ;) ...

KEINE CHANCE DEM FUNDAMENTALISMUS!

nene..also ich finde solangs de track nöd verhunzt mues mer da künstlerischi freiheit walte lah!

Fletsch
22.08.2005, 18:57
Chust Jill!

Argh..dä remix währ andersch dick wenn du nöd so Midi mässigi Kläng würsch verwände!

Schade...mit richtige Samples währ sicher ganz en deepe Beat worde.

Patrock
22.08.2005, 18:59
Chust Jill!

Argh..dä remix währ andersch dick wenn du nöd so Midi mässigi Kläng würsch verwände!

Schade...mit richtige Samples währ sicher ganz en deepe Beat worde.

kann ich unterschreiben. und warum, warum nur hast du den track so langsam gemacht?

Domi
22.08.2005, 19:23

....Midi mässigi Kläng....!

De wird öich mine äuä ou niid so gfalle :( , aber i ha momentan eifach ke Ziit zum Samples sueche..... :mad:

:rolleyes:

Fletsch
22.08.2005, 19:36
Domi suech doch Soundfonts für die passende Instrument. Tönt 1000mal besser als Midi.

Domi
22.08.2005, 19:51
Domi suech doch Soundfonts für die passende Instrument. Tönt 1000mal besser als Midi.

Also, i has eifach mit mine Grätli gmacht...... aber isch halt ou Synth......!

impuls
22.08.2005, 21:51

word!

stimmt, SoundFonts rocked die Mueter...

I.C.S.
23.08.2005, 08:59

ich frage immer wider, ha bis jetzt aber no nie en antwort becho druf:

WIE UM ALLES I DE WÄLT SELL MIDI TÖNE :confused: :eek: :rolleyes:

:p :D :p

Fletsch
23.08.2005, 09:04
Original geschrieben von I.C.S.
ich frage immer wider, ha bis jetzt aber no nie en antwort becho druf:

WIE UM ALLES I DE WÄLT SELL MIDI TÖNE :confused: :eek: :rolleyes:

:p :D :p

http://rap.mididb.com/

steinway
23.08.2005, 12:45
http://rap.mididb.com/

ouch. tönt ja grässlich

CJP
23.08.2005, 14:54
Ähm... Midi tön? Meinsch eifach Synthe war? Öb jetzt midi oder audio macht ja überhaupt kein unterschied....

Wieso ich än langsamer gmacht han? Tja... kei ahnig

jones
23.08.2005, 15:06
Original geschrieben von CJP
Ähm... Midi tön? Meinsch eifach Synthe war? Öb jetzt midi oder audio macht ja überhaupt kein unterschied..

du bisch mer en luschtige...

http://www.rockshop.de/faq/rec_G.htm#1

midi isch eifach gruusig. vor zäh jahr luschtig gsi, hüt aber nur no mit geile hardware schön benutzbar. midi tönt eifach zu clean und öd.

mich interessiert aber ehner, was dänn diä forum-lüüt vo de remixes dänked!

CJP
23.08.2005, 15:22
Du... danke, aber was MIDI isch weissi....

also machets guet und än schönä

und... immer schön votä

LKB
23.08.2005, 15:24
@ruedi snare: hammer shizzle!
vilicht ä schweri geburts gsi, aber isch äs geils chind usecho, hehe... wieder mol andersch fetti dröms!!

peace

jones
23.08.2005, 15:33
Original geschrieben von CJP
Du... danke, aber was MIDI isch weissi....

oh, sorry. han nöd welä klugscheissere. aber s'hät eifach grad so tönt.

Patrock
23.08.2005, 15:42
Mit "nach Midi klingen" mein zumindest ich wenn's klingt wie aus ner General Midi Büchse. Diese Standardtöne, die früher in den meisten Midi-Interfaces drin waren... Plastikstrings, Dünne Drums, alles sehr synthetisch, ohne leben drin. heute is die tönesammlung in jedem handy, und die midi-klingeltöne spielen drauf diese lässigen melodien...

Domi
24.08.2005, 18:01
@ Nudosotzghandi:

Datei /files/4299494/rb3_bluntmosphere_unzfriede.mp3.html wurde gelöscht.
Grund: Vom Uploader gelöscht.

Bi mysunrise.ch (http://www.mysunrise.ch) chasch di Gratis amäude und hesch när 20 MB zurverfüegig.... Chasch när dis Züüg per FTP ufs Net lade!!!

Ruedi Snare
24.08.2005, 18:06
jo also ich hanän mir scho gsogä... wird jo wohl dä gliich beat irgendswo upgloaded wärdä, oder chani dä jetzt widr löschä?

impuls
24.08.2005, 18:35
jo also ich hanän mir scho gsogä... wird jo wohl dä gliich beat irgendswo upgloaded wärdä, oder chani dä jetzt widr löschä?

berächtigti frag... :hmmm:

steinway
24.08.2005, 20:02
Original geschrieben von Domi
@ Nudosotzghandi:

Datei /files/4299494/rb3_bluntmosphere_unzfriede.mp3.html wurde gelöscht.
Grund: Vom Uploader gelöscht.

Bi mysunrise.ch (http://www.mysunrise.ch) chasch di Gratis amäude und hesch när 20 MB zurverfüegig.... Chasch när dis Züüg per FTP ufs Net lade!!!

was gelöscht??

edit: oh hoppla. stimmt ja doch.:o
sry, isch kei absicht gsi.
meld mich churz a und lads ufe.
sry for inconvinience hehe

edit2: hans ufeglade... wo gseht me d'link add?

Ruedi Snare
25.08.2005, 12:56
hallo leuddz

do no än zämäschnitt vo beats wos nöd zum offiziösä lü-vom-ruedi-penetriärt-rmx brocht händ:D

3 beats undär 1 acapella gleit, d'übergäng sind natüterli nöd grad dä hammer, han mir au kei müäh geh, s'goht jo nur drum eu schnäll di andrä beats z'zeigä...

~~¨~~ (http://web788.theta.ibone.ch/luegner subversiv bbrmx medley.mp3)

cheers

Ruedi Snare
25.08.2005, 14:16
hey oli, geilä rmx!! han teilwys einzelbesschtandteili wo für din beat verwändäd häsch au uf minrä hd ... glaubi wenigschtäns

oli_mc
25.08.2005, 14:35
hey oli, geilä rmx!! han teilwys einzelbesschtandteili wo für din beat verwändäd häsch au uf minrä hd ... glaubi wenigschtäns
Cool, dass är dir gfaut! Auso bi de Gitarre- und Pipasamples (am Schluss) wär ig überrascht, wenn die uf dire HD fingsch hehe. Aber bi de Brass-Elemänt cha das scho guet si... :D

Peace

Lügner
25.08.2005, 14:54
Shit ... lueged mal alli gschnäll ufe .... gseenders deet obä ... sNiveau ...he he ...

Ich weiss ja nöd, wie das bi de letschte RBs gsii isch aber dämmed da isch ja alles huere heisses Züügs ... und: Isch ja nonig mal fertig de schizzel ... Lü hätt uf jede Fall hüerä Frööd ...

Was mich erstuunt: Obwohl de Refrain melodisch huere schwierig unterzbringe isch, händ en fascht alli drin glaa ... also ich sägs grad ehrlich ... ich han bi miim Remix de Refrain eifach usegno und was andere driigmöppled .... be prepared

LKB
25.08.2005, 15:03
Was mich erstuunt: Obwohl de Refrain melodisch huere schwierig unterzbringe isch, händ en fascht alli drin glaa ... also ich sägs grad ehrlich ... ich han bi miim Remix de Refrain eifach usegno und was andere driigmöppled .... be prepared s problem isch eifach, dass du im hook saisch, dass subversiv bisch und s lied heisst jo per zuefall au grad so... nocher isch es äbä chli struub, wennt das eifach usenimmsch...

thieu
25.08.2005, 15:04
ich han bi miim Remix de Refrain eifach usegno und was andere driigmöppled .... be prepared

Machsch dü an dinem eigende Remix Battle öi nu selber mit? so nach dem Motto ich will selber uf die Platta, und de häsch verlii nu 2 Fakeaccounts das nur dü uf die Schiiba chusch? ja ja das sind ebe die güäte... :D

Aber da das ja en remix isch, chasch mer nit nur der Beat schicke de mach ich mal en remix uf MC Art...

Lügner
25.08.2005, 15:18
ha ha ha .... yeah .... miin Remix lauft natürlich usser Konkurränz ... han eifach au Bock ghaa und schliesslich hätt mich de Patrock ja dezue uufgforderet .... he he ... isch sowieso e zimmli chranke remix ... und drum kei Gfahr für eu ...he he ... kei Angscht: Ich wett nöd miin eigene Remix uf dem Vinyl ....

und LKB .... finde das mitem Refrain und Subversiv nöd so wichtig ... Wänn mer zum Biischpiil de APHRODITE-Remix vo Sabotage losed (Beastie Boys)... he he... hammer remix ... aber de Refrain chunnt nöd vor ... guet es isch a) en Drum n Bass Remix und b) isch APHRODITE sowieso öppis eignigs .... was ich demit wett säge: Git doch kei Reglä ... wäär ja au erlaubt, dass Du sälber no SUBVERSIV seisch im Refrain oder de Fruity-Loops Speech benutzisch ... oder sucht e computerstimm ...ha ha ha ... whateva ... No FUKKIN RULES !

LKB
25.08.2005, 21:44
merci lü für dä tipp, ch ch ch..

i han mir mol alli remixes inezogä und s niveau isch echt zimlich höch... mini favorite sind im moment so: patrock, spenza, konfus, bluntmosphere, ruedi snare (reiäfolg beliebig:D )
aber au anderi sind ganz fett... das wird scho no lustig...

god damn! ron longhorn chunt au recht derbe!

peace

Knight
25.08.2005, 22:31

öhm was meinsch gnau? also ich würd d'beats no obela für lüüt wo's sich einzeln wänd zie.

s'werded dänn aber scho all i gschänkpapier verpackt und bim voting thread postet werde.

impuls
25.08.2005, 22:31
Jaja Ron Longhorn findi SEHR geil!! eigentlich de bescht bis ez miner meinig na...

aber s schtinkt mer chli nach em LÜ himself...
:hmmm:
1 Biitrag, und:
"De luegner hät fründlicherwiis min remix ufeglade", (blablah)
neuschte user ez grad...!?!

ich friss en nöd, de brate... (er mieft)

aber trotzdem peace!

Lügner
25.08.2005, 22:36
ha ha ha ... nee nee ... homes ...
Ich chumme mit miim Remix dänn am Sunntig no heiss ine ... he he ... de Schnittmeischter isch no am hoblä ...

Für de Ron Longhorn (Name: Naja ... oversexed und underfucked ...ha ha) hätt mer siin Mix gmeilt und ich hannen ufegschtellt ... FORUM-MODERATORÄ-EHREWORT ... und usserdem würd ich es bitzli besser trixxä ...ha ha ... find de Remix au hammer ... villicht echli zu Jiggy ...

drum IMPULS ... De Brate chasch ruhig ässe ... ich nimm au devoo ... he he ...

und miin Remix blaased dänn eh nomal alles wäg ... ob long oder churzhorn, spenza oder Patrock .... zieht euch warm an !

Ruedi Snare
25.08.2005, 23:42
öhm was meinsch gnau? also ich würd d'beats no obela für lüüt wo's sich einzeln wänd zie.

s'werded dänn aber scho all i gschänkpapier verpackt und bim voting thread postet werde.
das hani nöd uf mich bezogä... das isch xi, will am nudosotzghandi sin rapidshare-link down xi isch... nix wilds

impuls
26.08.2005, 06:41
drum IMPULS ... De Brate chasch ruhig ässe ... ich nimm au devoo ... he he ...

okok denn issen halt :P...
ich mein, ersch isch guet! schtinkt nur es bizli...
wer weiss, vilicht ischs ja vom Lamm und böckled nur chli...
uf jedä fall guete remix...!

Lügner
26.08.2005, 11:40
.... ha ha ... es wird gässe, was uf de Tisch chunnt ...ha ha ha

Isch jetzt de Sunntig abgaab oder ? (Hilfe, huere Stress ...)

LKB
26.08.2005, 11:50
Hilfe, huere Stress ... !!!

aber jetzt weiss i glaub welä beat, dass i nimm, hehe.. i han mittlerwiil 7 remix-versionä gmacht und jetzt nimm i glaub s sibni (das isch eh mini glückszahl!)
Also jungs legät eu warm a!!!

7-Siech
26.08.2005, 12:05
!!!

aber jetzt weiss i glaub welä beat, dass i nimm, hehe.. i han mittlerwiil 7 remix-versionä gmacht und jetzt nimm i glaub s sibni (das isch eh mini glückszahl!)
Also jungs legät eu warm a!!!

yes, isch übrigens au mini glückszahl...

by the way, du wirsch im booklet vo dä merlo cd no grüesst..

LKB
26.08.2005, 12:08
Original geschrieben von 7-Siech
by the way, du wirsch im booklet vo dä merlo cd no grüesst.. hehe, gedigä, hät vilicht dämit ztue, dass i dä flint kennä. (mir wohnät schliesslich am glichä ort)

aber stoht im booklet au, dass i aspruch uf ä gratis cd han, hehehe...

sorry, wäg off-topic

on-topic: züchät eu warm a! :D

7-Siech
26.08.2005, 12:15

aber stoht im booklet au, dass i aspruch uf ä gratis cd han, hehehe...

nöööö, han nüt gseh :D

aber frög doch dä flint, dä git där sicher eini...

Ruedi Snare
26.08.2005, 12:20
on-topic: züchät eu warm a! :D
ey mann bring dä schissn äntlich :blingblin looooooos :blingblin dä lkbeat nimmtmi usserordentlich wundär

LKB
26.08.2005, 12:26
ey mann bring dä schissn äntlich :blingblin looooooos :blingblin dä lkbeat nimmtmi usserordentlich wundär nöö, chunt ersch am sunntig. i han gester ersch mol d rohversion vom beat gmacht, jetzt muen er no fertiggmacht werdä und schiins macht jo dä smee au no was, hehe;) also i glaub, vorem sunntig schaffet mirs nöd, leider:(

aber äs git wieder mol än beat mit gwohntä dräckigä lkb-drums:blingblin hoffä, äs gfallt denn eu au!

@7-siech: das isch villicht nöd mol so ä schlechti idee...
er hät mir äbä no gsait, i söll mir dä "wer isch es"-remix uf vinyl chaufä, wel das lied anschiinänd andersch krass muen sii...

7-Siech
26.08.2005, 12:36
ja dä remix isch würkli gut usecho... aber wänns vinyl usechunt, chan där leider nöd säge... ab em mäntig gits ufjedefall emal d'cd im handel!

Lügner
26.08.2005, 13:09
Yo ...

Nur dasses nomal fürs Protokoll feschtghalte isch
Besser ihr wikkled Eu jetzt scho mit Alufolie ii ...
de Lüü brännt alles wäg wie Dizzäl ...he he
(au wänn de Mix dänn nöd zellt i de Abstimmig)
he he

LaTez
Lü, vo de Flammerwärfer-Fraktion ...ch ch ch ch, wo im Sunnechern chillt und immerno e Wullechappe uf de Bire hätt ...ch ch

EphToDaRhyme
26.08.2005, 13:43
OK mir schaffeds etz würkli nümm.. Han ja mal en Afang inegstellt aber uf mine Boxe tönt es Element wie e schöni, malerischi Giige und uf de andere wie sones verzognigs Saxophon.. Wäääääääääääää :(

Patrock
26.08.2005, 18:34
@Fekesh...
Datei /files/3865703/...iv_Mix.mp3.html wurde gelöscht.
Grund: Seit längerer Zeit kein Download mehr. Inaktivitäts-Timeout überschritten.

Wusndalos?

Knight
26.08.2005, 19:04
@Fekesh...
Datei /files/3865703/...iv_Mix.mp3.html wurde gelöscht.
Grund: Seit längerer Zeit kein Download mehr. Inaktivitäts-Timeout überschritten.

Wusndalos?

isch wohl scho siteme ziitli online gsi ohni post.

also bitte reuppe!

LKB
27.08.2005, 18:56
@tasse: häsch au nöd genau gwüsst, wiä s acapella setzä?? beat chunt än achtel zspot oder so...

sei
27.08.2005, 22:14
sorry jungs, bin im wk. schlammräumen im kandertal. kann den battle nur indirekt mitverfolgen. bin aber sehr gespannt. jones, merci für s'posten. eve, merci für die übermittlung der nachricht. jungs, weitermachen!
mäld mi ab.
respektvoll,
sei

Hortkind
27.08.2005, 22:39
yo, es wird knapp! die Beatbastlermannschaft im Mittelstraßenstudio von MulDDa-Beats ist immer noch nicht ganz zufrieden... werden sie es rechtzeitig schaffen? Und wennn ja, werden sie einen PC finden, der so brisante Dateien hochladen kann?

Cyclone
28.08.2005, 15:19
ja doie 2 problem han i au gha. s einte han i mittere halbe freinacht chönne löse. aber wär hät dänkt das eim de dj partner und best kolleg widamal versetzt? :wtf:

hät was aber chans nöd uploade da kein server :(

Knight
28.08.2005, 15:23
schicks a beatbaubattle@gmail.com und ich lads der ufe und schick der de link.

ich mues jetz au no chli spurte... min beat passt überhaupt nöd, aber immerhin han ich die ultimativ hook&drumset lösig gfunde. :D
mier gfallts.

Cyclone
28.08.2005, 15:28
wow. min hero of the day!!!

etz fallt mer s verzeihe sicher eifacher.

PÖÖÖSE BEATNIK :hmmm:

Hortkind
28.08.2005, 16:07
Fertig!!!!

oder vielleicht die Stimme noch um ein Minimum lauter? ...hmmm...
oder sollte ich die Snare "etwas weniger fast" übersteuern?

hmmm... noch 7 Std. 52 min... Use your time well!

Knight
28.08.2005, 16:19
Original geschrieben von Hortkind
Fertig!!!!

oder vielleicht die Stimme noch um ein Minimum lauter? ...hmmm...
oder sollte ich die Snare "etwas weniger fast" übersteuern?

hmmm... noch 7 Std. 52 min... Use your time well!

hehe, die probleme würd ich jetz auch gerne haben. :D

Cyclone:
http://ganzyachting.ch/special/bbb/RB3_Cyclone_SubVerSiv.mp3

no im remix thread poste bitte.

Cyclone
28.08.2005, 16:29
hehe, die probleme würd ich jetz auch gerne haben. :D

Cyclone:
http://ganzyachting.ch/special/bbb/RB3_Cyclone_SubVerSiv.mp3

no im remix thread poste bitte.

ey MESSIMESSI VIELMAL. wännt mal in zh oda so bisch mälde. git es bier oder en stick oder suscht was nach wahl.

THNXXXXX :kiffer:

Cyclone
28.08.2005, 19:31
Original geschrieben von Cyclone
ey MESSIMESSI VIELMAL. wännt mal in zh oda so bisch mälde. git es bier oder en stick oder suscht was nach wahl.

THNXXXXX :kiffer:

haha wohnort zh. ja anyway :kiffer:

derbi cutz im lü sim remix. hätter ächt heimlich güebt? :kiffer:

Lügner
28.08.2005, 19:39
Ou ja voll verschwizzt:
CUTZ BY DJ ZID
isch übrigens ja am Schluss von Track no suuber deklariert ...he he

bis uf das Niveau muessi huere siech nomal 3 Iisziitä lang üebe ...he he ...

spenzasequenza
28.08.2005, 20:15
ääähk, um gotteswille kheersch de das nit??? cry, das isch ja zum höire!
du hesch es anners tämpo als der lü!??

haha, schtruube siäch....

Cry [16/8]
28.08.2005, 20:19
Ja scho, aber hüt isch abgabetermin, oder?
Hans welle hüt machä, han Match gha, hans welle jetzt machä, aber es langet nüm, aber ich hängma nachli dra villcith chanis jana update, bis wenn hätmer denn hüt ziet?

thieu
28.08.2005, 20:23
Bis am 12i häsch der Ziit... Längt der verlii... Besser numal probiere wo so!?

Cry [16/8]
28.08.2005, 20:35
Ja, hmh na luegä, han ebe denkt stempo isch nöd e so zhert undpassend
darum hanis trotzdem ma inegfetzt
:sorry:

Domi
28.08.2005, 20:44
@Lü: zellt di Beat ou fürs Voting???

Lügner
28.08.2005, 20:56
hm ... ich würd eigentlich gern au benotet und bevotet werdä ... aber miin Mix zellt nöd für d«Vinyl-Frag» ... deet hetti natürlich gern 3 Fremdi Mixes druf ... so wies abgmacht gsii isch: s'Forum wählt die 3 beschtä Remixes und ich laa si mastere und drop si vorussichtlich uf Vinyl, wänn ich (was ich chuum aanimme, bi derä geile konkurränz) sött under di erschtä 3 choo, dänn wird sich halt ebe no de 4. Platzierti sich über en Vinyl-Release freue chönne ... he he

Han mer bim Mitmache eigentlich nüüt dänkt ... de Patrock hätt mich ja quasi usegforderet ...he he ... hoffe, das isch okay mit eu ...he he ... suscht ... halla !

King Cobra
28.08.2005, 21:20
[QUOTE]Original geschrieben von Lügner
[B]wänn ich (was ich chuum aanimme, bi derä geile konkurränz) sött under di erschtä 3 choo, dänn wird sich halt ebe no de 4. Platzierti sich über en Vinyl-Release freue chönne

ganz geili sach!!! :bluepunk: :D

smee
28.08.2005, 21:41
CUTZ BY DJ ZID

:bluepunk: :bluepunk:

Damn, Zid wie gehst du wieder ab???!?!? :D

Remix ausser Konkurrenz würd ich mal sagen...

katensky
28.08.2005, 22:02
oh my gooood... so leid's mer tuet, ich glaub mini entscheidig isch scho gfalle...

:dance:

Domi
28.08.2005, 22:14
@captain haddok:

tönt huerre nice!!!!!!!!!!!!!!!!
:yeah:

:)

captain haddok
28.08.2005, 22:21
thnXs!

steinway
28.08.2005, 22:29
nöd so chliikariert herr l. obwohl weni ehrlich bin musi zwar sege, dasi mir de remix nöd so gfallt. aber d'kukelikki beats sind de hammer.

cheers

edit: ah ja haddock. krasse scheiss. s'intro het zwar minere meinig na de geilscht beat abgeh...

edit2: hey cry, spillsch bi wädi oder feldmeile?

konfus
28.08.2005, 22:45
Haha, LÜ wieviel Produzentä häsch du no i diim Chäller igspeert?!?! *g* fetti drumms das Teil und verschärfti Schnitt, wed so schön seisch, chch..

Zu allne anderä vo däne mal tragischä, mal erquikendä, mal hochjauchzendä, mal zu tiefst deprimierendä, mal lüpfigä, mal holprigä, mal gwagtä, mal bravä, mal spizzigä, mal stumpfä, mal Bleischtift und mal Zierfülli - Remixäs giz dänn bim Voting än ordentliche Kommentar.

Shalom adadaplötz

LKB
29.08.2005, 00:25
cuts vom zid chömät andersch!

allerdings gfallt mir dä remix nöd so würklich. (huere E-Gitarre! Aahh!) aber d drums sind scho ziemlich geil...

so jetzt bin ich jo mol gspannt, weli remixes i di vorderä räng chömät...;)

ah jo, feedbacks zu üsem remix sind denn au erwünscht:D thanx

Lügner
29.08.2005, 00:42
tja ... als alte Hole, L7 und The Donnas-Fan muessi ab und zue mal echli härter driilange ...he he ... und yo chliine gheimtipp: Niemmert hätt so thighti Drums wie de Joseph "Ziggy" Modeliste ... killt eifach alles und das lang vor de ziit vom eigentliche Rap .. ...he he ... han scho villi Stunde verbracht dem siis gewurschtle a de drums fiin süüberlich usenand zschnipple dasses a) inen kabutte beat vo miir passt und b) niemmert merkt, woher dasses klaut isch ...he he ...

Whateva ... finde es isch en zimmlich anderscht fettä Fundus a Remixes zämechoo ... und es wird sicher schomal en fettä Special uf miinere Siite geh ... ganz abgsee devoo wer dänn no ufs Vinyl schafft ...he he ...

Danke im Übrige allne, wo sich mit miim unkoordinierte gelabber -höflich als accapella bezeichent- umegschlage händ ... und BigUp denä, wo mir defür sogar no propz geh händ ...

LKB
29.08.2005, 00:48
by the way

wenn genau fangt eigentlich s voting a?

oder i chas au andersch usdruckä:

wo bleibt der votingthread?:D

hehe

Knight
29.08.2005, 00:54
by the way

oder i chas au andersch usdruckä:

hehe

:fuckyou:

Lügner
29.08.2005, 00:55
ha ha ha ha .... LKB .... word !

und yo, de SMEE ghört mit siim geschnibbel ja au verbotte oder ...he he ... Biggest Up ! Bukka !

und findi au andersch geil, dass Du im refrain nöd de eigentlich schwierigi Teil mit Cutz ersetzt häsch sondern di melodisch ehner unbedänkliche passage ...ha ha ha ... frisch mann !

konfus
29.08.2005, 00:56

hehe

Haha...dä geilscht! Immer mit dä rueh jungä Maa :D

LKB
29.08.2005, 01:05
Haha...dä geilscht! Immer mit dä rueh jungä Maa :D wieso junge maa? i bin älter als du, hehe

@lü: thanx, i säg au scho mol dankä im namä vom smee.

Knight
29.08.2005, 06:54
da chunt mier no in sinn:

WO ZUM TÜFEL BLIBT EIGENTLICH WIEDER DE FLETSCH? :no:

zerscht so es geils snippet go poste und dänn eifach go verschwinde? gahts no?

konfus
29.08.2005, 13:07
wieso junge maa? i bin älter als du, hehe

Huch shit, stimmt ja! Gopf warum bloss fühl ich mich dänn so alt...und kabutt...und wieso chum im coop kä pier über!?!

LKB
29.08.2005, 13:21
Huch shit, stimmt ja! Gopf warum bloss fühl ich mich dänn so alt...und kabutt...und wieso chum im coop kä pier über!?! kei ahnig, aber mir gohts genau glich! hehe

Chraensch Lee
29.08.2005, 15:06
Haha, ich chum au langsam is rentealter ;) btw, hett niemer e meinig zu mim remix?

LKB
29.08.2005, 15:10
Haha, ich chum au langsam is rentealter ;) btw, hett niemer e meinig zu mim remix? ach, du bisch jo no jung! hehe...
jo zu mim remix hät au no (fascht) niemert öpis gmeint.....

also, din beat find echt huere geil gmacht! chunt voll fresh!
ABER: i find halt äs passt nöd so zum acapella (mini meinig) Find dä Beat eifach vil z gechillt für dä Text..
aber anyway: häsch gueti arbet gleistet!

ou du häsch jo hüt geburtstag! gratulierä, hehe (i demfall chunsch echt au langsam is rentealter, ch ch)

Chraensch Lee
29.08.2005, 15:15
hehe, jo, mini devise bim remixe ishc halt meishctens, stimmig cherä, a.k.a. gahts ab wirds chillig gmacht und umgekehrt (zumindescht wirds versuecht =) )

dine gaht au no dick ab, hett mer au fasch no en dj gholt zum en neue röfrä cutte... hehe, hesch dr au no shout outs usegshcnitte zum über de beat legge, chunt dick.

fekesh
29.08.2005, 15:25
wo bleibt der voting thread...!!!

was meinider zo mim remix...

cha no kei meinig abgäh, muessmer das ganze mol zobig aalose...

Smörebröd
29.08.2005, 15:29
Vo mir gits denn au no jedemenge feedbäcks!
Hoff ihr feeded zrugg :)

Ruedi Snare
29.08.2005, 15:45
Original geschrieben von fekesh
wo bleibt der voting thread...!!!

Original geschrieben von lkb
by the way

vo - ting - thread
vo - ting - thread
vo - ting - thread!

...

:blingblin

:D

Fletsch
29.08.2005, 16:58
sorry jungs..han kei ziiit gha! hehe

De Knight macht s Pack und de Votingthread so schnell wie möglich!

Jetzt müender nachli stillhocke..chch...braaaaav!

edit: Knight chasch s Postfach lääre? thx

Knight
29.08.2005, 18:49
sorry jungs..han kei ziiit gha! hehe

De Knight macht s Pack und de Votingthread so schnell wie möglich!

Jetzt müender nachli stillhocke..chch...braaaaav!

edit: Knight chasch s Postfach lääre? thx

emptied...

Pack und so chunt öppe i zwei stund.

bilibibs
29.08.2005, 19:01
Chraensch alles gueti zum B-Day.
Di Beat isch dr HAMMER.

Knight
29.08.2005, 19:19
uuuh 186 mb. wird wohl länger gah als erwartet. :p

steinway
29.08.2005, 21:54
Huch shit, stimmt ja! Gopf warum bloss fühl ich mich dänn so alt...und kabutt...und wieso chum im coop kä pier über!?!

ich chums über:cool: obwohl ich öpe de jüngscht da inne bin. hehe

LKB
29.08.2005, 22:32
by the way

hehe

Domi
29.08.2005, 22:40
ich chums über:cool: obwohl ich öpe de jüngscht da inne bin. hehe

Nei, bisch niid :rolleyes:

VOTING THREAD!!!!!!!!!

LKB
29.08.2005, 22:42
i han irgendwiä s gfühl gha, dass s acapella nöd genau uf 94 gsi isch, i has immer wieder müese schnipslä und verschiebe...

vilicht lauft au mis cubase nümä so gnau?!

Cyclone
29.08.2005, 22:53
aso bim fl stimmt 94 uf de punkt. glaub nöd das i denäbedligg suscht sött ja nach 2 min uufalle bi mim ;)

captain haddok
29.08.2005, 22:54
no, di 94 bpm hei nid gnau gstumme!

mir si aaglügneret worde!

spenzasequenza
29.08.2005, 23:02
nei, das isch fruity ziit. di löift annersch! haha...

hei wer letschtmal grad gmärkt, en roland mc 303 löift bi der gliiche bpm-zahl schnäller als ds fruityloops!!! darum hets öi nur bi de meischte fruityheadz gschtumme nimmi a, oder?

Domi
29.08.2005, 23:09
darum hets öi nur bi de meischte fruityheadz gschtumme nimmi a, oder?

Ja, i ha ou ä Beat mitem Fruity gmacht gha, und dä het passt!

Aber i ha ou scho gmerkt das z'Fruity nach ca. 10 min nümme überii stimmt mitem KorgEMX!!!

@Lü: hesch du dr Original-Beat mitem FL gmacht?

LKB
29.08.2005, 23:35
denn liets also nöd a mim cubase... bi mir isch s acapella chli z schnell gsi...

Chraensch Lee
30.08.2005, 01:36
Original geschrieben von bilibibs
Chraensch alles gueti zum B-Day.
Di Beat isch dr HAMMER.

Hayyy, ich danke dir. en richtige Burzeltagbeat hani mer da selber baschtlet, bini froh dases no am einte oder andere gfallt :D

Patrock
30.08.2005, 07:34
Ouh-Weeee! LKB, du geile Siech! Den Refrain hast du ultra-smooth gelöst... Und Junge Junge der Beat is auch mega... geile Stimmung... und der Pizzicato Style killt alles... mann da is mir nach 10 Sekunden schon klar gewesen dass du in meinen Top 3 bist!
Riesenoberhammerkillerübermachtprops!

Und Chraensch, ich weiss dass du immer versuchst, beim Remixen einen Track in sein Gegenteil zu verwandeln, geschafft hast du's, aber in meinen Ohren geht die Rechnung nicht auf... Tadelloses Handwerk... Aber irgendwie passts nicht find ich. Trotzdem nachträglich alles gute zum Geburtstag.

Lü geht ja wohl auch anders ab, junge junge... Rockt das Haus vom Dachboden bis zur Tiefgarage. Sei mir nicht böse wenn ich dir keine Punkte geb, du brauchst sie nicht. Aber rein handwerklich ganz grosses Kino...

Ich kann leider dieses Riesen Beatpacket nicht vollstämdig saugen, hoffentlich klappts mit dem Server vom smut - 38 Remixes von Hand runterladen nervt böse... wie auch immer, es wird jeder ein ausführliches feedback kriegen. sogar mc cry wenn er dieses mal sein tempoproblem in den griff bekommt. aber auch nur dann.

Knight
30.08.2005, 12:19
Ouh-Weeee! LKB, du geile Siech! Den Refrain hast du ultra-smooth gelöst... Und Junge Junge der Beat is auch mega... geile Stimmung... und der Pizzicato Style killt alles... mann da is mir nach 10 Sekunden schon klar gewesen dass du in meinen Top 3 bist!

Und Chraensch, ich weiss dass du immer versuchst, beim Remixen einen Track in sein Gegenteil zu verwandeln, geschafft hast du's, aber in meinen Ohren geht die Rechnung nicht auf... Tadelloses Handwerk... Aber irgendwie passts nicht find ich. Trotzdem nachträglich alles gute zum Geburtstag.

Lü geht ja wohl auch anders ab, junge junge... Rockt das Haus vom Dachboden bis zur Tiefgarage. Sei mir nicht böse wenn ich dir keine Punkte geb, du brauchst sie nicht. Aber rein handwerklich ganz grosses Kino...

Ich kann leider dieses Riesen Beatpacket nicht vollstämdig saugen, hoffentlich klappts mit dem Server vom smut - 38 Remixes von Hand runterladen nervt böse... wie auch immer, es wird jeder ein ausführliches feedback kriegen. sogar mc cry wenn er dieses mal sein tempoproblem in den griff bekommt. aber auch nur dann.

sind 34 remixes, nöd 38. gahts jetz mit em andere server? wänn nöd gib mer bitte bscheid.

smut: :beten:

EDIT: also de gross link im voting-thread isch jetz de link zum bessere server.

Fletsch
30.08.2005, 12:27
sind 34 remixes, nöd 38. gahts jetz mit em andere server? wänn nöd gib mer bitte bscheid.

smut: :beten:

Alternative Mirror isch scho online. Han mir erlaubt de link im voting thread z ändere.

Fletsch
30.08.2005, 12:45
WoW Chraensch. Din beat rockt wie d sau! Nur leider passt er voll nöd zum accapella..so vom feeling her! hehe!

Da muesch unbedingt öpis anders drus mache!

LKB
30.08.2005, 13:02
ohh! thanx a lot!!! freut mi, wenn i au wieder mol än beat zu dinerä zufridähait gmacht han :D
ich hoffä du lohsch dinä wort denn au tat folge und tuesch mi denn würklich id top 3...

@knight: jetzt ischs jo glich no recht schnell gangä mitm votingthread... merci...
jetzt lad is mir denn au mol abe, hehe
aber mis voting chunt wohrschinlich ersch chli gäg dä schluss, wiä immer;)

Hortkind
30.08.2005, 13:21
aber mis voting chunt wohrschinlich ersch chli gäg dä schluss, wiä immer;)

damit Du Dir im Notfall noch den fehlenden Pun kt selber geben kannst? :p ;)

bei mir wirds auch dauern, ich bin erst ab nächsten Mittwoch wieder an einem "richtigen" PC... also nicht sauer sein, wenn versprochenes Feedback auf sich warten lässt.

LKB
30.08.2005, 13:23
Original geschrieben von Hortkind
damit Du Dir im Notfall noch den fehlenden Pun kt selber geben kannst? :p ;)
nein, damit ich mir alle remixes gut anhören kann! ich werde mir bestimmt nicht selbst einen punkt geben...

jones
30.08.2005, 13:28
deam,

i dem remixbundle isch min track eifach nach 2:55 abgschnitte. isch das bi eu au so?

it's a saaabotaaaaage :D

Hortkind
30.08.2005, 13:28
nein, damit ich mir alle remixes gut anhören kann! ich werde mir bestimmt nicht selbst einen punkt geben...

is schon klar, LKB! Es würde mich auch wundern, wenn das nötig werden würde ;-)

Knight
30.08.2005, 13:32
Original geschrieben von jones
deam,

i dem remixbundle isch min track eifach nach 2:55 abgschnitte. isch das bi eu au so?

it's a saaabotaaaaage :D

ohh gsehn's au grad. fuck.

also isch demfall offline für es ziitli...

EDIT:

"Du kannst Beiträge nur innerhalb eines Zeitraums von 800 Minuten, nachdem Du den Beitrag geschrieben hast, bearbeiten. Dieser Zeitraum ist vorbei. Du kannst den Administrator kontaktieren, um Änderungen an Deinem Beitrag vornehmen zu können."

grrr

jones
30.08.2005, 13:35
ohh gsehn's au grad. fuck.

also isch demfall offline für es ziitli...

oh, merci für das.
ich chönnt au eifach nomal de link poste: http://www.sjmplemusic.com/archiv/gq/RB3_Jones_Subversiv.mp3

isch natürli en edle service! sorry diä andere fürs warte.

Knight
30.08.2005, 13:38
s'isch strub wil ich han de ganz remix (4:09) uf em pc.

aber ich lahns sicher nöd so halb dobe.. gang jetz es paar mods go afigge.

konfus
30.08.2005, 13:55
nei, das isch fruity ziit. di löift annersch! haha...

hei wer letschtmal grad gmärkt, en roland mc 303 löift bi der gliiche bpm-zahl schnäller als ds fruityloops!!! darum hets öi nur bi de meischte fruityheadz gschtumme nimmi a, oder?

hehe sägs nid...fruity lauft öppe 0.1 bpm langsämer wies sött. aber das isch scho guet, dänn chömed au di verhängtä besser noh. :D
komisch eigentlich.......eigentlich isch das ÄN OO HOORE SEICH haha...tzz däfür rockts susch alls wägg!

LKB
30.08.2005, 14:10
tzz däfür rockts susch alls wägg! ...und das isch jo d hauptsach!!

aber isch eigentlich scho mega komisch. bpm isch jo eigentlich ä genaui vorgoob. das isch jo nöd än wert, wo mä noch beliebä chan abänderä??

naja, i han jo glich än remix z stand brocht, hehe...

Ruedi Snare
30.08.2005, 14:44
hey leuddns - han mir vorzuä alli rmxs grad gsogä drum muässi jetzt nümä s'riisigä rb3-packet abäsuugä ... eis chliisäs problem hani aber no ... mir fällt dä rmx vom MANTA_B (dä link im beats-thread funzt nöd) ... chan dä nomol wär is netz schtellä oder mir schickä or whatever? mesi!

LKB
30.08.2005, 14:56
i has eifach nomol wöllä zitierä, wel dä patrock das so schön gsait hät:D

und denn han i folgendes nomol wöllä erwähnä, wel is verhängt han zums is File ineschriebe:

Cuts by Mister SMEE!!!

Ruedi Snare
30.08.2005, 16:06
hey leuddns - han mir vorzuä alli rmxs grad gsogä drum muässi jetzt nümä s'riisigä rb3-packet abäsuugä ... eis chliisäs problem hani aber no ... mir fällt dä rmx vom MANTA_B (dä link im beats-thread funzt nöd) ... chan dä nomol wär is netz schtellä oder mir schickä or whatever? mesi!

Domi
30.08.2005, 16:10

Ja, chas dir schüsch schnäu schicke!
MSN?

Schrib mir schnäu ä PM!!!

steinway
30.08.2005, 16:19
@domi:
drum segi ja öpe. i dem fall bisch du de jüngscht..ähühühüüüü (oder?)

Domi
30.08.2005, 16:28
@domi:
drum segi ja öpe. i dem fall bisch du de jüngscht..ähühühüüüü (oder?)

:( I hate it :(

Isch eigätnläch mi Remix soo schlächt, oder wiso gits ke Feedback?

Knight
30.08.2005, 16:32
Original geschrieben von Domi
:( I hate it :(

Isch eigätnläch mi Remix soo schlächt, oder wiso gits ke Feedback?

schlächt??? bi miersch bisch usnahmswiis mal wieder 100%ig i de top 3. :p

impuls, am lügner chamer au pünkt gäh. wotsch jetz ihn als erschte platziere oder hinder de top 3?

LKB
30.08.2005, 16:42
merci tm.jaruh

schad impuls, hetsch mi nöd ein platz chönä ufetue, hehe...

thanx anyway

Ruedi Snare
30.08.2005, 16:47
9. RUEDI SNARE
Nöd so min gschmack, aber trotzdem guet produziert!...
genau das hani befürchtät :(

:kiffer:

impuls
30.08.2005, 16:52
impuls, am lügner chamer au pünkt gäh. wotsch jetz ihn als erschte platziere oder hinder de top 3?

Gaht das i dere Schriibwiis nöd a? wott mit em 0. äfach säge, das i en de hertischt finde, aber das er vo mier kei pünkt überchunt (hinder de top 3 - was nocher chunt zellt ja e nöd...)

schad impuls, hetsch mi nöd ein platz chönä ufetue, hehe...

:( han rächt lang gha, zum di erschte drü ändgültig beschtimme... aber geil isches!!!

impuls
30.08.2005, 16:55
genau das hani befürchtät :(

gschmack isch öppis fiises... :hmmm:

aber ebe (was i no han welä säge):

:kiffer: :kiffer: :kiffer:

konfus
30.08.2005, 16:58
Vo mir chunnt dänn am Wucheänd usführlichs blahblah zu jedem.

Friede

p.s. chame ez eigentlich im Lü sine au vote oder was lauft? Hehe, Lü du Nasä, wottsch würkli umbädingt diin eigne Remix ufem Remix-schissäl-dissäl...;)

Knight
30.08.2005, 17:00
Gaht das i dere Schriibwiis nöd a? wott mit em 0. äfach säge, das i en de hertischt finde, aber das er vo mier kei pünkt überchunt (hinder de top 3 - was nocher chunt zellt ja e nöd...)

ich find eifach wännd e remix vom Lü am geilschte findsch söttsch ihn au uf platz 1 setze. er hät ja gseit das er au bewertet und bepunktet werde wott. isch aber dini entscheidig.

kOnfus, yep chamer und söttmer ebe au. ;)

vo mier gits dänn au no einisch feedback zu allne einzeln, aber nur mini top 3 z'bestimme isch hert. jetz sind no 10 remixes uf de lischte.

impuls
30.08.2005, 17:02
okok s schtimmt eigentli scho... :hmmm:

ich gangs go abändere... :brille:

smut
30.08.2005, 17:03

ey was isch mit em download link? mine funzt, aber hets no e fähler im package?

Ruedi Snare
30.08.2005, 17:06
haddock: schöni giigä oder cello oder was au immer am aafang, beat sälbär gfallt mir au sehr guät (bis uf d’blockflötä) … easy gitarrälick … chli pop-funky oder so … find dä beat aber nöd würklich passänd.

mc cry [16/8]: diä giigä oder orkestra oder was au immer isch zwor nöd würklich abwächligsriich aber eigentlich no geil, aber dä räscht nöd … findi ich.

fekesh: beat gfallt, d’refrain-lösig isch au nöd so übel, dä wächsäl vo schtrophä uf refrain isch chli kabumm … anderscht umä gohz bessär … chli langwiilig uf duur.

nujdp: uaah, das tönt mir viiiiil z’fescht noch billig-synthie-eimaa-hochzytz-show … refrain isch schiddy … d’idee ansich (schtrophä) findi eigentlich no guät, aber d’umsetzig (schüttel).

chrüüter-kari: fangt geil -> freud uf meh -> wird leider nöd erfüllt, refrain gfallt mir nöd … dä beat währäd dä schtrophä findi fresh … uf duur z’monoton.

miz: schtruubä aber freshä liädaafang! geili bassline … dä erscht refrain, ui, dä holltmi grad widr abä -> refrain-part isch mir zu schtrub (va drums) … schtrophä findi fresh.

bluntmosphere: sehr hübschä intro-part! yeah, fühlmi i d’90er zruggversetzt … ich het jetzt voräm refrain no äs break iibaut … refrain chunt noch s’paar mol losä fresh … edäls piano undäräm letschtä refrain! geilä schluss! geilä remix!

chraensch lee: hübschä beat, heissäs snare, heissä kick, würklich geilä beat … aber nöd für das acapella.

cyclone: null druck, wedär schläg no suscht was gfalläd mir … definitiv nix für mich.

domi: freshäs intro häsch do zämäbaschtlät … yessa, freshi drums! melodie und bass findi chli liislig leider… würklich geilä beat, aber nöd würklich guät abgmischt findi.

impuls: alläs chli liislig und drucklos alläs … bassline und drums gfalläd mir … ussert dass nöd grad vil abwächlig hät … refrain häsch fresh unterbeatet.

myk: isch mir zu synthig alläs … diä synthie-violine findi gruusig … hät so kei zug kei liniä dä beat.

jean d’arm: hät zwor meh/gnuäg druck im vergliich zu gwüssä andärä, gfallt mir aber doch nöd … eifach nöd min schtiil … z’schtruub (obwohl ich eigentlich au so schissn schtoh suscht).

jones: eigentlich no fresh aber nöd grad hammermässig abgmischt (-> zb z’luuz snare) … suscht gfallt mir dä beat eigentlich … s’akkordeon findi freshschtäns … groovt guät das ganzä.

knight: wow, dä beat fangt jo absolutomente heiss aa! ganz fresh di verzogä schtimm im refrain … git guäti schtimmig … findi würklich än geilä beat … aber ob dä würklich undär das acapella passt, do bini mir nonig so schlüssig … mensch refrain isch dä hammer!

konfus: absolut fresh!!! diä bassline, ouuuuuuuuu hot! diä drums, autsch! das örgeli, aiaiei! triffsch zu 100% min gschmack herr konfus! refrain häsch au edälscht umgsetzt! big up!

lkb: fangt ganz geil aa .. heissi drums (aber s’snare, naja, obwohl würklich übel findis dasmol nöd, sondern hez eifach chli „entschärft“). guäti bassline. refrain sehr gedischn ghändlät! und smee du sau!! mensch diä cuts!! big up a eu beidi, sehr glungäs teil!

king cobra: drucklosi sach … schtrophä findi bis uf di höchä synthiekläng ganz dick, aber dä refrain isch nöd so noch mim gschmack cho.

lügner: hmmmmm, was söllmä denn dodäzuä no sägä … ganz dickä rmx!! heftigschti drums! geilä aafang, geilä refrain, hammer cuts! zum glück zellsch nöd für s’voting ch ch ch …

muldda: dark shit … also bi andärä rmxs isch mir rächt egal xi wiä s’acapella gsetzt wordä isch, aber bi dim rmx findis eifach zu heftig verschobä/ nöd passänd … isch mir sowieso än viiiiiiiiiiil z’schtruubä beat, vor allem ab denn, wenn diä gitarrä iibringsch.

oli mc: guät abgmischt … refrain chunt gedischn … leider null abwächlig bis uf dä fakt, dass s’hh im refrain ussetzt … usserd dä wächsäl bi 3:14, findi hammer (glaub han s’gliichä sample irgendwo uf dä feschtplattä) … geilä schluss.

x.pert aka pady: findi no geilä rmx … ussert dass diä rasslä uf dä tod närvt und dä kick z’dünn und z’luut isch.

patrock: dä hammer! freshs intro bo-bo ch ch ch … chrank wiä am lü sini lyrics -> seehr passänd ... geili effäkt … ächt überfreshä remix pat! big up! one o’ my favourits!

reto: häsch am miles sini trumpet verschnäflät? findi än ächt freshä remix! find eifach s’snare z’luut und dä kick z’dünn … alls in allem hald nöd grad würklich guät abgmischt.

ron longhorn: geili flötä (beasties?), uuuuuuuh hammer dä iischtiig! l-ü-g-n-e-r fo’ real! yes fresh, weiss gar nöd was sägä usserd that’s one o’ my favourits … big up! … und ähhm – bounce!!

sei: yessa au dä shizzle gfallt sehr guät, häsch dis sample geil verschnipslät und zämägschweisst … findä refrain als au schtrophä guät umgsetzt. leider chunt dä mix chli drucklos dähär … aber suscht respect!

smörebröd: schönä beat … piano sälbär iigschpillt nimmi aa … find eifach beat und acapella passäd nöd würklich zämä.

spenza: sehr freshäs intro! heftig geilä refrain-part! au d’schtrophä sind nöd übel … freshä schissn, chunt au i di änger uswahl. big up!

deekay aka van da cut: würklich sehr schönä beat, hübschi gitarrä, drums gfalläd mir aber nöd würklich (so chli plastik-style im gägäsatz zu dä live-gitarrä) … find aber, dass acapella und beat nöd zämäpassäd.

klibe aka wooboo: snare bzw. rim und hh sind mir vil z’hektisch … usserdem chunt alls chli dünn dähär (wo zum geier sind tüüfänä??!?) … suscht findi din aasatz gar nöd schlächt.

mr magoo aka tasser: wiä bim wooboo findi s’chunt alls sehr dünn dähär aka wo sind tüüfänä?? … nur dä kick schticht usä … find dä remix suscht rächt iifallslos.

cjp: langsam … sehr langsam … ähm … räuschper … viiiiiiiiiiiiiiiil z’langsam (und drucklos) … isch’s dä versuäch wärt xi? zwor ein wiä keinä, aber nix für mich.

manta b: drucklos. s’snare findi nix. suscht isch dä beat gar nöd schlächt … chli monoton uf duur usä.

a därä schtell jetzt no äs dicks RESPECT a all beatbaschtlär! machäd wiitär so …

voting chunt denn irgendswenn suscht no … maybe today, maybe tomorrow … you’ll see

Patrock
30.08.2005, 17:07
ja, im paket drin is der remix vom jones abgeschnitten, knight korrigiert das und wenn wir n neues haben stell ich die Links wieder rein.

impuls
30.08.2005, 17:08
@Knight: so, hans abgändered... chan ja nöd wüsse, das de Lügner uf die Pünkt geil isch... han eher dänkt, er schiissi da sowiso druf, aber ich meine verdient hät er si ja mit dem Beat...

Knight
30.08.2005, 17:08
Original geschrieben von smut
ey was isch mit em download link? mine funzt, aber hets no e fähler im package?

ja ein beat isch nöd ganz drin gsi, drum link weggnoh.

ich lads jetz grad neu uf min server ufe und gib der dänn bscheid wänns dobe isch, wär voll geil wänn du's dänn au nomal uf de ander sever lade chöntsch.

Chraensch Lee
30.08.2005, 17:48
Hui, de ROn Longhorn fläscht mi bis ez am meishcte, wer isch das? ishc da de oberbrüller.

smut
30.08.2005, 20:29
ja ein beat isch nöd ganz drin gsi, drum link weggnoh.

ich lads jetz grad neu uf min server ufe und gib der dänn bscheid wänns dobe isch, wär voll geil wänn du's dänn au nomal uf de ander sever lade chöntsch.

siehe pm

LKB
30.08.2005, 22:34
danke pascal

danke kevae!!

:yeah: :D

nur weida so!!

Ruedi Snare
30.08.2005, 22:40
uiuiui dä lkb setzt sich scho langsam ab :brille: häsch aber au äs edäls beatli baschtlät :dance:

LKB
30.08.2005, 22:55
soo, s voting wird hüt 23:59 beendet:D

@ruedi: leider goht so voting no äs ziitli und äs chan no seeeehr vil massierä...
aber i hoffä scho, dass es so witer goht;) merci au für din punkt...

steinway
30.08.2005, 23:14
kiffed bitte bevor ihr min remix losed. danke.

Patrock
30.08.2005, 23:19
Mist. Ich kiffe nicht mehr. Darf ich trotzdem?

smee
31.08.2005, 01:01

und yo, de SMEE ghört mit siim geschnibbel ja au verbotte oder ...he he ... Biggest Up ! Bukka !

und findi au andersch geil, dass Du im refrain nöd de eigentlich schwierigi Teil mit Cutz ersetzt häsch sondern di melodisch ehner unbedänkliche passage ...ha ha ha ... frisch mann !

und smee du sau!! mensch diä cuts!!

Haha :D

Thanks dudes

Ruedi Snare
31.08.2005, 11:10
Original geschrieben von smee
Haha :D

Thanks dudes
gärn gscheh :D

du häsch am lkb sin beat ebä scho heftig pimpt wiä mtv rides hehe

und konfus ... happy birthday und so :clown:

LKB
31.08.2005, 12:43
@doktOHR: so funktioniert das nöd!

muesch alli drü räng verteilä, susch zellt dis voting leider nöd;)

peace

Knight
31.08.2005, 12:45
@doktOHR: so funktioniert das nöd!

muesch alli drü räng verteilä, susch zellt dis voting leider nöd;)

peace

hät er scho.

ich han hüt morge mini 7 favorite öppe 800 mal glost und chan mich immernonig entscheide. :(

LKB
31.08.2005, 12:56
ich han hüt morge mini 7 favorite öppe 800 mal glost und chan mich immernonig entscheide. :( ich chan dir scho witerhelfä, hehe...

i han ghört dä lkb verteilt gschenkli a diä, wo ihn i di erschtä 3 plätz tönd:p :D

Smörebröd
31.08.2005, 13:08
smörebröd: schönä beat … piano sälbär iigschpillt nimmi aa … find eifach beat und acapella passäd nöd würklich zämä.

he he... jap alles sälber iigschpillt... das sonen Pianobeat nöt würklich perfekt zum Lü sinnere freshe Accapella passt hani mer scho dänkt, aber ja nu hald.... ;) han öppe 5 beats zur uswahl gha und ALL hend Pianosamples dinne!
Ich bin ja scho en riiise "Piano-Fan", aber ehrlich gseit isch's "EVM Grand Piano" mis ainzigä "gschiide" VSTi wohni für mis Fruity bruche chan. Und mich kackts würklich krass ah.. da s halbe Internet für s'paar VSTi go durchsueche! (& meistens tönents so krass billig)

Und mit so ainzellne WAV samples go umme döckterle isch au nöd das wahre! ;)

Was blibt mer aso no übrig? *help*

Ich bin mer bööös am überlege öbi söll ufs Reason umstiige!!
Han scho fast 40Gb Refills fürs Reason zämegsuecht (!!!), aber
chans Reason aber nonig bruuche, welli än rächte oldschool pc han
:no:

Oder het öpper erfahrige mit so samplepackages für Fruity z.B. s'Halion oder so??? Bringts da... lohnt sichs... Well sonnen schönä orchester string fällt i mim R3mixbeat no aidüütig!

Und Voting & Feedbacks chömme bald

spenzasequenza
31.08.2005, 14:32
LKB, chöif mer es Tascam Interface, und ich packe di uf sämtlichi 3 erschte plätz!!! hehe

Patrock
31.08.2005, 14:36
Hehe. Nei, kauf MIR eins, denn ich kann alle Posts im Voting Thread ändern.
Hehe

@reezer - Nicht böse werden, das war natürlich ein Scherz.

LKB
31.08.2005, 14:38
jo, ich muen mol min finanzberoter frogä:D
vilicht loht sich jo was machä, hehehe

Knight
31.08.2005, 14:44
Hehe. Nei, kauf MIR eins, denn ich kann alle Posts im Voting Thread ändern.
Hehe

@reezer - Nicht böse werden, das war natürlich ein Scherz.

dann mach mal was konstruktives mit deinen fähigkeiten und packe den schnellen päckli-link in den voting-thread... du pm-nicht-leser! :p

EDIT: oops hast du ja. aber ich denke es wäre noch sinnvoll den link auch im originalpost wieder einzubinden.

Patrock
31.08.2005, 14:52
ähm. ja?
hab ich doch gemacht?

Knight
31.08.2005, 14:56
was genau jetzt? im originalpost ist ja noch kein link. :p

also den schneller mein ich ja... wird sicher leute geben die nur den originalpost lesen.

konfus
31.08.2005, 15:20
LKB, ich nähm dänn sones neumann-studio-dingsofon und wännd mer däzue no e chischte pier gisch machi no en fake-akkaunt uf :D

ah ja, wär mich uf dä erscht tuet, dä chunnt vo mir än guetschii füre salatgurke über, wome dänn bi mir persönlich chan iilöse.
also nur wär will, natürlich.... :D

steinway
31.08.2005, 15:21
Mist. Ich kiffe nicht mehr. Darf ich trotzdem?

ok. aber wenigschtens luut.

wieso voted niemert für min remix?:(
isch er so schlecht?

(oder liits dra das mir en fehler bim 2. und 3. chorus unterlaufe isch?)

edit: hey knight wähl doch efach mich.

Irgendeis
31.08.2005, 15:22
Ey maaaan, bis i das abeglade han isch fiirabig!!!

Edit: Aha..ou...es hät no än besser server :o

Knight
31.08.2005, 15:26
Original geschrieben von Irgendeis
Ey maaaan, bis i das abeglade han isch fiirabig!!!

Edit: Aha..ou...es hät no än besser server :o

gsehsch patty? :D

Patrock
31.08.2005, 15:33
Nenn mich noch einmal Patty und ich ändere alle deine Posts in Modern Talking Songtexte... Nein, Käse, ich hab's gemacht. Ich hoffe es ist jetz alle zur allgemeinen Zufriedenheit. Tut mir leid wenn ich mich noch n bisschen tapsig anstelle, bin noch ein Greenhorn in Sachen Battleadministration.

LKB
31.08.2005, 15:45
LKB, ich nähm dänn sones neumann-studio-dingsofon und wännd mer däzue no e chischte pier gisch machi no en fake-akkaunt uf :D

ah ja, wär mich uf dä erscht tuet, dä chunnt vo mir än guetschii füre salatgurke über, wome dänn bi mir persönlich chan iilöse.
also nur wär will, natürlich.... :D oukey: "1 x neumann-studio-dingsofon für konfus"... i has notiert!

und so ä salotgurke isch natürlich au ziemlich verlockend..:D
hehe, wobii du bisch eh ziemlich sicher i minä top 3!

Irgendeis
31.08.2005, 15:53
Min Wixxxxerrrrrr da seiht mir

missing 63212 bytes in Zip file

und

cannot open file: it does not appear to be a valid archive. If you downloaded this file, try downloading the file again

Uf grund vo dem, hoff ich ihr verstönd, dass ich etz grad nüt me downloade, nüt lose und no keis voting abgib...huerrree vedammti scheisse...nei, ächt so Züg regt mi uf... kei geduld für d's etz!

edit: was sind ei'ch remimxes ? :D

edit2: has etz glich nomal versuecht...huerre siech...wieder gnau glich...sorry, isch mer z'blöd, vote nöd!

Knight
31.08.2005, 20:38
Nenn mich noch einmal Patty und ich ändere alle deine Posts in Modern Talking Songtexte... Nein, Käse, ich hab's gemacht. Ich hoffe es ist jetz alle zur allgemeinen Zufriedenheit. Tut mir leid wenn ich mich noch n bisschen tapsig anstelle, bin noch ein Greenhorn in Sachen Battleadministration.

:kuss: my favorite patty-bear. defür gits 3 pünktli vo mier.

aber d'frag was eigentlich remimxes sind isch scho berächtigt, hehehe.

Irgendeis:
chum scho mier bruched jedes vote. :mad:
häsch's dänn scho bi beidne server versuecht?

Patrock
31.08.2005, 21:30
Deep in my heart, there's a fire - that's a burning heart
Deep in my heart, there's desire for a start
I'm dying in emotion
It's my world in fantasy
I'm living in my, living in my dreams

You're my heart, you're my soul
I keep it shining everywhere I go
You're my heart, you're my soul
I'll be holding you forever, stay with you together

Ruedi Snare
31.08.2005, 21:40
:dance: :dance: :dance:

:bolognais
:bounce:

modern talking baby :gay: ch ch ch

oder?!

smut
01.09.2005, 07:06

und

cannot open file: it does not appear to be a valid archive. If you downloaded this file, try downloading the file again

Uf grund vo dem, hoff ich ihr verstönd, dass ich etz grad nüt me downloade, nüt lose und no keis voting abgib...huerrree vedammti scheisse...nei, ächt so Züg regt mi uf... kei geduld für d's etz!

edit2: has etz glich nomal versuecht...huerre siech...wieder gnau glich...sorry, isch mer z'blöd, vote nöd!

ich bekam den fehler im neuen auch, konnte es aber trotzdem entpacken!
ich hab das file mal entpackt und neu verpackt auf dem server:
sorry, offline.

das alte gibts nach wie vor unter:
sorry, offline.

peace

smut
01.09.2005, 07:06

und

ich bekam den fehler im neuen auch, konnte es aber trotzdem entpacken!
ich hab das file mal entpackt und neu verpackt auf dem server:
sorry, offline.

das alte gibts nach wie vor unter:
sorry, offline.

peace

Patrock
01.09.2005, 07:55
Ahyeah, du bist der geilste. Vielen Dank Dude, hab's grad auch in den Ursprungsport im Votingthread eingebaut...