Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Outside Festival

gängschter
08.07.2004, 15:16
Yo, Yo, Yo...

big questschan: who'll be at the ZH-Openair???
Looking for people who whant to share some great time with me.

Bless.:kiffer:

more information: www.outsidefestival.ch

blumentopf, fanta4, the wailers, famara and many more....

popel
08.07.2004, 15:48
..chas langssam nümä ghörä: DAS ISCH NÖD S'ERSCHT ZÜRI-OPENAIR!!! :no: :no: :no:

au da iinä händ d'lüüt so keis gschichtsbewusstsi! sorry, s'hätt i dä letschte 30jahr immer wieder in und um züri chlineri und grösseri open-airs gä ... und ja, sogar zmits idä stadt, remember hönggerberg-festival und -legendär- mehreri jahr lang s'almend-pfingst-festival, au ufem platzspitz etc. ... aus s'bachtel-open-air isch mer no in guete errinerig (damals häts no kei sponsore-presänz ka, ;) ....

sorry, wett dir dä eros ramazzoti nöd verdärbe, wünsch allne viel vergnüegä am 1.dielsdorfer openair :hippie:

_dC_
08.07.2004, 15:55
Hehe, machmer s'erscht Zürcher Outside Festival vode Wält, denn sind all zfride :D

köbi
08.07.2004, 16:11
dä link funktioniert ja sehr guet.

ds erschte zürcher openair? wow

gängschter
08.07.2004, 16:45
Original geschrieben von popel
..chas langssam nümä ghörä: DAS ISCH NÖD S'ERSCHT ZÜRI-OPENAIR!!! :no: :no: :no:

au da iinä händ d'lüüt so keis gschichtsbewusstsi! sorry, s'hätt i dä letschte 30jahr immer wieder in und um züri chlineri und grösseri open-airs gä ... und ja, sogar zmits idä stadt, remember hönggerberg-festival und -legendär- mehreri jahr lang s'almend-pfingst-festival, au ufem platzspitz etc. ... aus s'bachtel-open-air isch mer no in guete errinerig (damals häts no kei sponsore-presänz ka, ;) ....

sorry, wett dir dä eros ramazzoti nöd verdärbe, wünsch allne viel vergnüegä am 1.dielsdorfer openair :hippie:

------------------------------------------------------------:p Nimm's isi. Bisch wohl en sträng-gläubige Zürcher. Hä. Naja. Hans ja ned bös gmeint. Bin hald ebe nöd vo Züri.

popel
08.07.2004, 17:16
...he he he, zürcher bin ich scho, aber mit gläubig hät das ja nüet ztue...und iiisi nimmis scho, reg mi halt ammigs scho schnäll chli uf, wenn wieder öpperd ii sim wärbespot mit chrüüzfalsche superlative umäschmeist, gat aber ammigs schnell verbii.....

friiiiidä, gnüüeses.......................... :dance:

gängschter
08.07.2004, 19:12
...he he he, zürcher bin ich scho, aber mit gläubig hät das ja nüet ztue...und iiisi nimmis scho, reg mi halt ammigs scho schnäll chli uf, wenn wieder öpperd ii sim wärbespot mit chrüüzfalsche superlative umäschmeist, gat aber ammigs schnell verbii.....

friiiiidä, gnüüeses.......................... :dance:

thnx, au schöns w-end :cool: :cool: :cool:

dom
08.07.2004, 19:58
passend dezue vo selected:
zürich frischlüftet: outside festival

diese woche schauts etwas mager aus mit guten konzerten in zürich. was aber noch lange kein grund ist, ans outside festival zu gehen. nein, nein, nein. sagen wir es gemeinsam: "lieber streicheln wir markus gilli zärtlich nach einer gemeinsamen liebesnacht als ans outside festival zu gehen".

zürich, dieser trötzelnde schulgoof. neidisch schaute er auf st. gallen, murten und ottelfingen. alle hatten sie ein open air festival. schmollend stampfte zürich mit dem fuss und murrte "ich will auch eins". das tat es so lange, bis ihm der manor eins kaufte. juhui. die tragödie nahm ihren lauf.

dreihundert marketingbeauftragte mit gehirnen so gross, dass nur ihre brieftaschen noch grösser sind, grübelten sieben tage und sieben nächte über einen passenden namen zur veranstaltung: es ist ein festival. es ist draussen. "outside festival" war geboren. selbige marketingbeauftragte kreierten auch "zweiter weltkrieg" (es ist ein weltkrieg, es ist der zweite), "heilig abend" (es ist ein abend, er ist heilig) und "stefanie berger" (sie nervt). damit hatte das festival viel geld und einen namen. alle lehnten sich zufrieden zurück und freuten sich auf ein lustiges wochenende.

ach, stimmt, location und musiker. man rollte den kantonsplan aus, warf einen hühnerknochen in die luft und schaute wo er landete. oha. die pferderennbahn in dielsdorf. eine tolle wahl. nichts geht über den unterschwellig mediteranen duft von vierhuferscheisse und landeanflüge beleben selbst ein konzert von air. waren die überhaupt noch zu haben? ups, schon gebookt. wie all der andere heiss-scheiss. warum also nicht "the rasmus". ihre zweite single war gerade gefloppt, bis zum festival start würden sie aus dem kollektiven unterbewusstsein verdrängt sein.

als fein klingende ausländische namen noch vonda shephard, heather nova und eros ramazotti auf die card gesetzt. die werden zwar nur von 45-jährigen hausfrauen gehört, doch die verbringen sicher gerne drei tage mit an den baum pinkeln und im zelt schlafen. für das restliche geld kaufen wir uns noch ein paar räpper, die werden von jungen leuten scheints gerne gehört, und schweizer acts die am montag wieder zur arbeit müssen.

tätäträ: fertig ist das erste zürcher open air. und wer jetzt sagt "jetzt erstmal abwarten, vielleicht wirds ja gar nicht so schlimm." hätte das auch bei der gründung der nsdap gesagt. (mr)
usserdem gitts au no live at sunset!

mc rassko
08.07.2004, 20:02
naja so es hammer festival isch es au nöd grad und bin sowiso ide ferie

iceripperin
08.07.2004, 20:35

ohh ja und was für openairs.. ich säg nüme.. OPENAIR GRENZENLOS im 02 (bi eus im kaff!)!! das isch no abgange ayay... mit sektion, greis, wurzel 5, ganglords und anderi.. :blingblin übrigens: nächscht summer also im august 05 hämmer wieder eis chch ;)

gängschter
08.07.2004, 21:17
Original geschrieben von dom
passend dezue vo selected:

usserdem gitts au no live at sunset!

also, z'erscht emal es komplimänt--geil gschriebe, das muess ich der la

denn zum zweite....gkauft het ich mer das ticket au ned

mer isch de hintergrund vo dem openair eigentli rächt egal ich gang wäg de musig, klar sind ned all bands de hammer, aber irgendwenn muess ich au usnüechtere *g*

und wie du seisch, dass mer ned sött säge, so schlimm wirds sicher ned, wett ichs aber gliich gseit ha....hi, hi

jedem das seine gell....dier uf jedefall es schöns w-end, chasch ja für mich chli mitleidbounce...;)

dom
08.07.2004, 21:28
hans nöd selber gschribe drum schribi ja vo selected(.ch)... aber finde het scho was, vorallem plakat isch ja meh manor als anders...

gängschter
08.07.2004, 22:26
Original geschrieben von dom
hans nöd selber gschribe drum schribi ja vo selected(.ch)... aber finde het scho was, vorallem plakat isch ja meh manor als anders...

klar s'giit geileri werbig, aber ebe...

und wäg dim text, hans hald wiedermal ned gschnallt :hm: *g*

Bi da no chli de Neuling

Bless

sunshine
09.07.2004, 11:37
aso i bi zimehc enttüscht vom outside.......bevor di erste acts si festgstange hetts gheisse:ei abe wärdi so chlei 40järige züg haut so eros u so....u dr samsti heisi agseit gha mit:reggae,dancehall,ska u rock....globi zmingscht..evtl no hiphop.....sorry..abr z programm ize ischeifach nid glichwertig mit de glichtüre OA's wie dr gurte st gaue frouefeld u wie si aui heisse....
tja..aune wo gö:viu spass....i würdi abr sicher nid ga!

AiGhTgeNoSSiN
09.07.2004, 11:40
und us dem Grund freu ich mich, dass ich gratis Tickets han:p

gängschter
09.07.2004, 11:50
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
und us dem Grund freu ich mich, dass ich gratis Tickets (http://www.ntsearch.com/search.php?q=Tickets&v=55) han:p

ich ebe au :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

hi, hi

cu there

Sekl
09.07.2004, 11:54
hehe han au gratistickets ergatteret vom kolleg...isch no geil... gsehn ich endlich mal Blumentopf live... juhuuu!!

AiGhTgeNoSSiN
09.07.2004, 13:23
Original geschrieben von Sekl
hehe han au gratistickets ergatteret vom kolleg...isch no geil... gsehn ich endlich mal Blumentopf live... juhuuu!!
Ja aber händ ihr alli dänn au VIP Tix???????:ätschbäts

ApFeLsChOrLe
09.07.2004, 13:36
Original geschrieben von Sekl

han Blumentopf eh scho 2 mol life gseh! und da isch eh di einzig "richtig" band! also bringts da openair für mich voll nööd!!
aber all diä wo gönd viu spass, die topf geben gas!:dance:

gängschter
12.07.2004, 21:22
Original geschrieben von ApFeLsChOrLe
han Blumentopf eh scho 2 mol life gseh! und da isch eh di einzig "richtig" band! also bringts da openair für mich voll nööd!!
aber all diä wo gönd viu spass, die topf geben gas!:dance:

und wie, sie gaben gas und wir hatten stundenlang spass....

isch no isi gsi, fanta4 und sens unik sind voll abgange.

bless :kiffer:

AiGhTgeNoSSiN
12.07.2004, 21:32
Original geschrieben von gängschter
und wie, sie gaben gas und wir hatten stundenlang spass....

isch no isi gsi, fanta4 und sens unik sind voll abgange.

bless :kiffer:

Han dTöpf au scho paar ma xeh, abr sie sind doch immer wieder luschtig. Han glaub au es paar Aightgenossä xichtet. So us SG, ganz vornä.. Ja und au susch schinz mer spaar gha zha:hmmm:
Am Sunntig bini nümä xi, do hani mi am nüni am Abig mal ahfah aziäh;)

gängschter
12.07.2004, 22:30
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
Han dTöpf au scho paar ma xeh, abr sie sind doch immer wieder luschtig. Han glaub au es paar Aightgenossä xichtet. So us SG, ganz vornä.. Ja und au susch schinz mer spaar gha zha:hmmm:
Am Sunntig bini nümä xi, do hani mi am nüni am Abig mal ahfah aziäh;)

:p ich glaub au, dass sich no es paar 8-kammerade umetribe hend. :brille:

aber da ich no niemert känne...

hesch de eiman gseh? hi, hi

mit echli gwagglige bei bini irgendwenn mal ufgstande und han müsse miis zält abboue, woni zu dem ziitpunkt no 2mal gseh han. aber suscht isch alles gut. :hippie:

nei, isch luschtig gsi. machi wiedermal, und dassi elleige gange bi, isch no izen gsi. hetts ehrli gseit ned dänkt. :cool: