Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : TEXTA

hermanndes
08.07.2004, 16:46
hey würd gern wüssä was ihr so vo texta haltet?
us östrich, gaanz geili siechä, kenn nummä 2 albenä vo ihne, aber find s'häns beidi voll in sich! hän au ihre absolut eigenä style! usserdem slied bettgeschichten, voll geil, zwor kei rap-hoch-niveau, aber gaanz geile text! also, euri comments?!
:dj: :bouncecro :kiffbounc :respect:

danton
08.07.2004, 17:06
s'neue album so oder so find i recht schlecht...

samee
08.07.2004, 17:08
ych has alte mol glosd gha...het mer vool nid gfalle hehe

_dC_
08.07.2004, 17:10
Texta sind scho easy, ned grad de Oberbränner aber sind ganz luschtigi Cheibe. Hans vorme Ziitli mal im Dynamo live xe, echt ned schlächt xi.

Chraensch Lee
08.07.2004, 17:13
Original geschrieben von _dC_
Texta sind scho easy, ned grad de Oberbränner aber sind ganz luschtigi Cheibe. Hans vorme Ziitli mal im Dynamo live xe, echt ned schlächt xi.

hey, det hanis au mal gseh... hmmm... sogar mit dir zämä :D :bluepunk:

Aber sind schono recht glatt, ufem neue Album gfalltmer s'"Nur die Liebe zähl" und "Alt (fiitschäring Blumentopf)" no rächt.

dscheims
08.07.2004, 17:24
also sneue album so oder so han ich zwar, aber ich kenns nid richtig. aber die alte sache sind de hammer, find ich. geili beats und geili teggscht. ich find es isch kei wunder das sich blumentopf und texta gägesitig fitscheret (sie sind jo zäme au 2/3 vo kaleidoskop (übrigens au es ganz es geils album)), sie sind minere meinig noch zum teil uhuere änlich

_dC_
08.07.2004, 17:25
Original geschrieben von Chraensch Lee
hey, det hanis au mal gseh... hmmm... sogar mit dir zämä :D :bluepunk:

:D :D

Hehe, denn isch no de Rennie go freestyle, aber zu dere Ziit ischer na voll unkuul xi :D ;)

MacKah
08.07.2004, 17:26
neu album isch chli fuhl, obwohls us minere sicht sone imLadeLosUndDeheiVillichtGeilsAlbum chönt si, know what i mean?

hermanndes
09.07.2004, 09:15
jo also ich ha jetzt s'neuä album au recht deftig gfundä! sisch verdammt abwechsligs riech, villicht mängmol bits zu deftig vom rap abcho, aber sunnscht findi au das voll geil!

aber sisch scho so, das mi s'altä züg mehr flasht, z.B. cd blickwinkel, hett e paar gaanz geili tracks druf!

aber dä östrichisch dialekt findi halt wirklich dr burner!!!!!:blingblin :alk:

prophet
09.07.2004, 11:22
kenn nur s'alte album "Blickwinkel" heisst glaub...
mir gfallts nöd so... chan mich mit em östrichische dütsch nöd so afründe...

bi kaleidoskop findis aber no recht fresh...

mIkRoFiL
09.07.2004, 11:29
also sprachbarrieren zäme mit black tiger esch huere fett!!!!

fresh
09.07.2004, 11:33
ich bin nein-sager aus überzeugung....düüdldüü, trallalla, trallalla! yeeeahh! :cool: :dance: :dance: :dance: