Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wer wird Schweizermeister 2005/2006

m.i.s_newera
19.08.2005, 13:01
Na Leute wer wird dieses jahr meister?
meine tipps:
nla: keine ahnung
nlb: lausanna
1.liga: mein geliebter tg steigt wieder auf

soundcheck
19.08.2005, 13:12
züri oder lugano... davos cha nöd vil ohni nhl-spiler! :rolleyes:

Sepp Beatzeps
19.08.2005, 13:19
Chloote schlat als Überaschigsmannschaft vo de Saison
de ZSC im Playofffinal im siebte Spiel nachdems i de Serie
bereits 0:3 hinde gsi sind!!:D :D
Obwohl i das mal hoffe denk i das Lugano oder de Z de Titel under sich usmache werdet

m.i.s_newera
19.08.2005, 13:25
davos hat wirklich schwere verluste das nhl trio hat massiv gerockt
spielt wer von euch auch eishockey?

Mano
19.08.2005, 13:26
wird wohl schwirig si am zet verbizcho. Dänke au das dä föcking z und lugano wärde um dä gruusig pokal spiele.
chloote wird das jahr mit chli glück ca. das spiele was rappi letscht jahr gmacht hät.

hopp chloote!

Shorty
19.08.2005, 13:28
immer di glich frag und vo mier immer die glich antwort:

ZSC

:cool:

botho!bonobo
19.08.2005, 13:30
SCB wer suscht?

m.i.s_newera
19.08.2005, 13:32
interessante diskussion
aber wie schon gesagt spielt wer von euch selbst eishockey??

Mano
19.08.2005, 13:50
Spiele plausch mässig im winter, so endi november und afangs dezember 2x iistraining und dän so 12 mätsch bis mitti märz. aber aktiv hani niä gpsielt.

botho!bonobo
19.08.2005, 13:51
Original geschrieben von m.i.s_newera
interessante diskussion

han 9 jahr aktiv gspillt bis mis chnü versplitteret isch...

m.i.s_newera
19.08.2005, 13:59
ich spiele bei tg elite hab vor dem abstieg ab und zu mit der nlb von tg trainiert
aber bin jet^zt 2saisons ziemlich wenig im einsatz gewesen (wegen ellenbogen op und kreuzbandriss)

NA
19.08.2005, 15:31
FORZA LUGANO...

FreddieFuxx
19.08.2005, 15:35
Original geschrieben von soundcheck
züri oder lugano... davos cha nöd vil ohni nhl-spiler! :rolleyes:

du häsch doch kei ahnig:D davos wird wider meister musch nu luaga

au ohni nhl-spieler

DaMasta
19.08.2005, 15:48
!!!!NATERS!!!!

Sandro
19.08.2005, 15:48
interessante diskussion

jo i spiele au hockey.
i hoff mol de hc lugano wird meischter. final denki lugano-zsc oder lugano-davos, mit bern chammer au immer rechne aber i denk scho lugano.

soundcheck
19.08.2005, 15:49
Original geschrieben von FreddieFuxx
du häsch doch kei ahnig:D davos wird wider meister musch nu luaga

au ohni nhl-spieler

und das seit mir dä donald. :rolleyes:

NA
19.08.2005, 15:58
Original geschrieben von Sandro
jo i spiele au hockey.
i hoff mol de hc lugano wird meischter. final denki lugano-zsc oder lugano-davos, mit bern chammer au immer rechne aber i denk scho lugano.

genau :D
han 3 jahre bim z isshockey gspilt, han den aber ufghört will mer die seck uf de sack gange isch.. de hanspeter häter gheisst de arsch.. man isch das en arsch gsi..

isch en trainer gsi.. dä händ etz glaubs usegrüehrt willer ebe so en arsch gsi isch..

Danielsson
19.08.2005, 16:00
EHC BIEL/BIENNE sou ändlich mau Ustiege!!!

christio
19.08.2005, 16:14
NLA: Lugano

NLB: HC Sierre

peace

Sepp Beatzeps
19.08.2005, 20:03
Iishockey spieli nur teilwiis, suscht aber Street und Inlinehockey und früener sogar mal no Unihockey aber das isch au so es ziitli her

Mormedil
20.08.2005, 13:07
ich blibe au mine wurzle treu und säge lugano

und d ragazzi händ das jahr sogar ihres 20 jährige :)

mc rassko
20.08.2005, 13:15
züri!!! und lausanne stigt wieder uf

Piarfründ
20.08.2005, 13:22
Davos hollt sich dia Saison bereits dr 28.Meischtertitel chchch

MainEvent
20.08.2005, 13:28
Z S C

suscht gar nüt! :D :p

Kälner
22.08.2005, 09:15
ha! dasjahr wird denk Bern wider meister:D !!!

3 geili neui uusländer hends zoge!

Pascal Trepanier
Kimmo Kuhta
Toni Söderholm

töned sehr villversprechend! wird aber sicher e spannendi saison, da vor allem aöu de z wider gross iikauft het...

davos mus dasjahr sicher unedure ohni NHL stars:kiffer:

2handz
22.08.2005, 09:44
NLA: Lügan
NLB: Lausanne

ganz klar :D

m.i.s_newera
22.08.2005, 14:55
es werden sich noch paar nhl oder ahl spieler finden
die verträge nicht akzeptieren ect.

Snob
26.08.2005, 19:59
ganz klar!!*ZSC*!!

Röschti
26.08.2005, 20:01
i werd vilich badmeister 2005/2006

Mano
08.09.2005, 21:47
morn gahts los, chloote grad im derby gäge fucking zett! chloote wirds däne sieche scho zeige!!!

Rucka
17.09.2005, 12:52
******Z S C*** LIONS ******

ZüüüRi seinzig Wahre...

vorallem wemmer Saisoncharte im 1.Rang hät

muahahaha

PS.: Z wird meischter... :D

Proto
17.09.2005, 13:41
L U G A N O

und..

schwarz wiis rot bitch!
"..und der hcd wird letzter, LETZTER!"

Piarfründ
17.09.2005, 13:44
Original geschrieben von Proto
L U G A N O

und..

schwarz wiis rot bitch!
"..und der hcd wird letzter, LETZTER!"

lugano merda la resega guloooos!!

dia huara chinka werden so abloosa, aber so viil isch jetz scho klaar, nächst weekend kriagends uf da sack und zwor böös:D

m.i.s_newera
19.09.2005, 10:35
der ehc arosa steigt in die nati b auf und nächstes jahr in die nati a und gewinnt in der ersten saison gleich den meistertitel
dieses jahr gewinnt nich mehr davos

quinton
19.09.2005, 10:39
EV ZUG, i setztä ufene ussesiter, wär mau öppis angers.......

Lartscho
19.09.2005, 10:51
Original geschrieben von quinton
EV ZUG, i setztä ufene ussesiter, wär mau öppis angers.......

YEAH

EVZ SHOLOLOLO EVZ SHOLOLOLO

UNGESCHLAGEN :)

Shorty
19.09.2005, 11:05
hehe de EVZ wird denn erscht i de playoffs verlüüre...denn aber richtig...

wie gseiht...

ZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZS CZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZ SCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSC ZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZS CZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZ SCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSC ZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZS CZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZ SCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSC ZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZS CZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZ SCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSC ZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSCZSC

Mano
19.09.2005, 11:13
ich säg nu 4 spiel, 14 gmacht 5 übercho, 6 pünkt platz 1
chloote isch heiss!!!

Daifel
19.09.2005, 11:18
der ehc arosa steigt in die nati b auf und nächstes jahr in die nati a und gewinnt in der ersten saison gleich den meistertitel

Der EHC Arosa war mal ganz gross.

Rucka
19.09.2005, 11:20
he wo bliibet da Züri Fans ? :D

Kälner
19.09.2005, 11:43
Original geschrieben von Rucka
he wo bliibet da Züri Fans ? :D

dehei am glatze rasiere:D

SCHWIIZERMEISTER SCB!!!

Röschti
19.09.2005, 11:52

word!
you rock!

m.i.s_newera
20.09.2005, 10:02
oh zürich gen basel im hallenstadion verloren da hat der simon keine freude

Kälner
20.09.2005, 10:11

:kiffer: kent ruhnke isch ebe scho de geilst trainer ide schwiiz...hehe :dance:

Mano
20.09.2005, 14:42
dafür ich umso meh! ich mag dä zett scho richtig guet i däre saison!
let's go chloote!

kEg2
20.09.2005, 14:44
Original geschrieben von Kälner
:kiffer: kent ruhnke isch ebe scho de geilst trainer ide schwiiz...hehe :dance:

und darum wird dr ehc basel ganz unerwartet ch-meister :D :p

2handz
20.09.2005, 14:48

De cha alls :D

Aber Lugano Gwünnt das Jahr wedermal

Slax
20.09.2005, 14:53
naja im moment gsehts für zug gar ned schlächt us... ich tippe uf üse EVZ!

Proto
23.09.2005, 17:58
Original geschrieben von Piarfründ
lugano merda la resega guloooos!!

dia huara chinka werden so abloosa, aber so viil isch jetz scho klaar, nächst weekend kriagends uf da sack und zwor böös:D

also zerscht mol propz für dis änglisch sowia italienisch!
vu eu schneebrünzler wimmlets in letschter ziit. aber isch ok, sött daffos gwünna zahl dr as piar, wills du bisch sogar heineken!

ma gseht sich am 8. November...

FreddieFuxx
23.09.2005, 18:46
Original geschrieben von soundcheck
und das seit mir dä donald. :rolleyes:

genau

Piarfründ
23.09.2005, 18:50
Original geschrieben von Proto
also zerscht mol propz für dis änglisch sowia italienisch!
vu eu schneebrünzler wimmlets in letschter ziit. aber isch ok, sött daffos gwünna zahl dr as piar, wills du bisch sogar heineken!

ma gseht sich am 8. November...

in einem punkt hesch recht:

"vu eu schneebrünzler wimmlets in letschter ziit."

git echt z vil muass dr sowas vu recht geh, was das in letschter ziit betrifft, i bin sit 7 johr davos fan^^und kei angst i trinka au heineken....

iceripperin
23.09.2005, 19:08
Original geschrieben von MainEvent
Z S C

suscht gar nüt! :D :p

isch doch blau weiss rot :hmmm: oder?

blau weiss rot sind die farben der nation, farben der nation.. etc

m.i.s_newera
27.09.2005, 16:28
ehc banderutscherli rocken die liga

Mano
28.09.2005, 15:56
Original geschrieben von iceripperin
isch doch blau weiss rot :hmmm: oder?

blau weiss rot sind die farben der nation, farben der nation.. etc

blau wiis rot giz nur eimal und da isch chloote!!

the fouler
17.10.2005, 12:49
Original geschrieben von Mano
blau wiis rot giz nur eimal und da isch chloote!!

right chlootä hät voräm z blau wiiis rot gha! und schwiizermeischter wird glich dä zsc scheisse verdammt nomal...

the fouler
04.11.2005, 09:06
wua... dä "z" isch böös im tüüf! frög mich nume wieso! am chrigel liits nöd!

Radical
04.11.2005, 10:19

figg di! Du Dummschnurri....jedä Club hät so verfiggti Glatzchöpf-Fans...au dr SCB...und zwar au nöd gad in chliner Zahl!

Trotz em momentane Tüüf: ZSC suscht gar nüt!!!!

und alli wo vo wäget Stadion was säged: puure Niid....s Hallestadion isch mit Abstand s geilschtä Stadion idr Schwiiz....ich schiis uf Stehplätz....!

Shorty
04.11.2005, 10:20
dä ZSC :rolleyes:

Radical
04.11.2005, 10:22
Apropos: was haltet ihr vom neue Name vom SCRJ...muahaha SC Rapperswil-Jona Lakers...ich würd säge, einä für d Fasnachts-Ziitig...d Fans (wo im Schnitt öppe 12i sind) händ vorher scho Müeh kaa, zum Fanliedli findä wägem lange und beschissnä Name...jetzt gits glaubs gar kei meh..muahaha
:D

EphToDaRhyme
04.11.2005, 10:25
Hahaha Lakers isch underschti.. Händ mer eus geschter au drüber luschtig gmacht damn.. Rapperswil Jona Seebuebe muahahahahaha..

Chrigel isch sicher en guete Coach, aber ich frage mich ebä scho langsam, ob en neue Coach nöd gliich wieder meh Füür bringe chönnt.. Ich meine wie söll mä d'Jungs süsch us dä Kriise hole? Neue Spieler?

Radical
04.11.2005, 10:31
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Hahaha Lakers isch underschti.. Händ mer eus geschter au drüber luschtig gmacht damn.. Rapperswil Jona Seebuebe muahahahahaha..

Chrigel isch sicher en guete Coach, aber ich frage mich ebä scho langsam, ob en neue Coach nöd gliich wieder meh Füür bringe chönnt.. Ich meine wie söll mä d'Jungs süsch us dä Kriise hole? Neue Spieler?

am Chrigel liits ssicher nöd....de Boumedien mal spickä, und wieni ghört han, sinds am Robitaille wider draa...und dr Alston chönds au uf zu GCK abschiebä....

denä sötteds eifacht mal de Lohn nöd zahle en Monet...

EphToDaRhyme
04.11.2005, 10:36
Robitaille wür sicher einiges bewirke nur elei scho moralisch.. Streit bechunnt au kei Iisziit.. Grad zrugghole!

Aber ich frag mich eifach gliich woher das chunnt, dass all Spieler eifach sowas vo übel druff sind und wäg einere hooche Niederlag so verunsicheret wärded, dass sie all nächschte Spiel verlüüred..

Kälner
04.11.2005, 10:36
Original geschrieben von Radical
figg di! Du Dummschnurri....jedä Club hät so verfiggti Glatzchöpf-Fans...au dr SCB...und zwar au nöd gad in chliner Zahl!

Trotz em momentane Tüüf: ZSC suscht gar nüt!!!!

und alli wo vo wäget Stadion was säged: puure Niid....s Hallestadion isch mit Abstand s geilschtä Stadion idr Schwiiz....ich schiis uf Stehplätz....!

loogisch hets jede klub aber be de einte hets jeensti meh und so isches etz halt mal bem z.
azahl a nazis im allmänd isch glaub verhältnismässig gröber chlinner:dance: :D

ah ja wegm stadion isch scho puure niid, ich wett au innere EVENThalle hockey spilä...:rolleyes: und e saison lang spiilvorhole wetti au:wtf:

ah ja und das mit de lakers isch echt peinlich...sallerschlimmste isch denn jedoch sliibli!!!!!!!! scheisse die farb:hippie:

the fouler
04.11.2005, 13:24
ja guet mal ehrlich lieber lakers als lions... easy d libli sind scheisse und s logo hät mer au geiler chönä mache aber alles andere wäri geiler als ebe zum bispil lions... haha! lakers tönt wenigschtens gfährlich! aber ebe s libli und s logo het mer chönä besser mache...

m.i.s_newera
04.11.2005, 16:14
streit hat nicht viel eizeit?
is ja logisch wenn als rookie kommst und mit einem sheldon souray in der mannschaft bist der typ steht die hälfte vom match aufm feld und streit spielt meistens im powerplay da kann man ihn brauchen sonst sage ich nix zu seinen leistungen hab bisher noch kein spiel zu sehen gekriegt

EphToDaRhyme
04.11.2005, 16:26
Hahahaha Fouler han scho wäge köstlicherem glachet.. Sonen Gay Name hät doch etz ächt d'Schwiiz nonie gseh.. Lakers hät überhaupt kein Zämehang mit Rappi.. ZSC Lions hingege sehr vill.. Check mal s'Wappetier vo dä Stadt, Dog!

@m.i.s. Die Lions könnten ihn sehr gut gebrauchen und dort würde er nicht nur im Power Play spielen ;) Aber wäre natürlich super, wenn er sich auf die Dauer in der NHL durchsetzen würde. Ist ja klar, dass er nicht gerade von Anfang an die Teamstütze wird.

subtile
04.11.2005, 16:29
EHC Bosl... eifach us Prinzip

:p ;)

the fouler
08.11.2005, 07:24
Hahahaha Fouler han scho wäge köstlicherem glachet.. Sonen Gay Name hät doch etz ächt d'Schwiiz nonie gseh.. Lakers hät überhaupt kein Zämehang mit Rappi.. ZSC Lions hingege sehr vill.. Check mal s'Wappetier vo dä Stadt, Dog!

doch weisch lakers bedütät wellen... so e art! und ja rappi het en see und so... und übrigens züri het au en see... also lueget daser nöd bald zsc lions-lakers heissät! :kiffer:

NA
08.11.2005, 07:29
HCL

gset mer ja ;)

EphToDaRhyme
08.11.2005, 09:34
Original geschrieben von the fouler
doch weisch lakers bedütät wellen... so e art! und ja rappi het en see und so... und übrigens züri het au en see... also lueget daser nöd bald zsc lions-lakers heissät! :kiffer:

Und dä See macht natürlich riese grossi Wälle :rolleyes: :p

Nei scho easy.. Mir gfallt dä Name eifach nöd.. Wür mi derb aschisse, wenni Rappi Fan wär..

Kälner
08.11.2005, 09:52
Und dä See macht natürlich riese grossi Wälle :rolleyes: :p

Nei scho easy.. Mir gfallt dä Name eifach nöd.. Wür mi derb aschisse, wenni Rappi Fan wär..

wür mi au recht ufrege...was mi allgemein stresst isch das mit dene gsuechte zuesatznäme. als erst isch ja zsc cho mit irem lions...dete gahts no, ebe weg em wappe. nachher chömed die vollhohle klotener und meined wills de fluglärm grad näbed sich hend chöneds sich flyers nännä...etz no dlakers...wennd all au so kuuli näme wie i de nhl.:rolleyes:

CASAPONE
08.11.2005, 11:18
Zug Train Bombersschlag

CASAPONE
08.11.2005, 11:19
zug train bombers schlag ich vor

MG xPOWER SV
09.11.2005, 14:38
SERVETTE-GENF HC wird meischter;)

beatfreak
28.03.2006, 13:44
Sooo, extra nomol für dä fouler usgrabe...hehe

Ich säge emer no d hoffnig sterbt zletscht ond darom emerno

CHLOOTE!!!:dance: :dance: :dance:

piranha
30.03.2006, 10:55
wer echt???!!!!!

Mano
30.03.2006, 10:56
Original geschrieben von piranha
wer echt???!!!!!

pffff...

Mano
30.03.2006, 10:58
wür mi au recht ufrege...was mi allgemein stresst isch das mit dene gsuechte zuesatznäme. als erst isch ja zsc cho mit irem lions...dete gahts no, ebe weg em wappe. nachher chömed die vollhohle klotener und meined wills de fluglärm grad näbed sich hend chöneds sich flyers nännä...etz no dlakers...wennd all au so kuuli näme wie i de nhl.:rolleyes:

sind nöd tigers di erschtä xi? ja isch voll hohl, ich bi immerno fan vom ehc chloote und nöd vo dä chlote flyers!

piranha
30.03.2006, 11:04
Original geschrieben von Mano
pffff...
¨
nüt do pffff mano:D