Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : CMD -Snippets

4132
08.07.2004, 17:28
töne no richtig chillig...also d Beats vorallem vo de rapparts ghört meh bi snippets eh immer nur vil z wenig...

www.cmdrecords.ch

mo luege, das muessi uschegge wenns duss isch...richtige summersound....

Map
08.07.2004, 17:30
Aues nur das nid... I meine wägem Summersound. Das isch jo brutau deprimierend.

Aber muesses mou lose.

4132
08.07.2004, 17:38
wieso im momänt schiffts grad nit, aber hüt isch vom wätter här nit sone geile tag...

und uf mim md hani im momänt 2 italiänischi sache wo nur ab und zue kli "happy" töne + no kks mixtape...

die 2 beats hän mi grad wider chli glüpft...findi vrdammt positiv!!!!:D

suermel
08.07.2004, 17:49
Hämmer Sie & er innezoge. Isch überhaupt nöd mis Ding. Vor allem dä Gsang findi nöd so glunge.

Big_Chili
08.07.2004, 20:07
Dito. Han au ineglost, de gsang isch sbiz grausam...tschuldigung wenn ichs so krass formulier. dafür das es veröffentlich wird findi das wasi ghört han recht unrif. ich han aber au imer so höhi asprüch. aber müssti genauer inelose für e genaui bewertig.

ps. bitte kei lüt wo jez schribet: "ja,chili, wens schlecht findsch, sing doch du besser..."

keep it DIC, aight?

suermel
08.07.2004, 20:56
ja,chili, wens schlecht findsch, sing doch du besser...

;)

oli_mc
08.07.2004, 21:43
ig ha mir ou mou d'Snippets inezoge. Für d'Beats gits Props, seehr g'schmeidig, melodiös & summerlich! :yeah:

Mini Kritik isch die glichi wie vo de angere ou: dr Gsang bi "sie&er" isch auso nid mis Ding :schlecht

Peace

CMD
12.07.2004, 15:00
ey jungs!
ha grad s schwiizerforum durägluägt und ha doch tatsächlich än thread gfundä wo cmd-snippets heisst! ha dänkt, da muäsi umbedingt mal driluägä ;)
froit mi, dases dä meischtä da inä gfallt... dä gsang bim sie&er isch halt gschmackssach, isch aber nur im refrain... all wo nöd so froid am gsang händ, dä beat aber cool findäd: s git au instrumentals uf der cd ;)
ich froi mi über wiiter kommentär und feedbacks & hoff natürlich uf vill bsteligä :D

greetz

EphToDaRhyme
12.07.2004, 15:06
Han mer d'Snippets hüt Mittag au geh! Chunt echt fresh daher das Züügs..

Zum Gsang: Afangs überrascht er dich chli negativ, aber mit de Ziit gwöhnt me sich dra.. :)

Also ich überlegge das Teil zchaufe..

4132
12.07.2004, 15:09
mi flashts eifach wills eifach sumerlich und trotzdäm nit ufgsetzt daher kunnt...

d beats und d raps gfalle durch unbeschwertheit, muess mr das ding glaub au zuetue...

eifach richtig füre summer...und für verrägneti täg...

Patrizia
12.07.2004, 21:28
Liebi Aightgenossine
Liebi Aightgenosse

d’songs söttet vu mir us gseh ohni wenn und aber als sehr, sehr glunge agluegt werdä.
de deger MC wo au d’gitarre igspilt hät gilt sit jahre als usnahme- talent und wer die cede poschtet, chan das bestätige. Er hät ja scho mal e cede veröffentlicht wo nur d’seitenä zoge worde sind, hät ald im hip hop chreis nid so für ufseh gsorgt.
D’sängerin bringt de soulig teil nach minäre asicht in richtiger diva manier (gönnets eure ohrer mehrmals).
Am beschtä sägetmer allerdings d’lyrics zu, bi sie & er wo d’story us zwei verschiedäne sichte verzellt würd.

Greetz

@ big chilli: nöd sings doch du besser aber findsch du überhaupt öppis im schwiizer biz in ornig?!

I.C.S.
13.07.2004, 12:05
Original geschrieben von Patrizia
findsch du überhaupt öppis im schwiizer biz in ornig?!

welles biz :confused:

dscheims
13.07.2004, 12:10
Original geschrieben von I.C.S.
welles biz :confused:

überall wo gäld dine steckt isch es biz. und im schwiezer hip hop steckt au gäld

I.C.S.
13.07.2004, 12:29
Original geschrieben von dscheims
überall wo gäld dine steckt isch es biz. und im schwiezer hip hop steckt au gäld

wenn du meinsch.. yeah, den bin ich ja au voll im biz :cool:

:rolleyes:

alexia
13.07.2004, 12:58
he!

han au d’snippets gloset und das züg grad vorbstellt. d’songs gönd mer irgendwei vor allem bi sie & er rächt nöch, weiss zwar nid warum?

bin scho de meinig, dasses es biz au i de schwiiz git, lueg hiphopstore.ch, aightgenossen.ch, die jungs und mädels händ sich voll und ganz am hip hop verschriebe und unternemed alles möglich um eus mit hip hop z’füättere, es isch ald eifach e elit wo du I. C. S nöd dezue körsch die mached nöd hip hop für 10 minute pro wuche aber nid vom thema abschweifa

a derä stell grad guet: ziends eu mal d’snippets ine wänns gfallt chamers dän ebä detä poschte womer alli guete schwiizer hiphop artikel chan inezieh WWW.HIPHOPSTORE.CH.

wünsch eu en schöne summerafang, sött ja cho.

4132
13.07.2004, 13:02
Original geschrieben von alexia
wänns gfallt chamers dän ebä detä poschte womer alli guete schwiizer hiphop artikel chan inezieh WWW.HIPHOPSTORE.CH.

wünsch eu en schöne summerafang, sött ja cho.

nai nit ganz alle guete ch-rap...

und merci füre wunsch zum summer...:p

CMD
13.07.2004, 13:18
he!
a derä stell grad guet: ziends eu mal d’snippets ine wänns gfallt chamers dän ebä detä poschte womer alli guete schwiizer hiphop artikel chan inezieh WWW.HIPHOPSTORE.CH.

wämäs no chli diräkter wot haa, cha mä au da klickä (http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=5457&osCsid=41ae3bc6f4a7a51a8930ad198f880216)!

nur so als aamerkig, tip, chaufsempfelig, was au immer ;)

bye

alexia
13.07.2004, 13:40
Original geschrieben von 4132

und merci füre wunsch zum summer...:p

meinsch wotsch eus öppis mitteile :p
sägs mal so mir findet de stuff detä wo au di ganz schwiiz oder d'heads känned...

I.C.S.
13.07.2004, 14:13
e elit wo du I. C. S nöd dezue körsch die mached nöd hip hop für 10 minute pro wuche aber nid vom thema abschweifa

lol.. was sell de shit? mached hiphop :D du schiensch ja mega ahnig zha.. mich interressiert dj`ing, producing und rap, ich schiesse uf hiphop.. was isch das überhaupt :confused: und genau soviel ahnig hesch du au vo mir, du kännsch mich ned und weisch ned wivil ziit, gäld und härzbluet ich dristecke als f-u-c-k you.

aber mach du witer hiphop, was immer das au isch..

edit: zu de snippets; gfallt mer, wemer sich an gsang gwöhnt hed sogar rächt geil!

4132
13.07.2004, 14:15
meinsch wotsch eus öppis mitteile :p
sägs mal so mir findet de stuff detä wo au di ganz schwiiz oder d'heads känned...

jo...:D aber sich gliich...me findet FAST alles dört...bi jo au scho aktiv worde als bsteller...aber gang trotzdäm no lieber in Lade...

dscheims
13.07.2004, 14:16
lol.. was sell de shit? mached hiphop :D du schiensch ja mega ahnig zha.. mich interressiert dj`ing, producing und rap, ich schiesse uf hiphop.. was isch das überhaupt :confused: und genau soviel ahnig hesch du au vo mir, du kännsch mich ned und weisch ned wivil ziit, gäld und härzbluet ich dristecke als f-u-c-k you.

aber mach du witer hiphop, was immer das au isch..

edit: zu de snippets; gfallt mer, wemer sich an gsang gwöhnt hed sogar rächt geil!

aber wenn du sovil zit etc. dri inveschtiersch denn müestisch doch zmitzt i dem biznes si. oder gsesch vor luter bäum de wald nüm :p

I.C.S.
13.07.2004, 14:27
Original geschrieben von dscheims
aber wenn du sovil zit etc. dri inveschtiersch denn müestisch doch zmitzt i dem biznes si. oder gsesch vor luter bäum de wald nüm :p

lol.. :o

läse - dänke - verstah - poste

edit: das wär doch öpis für dich alexia, (http://www.makeyourowndildo.com/) damit du dich chasch entspanne wend widermal en ironische bitrag vo mir ned checksch.

gunner
13.07.2004, 14:58

...hehe... dä ander widr... :D bis nöd so fies :D

alexia
13.07.2004, 16:06
lol.. :o

läse - dänke - verstah - poste

edit: das wär doch öpis für dich alexia, (http://www.makeyourowndildo.com/) damit du dich chasch entspanne wend widermal en ironische bitrag vo mir ned checksch.

merci für de biitrag, sind scho wenigstens alli grösser als dine, uf so sache chani verzichte, vor allem solang i im gschäft bin.

am artist bringts au viil, schribed doch was konstruktivs

und dusse...

4132
13.07.2004, 16:10
Original geschrieben von gunner
...hehe... dä ander widr... :D bis nöd so fies :D

bi nit fies....bi objektiv..

hehe

PS: CMD rulet...

I.C.S.
13.07.2004, 16:14
merci für de biitrag, sind scho wenigstens alli grösser als dine, uf so sache chani verzichte, vor allem solang i im gschäft bin.

am artist bringts au viil, schribed doch was konstruktivs

und dusse...

shit.. du heschs immernoni checkt.. min erschte bitrag isch IRONISCH gmeint gsi. klar!?!
du bisch also artist und richtig fett im bizz? schön für dich. nur was heisst das? genau nüd.

nei, ich bin ned nidisch uf din deal, ich bin ned nidisch uf dini records, um ehrlich z`si tangiert mich das ganze genau ned.. dini arroganz regt mich uf.

alexia
13.07.2004, 16:17
shit.. du heschs immernoni checkt.. min erschte bitrag isch IRONISCH gmeint gsi. klar!?!
du bisch also artist und richtig fett im bizz? schön für dich. nur was heisst das? genau nüd.

nei, ich bin ned nidisch uf din deal, ich bin ned nidisch uf dini records, um ehrlich z`si tangiert mich das ganze genau ned.. dini arroganz regt mich uf.

aight, lömer das ganze si

ich bin weder artist na suscht öppis i derä art, zieh mer nur gern CH Rap ine, wie mängi anderi lüüt...

piis

gunner
13.07.2004, 16:22
bi nit fies....bi objektiv..

hehe

PS: CMD rulet...

objektiv... hehe... sägämer mal relativ objektiv ;) nei easy.
cmd: muäss zersch no inälosä; dfeedbacks sind ja scho sehr verheissixvoll... sonän gmüätlichä summerbeat wär scho wiedr mal was! häsch nöd grad no wellä promo machä für dä/diä ander(ä) shop(s) :p dänn wär au diä nett damä vom bizzz informiert...

sorry, "bizzzzz" und nöd biz natürlich...

4132
13.07.2004, 16:29
www.hiphopremainz.ch

:D

alexia
13.07.2004, 16:35
www.hiphopremainz.ch

:D

chunnt cede detä au na in shop?, isch doch eher für italienische und spanishe shit vom feinscht.

scope
13.07.2004, 16:39
chunnt cede detä au na in shop?, isch doch eher für italienische und spanishe shit vom feinscht.

gang doch mou go luege. Griot u so isch nid spanisch...

uf jede fau e nice shop mit bündiger liferig...

4132
13.07.2004, 16:40
weisses nit...dr gunner het gmeint ich söll wärbig füe andere shop mache...

gunner
13.07.2004, 16:41
4132: :cool: (ich bin ja schliesslich dä oberobjektiv idäm forum...!)

alexia
13.07.2004, 17:15
Original geschrieben von gunner
4132: :cool: (ich bin ja schliesslich dä oberobjektiv idäm forum...!)

aight, dass simer doch alli uf e gwüssi art und wiis.

CMD
13.07.2004, 17:24
diä diskussion gaat ja voll ab! froit mi natürlich, isch dä thread immer bi dä aktuellä themä uf der rächtä siitä :D

no schnäl da dezuä: ich han äm gianchi vor äs paar wuchä mal äs mail gschribä, aber er isch deet am züglä gsii. sobald er iigrichtät isch, wird ich wider uf in zuägaa.... evtl. gits diä maxi dän au deet im shop!

än schönä zämä!

gunner
13.07.2004, 17:43
aight, dass simer doch alli uf e gwüssi art und wiis.

das ischäs ebä, uf "gwüssi art & wys"...

easy muäss widr zrugg ist bizzz :)

machäz guät und gnüssäd dä summer - wänns einä git. in bs/nöchi b'hof schiint zur zyt jedäfalls dsunnä.

Patrizia
13.07.2004, 20:35
hei, da isch ein herr und e dame chli vom aighte wäg ab cho...

d'snippets töned viilversprächend freu mi druff chani das teil i de hand ha...

wünsch eu en gschmeidige abig

Luciano
13.07.2004, 22:23
Ich setzte mein Geld auf Schwarz, dass alexia und Patrizia Fake Accounts sind um die Promotion abzukurbeln

frenchrap
13.07.2004, 22:31
Original geschrieben von Luciano
Ich setzte mein Geld auf Schwarz, dass alexia und Patrizia Fake Accounts sind um die Promotion abzukurbeln

wOrd:o

EphToDaRhyme
14.07.2004, 09:41

Schomal gluegt, wenns registriert worde sind? Nix fake da..

sha
14.07.2004, 09:45

maybe, but was brengts? es loseds velecht es paar lüt me, aber chaufeds wäg dem au me? wen do so vel säged, das es wack seg (ech hans no ned ghört, ond werdes au ned lose), de chaufeds eh ned vel lüt...

ond zom ephtodarhyme - das hed nüd z säge, velecht hed sech do öpper fakes of vorrot bunkeret (halt ech zwar för onwarschinlech, aber möglech wärs, wen au total arm)

was sels, wem em cmd sin sound gfallt, dä werd das deng au chaufe - ech ned...

alexia
14.07.2004, 09:57

he!

merci eph to da rhyme, leider s'letschtä halbe jahr im usland gsi und nüme so ziit gah für das züg, würd mi aber in zuekunft meh mälde..., versproche:D

für di ander person chani nid reda

greetz

EphToDaRhyme
14.07.2004, 10:09
he!

merci eph to da rhyme, leider s'letschtä halbe jahr im usland gsi und nüme so ziit gah für das züg, würd mi aber in zuekunft meh mälde..., versproche:D

für di ander person chani nid reda

greetz

Keis Problem.. Mängmal fragt me sich, was i anderne ihre Chöpf inne vorgaht.. Ifersucht?

Well wänn ihr ehrlich sind, sind d'Snippets, vorallem d'Beats, verdammt geil!

dela
14.07.2004, 11:09

Luciano
14.07.2004, 11:55
Uf wa sit i ifersüchtig si? ephtodathym?

EphToDaRhyme
14.07.2004, 11:58

PM

toniqe77
14.07.2004, 13:01
Original geschrieben von Patrizia
Liebi Aightgenossine
Liebi Aightgenosse

d’songs söttet vu mir us gseh ohni wenn und aber als sehr, sehr glunge agluegt werdä.
de deger MC wo au d’gitarre igspilt hät gilt sit jahre als usnahme- talent und wer die cede poschtet, chan das bestätige. Er hät ja scho mal e cede veröffentlicht wo nur d’seitenä zoge worde sind, hät ald im hip hop chreis nid so für ufseh gsorgt.
D’sängerin bringt de soulig teil nach minäre asicht in richtiger diva manier (gönnets eure ohrer mehrmals).
Am beschtä sägetmer allerdings d’lyrics zu, bi sie & er wo d’story us zwei verschiedäne sichte verzellt würd.

Greetz

@ big chilli: nöd sings doch du besser aber findsch du überhaupt öppis im schwiizer biz in ornig?!

muahahahahaha
ich ha mal paar keyboardsections uf cd ufgnu zum luägä wasi muss verbesserä, het aber im hiphop-chreis irgendwiä au nüd so für ufsehä gsorgt...bini vilicht nüd sones usnahmetalänt...
und diva-manier, naja, guät, ähhhm, das chamä itz dütä wimes will...
aber im biz isch alles oke!

idemsinngreetz

frenchrap
14.07.2004, 20:51

uf mich hehe:D nei joke, iisi vilicht het ers und ich übertriebe,aber ebe genau das machts uss das ihr oi gad uufreget nur will de luci so öpis uselah het..das gitz und wird s immer gee!!bin ehner de meinig vom sha ebe dene wos gfallt söllets doch chaufe und dene wos nid gfallt den söllets lo sii la.wie ich!:D hrhr

Big_Chili
15.07.2004, 00:46
"@ big chilli: nöd sings doch du besser aber findsch du überhaupt öppis im schwiizer biz in ornig?!"

Antworten von Big Chili: 1) Ja mich, oder 2) Ja DIC 3)dich und mich 4) uf jede fall nöd cmd

Undsowiter: Isch no echt funny, wie immer im "schwiizer biz" zviel Werbig,aber zwenig Konsumente...cmd-sound isch würkli gschmacksach, de summerhitz-song isch no easy, aber susch gfallt mir persönlich zimli wenig vo allne cmd-artist,finds irgendwie zu nidrieg...wien ich das gmeint han chönder interpretiere...hav fun während ich ide ferie bin!

ps. GirlPower

CMD
15.07.2004, 19:54
Original geschrieben von Big_Chili

cmd-sound isch würkli gschmacksach, de summerhitz-song isch no easy, aber susch gfallt mir persönlich zimli wenig vo allne cmd-artist

wod rächt häsch, häsch rächt... musik isch eigentlich immer gschmackssach, so wird das au bi minä sachä sii... wänn du dä summerhitzsong no cool findsch, muäs ich das glaubs als rächts komplimänt aaluägä ;) merci!
wäg anderä cmdartists: machäd oi jez dän uf ganz anderi sachä gfasst! am 2. septämber hanich d matur verbii und dän wird cmd records professionell betribä! mer sind momentan au mit einigä seeehr intressantä acts am redä... ich wott nonig z vill verratä, aber s wird ganz frischä wind blasä, ir chönd gspannt sii!

sowit, soguät, gönd wiiterhin go d snippets losä, i dä nächschtä tag duäni glaubs noii snippets ufschaltä, wo mä mee vo dä raps und weniger vom gsang ghört :) und zum schluss no ganz än heissä tip: chaufäd iä plattä, chaufäd si und chaufäd si ;)

bye

CMD
18.07.2004, 12:30
ciao zämä!

ich ha dänkt, ich teilä oi da no schnäl mit, das ab sofort au än video zur summerhitz-maxi uf viva z gsee isch! dä clip isch zum song "sie&er" und mir froiäd ois über oiä support:

schickäd oii sms mitäm stichwort "vivamat 437" a d ziilnr. 72444 und scho isch oii stimm zellt!

merci vil mal & än schönä sunntig!

tay
19.07.2004, 17:10
hehe...gopf..ich sött weniger schaffe und me i fore go läse!..ha kei ahnig vom cmd-sound, aber dä cmd-thread findi zum totlache!!..:blingblin hähä..."biz"...grööööhl..

i däm sinn,
r.i.p.

scope
19.07.2004, 17:22
geile beat. u itz hani s'positive scho xeit...

video fingi sehr lasch... raps sehr "hani scho tusig mau ghört"-mässig grappt. us mire sicht wird mis verlange nach freshness u skillz widrmou nid abdeckt...

aber CMD. geile beat

CMD
19.07.2004, 19:46
Original geschrieben von scope

aber CMD. geile beat

merci :)

BigBoon
19.07.2004, 20:28
Miär gfallt CMD nöd. find sini erst EP pschlichtwäg Müssprässrief. Warte Riefe usächo, so luutet dDevisä vomnä guätä Wii unds glichä lauft im Räp.

PaX
BigBoon

Aurel
19.07.2004, 20:33
naja... übrhaupt ned mis deng. chan absolut nüt demet afange...selled anderi dra fröid ha..

KNA
19.07.2004, 21:24
Au voll nöd mis ding...echt nöd...ja ebe aproppo rappe...hmmmmm...naja...z'unriif.....

Karimbo
19.07.2004, 22:30
Original geschrieben von KNA
Au voll nöd mis ding...echt nöd...ja ebe aproppo rappe...hmmmmm...naja...z'unriif.....

unriif? sitze siit 10 minute da, es gaht mer eifach nid in chopf, was da unriif sött si, wänd mer da chasch erchläre?

isches de mc wo sit er 12isch räppt und suscht mit gedicht scho priise gunne- und s'musikalische gymnasium absolviert hät?
oder isches de wo jazzschuel bsuecht. hüüt uf asie abgreist isch und nachher i de türkei en stopp macht zum konzert geh, oder sind jez plötzli die unriif wos vertribed und d'musigsänder wos spieled?

i don't know what you mean...

schöne summerafang

Äffli
19.07.2004, 23:30
wenn de meinsch meidli sin bitches und buebe pimps
abr nid emol weisch wie meh das buechstabiert
...

jungs in mine auge isch eure ding fake...

bitte man, schaffet euch vo unte nach ufe, es git mc die sin sicher doppelt so guet wie ihr und kicke ihr shit trotzdäm no immr in ihrne kreise..

und nur well dr bonzesöhn sin, e cd uf nähmed und e clip mache und denn meintet thats it:wtf:

das isch mini meinig, kömme sicher widr lüt mit "äffli du hater":rolleyes:

fuck off

Luciano
19.07.2004, 23:38
Original geschrieben von Karimbo
unriif? sitze siit 10 minute da, es gaht mer eifach nid in chopf, was da unriif sött si, wänd mer da chasch erchläre?

isches de mc wo sit er 12isch räppt und suscht mit gedicht scho priise gunne- und s'musikalische gymnasium absolviert hät?
oder isches de wo jazzschuel bsuecht. hüüt uf asie abgreist isch und nachher i de türkei en stopp macht zum konzert geh, oder sind jez plötzli die unriif wos vertribed und d'musigsänder wos spieled?

i don't know what you mean...

schöne summerafang

io ohhhhhhhhhhh

Und jetzt? E.K.R rappt au sit 1990 oder so und isch trotzdem kacke.
Voll dä ficki shit toy text was grad abgloh häsch

CMD
19.07.2004, 23:43
Original geschrieben von Äffli
... wer meint das? ich nöd...

jungs in mine auge isch eure ding fake...

wiso????

und nur well dr bonzesöhn sin, e cd uf nähmed und e clip mache und denn meintet thats it:wtf:
a propo bonzäsöhn und so: das projäkt hämmer sälber finanziert. ich ha kän rappä vo minä eltärä,vonrä neetä tantä oder vo mim grossvater übercho, ich bi go schaffä&ha gäld gspaart zum dän das projäkt z realisierä! 'know whut i mean????

das isch mini meinig, kömme sicher widr lüt mit "äffli du hater":rolleyes:
cha si, das so lüt chömäd, ich ghör nöd dezuä... min sound gfallt nöd allnä, muäser au nöd, söler au nöd usw. s einzig wonich chli vermiss sind di würklich fundiertä kommentär und äng verbundä dämit di würklichä kritikpunkt! nämt mi no wunder....
ich wett nur no am rand schnäl druf hiiwisä,das s thema da chli inä anderi richtig abgleität und inä ändlosi, sinnlosi und scho 1000-mal durädiskutierti sackgass füärt! wiiteri kommentär lis ich gern und froi mich wiiterhin über all bsteligä ;)

übrigens: uf www.cede.ch gits no anderi snippets z ghörä. checkäds mal us!

schönä abig!

sha
19.07.2004, 23:43

&

"äffli du hater"

:vogler: - ooops, falsche smiley...

:hater: :D

aber gäils zitat hesch, vo wem esch das? :D

sha
20.07.2004, 00:05
du wottsch fundierti kommentär? ech probieres jetzt mol:

also, z erst mol - dä god äläi of d snippets vo cede.ch zrogg, ech öberlos der, öb du öppis demet afo chasch...

guet du/ehr töned total abwäsend, als wäred er nöime andersch. ond es erschint mer so, als ob die igflossni "intellekutalität" (mues i so säge, sorry, erschint mer äifach so) us em erste lied ufgsetzt wär - mues ned si, aber tönt äifach so.

des weiteren flowts ned guet, total ned flössig.

zuesätzlech chond no en absoluti minus-freshness aka alles scho mol ghört, nüd neus. wens qualitativ guet wär, chönnt mer dröber hinwäg gse, aber ech könne lüt wo lang besser rapped als du (chan di jetzt nome vo de snippets ond de erste ep beurtäile), aber no nüd doss hend... hättsch velecht gschider gwartet met züg release, aber esch dis deng, du hesch secher chäufer ond lüt wo di cool fended - ech fend di wack, ehrlechi mäinig...

aber äis mues i säge: gägenöber vo de erste ep hesch di verbesseret (han si zwar set sehr langer zit nömm glost, aber es chond mer so ine, als hätt ech dech [no] vel schlechter in erennerig)

äbe, üeb a dine skills - me chan der au ned säge, ech ben käi guete kritiker

ond d beats fend i äifach schlächt, sorry - do chan der velecht en beat-producer me hälfe als ech...

CMD
20.07.2004, 00:33
Original geschrieben von sha
[B]du wottsch fundierti kommentär? ech probieres jetzt mol:
ond es erschint mer so, als ob die igflossni "intellekutalität" (mues i so säge, sorry, erschint mer äifach so) us em erste lied ufgsetzt wär - mues ned si, aber tönt äifach so.
isch nöd so, wäns für dich so überächunnt,nim ich das zur känntnis. isch ok...

des weiteren flowts ned guet, total ned flössig.
bin ich jez anderär meinig, aber jedem das seine...

aber esch dis deng, du hesch secher chäufer ond lüt wo di cool fended - ech fend di wack, ehrlechi mäinig... richtig! döffsch mich wack findä, da säg ich nüüt dägägä... musik isch gschackssach, das isch immer so!

aber äis mues i säge: gägenöber vo de erste ep hesch di verbesseret hoffentlich ;) merci...

ech ben käi guete kritiker
macht gar nüt :D nei, so feedbacks findich voll ok! isch wichtig z ghörä,was d lüüt dänkäd und solangs nöd eifach sägä: "isch riisä bullshit", bringts au öppis...

ond d beats fend i äifach schlächt, sorry - do chan der velecht en beat-producer me hälfe als ech... da sind anderi lüüt total anderer meinig, aber das isch, we au scho gseit, gschmackssach!

schönä abig!

sha
20.07.2004, 00:46
also, nomol en antwort :D

das met em ufgsetzte intellekt, ech ben au ned devo usgange, das äine wo jetzt denn d kanti abschliesst s nötig hed äbe "intellekt ufzsetze" - es tönt äifach so. en dezänteri wahl vo es paar wörter, chli besser platziert wörd scho mol besser töne...

flow - ok, du rappsch es, guet. han mi velecht au ned guet usdröckt. es hed scho flow, aber de flow gfallt mer ned

ond zo de beats - esch halt mi gschmack, ech wörd der gärn säge, was mi stört, aber ech ben 1tens käi producer ond 2tens z müed, ech schrib de morn nomol ine, was mi stört a de beats, aber easy

ond äbefalls en schöne obe, peace

KNA
20.07.2004, 13:43
flow - ok, du rappsch es, guet. han mi velecht au ned guet usdröckt. es hed scho flow, aber de flow gfallt mer ned

mir au nöd...und das isches, ich find diä Art vo Flow sehr sehr abghackt---> und abghackt= nöd flüssig....mini Meinig...

@Karimbo: Mir ischs doch glich wiä lang er rappt, was er rappt, was er gwunne hät, wiä phätt er isch, etc.....für mich tönt s'ganze eifach unriif.....

I know what i mean, Bro!

4132
20.07.2004, 13:59
Original geschrieben von CMD
min sound gfallt nöd allnä, muäser au nöd, söler au nöd usw. s einzig wonich chli vermiss sind di würklich fundiertä kommentär und äng verbundä dämit di würklichä kritikpunkt! nämt mi no wunder....

das isch ebbe nit so d stärggi vo dere page...sogar dr owner driftet do mängisch ab...abr nur mängisch...

also ich ha jo dr snippet thread ufgmacht will s mr gfallt...mir gfallt dr gsang, mir gfalle d raps, si sin so unzwunge, mir gfallts summerfeeling wo ufkunnt...

hoff das isch fundiert gnueg....

@äffli, schön dasd widr do bisch....aber di biitrag isch völlig unnötig gsi..weisch jo nit vil übere background, und vo wäge bonze bisch jo grad belehrt worde...

props übrigens no für d sälbstfinanzierig...sött jede so halte...

Äffli
20.07.2004, 16:37
:vogler: - ooops, falsche smiley...

:hater: :D

aber gäils zitat hesch, vo wem esch das? :D

vo däm vo ych cd vor mine ferie ka ha und du nid:D

Äffli
20.07.2004, 16:42
@äffli, schön dasd widr do bisch....aber di biitrag isch völlig unnötig gsi..weisch jo nit vil übere background, und vo wäge bonze bisch jo grad belehrt worde...

props übrigens no für d sälbstfinanzierig...sött jede so halte...

mini abwästeheit wird bald widr ko;) gang am donntig widr uf basel und schaff erscht am 3.8. widr...

abr denn bisch du glaubs nüme do?!

mini meinig, ha scho dänggt das si nid uf begeischterig widr stosse...

in mine auge isch es dr komplet falschi zytpunkt party sound zrelase...

jä nu ihr händ euch für das entschide und das ihr euri sach mache spricht jo nur für euch...

bi ändi monet mit em demo fertig denn stell ych villicht öpis ihne...

denn kasch mi au vrrisse:D nei easy bi nämlich nid sone arschloch wie du meinsch:D

was händr für e uflagzahl????

CMD
20.07.2004, 19:02
das met em ufgsetzte intellekt, ech ben au ned devo usgange, das äine wo jetzt denn d kanti abschliesst s nötig hed äbe "intellekt ufzsetze" - es tönt äifach so. en dezänteri wahl vo es paar wörter, chli besser platziert wörd scho mol besser töne... cha sii, lat sich aber jez nümä änderä ;) ich dänk dän bin nächschtä release a dich :D

dä flow isch we soviles gschmackssach.... was da vilicht au no aazmerkä isch: s sind 2 typä wo rappäd uf derä plattä... dä eint isch dä deger mc, dä ander bin ich. das mer beidi dä glich flow und beidi än abghacktä flow händ, das isch chli unwarschindlich :)
ond zo de beats - esch halt mi gschmack, ech wörd der gärn säge, was mi stört, aber ech ben 1tens käi producer ond 2tens z müed, ech schrib de morn nomol ine, was mi stört a de beats nimmt mi wunder! au wänd kän producer bisch, sind so stimä immer spanänd...

CMD
20.07.2004, 19:11
das isch ebbe nit so d stärggi vo dere page... das hani au scho müäsä feststelä :) schaad...

also ich ha jo dr snippet thread ufgmacht will s mr gfallt...mir gfallt dr gsang, mir gfalle d raps, si sin so unzwunge, mir gfallts summerfeeling wo ufkunnt... froit mi natürlich! bisch au nöd dä einzig...

hoff das isch fundiert gnueg....
isch tiptop ;)
weisch jo nit vil übere background, und vo wäge bonze bisch jo grad belehrt worde...
props übrigens no für d sälbstfinanzierig...sött jede so halte... öpis im forum schribä gat immer schnäl, teilwiis schnäller, als mä cha überleggä ;) cha passierä...
ja, ich fänds au cool, wän all iri sachä sälber würäd, müässtäd zalä, wel dän überleit mer sichs 2, 3 oder sogar 4 mal, ob mäs söl machä!
Original geschrieben von äffli
in mine auge isch es dr komplet falschi zytpunkt party sound zrelase... partysound? mer händ äxtra kä vinyl gmacht, wel mers nöd so als partytauglichä sound aagluägt händ! redämir überhaupt vo dä glichä songs ????
:confused: check mal d snippets us :p
ja stell doch dini sachä inä, ich gib der dän gern äs feedback zrugg!
zur uflagäzahl: 500 zum aafangä... eigentlich isch aber s ziil platin z holä und drum wärdämer so bald we möglich dä nachprässuftrag ufgää ;)

schönä abig!

sha
20.07.2004, 19:24
vo däm vo ych cd vor mine ferie ka ha und du nid:D

wäisch was? :P - ech daf si deför in lu-town exklusiv vertribe ond du ned... :D

ond @cmd - jo, es send 2 mcs, aber em snippet vo cede.ch ghörsch nome äine...

ond jetzt äbe zom beat vo dem ganze:

hmm, jetzt won i nömme müed ben, tönt er gar nömme so schlächt, vergässed mer das met em beat... :D

Äffli
20.07.2004, 19:35
wäisch was? :P - ech daf si deför in lu-town exklusiv vertribe ond du ned... :D

:( :D

CMD
20.07.2004, 19:42
[B]jo, es send 2 mcs, aber em snippet vo cede.ch ghörsch nome äine... ich weiss... ich kick susch mal no bi mir uf der siitä noii snippets druf, das d au min part vom dänkmal no chasch losä...

ond jetzt äbe zom beat vo dem ganze:
hmm, jetzt won i nömme müed ben, tönt er gar nömme so schlächt, vergässed mer das met em beat... :D ok, isch au guät ;)

bye

D-D
21.07.2004, 13:27
Ich finds toll, dass das ganze züg nöd dur irgend en Producer uf em PC entstande isch, sondern mit dä Gitarre igspielt! Meistens ghört mer en Beat, dänkt: Geil!, es paar tag spöter ghört mer denn aber dOriginal-Version vom gstollene Sample und denkt: scho chli weak dä scheiss! Isch aber bi däre CD nöd so!

Fazit: moll, find I guet!

4053ler
21.07.2004, 13:59
das isch ebbe nit so d stärggi vo dere page...

au wenns off-Topic isch, das muess ich schnäll jetzt sage. Es wärde do so vill Sache veröffentlicht, was au guet isch. Aber me kha denn nit immer erwarte, dass me zu allem e hochqualifizierte Kommentar bekunnt. Ich glaubs das isch s Problem vo allne Fore. wenn me öppis scheisse findet kha me das eifach sage und meuss kai Abschlussarbeit drüber schriibe. E kurze Kommentar längt zum Teil doch au. Und wenn ich im fcb-forum ihneschribb, dass ich dr Petric scheisse find, denn schriib ich das so ine ;) Sorry, het schnäll miesse si.

EphToDaRhyme
21.07.2004, 14:25
Han mi etz au da mal chli duregläse und finde teilwiis d'Kritik chli unberächtigt.. Han extra d'Snippets namal gnau inezoge

1. Beats.. Guet bi eim hett ich als Producer wiedermal e anderi Snare gsetzt, aber mein Gott das isch es Detail und es tönt au so verdammt summerlich geil!

2. Raps.. Mues en MC immer voll is Mic inebänge und sini 10 - 14 Silbe i de Sekunde is Mic inereime, dass er tight isch? Übertribe gseit.. Wichtig a de Musig isch d'Stimmig wo ufchunnt, well Musig au of Stimmigssach isch.. De CMD und Deger händ ganz klar s'Ziil ghaa es Summerfeeling ufcho zlah.. Das isch ihne glunge miteme ruhig greimte Text wo es malerisches Bild ufchunnt, dezue e sälber igspillti Gitarre wo würkli 1 A isch, dezue en männliche und wibliche Gsang wo guet mit em Beat harmoniert und no meh summerchillin' ufcho laht..

Es isch ja klar, dass de Sound gschmacksach isch, aber wenns eu nöd gfallt säged das doch, säged es gfallt mer vom Stil här nöd.. Aber müend ihr de MC und alles grad als Whack bezeichne?

zeelium
21.07.2004, 15:41
zum sie&er: beat isch easy, s`gesinge find i au ganz guät abär sry jungs, ihr räppet äch schlächt. nöd ma gross vom inhalt här, abär euri ganzi satzstruktur, sprich wiän är dä inhalt umsetzä...uhh. däzuä än nödexistäntä flow. wänn är jetzt eifach snippets usägä hettät, odär ich euch bimänä uftritt drofä het, het i gseit, ok, bruchät no äs paar jöhrli, abär sind guäti asätz da. abär grad än vid. usäzbringä isch ja wohl än witz.

4132
21.07.2004, 15:53
Original geschrieben von zeelium
zum sie&er: beat isch easy, s`gesinge find i au ganz guät abär sry jungs, ihr räppet äch schlächt. nöd ma gross vom inhalt här, abär euri ganzi satzstruktur, sprich wiän är dä inhalt umsetzä...uhh. däzuä än nödexistäntä flow. wänn är jetzt eifach snippets usägä hettät, odär ich euch bimänä uftritt drofä het, het i gseit, ok, bruchät no äs paar jöhrli, abär sind guäti asätz da. abär grad än vid. usäzbringä isch ja wohl än witz.

mäldsch di an battle der kantone a? aargau brucht no e MC...

toniqe77
21.07.2004, 16:53
Original geschrieben von CMD
s einzig wonich chli vermiss sind di würklich fundiertä kommentär und äng verbundä dämit di würklichä kritikpunkt! nämt mi no wunder....

...oke, s sich eigentli au ganz eifach:

vum niveau wo hüt gwüssi schwiizerrapplattä händ und dadermit d messlattä setzed sind ihr vor allem in punkto ussagechraft, inhalt und rhyme/stlyetechnik me als nur meiläwiit entfernt...

sorry, isch hert aber ehrlich

peez

Styliztikk
21.07.2004, 19:38
was mer ufgfalle esch, rächt vell gmoggte beats oder jädefalls melodiä (sogar of c-stylez woner vermarktet händ), ond jo soscht halt freestyle gelABER...ÖBERHAUPT NED GEIL.......aber di neu esch scho om einiges besser ,mer gseht de fortschrett so, falls er dasmol d beats sälber gmacht händ bzw d melodie

trotzdem gruess machet wiiter

gimma
21.07.2004, 19:55
okay. mini meinig.
d'instrumentals sind nett. meh nid, weniger au nid.
z'storytelling ischs einzig halbwegs positiva an da text. d'raps sind absolut unter dr höchi vor ziit. sorry. viel zu eifach und nid aspruchsvoll vortreit, teils demotiviart. khai skillz z'finda... sorry. was flow betrifft: keina gfunda, aber jeda definiart das wohl eiga.
bestafalls as demo für uftritt.
i hoffa, das bringt eui wiiter...

by the way: fascht hand in hand zu dera diskussion:
http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=5370

döt gohts um genau söttigi releases. in mina auga.

sind mer nid bös, sind sicher netti lüüt, aber d'musik isch nüt für mi.
i erheba keinerlei aspruch uf an kollektiva wert in mina ussaga. betrifft nur mi. muas niamert so finda.

zeelium
21.07.2004, 21:58
mäldsch di an battle der kantone a? aargau brucht no e MC...

blöd, dass i än dj bi:rolleyes: najo, bi fred+punkt häts agfangä über 79-wasweisich is gangä und jetzt si mär bi cmd glandät..trurig, mal luägä, wär da unterbütät.

Mele
21.07.2004, 23:13
Hey!
Ich han mer diä CD Summerhitz bsorget! und ich weiss ja gar nöd was iär hend?! ich find si voll hammer! Superschön summerlich! Also ich finds huerä glunge! Voll zum abdance :dance: :D

Greetz mele