Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : beat[chinese-style]

scope
08.07.2004, 20:07
hie mau wider e neue beat vo mir.

gäbet doch mau feedback derzue...

mesi

sha
08.07.2004, 20:15
also mech donkts, das d melodie z lislig esch - aber sösch voll easy beat...

McHipHop
08.07.2004, 20:18
naja, also offen gesagt haut mich das nicht vom hocker.
noch fleissig dran rumschrauben, dann könnte es was werden!
gute ansätze hatz.

die samples sind irgendwie komisch geschnitten, bei der ersten flöte sollte meiner meinung nach der letzte ton wegfallen damit sich das abrundet.
das drummset gefällt mir auch nicht und zudem ist alles schlecht abgemischt.

dafür hast du sicher erst 10min. gebraucht, oder? ich würde länger basteln bevor du es reinstellst.
wenn du das noch machst, könnte es ein sehr schöner beat werden - also: rummschrauben!;)

scope
08.07.2004, 21:04
MC HIPHOP fertige beats werde ich nie reinstellen. gut abgemischte auch nicht. geht nicht mit 1mb grösse (die man uploaden kann)

drumset ist schon ziemlich monoton.

von wegen samples komisch geschnitten ist halt geschmacksache. einer wi primo füllt drei minuten in einem beat mit einem 5-sekunden sample, ein anderer nimmt sich einen ganzen loop.

merci für d'feedbacks

drümolhopdbäse
09.07.2004, 11:41
D'Melodie esh voll okey, halt gschmacksach,
aber de drum esh jo voll langwiilig,
la dir öpis gshiiters lo ifalle, wen beatz sho am compi machsh...
aber jedem das seine mer no es heine
p
r
o
s
t

spenzasequenza
09.07.2004, 12:17
Original geschrieben von drümolhopdbäse
...wen beatz sho am compi machsh...

tztztzt... du hesch nu gaaar nix glehrt *g
anere mpc müäss me sich denn nix bessers lah ifalle?? hmm...
ooookee...

drümolhopdbäse
09.07.2004, 12:19
anere mpc hesh d freiheit im sekundetakt en andere beat inezhämmere, am pc muesh der zersh eine sueche und fende wo der passt, den ifüege, apassa. blablabla
Ben eifach dr meinig wen me sech scho d Zyt nemmt und an pc hockt und e beat macht, den wähl gfälligst en fetts drum, geile bass und no eis zwei verschdinigi snares zu dinere melodie... dash alles

konfus
09.07.2004, 12:25
ah, so geil...bim mpc trucksch eifach äs chnöpfli und dänn chunnt en beat wo passt, hammer!

:blingblin

drümolhopdbäse
09.07.2004, 12:29
so eifach esh s den au ned, aber mindestens d gschwindigkeit stimmt, und es get verschidnigi styles wo einigermasse passe..
PLUS:
Wen e fetts ding hesh (z.B: roland mc505) chash der au eignigi samples erstelle oder druf lade, echt ersti sahne
Flüssendi übergäng vo träck zu träck und alles in allem e gueti sach, med FX wo chash med somene Infrarot teil stüre und so witer und so fort
aber nach ere gwösse zyt fahrt der au das us, wel s eifach sini gränze het,

I ben eh nur en beatsüchtige mc, wo ein beat nachem andre brucht, dorom luegi au idem forum ume , wer was produziert, zum luege wie s stot um de shwyzer hophip;)

one love:hippie:

spenzasequenza
09.07.2004, 12:29
..und ersch no im sekunde takt *gg fett fett fett

drümolhopdbäse
09.07.2004, 12:30
ned alles wörtlich und ernst neh,
just do it and you feel it
NIKE

spenzasequenza
09.07.2004, 12:31
mc 505 isch doof.

spenzasequenza
09.07.2004, 12:33
ney easy... ich säge mal nimme so vil uber mpc's... ich ha nu niä an some ding chänne umenandhacke... darum sägi nix meh... *g
aber es chunt äbe nit wirklich uf ds equippment druf a, sondern was me dermitt macht...

drümolhopdbäse
09.07.2004, 12:33
och des is ja nur deine meinung,
aber ebe i säg jo medde zyt fahrts der us,
aber es esh geil zum e freestylesession ge

spenzasequenza
09.07.2004, 12:35
ah ja okeee. live möglichkeite hesch ame pc praktisch null.... da müässi där definitiv rächt gäh...

#ChRüSiMüSi#
09.07.2004, 12:37
hey hey scope.. mini kritik kännsch ja scho.. find eifach musch mit dä drums no öpis mache.
Aber dä Gong isch geil :D ..melodie gfallt mer au..

FicDic
09.07.2004, 13:14
so eifach esh s den au ned, aber mindestens d gschwindigkeit stimmt, und es get verschidnigi styles wo einigermasse passe..
PLUS:
Wen e fetts ding hesh (z.B: roland mc505) chash der au eignigi samples erstelle oder druf lade, echt ersti sahne
Flüssendi übergäng vo träck zu träck und alles in allem e gueti sach, med FX wo chash med somene Infrarot teil stüre und so witer und so fort
aber nach ere gwösse zyt fahrt der au das us, wel s eifach sini gränze het,

I ben eh nur en beatsüchtige mc, wo ein beat nachem andre brucht, dorom luegi au idem forum ume , wer was produziert, zum luege wie s stot um de shwyzer hophip;)

one love:hippie:

tssss....

samples erstellä und "drufmachä" chasch au mitmä mpc odär nöd?

und wänn am pc dis zügs sälbär iispillsch, dänn stimmt dä tackt au immär gnau... chasch sogar dä beat längsämär und schnällär machä und äs stimmt alläs scho...

flüssändi übärgänd... miär chunnts schiär... wiä wär's wänn dini übärgäng würsch sälbär machä...

nei luäg... easy... du bisch ja nur än beatsüchtigä mc...

und wänn dänn scho so einä bisch... wiso värzellsch vo öppisäm wo kei ahnig häsch??? nöd bös gmeint abär isch do scho so odär?
und äs git värschidäni styles wo einigärmassä passä... pfff... wiä wär's wänn din eignä style würsch suächä...

FicDic
09.07.2004, 13:21
anere mpc hesh d freiheit im sekundetakt en andere beat inezhämmere, am pc muesh der zersh eine sueche und fende wo der passt, den ifüege, apassa. blablabla
Ben eifach dr meinig wen me sech scho d Zyt nemmt und an pc hockt und e beat macht, den wähl gfälligst en fetts drum, geile bass und no eis zwei verschdinigi snares zu dinere melodie... dash alles

was värzellsch du da für schwachsinn??? ich chan einzälni drums neh und dänn än beat machä so eifach gaht das... läck du miär am tschöööpli...

drum machine...

würklich blablabla abär ehär vo dinärä siitä us...

und he scope... mach doch bitte kei techno... und luäg das din kick nöd immär nur uf s'eis chunnt... bi techno sind so sachä gsuächt wo alläs nur uf dä schlag chunnt... hip hop isch da ehär chli offbeat laschtigär odär so chli ternär gspillt und so gspässli

spenzasequenza
09.07.2004, 13:33
maaahnn mann mann... scheuklappe styles, fröiläin ficdic...

es git reichlich funk liäder wo de kick immer ufe voll viärtel heint... und de isch das techno?
aber easy... löif du nur mit diinem füüflibergrosse horizont umenant unf figg andri a...

...ach ja, und laber wiiter bullshit...

FicDic
09.07.2004, 13:43
also so funk muäsch mär zersch no zeigä wo (oke zugegebenermassen) eimal dä kick uf's eis chunnt und dänn dä snare uf's drü... isch ja suppär marschmusig...

und ich han ja sowiso gseit bitte ternär... und funk isch jetz minimum ternär gspillt... abär de beat da obä isch eifach eis zwei eis zwei... verstahsch?

chasch ja grad so guät äs metronom zum beat laufä lah... wür kein grossä untärschiid machä...
han gar nöd gseit das äs dänn grad techno isch... sondärn han gseit das das bi techno gsuächt isch (finesse der Sprache...)

hmmm und än föifliibär isch doch rund währänd mit äm horizont doch ä waagrächti liniä gmeint isch:hmmm:

nei scherz... abär dä andär hät jetz definitif eifach nur stuss värzellt...

so piis mitänand... ich gang mal min zmittag go gnüssä...

spenzasequenza
09.07.2004, 13:52
Original geschrieben von FicDic
...mach doch bitte kei techno...

jaja, di cheibe finesse *g

FicDic
09.07.2004, 14:00
chum värgässämärs... glaub scho das du weisch wiä ich's gmeint han... s'git ja schlimmärs...

spenzasequenza
09.07.2004, 14:08
okee, gemütlich...

FicDic
09.07.2004, 14:11
schmuuf... du bischän:kiffer:

dscheims
09.07.2004, 14:30
also so funk muäsch mär zersch no zeigä wo (oke zugegebenermassen) eimal dä kick uf's eis chunnt und dänn dä snare uf's drü... isch ja suppär marschmusig...

und ich han ja sowiso gseit bitte ternär... und funk isch jetz minimum ternär gspillt... abär de beat da obä isch eifach eis zwei eis zwei... verstahsch?

chasch ja grad so guät äs metronom zum beat laufä lah... wür kein grossä untärschiid machä...
han gar nöd gseit das äs dänn grad techno isch... sondärn han gseit das das bi techno gsuächt isch (finesse der Sprache...)

hmmm und än föifliibär isch doch rund währänd mit äm horizont doch ä waagrächti liniä gmeint isch:hmmm:

nei scherz... abär dä andär hät jetz definitif eifach nur stuss värzellt...

so piis mitänand... ich gang mal min zmittag go gnüssä...

hey man,
minere meinig no verzellsch du no de vil grösser stuss. ich heisse nid ficdic und will dorum au nid umefigge, aber funk uf 1 bass und 3 snare... das gits meh als einisch! ich han de beat vom ander nonig glost, also weis ich au nid genau wie schlächt im sini drums au wörklich sind. aber glich, das wo du gschriebe hesch... :confused:
und was meinsch du mit ternär? ich weis scho was ternär isch, aber ich ha sgfühl mir meined öbbis anders

FicDic
09.07.2004, 14:35
ähm ternär, däfür gits no än andärä usdruck... hmmm villicht chunnt de miär no in sinn...

also ternär gspillt heisst wänn du zwei achtäl häsch spillsch dä erschti längär als dä zweit abär beid zämä immär no zwei achtäl...

dammi dä andär usdruck chunnt mär eifach nümm in sinn...

---------------edit

so han da no ä page gfundä.. sött glaub gnuäg guät erchlärt sii...

http://www.cspengler.de/Tasta-Tour/Rhythmik/Binar_-_ternar/binar_-_ternar.html

-----------edit 2

Ha!!! ich has... shuffle nännt mär das...

dscheims
09.07.2004, 14:52
also mir reded vom gliche. sovil ich weis isch hip hop aber binär. jo klar es git usnahme. aber smeischte wo gschpilt wird isch binär. wenns ternäri sache wäred wörded mängi mc's bös is schwitze cho.
das hip hop echli offbeat laschtig isch stimmt allerdings (chunnt jo au usem jazz...)

FicDic
09.07.2004, 14:55
und usäm funk und salsa und blues(?)

mann, ich spilä au scho sit 9 jahr sax... glaubä äs biiiräbitzäli ahnig vo musig hani dänn abär also au no...

dscheims
09.07.2004, 14:59
ich säg nid du hesch kei ahnig. aber du söttisch wösse das funk usem jazz chunnt (wenn jo scho so en grosse musigspezialischt bisch). und öb hip hop usem salsa use entstande isch möcht ich starch bezwiefle. zuedem isch jazz unter anderem usem blues entstande. so vil zu de musiggschicht :)

spenzasequenza
09.07.2004, 15:01
shuffle sind aber 16tl! wo eifach jenachdem wiä starch me shufflet immer de 2te und 4te 16t hinkt. und ich glöibe es git fascht kei sound wo nit gsufflet isch... jedefall hiphop zimlich sicher nit *g
wännd sus mit 8tel machsch hesch swing!!

konfus
09.07.2004, 15:20
hinkendi beats ruläd! hehe;)

spenzasequenza
09.07.2004, 15:36
meeeh, vil meeeh shuffle *g

drümolhopdbäse
09.07.2004, 15:59
shön wen's do so experte git, wo DIE Sieche send wen's um musig got, aber den semmer im falsche thread glandet... egal, nomol zu dr eigentliche ussag:
WEN MER SECH DIE MÜEH MACHT AM PC MUSIG Z PRODUZIERE, UND SAMPLES BENUTZT, DEN WÄHLED WENIGSTENS ASTÄNDIGI US!!!
Um me esh es gar ned gange, wen der wänd über binär, ternär oder fuck wer hiphop rede okey, möched das, aber dissed ned anderi und behaupted das si kei ahnig vo öpis händ, wel för mich esh musig ned theorie... also stay in peace und wen sech jez ergendöpper persönlich agreffe füelt,
chum uf aarau mer möched en jam session und den rede mer vo wege wer de plan het medr musig.. oke?

Mitenand ned gegenand....

drümolhopdbäse
09.07.2004, 16:01
önd öbrigens de anderi beat tönt no zemli fett... egal wie mer dem jez au emmer söl säge, öb s jazzafunkafucke söl si...

dscheims
09.07.2004, 16:08
aight binere jamsession bin ich debi. was spilsch?

FicDic
09.07.2004, 16:24
drümalhoppdäbäsä... isch alläs scho widär voll friiidä...

und will all so schön am schaaaafffllääää sind... da:

FicDic
09.07.2004, 16:29
dammi siäch.. .ladis halt namal ufä...

drümolhopdbäse
09.07.2004, 16:29
wie wördsh jez dem säge ?? esh das jez sone berüemte shuffel?
Also wie gesagt, i be nur en süchtige... nach beatz, nach andere lüt wo au musig mached.. spele kei s instrument, (okey wen er mer es paar täg gänd schaffis velecht mini alt blockflöte z fende=) aber ernsthaft, i stoh uf musig wo live esh, med lüt zäme öpis mache, weld ungordnet nach keim prinzip... so wies chunt,
wen öpper ernsthaft interesse het, söl er sech doch per PM bi mir mälde und me möched e datum ab, wo mer eus chöned träffe und s erst mol au ohni mic und verstächer öpis mache, so zum abschätze öb sich's lohnt...
and then they were happy :rolleyes:

konfus
09.07.2004, 16:33
dammi siäch.. .ladis halt namal ufä...

wetsch mi bäddle? :mad:
:D
do:

FicDic
09.07.2004, 16:35
hmmm, glaubä da isch d'melodie jetz gshufflät abär dä beat nöd... odär beidäs zämä... weiss nümm so gnau... isch doch scho äs ziitli her und vor alläm no us miinärä sample ziit...

FicDic
09.07.2004, 16:42
mär chönd ja scho mal äs baddäl machä... abär bin grad nöd am dihei am pc und zweitäns müästämär dänn glaub is battleboard gah...

ich fang dänn mal än thread ah... ;)

dscheims
09.07.2004, 16:43
wie wördsh jez dem säge ?? esh das jez sone berüemte shuffel?
Also wie gesagt, i be nur en süchtige... nach beatz, nach andere lüt wo au musig mached.. spele kei s instrument, (okey wen er mer es paar täg gänd schaffis velecht mini alt blockflöte z fende=) aber ernsthaft, i stoh uf musig wo live esh, med lüt zäme öpis mache, weld ungordnet nach keim prinzip... so wies chunt,
wen öpper ernsthaft interesse het, söl er sech doch per PM bi mir mälde und me möched e datum ab, wo mer eus chöned träffe und s erst mol au ohni mic und verstächer öpis mache, so zum abschätze öb sich's lohnt...
and then they were happy :rolleyes:

rappsch demfall? oder was hesch mit jamme gmeint? wird nämlich relativ schwer wenn keis instrument spillsch und nid rappsch. aber woher denn die gross ahnig vo musig :hmmm: ???

FicDic
09.07.2004, 16:46
abär bis äs so wiit isch... ;)

drümolhopdbäse
09.07.2004, 17:11
jo sho, uf jede fall bin i intressiert z gseh was anderi möched was anderi dänked wie wit si scho cho send, wo si stönd, und wo si änewänd...
schluss & end wärs nur konsequent, wen mer do ine postet das es en fette jam git, wo jede rhymer jede b-boy und so witer iglade esh,
i dänk do an öpis wo allne öpis git, und ned eifach en band det stot 1000 zuschauer, und yeah. sondern input / output, also instrument, kreativi chöpf und so witer... so ne art aiiiiit genossen wached uf!!! päcked eu am schnäbi und beweged eue arsh=)
easy style i mein es send eh all so was vo verhanged, wen s mer langt, wen mer eifach mol en jam gend, also nomal schicksh mer e PM und me luegt weg eme datum... tshö

konfus
10.07.2004, 17:55
soviel no zum thema "techno" :D :
klick (http://de.geocities.com/konfusbeatz/slow_kOnfus.mp3)

köbi
10.07.2004, 19:12
@kOnfus
dä beat isch vo de drums här richtig unahgnähm, äs het äs loch.

PS: FUNK isch meischtens ufe 1. schlag, los mau...
/1+u+2+u+3+u+4+u+/
/x--x--x--x--x-xx/
typische gitarrefunkrhytmus, u da isch ds drum natürli ufem 1

konfus
10.07.2004, 19:19
Original geschrieben von köbi
[B]@kOnfus
dä beat isch vo de drums här richtig unahgnähm, äs het äs loch.

loch?

FicDic
12.07.2004, 09:42
vilicht äs download-loch... chan's nämlich nöd abäladä...

köbi
12.07.2004, 13:18
vilicht äs download-loch... chan's nämlich nöd abäladä...
gang uf: http://de.geocities.com/konfusbeatz/
klick när: slOw_kOnfus.mp3

@kOnfus, i ha nume di erschte 10sekunde glost:D

FicDic
12.07.2004, 15:30
@konfus: würsch liäbär mal dä terror beat zeigä... isch no geil das teil...

ebäfalls dä sgnubbeldibugabel (odär was au immär)

konfus
12.07.2004, 15:54
@konfus: würsch liäbär mal dä terror beat zeigä... isch no geil das teil...

ebäfalls dä sgnubbeldibugabel (odär was au immär)

gönd doch grad ufd page!:D dett goht alles eifacher.

hmm...äs hät no 2-3 beatz wo uf geocities sind, dä ahbüter isch eifach müll, darum tüends amigs nid.

wänni mal bock ha tuenis ufen andere server....

konfus
12.07.2004, 16:11
ez gönd alli! geocities hani verlah...:D

FicDic
12.07.2004, 16:15
häsch än eignä ordnär uf mim desktop värdiänt... :)

bin mär grad all dini beats am inäziä... ich säg där dänn no viä pm wasi dävo haltä...

P.Y.R.O.
15.07.2004, 12:25
Ui nei :D das gaht ja voll ned uf :) Sorry junge hehe :) Du muesch mal über t büecher :) Went taktgfühl hesch versuechs mal mit slicing oder timeshifting :D Aber da no eh KEIN BASS hesch :D hihi soooory chasch au pitche chunt eh noni druff a :D ui :) sorry mann Blib dra

konfus
15.07.2004, 20:49
scope - ha din beat chli verhunzzt. hoffe rissisch mer nid grad dä chopf ab!:D han eifach grad chli müese freudele...

(p.s. ich tues dänn also nid wiiterverwände)

scope
15.07.2004, 20:54
burnerbeat konfus. merci fürs verschnipsle... chunt würklech sehr früsch

konfus
15.07.2004, 21:02
ah ja, ha zu dim jo no gar kein komentar abgäh *schäm*

finden eigendlich an sich no geil! ussert s´drummset muesch no überprüefe (kick isch chli lut).

öppis no: dett wo du d´flöte gschnitte häsch für dä loop (also nochli später wie bi mim "remix") häts no sones "klickse". das chasch miteme schüche fade-out usenäh.
suscht vermittleter ä gueti stimmig. gong ish geil:D

Aight-da-shiazZ

P.Y.R.O.
16.07.2004, 11:00
Ja guet :D aber s chinese dings isch dusse :) Ezt isches ja nuno en mittelalterlichi panflötemelodie oder? :) Tönt zumindest so :) und t melodie isch no öpe .3 BPM z schnell und de start no es paar samples nach füre so öpe 200 oder so :) Hey jungs ladet doch de sample mal is melodyne und setsed en chli melancholischer da chunsch ja schier en sunnebrand am arsch über wil t sunne so deftig afangt useschihne hey :D hehe piiiiiiis