Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Externe Festplatte

hobgoblin
22.08.2005, 21:54
Meine Laptopharddisk kommt langsam aber sicher an ihre Grenzen. Nun habe ich im Mediamarktkatalog folgendes Angebot gesehen:

Mevis StoreX 3250,
250GB 7200rpm 8MB buffer und das ganze für 199.-

Klingt für mich als Endverbraucher und Nichtfachmann sehr verlockend.
kann einer von euch sagen ob dass ein zuverlässiges Teil ist? und wenn wir schon dabei sind, für was braucht es den Buffer?

thanks

dynamikee
22.08.2005, 21:58
250 giga bruchsch eh nid. ussert du sugsch wi gstört grippdi fiume oder so. würdi guet überlegä wi viu spicherplatz dassd eigentlech bruchsch, bi mir hetsech sone grossi nid glohnt

mod
22.08.2005, 22:01
Original geschrieben von hobgoblin
Meine Laptopharddisk kommt langsam aber sicher an ihre Grenzen. Nun habe ich im Mediamarktkatalog folgendes Angebot gesehen:

Mevis StoreX 3250,
250GB 7200rpm 8MB buffer und das ganze für 199.-

Klingt für mich als Endverbraucher und Nichtfachmann sehr verlockend.
kann einer von euch sagen ob dass ein zuverlässiges Teil ist? und wenn wir schon dabei sind, für was braucht es den Buffer?

thanks

han ebefalls laptop gha und en externi 250gb vo Lacie .. mit 7200 rpm

för musigsammlige und film und backup bsonders empfehlenswert .. mini esch emel voll .. und chasch emmer schön mitne und be kolege anestöpsle und so

gueti sach

ich han 250 zahlt und bruch si its na .. han zwar en pc mit 120gb s-ata aber sie esch mobil und so !

ZOK DER SI :o

hobgoblin
22.08.2005, 22:06
Original geschrieben von dynamikee
250 giga bruchsch eh nid. ussert du sugsch wi gstört grippdi fiume oder so. würdi guet überlegä wi viu spicherplatz dassd eigentlech bruchsch, bi mir hetsech sone grossi nid glohnt
öbi werklech die ganz kap. bruche esch scho en frog wonech mer gstellt ha, ond en chlineri wörd au länge, aber die angebot woni bes etz gfonde ha send tüürer als die 250gb. wäg dem heds mech au chli stotzig gmacht...

Ja-roo
23.08.2005, 10:16
ich han au e 250 GB Lacie extern 72000 und zwar grad 4 vo dene. Ich bin extrem überzoge vo Lacie. Ich würd dir so eini empfehle.
gahn da mal go luege isch no billig.
heiniger ag (http://www.heinigerag.ch/frameset.htm)

Original geschrieben von dynamikee

Ich han ebe 4 mal 250 GB und bin gar nie am suuge sondern nur am recorde und produce. Wänn du dir jetzt mal vorstellsch du nimmsch mit 24 bit und 48 Khz uf und häsch vo dem 4 minute und ca 5 spure dänn git das scho e beträchtlichi summe vo speicherplatz.
Und wänn das ganze no wotsch backuppe dänn bruchschs doppelte.

ihverstande?

Herr Gamus
23.08.2005, 12:40
Mevis als Marke kenni nid. 250GB für 200 Stutz isch es guets Agebot - aber villicht uf choschte vo de Qualität resp. Datesicherheit.

Wennt wichtigi Sache uf die Platte haue willsch (Backups, Sound-/Videodateie zum Produziere, würd ich Dir e Markeplatte empfehle. Wennt Sound und Videos suuge wetsch, griif zue.

Ich han e Maxtor 200GB, au volle. Eimol hets mir s'Dateisystem verrupft und han gege di 80% Date verlore. Darum Tipp: Formatier si uf NTFS, nid FAT32. :D

Jahkri
24.08.2005, 15:57
8 MB Cache isch eigentlich sehr guet für ä Feschtplatte i däre Priisklass. Dr' Cache isch dafür da, um Dateie zwüsche-zlagere (ähnlich wie RAM). Dr' Zugriff uuf die Zwüüscheglagerete Date isch einiges schneller als dr Zugriff direkt uf d' Harddisk.

7200 RPM isch uusreichend für normali Soundproduktionä. Wännd aber mit extrem vielne Schpurä oder sogar na mit Video wotsch schaffe, dänn würdi dir sogar ä 10'000 RPM - Platte empfehlä. (Weiss aber leider nööd, obs externi 10'000 RPM-Plattene giit.

Was hät die Externi Platte für n' Aaschluss? USB1 oder USB2?
Isch zwar hüüt eigentlich standard, aber lueg dass die Platte en USB2.0 Aaschluss hät. Der isch nämlich grad öppe 40mal schneller als USB 1.0 und 1.1. Chasch d' Date viel schneller uf d' Harddisk schuufle.

Peace Zäme

Jahkri