Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Franky Kubrick - Rücken zur Wand

suermel
08.07.2004, 21:10
Hät sich öber das Album scho inezoge? Isch siit langem wiidermal e Veröffentlichung wo mi eifach uhuere flasht. Geili Battleraps, Storytelling, schöni Lieder, .. alles was s'Härz begehrt. Ich find das Album eifach zuu geil!

Los grad pauselos 'Prost drauf'! "Ich komm gross raus, Baby gib mir n'Prost drauf" :D

Was findet ihr so?

rm
08.07.2004, 21:12
ich bleib hier und geb n prost drauf!

s album isch de hammer, storytelling hets zwar nöd so vill aber es isch frisch, sehr frisch sogar, empfehl das album würkli jedem.

Piarfründ
24.06.2005, 14:38
hammer album:

sentimentals züg wia: "Alles Cool" odr "Kinderaugen"

aber au bouncigs Züg wia zB. "was ist wenn", "110-112"(war auf einer Juice CD drauf)

Karibik Frank aka Franky Kubrick ruleeez:)

T-MOE
24.06.2005, 17:57
Album isch jo scho länger dusä.... isch hammer album, finds recht fett, loses sicher jedi wuchä mal durä (okay i cha au permanent musiglosä bim schaffä..) du blutest voll vo ihm isch au fett :)

Piarfründ
24.06.2005, 18:24
Original geschrieben von T-MOE
Album isch jo scho länger dusä.... isch hammer album, finds recht fett, loses sicher jedi wuchä mal durä (okay i cha au permanent musiglosä bim schaffä..) du blutest voll vo ihm isch au fett :)

jo isch scho klii länger dussa, i warta uf neus vu im..