Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Rec. Programme?

köbi
09.07.2004, 08:29
Auso mir wei da mau so öpis ufnäh, u brüchte derzue es programm ufm kompi. i ha früecher mau ds magix audio studio 7 gha, u da hetme chöne versch. spure ufnäh u bearbeite. i has iz nümme u brücht es nöis, ds magix isch abr tüür. i bi iz da ufs cubase gstosse, u mer hetmer gseit des sig es guets programm. abr dr hagge adr sach isch, das mer söte mehreri spurene glichzitig chöne ufnäh, so wi bi de professionelä ufnahmedingers(mir hei versch live instruments). mir isch gseit worde ds cubase sig eifach mitemne mpc guet, abr genau das bruchemer nid.

het öper chli meh ahnig? angeri progrom ähh... program?

des mite spurene glichzitig ufnäh isch nid sooooo wichtig, abr wär seeeehr gäbig

MacKah
09.07.2004, 09:00
Also zerscht emol, du seisch de magix spass sigi tür, was hesch dr denn bim cubase vorgstellt? in wellere priisklass willsch di bewege? Cool Edit Pro vo Adobe isch voll geil zum zügs ufneh und bearbeite.

Wege mehrere Spure ufneh, isch sowit ich weiss möglich mit em cool edit, well du chasch die einzelne Spure awähle, wo du möchtisch benutze und dört gön mehreri glichzytig.
Das programm choscht übrigens 300-400 Fr.

Cool edit Pro (http://www.syntrillium.com/)

MacKah
09.07.2004, 09:01
P.S. das thema ghört eigentlich zu beatz

FicDic
09.07.2004, 09:03
hmmm, also ich hetti gmeint im qbase sx chasch mehräri spurä gliichziitig ufneh.. hett ich gmeint.. bruchsch natürlich z'ersch mal no mehräri igäng am pc.. dänkä das wird ehär s'problem sii

köbi
09.07.2004, 09:11
i han e externi soundcharte woni 20 aschlüss ha(actualy si ghört nid mir, em pro), u dr priis vom program isch eigentlech o nid so wichtig. ha eigentlech meh weuä uf alternative luegä aus ds magix (isch verdammt tür, pro lizänz 120.-, u meh brucht für jedä kompi e lizänz, mir brüchte 5)
des mite mehrerene spurenä isch nid wichtig, meh d qualität im ganze

spenzasequenza
09.07.2004, 11:14
pimp studio mit 5 pcs!!! *g

naja, aber ich glöibe, das wird den bi cubase öi nit annersch sii... ->5x lizänz...
qualitativ chännti samplitude 7 empfähle... (aber ich han z wenig schtutz zum miär das chöife, also hani nix gseit...)

spenzasequenza
09.07.2004, 11:15
isch das irgend so en hammer fall dings soundcharte?

köbi
09.07.2004, 11:48
¨@spenzasequenza, es steit "aark24" druf.