Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : new studio im Aargau

Stubaehocker
24.08.2005, 14:55
hallo freunde der gueten musik

also sisch so, es git do es paar jungs wo im tüüfe aargau (windisch) es studio igrichted hend.... jetzte isches so: zume studio ghöred jo schliesslech au lüüt vo was ufnämed...

euses agebot:

- beats produzieren
- aufnahmen von vocals
- abmischen
- produktion von demo cd
- und und und

also wer interesse/ froge het eifach melde under:

bonobowoodrecords@hispeed.ch

ps: falls ich do das is falsche forum posted han, sorry und verschiebeds...
;)

gruess stubaehocker

EDIT:

also, pics werdi am donnstig no mache, han nur settig vom umbau.. und die sind nid up2date, usrüstig werd mer de kolleg no di gnaue details schicke, priise, hämer eus erlechgseit no kei gedanke gmacht.. wert ämel sicher human si da mer all zäme au nid vil geld hend und au nid uf geld ussind!!!! werd im verlauf vom tag es update mache mit de usrüstig!!!

jerry cotton
24.08.2005, 15:00
verzell mol was für equiptement ihr händ!?

priiisä?!

fotis?!

grössi!?

Stubaehocker
24.08.2005, 16:19
- Allen&Heath MixWizard WZ20S
- Digidesign Digi002 Rack
- Rode NTK Röhrenmikrofon
- Ashly SC-50 Kompressor
- Roland VariOS Open System Module
- Miditech Midistudio-2 Pro Keys
- K+H Telewatt Stereoblock SB 280
- 2x Thorens/Restek Monoblock
- Tannoy Reveal passive Nahfeld Monitore
- B&W WDM 640 Monitore
- Sony MDR 7506 Recordingkopfhörer
- AKG K271 Studio Monitorkopfhörer
- Tape/CD/MD Aufnahmemöglichkeit
- 2x Vestax PDX-2000
- 2x Shure Whitelabel
- Ecler HAK 360
- Technics RP-F300 DJ-Kopfhörer
- Geräte mit Neutrik Kabeln vernetzt
- Separate Beschaller-/Monitorsektion für DJ

SlangWarrior
24.08.2005, 17:45
D Prise wäre interessant!

Stubaehocker
30.08.2005, 12:28
es isch so: grundsätzlech säged mer 100.-- pro tag für dstudio mieti... de techniker zum abmische und so 20 uf dstund... aber wenn öper grad es ganzes album will ufnäh denn werde sich priise natürlech anderst zeige!!! mer wend jo niemert usnäh!!!!

Stubaehocker
13.09.2005, 14:29
mer hend en anderi e-mail adresse gno.. so das ich di ander chan anderstwiitig isetzte!!!!!!

new address:

bonobowoodstudios@hotmail.com

also für ufnahme froge und all de schissn eifach melde..!!!

ill_uminate
13.09.2005, 14:31
wo liegt das studio genau!?

Stubaehocker
14.09.2005, 17:30
Original geschrieben von Stubaehocker

also sisch so, es git do es paar jungs wo im tüüfe aargau (windisch)

windisch isch sones dörfli wo grad näbed brugg liit... und brugg windisch isch grad bin wasserscchloss i de nöchi wo aare rüss limmat zäme chunt.. :D

Stubaehocker
15.09.2005, 16:30
also do sind mol es paar pics.. wert vorussichtlech nöchst wuche es paar meh gä!!!

Stubaehocker
21.09.2005, 13:47
also die herre und dame...

zum schluss gits jetzte no wie gwünscht di gnaui liiste vom equiptment wo be eus unde stoht!!!!

pics sind obe und kontaktadresse isch au obe aghä wenn er froge hend!!!!

mike-cr
21.09.2005, 19:59
Schön schön was ihr do so mached...
was händ ihr denn füren Tontechniker, resp. Referänze+Erfahrige (SAE muess jo nid unbedingt sii...)?;) :rolleyes:

Stubaehocker
22.09.2005, 10:56
für so froge wendiscch dich am bestes ad di obegnennti mail adresse... was so erfahrige und so agoht..

was das mit de referentze agoht dete hämer be 2 projekt mitgwürkt das isch es raggea projekt und en demo cd vome rapper us zh.. des wiitere simer jetzte ame eigene projekt dra... aber ebe am beste wendisch dich a die obegnennti adresse dete werded all dini froge beantworted!!

steinway
26.09.2005, 22:28
gseht zwar bitz chaotisch us. gsehn ich das richtig das bim chillout foti en üppige bag weed bim rechte untere tischrand liit???:D het ev. interesse, fü mis album.

pz

Stubaehocker
12.10.2005, 12:04
*push push push en up!!!*

2handz
12.10.2005, 12:20
Ich seg nur OOF..

Aber jo, mer chan au ines Studio vomene SVP-Iwohnerrat-Kandidat...scho easy..:D

Stubaehocker
12.10.2005, 17:11
Original geschrieben von 2handz
Ich seg nur OOF..

Aber jo, mer chan au ines Studio vomene SVP-Iwohnerrat-Kandidat...scho easy..:D

du bisch au wiider en schärzkeks... glaub ich verunstallte snöchst mol dis auto wenni dich am bahnhof gseh :D

zum thema out of frame: säg do nur 1... :blingblin

2handz
12.10.2005, 23:10
hehehe :D
nei seich...be scho gspannt wases b eu so get..

was seisch zu OOf?

Stubaehocker
15.10.2005, 16:19
out of frame findi ganz geil.. so zimmlech all vom bonobowood finded oof geil!!! muess si eh mol einisch ahaue betreffend windischer records...

gib der denn en cd wenn si im dezämber feritig isch!!!

magebrot_jimmy
16.10.2005, 23:20
hey finde eues studio ned speziell, d'hardware haut mi ned vom hocker, und öb mer si überhaupt bruuche würd, esch en anderi fraag.

bin grad vor 3 woche oder so im OOF studio gsi, wel ich vom polemikk no es abmische z'guet gha han.

resultat: de polemikk heds verdammt im griff mit em mische, wel er druf usbildet isch, was mer extrem merkt! er hed es gsunds verständnis, wenn mer hard-/software verwände sött und checkt de shit au mathematisch.

drum, ich weiss ned wie guet eure tontechniker isch...und wemmer grad in brugg isch, würdi grad zu oof

MJ

2handz
17.10.2005, 14:22
Windischer Records.. :D

Ajo...jetztdenn chömed die Neue OOF Shirts, Invented By 2Handz...3D Gstickt...Sind Abartig geil worde..

Schiss uf Shirts Drucke..

mod
24.10.2005, 12:29
Original geschrieben von 2handz
Windischer Records.. :D

Ajo...jetztdenn chömed die Neue OOF Shirts, Invented By 2Handz...3D Gstickt...Sind Abartig geil worde..

Schiss uf Shirts Drucke..

selber sticke mit nodel und fade ? :D