Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Fruityloops (FLStudio) V6.0

Jahkri
30.08.2005, 20:10
Hi Leude,

es scheint bald soweit zu sein: FLStudio V6.0 scheint bald rauszukommen. Checkt doch folgenden Link aus, dort hats Pics vom neuen FLStudio.

FLStudio V6 (http://www.ocremix.org/phpBB2/viewtopic.php?t=63361&)

Gseht Hammer uuus. Ich freu mich scho uuf s' Dynamic-Loops-Tool und dä DirectWave-Sampler. Dä Envelope-Controller gseht au na interessant uus.

Peace Zäme

Jahkri

Proof
30.08.2005, 20:28
gseht ja hammer us, hoffentli gits näbed em piano roll so ne note linie editor wie im cubase, also fürd übersicht... und no edli instrument, wo me nöd selber muess abelade...

gits es als upgrade oder als pack?

Stinkyfingaz
30.08.2005, 20:28
ahh yeah ich freu mich scho ufs release definitiv!

Jahkri
30.08.2005, 20:47
Hey Proof,

soviel ich weiss, chasch s' Fruityloops V6 gratis abelade, wännds FL-Studio online kauft häsch. Lifetime Free-Upgrades.....

Wännd also s' Föifi oder s' Vieri online kauft häsch, dänn gits s' Sächsi gratis.....WOW!!! (S' chan allerdings sii, dass einigi neue FL-Tools muesch seperat lizensiere).

Peace Zäme

Jahkri

Fletsch
30.08.2005, 21:36
Mensch bi Fruity gaht scho rächt öpis! Wenn die mal nöd Marktleader werded würds mich schwer verwundere!!

D Fruity Bible gseht au geil us!

http://www.cafepress.com/flstudio/248097

cobbez
30.08.2005, 21:43
Original geschrieben von Fletsch
Mensch bi Fruity gaht scho rächt öpis! Wenn die mal nöd Marktleader werded würds mich schwer verwundere!!

D Fruity Bible gseht au geil us!

http://www.cafepress.com/flstudio/248097

hmm...musch abr au gseh, dass das program umfangmässig immer au chli a cubase etc nachähinkt...

was mier as designfreak eifach nid passt am fruity isch das miner meinig nach potthässliche grau: im cubase isch s'arbeite vill agnähmer!

Jahkri
31.08.2005, 12:51
@cobbez,

ich gsehns gnau umgekehrt. Mir isch d' Cubase-Oberflächii z' langwiilig. Uuserdem häsch biim Cubase nüüd so vieli und gueti Plug-Ins däbii, wänds kaufsch. Biim Fruity sind einigi gueti plug-ins grad derbii.

Zieh der die FL-Studio6-Pics innä. Häsch biim Cubase standardmässig sonä coolä Sampler wii dr' Direct-Wave? Glaub nööd....

Uuserdem ischs Cubase komplizierter z' bedienä. Natürlich ischs Cubase au genial, aber miiner Meinig naa eifach nüüd so intuitiv wies Fruity.

Peace Zäme

Jahkri

Jahkri
01.09.2005, 16:11
Mir isch na uufgfalle, dass biim zweite Screenshot vom DirectWave-Sampler i dr linke obere Ecke bim Punkt CPU zwei Wert aageh sind: AVG und DSP. AVG weiss i nöd gnau, schtaht wahrschiinlich für "average", schiint mit dr CPU-Uuslaschtig z' tue ha. Aber DSP schtaht ja für "digital signal processing oder processor". Bedüüted dass, dass mer im Fruityloops v6 chan externi DSPs iisetze um Rechäpower z' schpare (z.B. Shark-DSP oder ählich)?

Hmmmm, sehr interessant.......

Peace Zäme

Jahkri:hippie: :kiffer:

Jahkri
01.09.2005, 16:11
Mir isch na uufgfalle, dass biim zweite Screenshot vom DirectWave-Sampler i dr linke obere Ecke bim Punkt CPU zwei Wert aageh sind: AVG und DSP. AVG weiss i nöd gnau, schtaht wahrschiinlich für "average", schiint mit dr CPU-Uuslaschtig z' tue ha. Aber DSP schtaht ja für "digital signal processing oder processor". Bedüüted dass, dass mer im Fruityloops v6 chan externi DSPs iisetze um Rechäpower z' schpare (z.B. Shark-DSP oder ählich)?

Peace Zäme

Domi
01.09.2005, 19:23
Wenn chunnts use? :blingblin

LKB
01.09.2005, 19:28
Original geschrieben von cobbez
hmm...musch abr au gseh, dass das program umfangmässig immer au chli a cubase etc nachähinkt...

was mier as designfreak eifach nid passt am fruity isch das miner meinig nach potthässliche grau: im cubase isch s'arbeite vill agnähmer! am beschtä schaffsch, wiä ich, eifach mit beidem:D

fruity for president:p

EphToDaRhyme
05.09.2005, 15:43
:blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin

DaMasta
05.09.2005, 16:33
Original geschrieben von EphToDaRhyme
:blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin

:blingblin :blingblin :blingblin :blingblin

cobbez
05.09.2005, 17:08
Original geschrieben von Jahkri
@cobbez,
Zieh der die FL-Studio6-Pics innä. Häsch biim Cubase standardmässig sonä coolä Sampler wii dr' Direct-Wave? Glaub nööd....

Peace Zäme

Jahkri

na s'cubase isch au es sequenzärprogram, werend s'fl wol eher as "komplettstudio" asprächä chasch... bim cubase hesch zersch mal gar kän sampler debie, musch halt zuesätzlich aschaffe... isch au gschmacksach ;) abr fl findi au easy odr ebe kombination

Jahkri
06.09.2005, 03:20
@cobbez,

sorry, ich hoff du häsch mich nüüd falsch verschtande, ich benutze s' Cubase au Ab und Zue. Aber ich muess halt ebä au säge, dass bim Fruity s' Priis/Leischtigs-Verhältnis viiiiiieeeelll besser isch als bim Cubase. Wie du gseit häsch, muesch bim Cubase dä Sampler seperat kaufe. Und än guetä Sampler choschtet ebä au na einiges. Ich dänke da drüber chönt mer na lang diskutiere....aber ebä, alles hät Vor- und Nachteil und s' Cubase hät scho na äs paar professionelli Features wott bi dänä All-In-One-Studio-Software nüüd finsch.

Peace Zäme

Jahkri

Jahkri
06.09.2005, 16:47
@DOMI,

ich weiss leider au nüüt gnaus wägem Release-Termin, aber ich han mal wiedär uf FLStudio.com d' Versions-History vom Fruityloops abchecked. S' Fruity 4.5.2 isch am 04.03.2004 uusächo. S' Fruity 5.0.0 isch am 22.11.2004 usächo. Momentan simmer bim 5.0.2 (usächo am 26.01.2005). Ich vermuetä, dass s' Sächsi (oder s' 5.5) sicher na das Jahr sötti uusächo. Checked eifach regelmässig folgendi Homepage uus: FL-Studio-Homepage (http://www.fruityloops.com)

Peace Zäme

Jahkri

fan03
22.09.2005, 10:55
Original geschrieben von Jahkri

Peace Zäme

hätmer das nöd scho immer chönä? dä Lü hät glaub sones teil!?!