Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Hamburgs Finest Mixtape vol. 2 duss!

big_samy
10.07.2004, 21:16
hey gielä, i weiss nid öbdrs scho wüsst aber ds nöiä hamburgs finest mixtape chamä iz bschteuä! usserdä hetts uf http://www.hamburgsfinest.de/ no d beschtätigungä für d release dates vom nöiä album und vor erschtä single (no 16 täg :blingblin)

auso mini bschtellig isch scho abgschickt :D !

diken
14.07.2004, 11:48
ouhh phat. hoffentli isch dasmal no meh vom samy druf.

bim letschte sind di andere mc's ja teilwies mucho schlächt gsi!

big_samy
16.07.2004, 00:27
Original geschrieben von diken
ouhh phat. hoffentli isch dasmal no meh vom samy druf.

bim letschte sind di andere mc's ja teilwies mucho schlächt gsi!

naja, hasä nid grad schlächt gfungä, aber o nid sehr guet! aber wedä so mittuguet bisch und ufemnä mixtape näbem samy de gsehsch schnäu mau winä afänger us :D!

thieu
16.07.2004, 00:52
Ja bon aber uf dem Mixtape briliert der Samy de öi nit gat e so hüäre fäscht! De wäs de scho weniger schwiirig! Aber va dene Headlinerz gfallt mer nur eine!

Also nach dem erste Mixtape werdi mer z zweita wohl weniger chöiffe! Höchstens wenn di Kritike de wirklich sägend äs sii uf deme Astännige Niveau!

big_samy
01.08.2004, 15:26
und het öpper z nöiä mixtape scho im chaschtä gha? i muess äsgä i bi chli entdüscht... z erschtämixtape hani geiler gfungä! dr sam isch viu zweni älei druf, und si beat isch irgendiwä chli penetrant :D! bis uf kapitel 2 fingi eigentläch ke track würkläch geil!

nico
01.08.2004, 16:12
ich hans nonig ghört aber hans eis scho recht entüschend gfundä... bis uf paar wenigi usnahmä. und dheadliner passet mir etz gad gar nid :kotz: nah mal abwartä... bis ich das ding ha.

piisens