Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Mic Check 1...2


Mr. Kanister
05.09.2005, 11:29
Also mol churz eh frog vo minre Site... Ich han mer eigentlich
es Mic welle chaufe, so spassehalber zum mol es paar
sache ufzneh.
Chli umebaschtle und so...

Vorussetzige: Software chani locker uftriibe zum d spuure denne
überenand legge. Suscht hani numme en PC -> Leider keis
prof. sound equipment.

Frog:
Gits für 150.- oder drnter es Mic miteme normale Klinkestecker (3,5mm) wo eh gueti qualität bietet und für glägentlichi ufnahme
geignet wäri?

Wenn jo, please Hersteller, Priis und Bezugsquelle

Messi schomol im Vorus..
Greetz

M-A-Z
05.09.2005, 12:00
Meinsch es Kondensmic?

wenn ja, dänn check mal MXL (http://www.musicnetwork.ch/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=89)

Aber mit Klinkestecker...

Ehner es SM58 vo Shure SHURE (http://www.shure.com/)

Top Priis (www.toppreise.ch)

Mr. Kanister
05.09.2005, 13:14
Messi für de Tipp... wird mer sm58 mol gnauer ahluege...
Chönnti dir bi froge evtl. au eh pm schicke?

Greetz

M-A-Z
05.09.2005, 13:34
keis problem!

ReXuS
05.09.2005, 13:39
Original geschrieben von M-A-Z
Meinsch es Kondensmic?

Ich glaub ehner nid, will für en Kondens-Mic bruuchsch den au +48V Phantomspeisig und das kriegsch meischtens über es Mischpul, glaub nid das er sich no es Mischpult wot zuelege.

peace

M-A-Z
05.09.2005, 13:43
Das nihm i ah...

drum fertig läse! :kiffer: