Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Amerikaner erschießt zwei Pädophile

ill_uminate
07.09.2005, 11:59
Amerikaner erschießt zwei Pädophile

Im US-Staat Washington State hat ein Mann zwei Menschen umgebracht und sich dann der Polizei gestellt. Bei den Opfern handelt es sich um Kinderschänder, deren Namen er in einem öffentlichen Register gefunden hat.

ANZEIGE

San Francisco - Der 35-Jährige gestand die Ermordung der zwei Männer. Das US-Justizministerium listet in einer öffentlich zugänglichen Internet-Datenbank die Namen und Adressen von Sexualstraftätern auf. Der geständige Täter soll nach Angaben der Staatsanwaltschaft wegen Doppelmordes angeklagt werden, wie die Zeitung "The Bellingham Herald" berichtet. Am 27. August waren die Leichen der beiden Sexualstraftäter, die ihre Haftstrafe verbüßt hatten, in der Ortschaft Bellingham entdeckt worden. Beide waren durch Kopfschuss getötet worden.

http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,373484,00.html

so musch s mache!!!!!

FreddieFuxx
07.09.2005, 12:01
scheiss pädophile wixxers sött ma alli verschüüse :gun:

creative
07.09.2005, 12:04
sicher sind da diä gröschtä wixer wos git ! i dänk au mit chinderschänder söttme kei erbarme ha aber afach alli abknallä chasch au nöd. bschlüss diä lüüt lieber ih, dunkli zellä ohni liächt und lohs döt bis as lebesend dinä... vorallem het dä typ d'adresse vo dennä usemene register wo alli ufzehlt sind, da isch jo eh recht krass, sicher uf diä eint art isch da guet aber uf diä ander passiered ebe so sachä. isch schwer was dezue zsegä, i hass diä lüüt sicher au uf dä tod aber selbstjustitz isch afach sone thema wo recht schwer isch zum e meinig zfindä, also für mi.

subtile
07.09.2005, 12:05
umbringe isch kei agmesseni strof für kinderficker... lieber johrelang isperre oder hodesack abtrenne

Kueel
07.09.2005, 12:17
die zwei pedos hend glöck gha das si nor verschosse worde send. en vell zschöne tod. johrelang quäle ond blosstelle wär besser gsi.

botho!bonobo
07.09.2005, 12:36
jajaja...
Es git kei Entschuldigung für Pedos.
Aber händ IHR eu schomal i dere ihri Situation versetzt?
Die läbed inere Schiinwält und händ das doch nid so welle.
So lüt muemer hälfe. Ich säg au nüt gege schwuli.
sorry chönd säge wasr wänd aber da gits für mich kei grossi underschied. das isch en art vo sexualität. baschta. schomal überleit?

Royal mit Käse
07.09.2005, 12:45
Original geschrieben von botho!bonobo
jajaja...
Es git kei Entschuldigung für Pedos.
Aber händ IHR eu schomal i dere ihri Situation versetzt?
Die läbed inere Schiinwält und händ das doch nid so welle.
So lüt muemer hälfe. Ich säg au nüt gege schwuli.
sorry chönd säge wasr wänd aber da gits für mich kei grossi underschied. das isch en art vo sexualität. baschta. schomal überleit?

:wtf:

das meinsch aber nid im ärnscht, oder?

Hortkind
07.09.2005, 12:49
tut mir leid, aber ich finde nichts cooles daran, wenn man Menschen abknallt, die nach Verbüßung ihrer Strafe wieder frei sind und evtl. ein neues Leben beginnen woll(t)en.

Große Scheiße ist auch die Sache mit den Anschriften im Internet!

ill_uminate
07.09.2005, 12:53
wenn so ein schwein eure tochter/sohn ficken würde, was würdet ihr tun! ihn 2, 3 jahre, wenn überhaupt ins gefängnis stecken und dann ist die sache gegessen?-nei! ich hoffe nicht!

ill_uminate
07.09.2005, 12:56
"ARBON TG – Der Thurgauer Sekundarlehrer E.W.* (47), der drei seiner Schüler massiv missbraucht hatte, muss nicht hinter Gitter. Das Bezirksgericht Arbon verurteilte ihn bloss zu einer bedingten Zuchthausstrafe von 16 Monaten. Der Strafmilderungsgrund: eine «Hexenjagd» von BLICK, die gar nie stattgefunden hat...."

http://www.blick.ch/news/schweiz/artikel24085

das kann es doch nit sein!? als vater würde ich ihn foltern!

K-Baller
07.09.2005, 13:25
Original geschrieben von ill_uminate
"ARBON TG –

das kann es doch nit sein!? als vater würde ich ihn foltern!

Würde bei mir auch so ablaufen.................Er hat die Tat vollbracht - deshalb muss er auch dafür "Büssen"

Hustlenuss
07.09.2005, 14:29
http://www.verdrehung.de/rap-de-smilies/uhoh.gif

Hortkind
08.09.2005, 11:29
ich kann verstehen, dass man Selbstjustiz übt, weil so ein Schwein durch irgendeinen Verfahresnsfehler frei kommt...
aber wenn jemand nach dem Gesetz bereits gebüst hat, dann habe ich kein Verständnis für irgendwelche geisteskranken Killer die Gott ode r Gesetz spielen!

I.C.S.
08.09.2005, 11:51
..zumal es paar jahr knast für chinderfigger sicher ned schön sind.. :p

für sälbstjustiz hani i dem fall würkli nüd übrig, z.t. chanis guet verstah.

Original geschrieben von Hortkind
ich kann verstehen, dass man Selbstjustiz übt, weil so ein Schwein durch irgendeinen Verfahresnsfehler frei kommt...
aber wenn jemand nach dem Gesetz bereits gebüst hat, dann habe ich kein Verständnis für irgendwelche geisteskranken Killer die Gott ode r Gesetz spielen!

nik
08.09.2005, 11:52
s'krasse isch jo dases ide usa en datebank git wo 'besorgti eltere' chöne luege ob en ehemalige sexualstraftäter bi ihne ide nöchi wohnt, und döte sind tatsächlich foti, adrässe und wieteri date dinne, so das da jede cha go aluege... i finde das scho rächt krass, anderersits isches vielicht eifach de einzig wäg zum dene missgeburte öpis entgägehebe...

i teile zwar teilwies dAsicht vom Hortkind, aber anderersits dänki au immer das dOpfer immer sLäbe lang unter de tate vom täter müese liede und de täter oft nach paar wenige johre wieder frei umelauft, also wenn ich diräkt oder indiräkt dür soöpis betroffe wär und wüsst wärs isch, denn würdi dä äuä au umloh oder so...

sexualstroftäter ghöre genau wie mörder eifach nüm id freiheit, wäggsplüsse und de schlüssel wägschmeisse und vergässe oder im knast als nutte abiete, was weis ich, aber soeine darf ned nach paar wenige johre wieder frei umelaufe!!!

Hortkind
08.09.2005, 12:35
Original geschrieben von nik

sexualstroftäter ghöre genau wie mörder eifach nüm id freiheit, wäggsplüsse und de schlüssel wägschmeisse und vergässe oder im knast als nutte abiete, was weis ich, aber soeine darf ned nach paar wenige johre wieder frei umelaufe!!!

naja, unser Strafrecht basiert halt auf dem Grundprinzip der Besserung des Täters... das mag in Einzelfällen grausam klingen, aber ich find´s gut, das jeder ne zweite Chance bekommt... Es gibt Länder, da bekommst Du Lebendslänglich und Schlimmeres, weil Du dem Gesetz ein zweites Mal aufgefallen bist - egal was Du gemacht hast !

nik
08.09.2005, 12:48
ich sag ja nicht das ich das amerikanische rechtssystem befürworte, aber ich hab teilweise verständnis für diese tat...

aber du hast natürlich schon recht, bsp. singapur, da musst du fürs erste mal zu schnell fahren eine busse von 2000.- $ zahlen, beim 2. mal musst du 10'000.- $ bezahlen und beim 3. mal wird dein foto in sämtlichen zeitungen veröffentlicht, du kriegst 3 grosse magnettafeln auf denen gross '80' drauf steht, die must du vorne, aufs dach und hintendran kleben und dein auto sozusagen selbst zerkratzen und du darfst dann höchstens noch 80 fahren und kriegst noch eine sirene, die du auf dein autodach stellen und irgendwie mit dem auto verkabeln lassen musst, die fängt dann an zu tröten als würde die welt untergehen wenn du schneller als 80 fährst...hat mir mein ex-chef erzählt...

oder weist du wie die chinesen entscheiden, wann eine todesstrafe stattfindet?? je nach dem welche blutgruppe gerade am meisten benötigt wird...

in malaysia gibts für mehr als 1 gram weed die todesstraffe...

usw...

Snob
08.09.2005, 12:51
es bringts doch nöd wemer die huere scheiss chindefigger is gfängniss steckt!! sie chömmet den nach es paar jahr wieder use und bang suechets sich die meischte schowieder es neus opfer...so lüüt söttsch eifacht all ufs schlimmschte foltere..und den all i einere reihe stelle und sie verschüsse¨¨¨¨!!

und fette respekt a de ami, wo die pedos verschosse het!!

Hortkind
08.09.2005, 12:57
Original geschrieben von Snob
es bringts doch nöd wemer die huere scheiss chindefigger is gfängniss steckt!! sie chömmet den nach es paar jahr wieder use und bang suechets sich die meischte schowieder es neus opfer...so lüüt söttsch eifacht all bis ufs schlimmschte foltere..und den all i einere reihe stelle und sie verschüsse¨¨¨¨!!

und fette respekt a de ami, wo die pedos verschosse het!!

Du hast Unrecht... es gibt nämlich auch Statistiken über erfolgreiche Besserungen/Behandlungen... werden jedes Jahr veröffentlicht! Aber Leute, die nicht rückfällig werden, kommen halt nicht ins Fernsehen oder ins Forum... sondern eben immer nur die Rückfälligen werden an die große Glocke gehängt, deshalb denken viele wie Du.

Bevor ich jemanden umbringe, würde ich mir genau überlegen, ob ich ihn... falls ich mich irre... wieder lebendig machen kann!

Snob
08.09.2005, 13:02
@ HortKind

ich verstahn dich scho, aber ich han eifach e eigeni meinig über pedos...

aber seg mir eis was würsch du mache, wenn du mal es chind hesch (villicht hesch eis, ich weiss es ja nöd)und den chunnt so en pedo und missbruchts?

p.s ich han keis chind..

Nina
08.09.2005, 13:05
sorry, abr jede wo mine chind au nur irgendöpis atuet, de muen defür zahle!

ich glaub nöd,dasi mi chönt unter kontrolle ha, wenn öper mis chind sexuell misshandelt oder vergwaltigt het odr weiss ich was. de siech würi umlah. sorry.

thieu
08.09.2005, 13:05
Und was bi so super Online Datebanke de wider vergesse wird, sind di unschuldig verurteilte!
Ich weiss d meischte sind schuldig, aber äs git öi immer unschulgi Liit und wer seit das die beide wo erschosse worde sind de hundertprozent schuldig sind.
Züädem isch das nit selbschtjustiz wend eifach gsehsch inre Datebank, oh da sind zwei Chinderschänder in miner nechi, ah erschiäsi di. Ver das hän ich kei verständnis... Wenn Eltre das mächend, die verstahn i güät, aber nit eifach so, will d epper im Internet inre Datebank häsch gseh!

wannabe
08.09.2005, 13:09
So verfiggti pedos sett mer am beschte läbänslänglich inre dunkle zälle verwahre und ne jede tag über de grind pisse und id frässe schiise.

Das mit em öffentliche pedophile-regischter isch halt äbä scho chli kritischi sach. Do chan jede (evtl au geischteschranke) e paar adrässe usesueche und di babyfigger über de huufe schüsse... Find jo scho guet, dasmer si versuecht, öffentlich blosszstelle, aber weiss ned, öb das de richtig wäg isch.

Am beschte jedem vo dene beidi Ohrläppli abschniide und "ich ficke kinder" ufd stirn tätowiere. De erkänt me si jo au...

Hortkind
08.09.2005, 13:14
Original geschrieben von Snob
@ HortKind

ich verstahn dich scho, aber ich han eifach e eigeni meinig über pedos...

aber seg mir eis was würsch du mache, wenn du mal es chind hesch (villicht hesch eis, ich weiss es ja nöd)und den chunnt so en pedo und missbruchts?

p.s ich han keis chind..

ich habe zwei Kinder... und ich passe gut auf sie auf.
Wie ich in so einem Fall reagieren würde, kann ich nicht voraussagen. Eins ist klar, wenn man sich gut um seine Kinder kümmert, dann kann man das Risiko minimieren.

Snob
08.09.2005, 13:25
Original geschrieben von Hortkind
ich habe zwei Kinder... und ich passe gut auf sie auf.
Wie ich in so einem Fall reagieren würde, kann ich nicht voraussagen. Eins ist klar, wenn man sich gut um seine Kinder kümmert, dann kann man das Risiko minimieren.

da gibi dir recht..

beatniquer
08.09.2005, 13:40
Original geschrieben von ill_uminate

so musch s mache!!!!!

ait. dä siech söu me ume frei la u wider uf d jagd shicke!!!

@hortkind. klar lässt sicht die gefahr schon vornherein minimieren. aber was wenn doch? würdest du nicht auch durchdrehen und den mistkerl, stünde er vor dir, erschiessen?

snub
08.09.2005, 13:53
Klar isch's härt, aber manchi i dem Forum wo die tat no befürwortet chani ächt nöd verstah...
Klar ich wüsst au nöd wasi würd mache wenni chind hett und wieni da würd reagiere, aber umbringe isch doch kei lösig..
Hützetags isch d versuechig e solchi tat z bega vill höher als no vor ca. 50 Jahr, was au a eusere gsellschaft liit!
Und wie anderi scho gseit händ, es müend nöd alles serietäter sii.. Si chönd sich underdesse gänderet ha..

Snob
08.09.2005, 14:03
Original geschrieben von snub
Klar isch's härt, aber manchi i dem Forum wo die tat no befürwortet chani ächt nöd verstah...
Klar ich wüsst au nöd wasi würd mache wenni chind hett und wieni da würd reagiere, aber umbringe isch doch kei lösig..
Hützetags isch d versuechig e solchi tat z bega vill höher als no vor ca. 50 Jahr, was au a eusere gsellschaft liit!
Und wie anderi scho gseit händ, es müend nöd alles serietäter sii.. Si chönd sich underdesse gänderet ha..

snub...snob:D

Hortkind
08.09.2005, 14:07
Original geschrieben von beatniquer

@hortkind. klar lässt sicht die gefahr schon vornherein minimieren. aber was wenn doch? würdest du nicht auch durchdrehen und den mistkerl, stünde er vor dir, erschiessen?

wie gesagt, keiner kann sich vorstellen, wie es ist, in so eine Situation zu kommen, bis es soweit ist... was ich keinem wünsche.

Ich finde aber man sollte, nicht aus Wut oder Rache noch mehr Schaden anrichten. Gesetzt dem Fall ich würde den Tätter abstechen oder sonstwas... 1. Käme ich in den Knast dafür und Freundin und Kind wären ohne mich da.

snub
08.09.2005, 14:14
Vilich isch's ja dä (http://www.snopes.com/photos/people/peppers.asp) gsi.. :eek: :wtf:

fekesh
08.09.2005, 14:23
hmmm...ech cha euch jetz mol eis säge... er wördid i dem moment genau gar nüüt mache... 1. schtönder zersch onder schock, 2. gross plagiere vo wäge verschüsse etc. cha jede, aber mache esch öppis ganz anders!

s'hortchind hets total rechtig gseid... was wenn er den in knascht müend... euches chind ohni euch ufwachst, er kei kontakt meh händ, ond euches chind ide schuel muess dronder liide dass ere vater en mörder esch, hääää, was machider denn...??? nix...!

@nina... ond den heschen omgloh... gohsch is gfängnis ond dis chind wachst den imene heim uf... ond werd dete misshandlet...?! super idee gsiii met räche...bravo...

schubiman
11.09.2005, 18:36
ich verstah die tag, finds aber scheisse! jede hät en hass uf pädo's, hoffentli au!
min lösigsvorschlag: gar nüm ersch uselah die lüüt. söllet im knast bliibe, wenn sone tat begange häsch, söttsch nüm dörfe usecho!
aber d'ami justiz isch au huere naiv wenns durch sone datebank praktisch e hetzjagd uf (ex)-pädos provoziert...

fekesh: häsch scho rächt, ich hett vilich au nöd gnueg eier zum eine mal schnell in chopf zballere, wer het das da drin. aber wenn dis chind betroffe isch, machsch ebe genau dernig sache unter schock! verstand isch usgschalte, instinkt regiert!
und ja, nacher bisch im knast, dis chind imne heim und dert gatsem beschissner, und du chasch nüt me drgäge mache....

täter zum opfer, die vorstellig gfallt halt de meiste...