Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Azad Video: Gänsehaut garantiert!

Impossibleivo
11.07.2004, 22:32
Aight!

http://www.urban.de/_ram/video/azad/azad_phoenix.ram

Thata ma maaaaaaaaaaan.

http://www.dj-i-cut.ch/pic/Yeah.jpg

Uf dem Pic scratcht er mit miene Platte!!!!!!!!!!

:D lol?

zimmi
11.07.2004, 23:35
I ha mer gad dä Video inezoge, ka aber nöd viel dämit afange... Dä text macht scho no sinn aber mer kunnts vor sin rap passt irgendwia voll nöd zum beat, er wird immer vorwärts drängt und äs hät eifoch voll kein Flow dinna...

Vielicht bini dä einzig wo da fidnet aber mer passts voll nöd, dä azad kas normal besser....

sha
11.07.2004, 23:52
es esch azad. me mues mer gar ned säge

(mer chan azad natürlech wahlwis dör: genial, wältklass, oberaffehammeruhuerekrass oder was au emmer ersetze)

wobi beshär esch das s video, wo mer am mäiste gfallt vonem...

diese album werden bombe

Impossibleivo
12.07.2004, 00:00
@zimmi: Der Flow und alles drum rum passt perfekt! Der 4-Zieler chummt jedes mal voll zum Bass rein nach 2 Ziele man das Teil het sich in mieni Seel gebombt!

@sha: Album... :blingblin

sha
12.07.2004, 11:24
sägs ned - das album werd bombe. chönnt evtl. sogar "leben" schlo

4132
12.07.2004, 11:39
gegen den strom het mr besser gfalle...isch aber au ganz genial das ding...

wird sicher ins album inelose...aber dr clip isch halt scho e burner...

rm
12.07.2004, 11:47
finds video rächt dope, s album wird wohl wider spizäklass.

sian
12.07.2004, 11:48
naja,

s erschte und s beschte vonem...napalm, falls sich no wer erinnere chan, "oberkrasse reale underground shit" ;)

big_samy
12.07.2004, 13:31
ja isch ä geilä track, typisch azad... aber i ha vo mim kolleg ghört wo ds album scho het dases nid so hammer sig! viu meh rumgepose aus mä süsch vo ihm kennt! naja, mir wärdes de gseh....

fReEMaN
12.07.2004, 13:53
naja find der track jätz voll nit güät!

ok der text isch ja sicher durchdacht, aber beats und flow sind miner meinig na rächt langwilig..

scope
12.07.2004, 14:11
hammerclip. hammerbeat. hammertext!

von unten nach oben aus dem dreck ans licht...

hoffentläch isch s'ganze album qualitativ so guet...

Impossibleivo
12.07.2004, 22:14
Original geschrieben von sian
napalm, falls sich no wer erinnere chan, "oberkrasse reale underground shit" ;)

Das passt scho! ;) Er isch so... also der Typ verstellt sich nüd, u know?

Beatnik
13.07.2004, 15:05
Dä track isch würklich geil, mir gfallt dä AZAD i letscht Ziit eh imemr besser, bzw. sitt sim Faust des Nordwesten Albums....LEBEN isch ja vilicht vo dä Lyrik her guet, aber det Rappt er immer als würd er sMuul nöd abenand bringe....Und was ich au mues säge, gegen den Strom find ich au en Hammer Track, obwohl er det dä Samy disst, he he he:D

Impossibleivo
14.07.2004, 22:49
Samy isch wack!!! :D

Peace Beatnik!^;)

thieu
14.07.2004, 23:06
@ Ivo Samy isch nit schlecht... Äh isch eh gschmacksach. Säge wer so er isch scho besser gsii!

Zum Track. Finne das Lied verdammt besser als das won i susch vam Azad kenne! Isch immer nu nit so mine Liäblings MC aber gfallt mer je länger je besser!

Finne der Text Inhaltlich recht cool!

Luciano
14.07.2004, 23:11
Azad ist King

K
14.07.2004, 23:28
Original geschrieben von thieu
@ Finne das Lied verdammt besser als das won i susch vam Azad kenne! Isch immer nu nit so mine Liäblings MC aber gfallt mer je länger je besser!

Finne der Text Inhaltlich recht cool!

chamich dier nur aschliesse, ha bis jetz biz es anders bild vom azad gha, mal luege wies album wird!

peace

Impossibleivo
15.07.2004, 23:48
Easy Jungs... Samy isch scho ok! Hä der Siech vor 5, 6 Jahr aber cooler gfunde!

big_samy
16.07.2004, 00:24
Original geschrieben von Beatnik
Dä track isch würklich geil, mir gfallt dä AZAD i letscht Ziit eh imemr besser, bzw. sitt sim Faust des Nordwesten Albums....LEBEN isch ja vilicht vo dä Lyrik her guet, aber det Rappt er immer als würd er sMuul nöd abenand bringe....Und was ich au mues säge, gegen den Strom find ich au en Hammer Track, obwohl er det dä Samy disst, he he he:D

i findä leben vo dä beats här besser aus faust des nordwestens! vorauem dr träck "hip hop" isch huerä geil, da gits o am rap nix usdsetzä! aber het scho bi paarnä träcks für mi gschmack chli müä miter usschprach aber ja... isch glich einä vo min favs.!

Impossibleivo
30.07.2004, 14:05
Yep! :)