Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : 2beatz

Noodles
11.07.2004, 23:06
2 ganz unterschiedlichi synthie-beatz....

welle isch besser..?

Noodles
11.07.2004, 23:08
und de zwöit...

sha
11.07.2004, 23:11
de erst!

ech wäis ned, öb der das vel witerhelft, wel ech sälber käi beats produziere, chan is au ned so exakt usdröcke, aber ergendwie han ech bem 2te emmer s gfüel, jetzt chäm de no öppis, ond das chond äifach ned...

das macht ne us minere secht schlechter als de erst...

Noodles
11.07.2004, 23:20
Original geschrieben von sha
de erst!

ech wäis ned, öb der das vel witerhelft, wel ech sälber käi beats produziere, chan is au ned so exakt usdröcke, aber ergendwie han ech bem 2te emmer s gfüel, jetzt chäm de no öppis, ond das chond äifach ned...

das macht ne us minere secht schlechter als de erst...

ok, ich weiss was meinsch. Han bim zwöite beatz extra
"freirum " offe gla, han dänkt weniger isch meh....

villicht machi doch no 1,2 spuure dri...

merci fürs feedback!

konfus
11.07.2004, 23:44
mir gfallt dä 2te besser. aber stimmt scho, fählt nochli e steigerig oder so...

bim erschte findi dä hihat massiv s´luut und da dä snare nie so richtig ihsetzt, tönts halt wienes intro/interlude.

aber grundsäzzlich vode melodie här findi beidi voll edel!
ebä, eifach evtl. no schüchi highlights/abwäxxlig ine.

ade drumms würi nochli fiile. z.b: bim erschte nach eim 4tel
beat mit drumm so wieden ez häsch, no en richtig deftige kick und snare drüber.

ich gseh scho, do sind geili ideeä ume, will mich do gar nid gross ihmische;) oder so, säge nur wie ichs mache würd...

Noodles
12.07.2004, 00:13
Original geschrieben von kOnfus
mir gfallt dä 2te besser. aber stimmt scho, fählt nochli e steigerig oder so...

bim erschte findi dä hihat massiv s´luut und da dä snare nie so richtig ihsetzt, tönts halt wienes intro/interlude.

aber grundsäzzlich vode melodie här findi beidi voll edel!
ebä, eifach evtl. no schüchi highlights/abwäxxlig ine.

ade drumms würi nochli fiile. z.b: bim erschte nach eim 4tel
beat mit drumm so wieden ez häsch, no en richtig deftige kick und snare drüber.

ich gseh scho, do sind geili ideeä ume, will mich do gar nid gross ihmische;) oder so, säge nur wie ichs mache würd...

hh bim erschte isch def. z'lut, hani vorher gar ned gmerkt...hehe

Han immer echli müeh es aständigs kick oder snare zfinde. Uf dene Soundmodul wo ich benütze häts teilwis vo 40 DrumSets 3 bruchbari Kicks und 5 aständigi Snares. Bi de HH isches no schlimmer... und ich bin nonig so de effek-ma.....aber ich schaffe dra und gibe kei schuld am synthie... :)

und wo wege ihmische, so feedbacks sind immer easy...

thx fürs d'meinig

konfus
12.07.2004, 00:39
jo...synthie-drummset chasch ebä scho rauche...idä reglä.
wieso suechsch dir für d´drumms nid mol es paar hübschi audios? vorallem bide hihats tönt doch das synth-zügs alles irgendwie noch techno...:p

Noodles
12.07.2004, 00:56
Original geschrieben von kOnfus
jo...synthie-drummset chasch ebä scho rauche...idä reglä.
wieso suechsch dir für d´drumms nid mol es paar hübschi audios? vorallem bide hihats tönt doch das synth-zügs alles irgendwie noch techno...:p

Sueche und fende isch en unterschied...Wen i öppis finde isches entweder schlecht oder es isch irgend en loop....

Ich bin ebe ned so de sampler-schnippsler, han mit dem gar nüt am huet...

aber wär wohl ziemlich s'beschte, mal demit azfange...sind ja eh nur usrede , bin halt echli en "fuule siech", hehe

scope
12.07.2004, 04:17
finge beidi beats dope. si beidi nid top vor abmischig här, aber das isch glich. d'beats gfaue mir wöu si si ufs mindiste reduziert. aber d'hihats si bi beidne nid so das...

chunt uf jede fau bündig!

FicDic
12.07.2004, 09:46
gfalläd mär au... abär d'drums sind nöd so dä hit...