Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : TT1550?

Rain Klee
11.09.2005, 21:22
Hey Guys,
ich brücht mal hilf, damit ich nid öper chauf woni nache bereu..:rolleyes:

Ich will afange DJe aber han na kai Erfahrig.
Ich han es agebot vom MUsik-Produktiv gseh wo 2 Numark TT1550 und n DM950-Mixer abüted für 470.-

Da ich ersch afange willi au nanig z vil Geld usgeh aber nid dases nacher nüt bringt wild Turntables schaisse sind.

Isch das es akkzeptables set zum afange und sich de pris agmesse?

scho mal merci für d hilf

Peace

Stubaehocker
12.09.2005, 12:04
also ich find de priis naja agmesse... han die dinger mol tested... und muess säge nach 2 minute hani si weg packt... die sind sooo was vo beschisse.. wör die nid mol ime afänger empfele... chaufsch der lieber grad 2 richtigi tables die chasch denne au uf lebzitie bruche.. und wenns der halt nid gfallt denn chasch si jo immerno über e-bay verticke!!!
was de mixer agoht.. kei ahnig aber er het 2 line und 1 crossfader was schomol nid schlächt isch :D

scope
12.09.2005, 12:09
i ha ou numark tt irgendöbbis... so billigi, aber mit direktatrib

und i mues säge die si vou easy..

aber s'git geng viu wo meine equipement elei macht öbis us.

s'positive isch, du gisch weniger cash us, und wenn när mou ufeme MK oder so chasch uflege, de ischs bündiger wenn dr e schlechtere gwöhnt bisch und ufem guete chasch.

het aber öbber sone mords-vestax killer-TT und "mues" ufeme normale MK uflege wo dr pitch nid bis 50% + / - geit, de heter es problem.

auso i ha mini iz de 2 jahr oder so, bruche die regumässig, scratche ou öbbe dermit, usw. funktioniert aues tiptop.

nur dr mixer vo däm set isch äuä nid so das wahre

Rain Klee
12.09.2005, 17:40
merci, aber
easy ez bini chli verwirrt wil ihr eu so öpe genau wiedersproche hend :confused: :D
Mixer chönti ja n neue Zieh weni mer das de schaisse isch... :P

Was machts schluss endli den us?

han mer vome aim sege la, dass mer meh als 10 pitch gar nid brucht wils den sowiso schaisse tönt...?

was wär de unterscheid weni en türere wür kaufe?

peace

PS: es will nid zuefälligerwis öper sin shit loswerde für n spotpris? :D

scope
12.09.2005, 18:00
lug e 50% pitch isch denn super, wenn dr 8% nüm länge (bim MK) bi mim numark hani sogar dr vorteil dasi sogar +/- 10% cha.... was mir zwüschdüre fäut bim MK... so 2% chöi di unger umstäng rettä.

lug, i ha numark TTirgendwas... aber mit siubrigem täuer, nid schwarz, si chli türer soviu i weiss, aber die gö tiptop.

i bi nid dr krass turntablist, aber öbbe paar scratchsessions hani ou scho gä mit dene... und ds isch immer easy gange. i bi vou zfride und froh hani nid meh usgäh für MK's

aber ja, döu wärde mer iz vou widerspräche u säge chouf dr öbis rächts usw.

wenn es rümli hesch, wo ou jedes weekend am jamme bisch, mit rappers, alkohol usw. de würdi scho öbbis robusts choufe, und de isch dr MK sicher unschlagbar....

aber wenn wie ig i dim zimmer chli bedroom-DJ mässig wosch sounde geit das ou mit de "nid-bestä" guet

Rain Klee
12.09.2005, 19:13
ah locker, den söt das aich scho lange...:)

merci scope fürd tipps!

hesch irgendn vertailer wo bsunders guet isch? oder isches überall öppe das selbe?

:hmmm:

peace