Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Breitbild auf Ideenklau? Oder Aggrozufall?

Wryter24
12.07.2004, 13:45
Ich bin ja überhaupt kein Aggrofan aber wies sich halt so ergibt stösst man im Internet auf Komische Zufälle oder doch Absicht? Was ist dran Gleiches Mic das von der Decke hängt ähnlicher Titel? Daselbe ist mir jetzt auch schon von Ferris Mc aufgefallen wenn das wort wenn nicht währ. Wird hier geklaut oder zusammengearbeitet oder reiner Zufall hab die Platte nicht und will Sie mir deswegen auch nicht kaufen. Wer hat sie und kann vergleichen?

4132
12.07.2004, 13:50
wenn das wort wenn nicht wär, wär villeicht alles anders, ich wär schon längst millionär...

(aber dütschi lose doch gar kei ch-rap) :confused:

Wryter24
12.07.2004, 13:51
tja 4132 zufälligerwis lauft aber grad de clip uf liechter Rotation vom ferris mc

4132
12.07.2004, 14:07
Original geschrieben von Wryter24
tja 4132 zufälligerwis lauft aber grad de clip uf liechter Rotation vom ferris mc

ich weiss...dorum schribi jo das mitem ch-rap...

isch jo genau die glichi ziile wie bi b'n'l..

und bi breitbild, die idee het jo au scho total chaos gha, glaub sogar no vor däm sekte track....

wobi ich find, das Breitbild das ganz anderst umgsetzt hän...

EphToDaRhyme
12.07.2004, 14:09
Original geschrieben von 4132
wenn das wort wenn nicht wär, wär villeicht alles anders, ich wär schon längst millionär...

Liebi Lüüt das isch es offiziells Sprichwort.. Die Ziile hät nöd Bligg und Lexx copyrighted :p

4132
12.07.2004, 14:19
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Liebi Lüüt das isch es offiziells Sprichwort.. Die Ziile hät nöd Bligg und Lexx copyrighted :p

dängg hän si kai copyright und klar existiert das als USSAG - aber es isch doch schlicht nit kreativ....

gimma
12.07.2004, 14:21
sona idee hät jedi gruppa uf dr ganza welt mol.... do müamer nid ufzella vo dead prez bis bodycount... alli.
und dases mic vor decki hängt, isch denn au nüm wiit. aber i ghlaub nid, dass breitbild bsunders gern mit AIDS schaffa würend... vorallem siit dr azad dr sido verdroscha hät ;-)

gruass an alli

Wryter24
12.07.2004, 14:42
Hrhr gimma das hani jo nie welle behaupte aber de 4132 hets genau richtig gseit ich find das voll ned so kreativ wenn das alli machet

FicDic
12.07.2004, 14:59
Original geschrieben von EphToDaRhyme

jäää abär nöd ganz...

wänn das wörtli wänn nöd wär, wär ich scho längschtäns milionär... das isch original sprichwort (sovil ich weiss)

abär wänn das wörtli wänn nöd wär, wär villicht alläs andärsch und ich scho längschtäns milionär... naja... das isch also ich han das ussärt bi b'n'l suscht no niä ghört...

fazit: geklaute scheisse.... tsss

gimma
12.07.2004, 15:07
Hrhr gimma das hani jo nie welle behaupte aber de 4132 hets genau richtig gseit ich find das voll ned so kreativ wenn das alli machet

as ISCH au de facto nid kreativ. as isch as thema wo di fasch nid khasch in mist setza und somit für as debut bi da media ganz okay.

aber du kasch au 18 liader macha, davo 2 uf nummer sicher und bisch immer no verdaammt kreativ. dini wertig vo kreativität betrifft jo nur das liad. aber wella schwiizer video-song isch denn schu kreativ? dia händ jo alli schiss das dia wahr denn nochher nid lauft!!! isch jo logisch! mag au nid 8000 stutz für min drum n' bass remix video zu "fick di du huarasohn" usgeh wenns nochher nur bi schloflos am 3 ir nacht lauft :D

manne musse mankemal eine bizzali mischele, wenn waisch wia mire italo macke!?

Wryter24
12.07.2004, 15:20
hrhr gimma also ich het de clip gern gseh am 5 und het den au flissig sms gschriebe weisch wie wehret die teeniegangster all verschrocke wenn so en harte Bündner wo ned 50cent heisst so en song presentet hrhr:D :D

reezer
12.07.2004, 15:27
Was ist dran Gleiches Mic das von der Decke hängt ähnlicher Titel?

naja... also das händ scho 100 anderi gmacht... git jenes clips, nöd nur rap videos, wo es mic vo dä deki hängt das isch gar nüt neus...
dä clip vo breitbild isch zudem super fett für en debüt-clip und es spilt absolut kei rollä ob jetzt scho anderi es mic vo dä decki abhängä lah händ oder nöd... dä gsamt iidruck vom clip chan viil, und das isch ja d'hauptsach...

Daselbe ist mir jetzt auch schon von Ferris Mc aufgefallen wenn das wort wenn nicht währ. Wird hier geklaut oder zusammengearbeitet oder reiner Zufall

naja, das ist schwierig um heraus zu finden wie das wirklich war... der spruch ist ein sprichtwort... von dem her könnte es wirklich sein das er 4 jahre später von alleine dieselbe idee hatte... gut aber auch möglich der er sich inspierieren lies... von wem auch immer... wird wohl nur er selbst wissen....

rm
12.07.2004, 15:30
naja das chan mal passierä, es git au irgendwie 3 lieder wo de gliech sample vo "africa" hend, glaub aber nöd dases absicht isch. und ideelos ischs erscht wenn würkli jedes lied gliech wär wie s andere.

sha
12.07.2004, 15:34
Original geschrieben von jaz-o
naja das chan mal passierä, es git au irgendwie 3 lieder wo de gliech sample vo "africa" hend, glaub aber nöd dases absicht isch. und ideelos ischs erscht wenn würkli jedes lied gliech wär wie s andere.

ond die wäred?

Wryter24
12.07.2004, 15:34
Hm ned falsch verstoh ich han i keiner Wiis welle adüte das de Video scheisse find also do hani scho schlechters gseh man errinere sich an Kloinnenaufnahmen:D :D

Naja han eifach das gseh und han welle wüsse eb das irgendwie e Inspiration gsi isch well wie gseit hani platte vo Aggroi ned diheime und het jo chönne sie das de Track so ähnlich tönt ebbe au im Bezug uf Ferris klar isches e Sprichwort aber de Text isch eis zu eis BliggnLexx sorry und ned sprichwort

mark faloon
12.07.2004, 15:50
afrika gibt es auch schon.

rm
12.07.2004, 15:50
Original geschrieben von sha
ond die wäred?

falls die drü lieder mit me africa sample meinsch, xzibit - heart of man , ja rule - ???, nas - ???

sha
12.07.2004, 15:53
falls die drü lieder mit me africa sample meinsch, xzibit - heart of man , ja rule - ???, nas - ???

wie chan sech de ja rule erlaube öber africa z rappe?

rm
12.07.2004, 15:59
wie chan sech de ja rule erlaube öber africa z rappe?

lol, es het mal es lied ghe das het "africa" gheisse, vo dem lied hend den ebbe "per zuefall" grad 3 rapper s glieche sample gno.... sample weisch ja scho was isch oder?

sha
12.07.2004, 16:05
lol, es het mal es lied ghe das het "africa" gheisse, vo dem lied hend den ebbe "per zuefall" grad 3 rapper s glieche sample gno.... sample weisch ja scho was isch oder?

TÜÜÜÜT Missverständnis.

ech könne s lied africa vo toto. ond ech wäis au was es sample esch. aber so ne schwaudel wie de ja rule daf ned öber es sample us somene gäile lied rappe (ische di sinn gsi vo gommentar woni usseglo an, eh, esche begriffe?)

:D

vergässed mer die gschecht...

rm
12.07.2004, 16:17
TÜÜÜÜT Missverständnis.

ech könne s lied africa vo toto. ond ech wäis au was es sample esch. aber so ne schwaudel wie de ja rule daf ned öber es sample us somene gäile lied rappe (ische di sinn gsi vo gommentar woni usseglo an, eh, esche begriffe?)

:D

vergässed mer die gschecht...

:p

gimma
12.07.2004, 16:28
so, jetzt händer gnuag ums thema umagliiret...
wider back to topic. oder?
oder sus muas jeda als strofarbet mindestens 30 liader ufzella wo "funky drummer" samples beinhaltend. und nomol 30 wo z'wort MIC im titel vorkunnt.

back to topic!

4132
12.07.2004, 16:36
@gimma. ufe art hesch scho rächt, aber wenn jede uf s Video würd luege, dase möglichscht vilne wird gfalle, wo simmer den aneko, wenn jede muess luege welle vo sine Tracks jetzt geignet isch fürs video???
wennd nit bi jedem hundert pro drhinterstosch?

das kani denn eigentlich nit ärnscht neh...

klar het denn au no s label öpis mitzrede, aber usser bineme major kani mir nit vorstelle, das do öpper kunnt und e künstler vorschribt welles jetz als video vröffentlicht wird....

Chraensch Lee
12.07.2004, 16:59
@gimma. ufe art hesch scho rächt, aber wenn jede uf s Video würd luege, dase möglichscht vilne wird gfalle, wo simmer den aneko, wenn jede muess luege welle vo sine Tracks jetzt geignet isch fürs video???
wennd nit bi jedem hundert pro drhinterstosch?

das kani denn eigentlich nit ärnscht neh...

klar het denn au no s label öpis mitzrede, aber usser bineme major kani mir nit vorstelle, das do öpper kunnt und e künstler vorschribt welles jetz als video vröffentlicht wird....

Hesch 18 Lieder oder so uf dinere platte udn wählsch ma das us wo denksch am meiste d'platte chönt representiere, hüt wird mer ja shcnell vo de medie ine schublade gsteckt oder vo stustigne. Nimmsch ja nid ghrad es LIebeslied wo gmacht hesch wenn de rescht vo de träcks me richtig räpresent oder sus öppis gaht, nimmsch öppis wo sozsege chli alles vo de platte beinhaltet, oder e mischig us alem isch. Und das isch halt bi de meiste en representträck nimmi ez mal aa will mer det easy reimscheme und technik wo die/dä mc benutzt ode verfolgt useghört und sich vilich chan vorstelle das eim au anderi lieder vo dem gfalled.

Naja, hoffe mer chans navollzie wasi da wett uselah...

gimma
12.07.2004, 19:02

i garantiar diar genau eis: DAS ISCH SO! Ma muas sehr guat luaga wella track ma fürs video nimmt. iar diskutiarend jo au noch jedera single do drin euri ärsch ab.... das isch em künstler denk bewusst.

tisear
12.07.2004, 19:15

nur so am rand..
nas - new world
ja rule - murder reigns

sind die gnaue titel..

und no zum eigentliche Thema vo dem thread.. das isch doch öppis ganz normals, dass hend jo wörkli scho vill gm8.. ich glaub i dem fall chammer do ned vo nachahmig oder ideeklau rede... peas.. hauptsach sVideo rockt!! damn i love it.

ps: weiss öber gnauers öber s2. video vo käschtli? welle träck und so.. messi