Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : mp3player mit line in?

dscheims
12.07.2004, 16:52
de titel seit eigentlich scho alles. gits überhaupt mp3-player won es line in händ? ich will ebe min sound vom vinyl direkt chöne uf de mp3-player tue, und nid zerscht uf min computer überträge etc. ich kenn mp3-player mitemene ibaute mikrophon, aber det langed jo d'qualität grad no knapp zums als diktiergrät bruche. also, gits das? wenn jo wo? hets öbber? empfehlige? agebot? blablabla?

K
12.07.2004, 17:02
jawoul, gits ganz sicher. als ich weis grad eine vo iRiver oder so.. hänk grad mal de link drane.. de zweit mit 256mb speicher hets ganz sicher.. aber luegsch selber mal!
http://www.hifi-regler.de/shop/iriver/index.php?SID=9c00e1c4937b0669bda3b0044ba4cb65

peace!

sin
12.07.2004, 17:31
Ja ig ha dr Iriver u dä het Line In aschluss!
Isch ou schüsch ä guetä MP3 Player..! mit radio diktiergrät usw..
wobi radio ha ig einisch usprobiert.. und es isch nid so das wahre gsi vor qualität!

TiDAL
12.07.2004, 18:18
ey, ich han en mp3 player ds vertickere... 512 mb ;)

melded üch mal im verchauf thread...

carpe
12.07.2004, 19:21
NetMD vo Sony ... isch e MD player, chasch aber au mp3 und so druflade. und hett natürlich line in

chaib
13.07.2004, 12:40
isch vilicht nüm grad s'neuscht,
aber zimmli easy....

chasch line-in inefitze, im menu (mode) uf radio
schalte denn ghörsch direkt was de line-in inebringt,
chasch döt nochli luuutstärki verstelle allefalls
denn ins mode vode ufnahm goh und döt nochher ufnahm.
klar chasch au direkt wennts mol weisch wi luut daser
igstellt si mues.

http://www.mpio.com mit besten empfehlungen....

dVizard
14.07.2004, 01:03
also ich h mer hüt de iriver ihp 120 zoge, u.a. au für de zweck. 20 giga hd player, und het line in (susch hett ich mer velech sogar en ipod gholt, wie die andere au...) im manor für 501(!) stutz, belliger gets es niened denk ich (ha mi au gwunderet), aber er isch ziemlich derb usverkauft gsi (ich ha müesse uf basel und det isch es s letzte stück gsi). sie bstelled en aber scho nah. s nachfolgemodell esch de 320, chost aber recht viel meh und cha nöd viel meh. 120 und 320 hend beidi au e 40giga version (140 bzw. 340). D ufnahmefunktion han ich ersch churz testet, aber sie schint mer ok z si.