Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : guter billiger dd turnie zum anfangen

smut
19.09.2005, 11:53
was könnt ihr so für turnies empfehlen für anfängerinnen?
natürlich direct drive und ein wenig stabil.
also preislich unter einem occ. mk2 (d.h. <500eier)

cel
19.09.2005, 11:54
Original geschrieben von smut

yes. danke:D

DeeFly
19.09.2005, 12:09
Original geschrieben von smut

wännt vorhäsch, afange ufzleggä, dänn chauf der grad mks o.ä.

wännt vor häsch, so zwüschte läsä und schwümme nachli platte z dräiä, dänn chauf der billig war!

muäsch sälber biz abschätzä...

schläppr
19.09.2005, 12:10
einen billigen occasion mk2.

smut
19.09.2005, 12:14
Original geschrieben von schläppr
einen billigen occasion mk2.
ich ha scho 2 mk's...
aber ich ha dänngt s git mitlerwile sicher ähnlich gueti turnies wo billiger sinn, z.b. de reloop für ~400 oderso?!

DeeFly
19.09.2005, 12:18
mk isch mk und so schnäll chunnt da glaub nüt me würklich dranane...

ich legg liäbär uf 10 jahr alte mks uf als uf niogelnagelneuä vestax...

Hook
19.09.2005, 15:27
Original geschrieben von DeeFly
wännt vorhäsch, afange ufzleggä, dänn chauf der grad mks o.ä.

WORD

Chouf dr gschidr grad vo afang a mks wend wotsch uflegä.
u wend nur chli wotsch plattä losä chasch das ou uf dim papi sim autä plattäschpiler machä:).

Stubaehocker
19.09.2005, 15:47
Original geschrieben von DeeFly
mk isch mk und so schnäll chunnt da glaub nüt me würklich dranane...

ich legg liäbär uf 10 jahr alte mks uf als uf niogelnagelneuä vestax...

bin do nid ganz einig... aber jo zum thema:

wie scho obe gseit, wennt wotsch lose denn isches egal, wennt wotsch uflegge denne mk oder vestax...

diken
19.09.2005, 16:00
ich han 2-jährige occ.-stuff...
mks und stanton mixer.. alles zäme under 1000.-

*edit: hehe-das find ich prislich sehr es guets agebot-und settig gitts sicher no meh! stabilität isch halt scho es thema und da isch vestax zäme mit em MK sicher füehrend!

vo dem her würdi scho meh uf mks tendiere

Nina
19.09.2005, 16:15
min pä cha dier es paar baschtle:D

ez ohni scheiss:D

aRKei
19.09.2005, 16:32
Original geschrieben von diken
vo dem her würdi scho meh uf mks tendiere

Vestax chasch meh pitchä. Und Numark TTX turntables si supersexy wägem Keylock-feature wodä super chasch gebruchä zum mixä. MK's gö natürlech ebäfaus. Aber ebä äs Produkt wodä 20 jährig isch, chasch schlächt mit dä neuä Turns vrglichä (wäri si numä chläi böuiger, de wär dr fau klar). Ig luägä mou ig chönt dr villich ä böuigä MK bsorgä...

Francophon
19.09.2005, 16:34
das a mk's nüt anechunt isch bullshit. Die neue Reloops sind hammer. Technics hät ja huere lang es patent oder ähnliches gha für ihri turns, das händs jetzt nüm und drum ziehnd jetzt all andere technisch mit.
MK isch hammer, aber was die andere jetzt ussebringet isch teils mindestens so guet und no besser

cel
19.09.2005, 16:40
Original geschrieben von Francophon
das a mk's nüt anechunt isch bullshit. Die neue Reloops sind hammer. Technics hät ja huere lang es patent oder ähnliches gha für ihri turns, das händs jetzt nüm und drum ziehnd jetzt all andere technisch mit.
MK isch hammer, aber was die andere jetzt ussebringet isch teils mindestens so guet und no besser

numark cha mithebe?

I.C.S.
19.09.2005, 17:28
wa heisst da mithebe? ha mal en ttx under de finger gha und hed mi räschtlosischtens überzügt (ha mk2 dehei) !!! d`features sind würkli geil. ..aber de priis :(

ich ha übrigens grad vor eim monet oder so nomal 2 technics gkauft, gebrucht, mit ortofon system und alles tiptop (hed nur trance demit ufgleid, aso ned würkli bruchti tts :D ) für 850sfr beidi zäme. muesch nur chli d`auge offe palte, de findsch no rächt schnell es easy agebot :cool:

aRKei
19.09.2005, 17:54
Original geschrieben von cel
numark cha mithebe?

Fräch gsäid, schiesst dr TTX ufä MK2. Aber isch glich ke schlächtä Turntable (Ha säuber 3 MK's). Aber dr TTX isch äifach meh sexy. Aber ebä isch im Ändi ä Gschmacksach.