Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Mk 2 problem !!

Hook
19.09.2005, 15:13
Bi mim mk 2 isch bim on/off schautär das stängäli inädrin i plattäschpilär abägrütscht !!
ke ahnig wiä das het chönä passiärä.
het öpr ä ahnig wiämä so öpis flickt??

DeeFly
19.09.2005, 15:30
Original geschrieben von Hook
Bi mim mk 2 isch bim on/off schautär das stängäli inädrin i plattäschpilär abägrütscht !!

nöd so nett, muäsch chli uf dis stängeli achte! :D

nei ernschthaft, never heard before! kann dir nich helfen...

3141
19.09.2005, 15:34

böäh,
vilicht umchehrä und wieder abärütschä lah...:confused: :D

jester
19.09.2005, 15:41
Original geschrieben von 3141
böäh,
vilicht umchehrä

u eifach gaaaaaaaaanz fest schüttle... :D

nei, ke plan sorry...

Hook
19.09.2005, 15:43
böäh,
vilicht umchehrä und wieder abärütschä lah...:confused: :D

hani scho gmacht abr weni dr plattäschpilär när widr normau härä schteuä rütscht dä scheiss widr dri !!!

HELP HELP HELP

Thx

3141
19.09.2005, 15:48
än schwirigä fall :(

chaschn dänn nümä abstellä, oder bringsch än nümä aa?

wänn än nüme chasch abstellä - stecker uusziäh - kabel abenand - schalter vom nachttischlämpli däzwüsched - und scho laufts wieder?

Hook
19.09.2005, 16:30
än schwirigä fall :(

chaschn dänn nümä abstellä, oder bringsch än nümä aa?

wänn än nüme chasch abstellä - stecker uusziäh - kabel abenand - schalter vom nachttischlämpli däzwüsched - und scho laufts wieder?

wär ä guäti idee.
abr i chanä nüm aschautä.
i weiss nid ob i dr ganz plattäschpilär eifach mau söu
usänang schruubä u säubr luägä.
odr kennt irgänd öpr ä elektroladä umgäbig bärn wo so problem cha besitigä??:) odr cha das ächt öpr vo öich??

Stubaehocker
21.09.2005, 09:43
also ich han au mol en mk ufgschrube han kontäkt müesse neu lööte... naja isch recht müessam will es het verdammt vil schrüübli und eifach druflos schrüble und mol uf guet glück rot ich der ab... glaub mers denn ich han so min mk ufgschrubed!!! :rolleyes:

luegsch mol gosch am beste ines elektrogschäft isch nid soo wichtig was für eis.. am beste i sonen chline wo no en alte herr leited.. die freued sich doch wenn wiider mol eine en plattespiler verbibringt :D

marsdigital
21.09.2005, 09:52
ke ahnig wiä das het chönä passiärä.
het öpr ä ahnig wiämä so öpis flickt??

ich cha dr so relativ alles amene mk fligge, das mit der switch-stange isch kai problem...aber das bringt dr nid vill willi bi basel wohn... =/

scope
21.09.2005, 10:15
irgend öbbis angers a steu vo däm stängeli inetue?

weis haut ou nid recht... aber mi cousin wohnt süsch in roggwil was rächt nach vo dir wär, und dä het so züg eh druff.

call me...

zum guete glück ha ig sone billig numark wo sogar e vorteil het...

http://63.243.93.163/images/photos/b_7145187182719_1.jpg

dä het e CHNOPF on/off...

aber frag süsch mau bim lollypop, die hei e plattespiler wo ds on/off-dings immer düredräit... aber dä chame glich no a und absteue... dr questionmark cha dr sicher e tip gä. one

Hook
21.09.2005, 16:49
ha eifach mau ufgschrubt u has zum glück chönä flikä.
dankä glich.
peiz

I.C.S.
21.09.2005, 17:23
..und zwar folgendes:

2 vo eusne tt`s spinned xtrem. de sound isch under aller sau, es ruscht und möngeled eifach ume. weni de tonarm bewege knacksts und ruschts wie die sau. au wemer de arm/system alängt tätschts. d`system chamer nüme us de halterig nä (mind. bim einte) ha aber vor einiger ziit wos agfange hed mal mini ineta und es hed genau glich scheisse tönt.

mis fazit: mir bruched 2 neui tonärm. kännt irgend öper en head oder lade wo das zu soziale prise chönti erledige? chume us zug, auto isch aber vorhande wenns sie mues. wird natürli pracht und abgholt..

sian
21.09.2005, 17:32
alte für das gits de joe brändtli z zug, a de guthirtstrasse

FoS
21.09.2005, 18:21
Original geschrieben von sian

hehehe genau... bi dem siech gitz nüt waser ned chan oder ned het...

guru
21.09.2005, 18:30
Original geschrieben von FoS
hehehe genau... bi dem siech gitz nüt waser ned chan oder ned het...

absolut krass... es gaht zwar en monet.. und du muesch all wuche mal verbi go luege ob dwar no ume isch aber easy... und über de priis chasch au no rede...

also los ics... gang zum joe!!!!:D

Kareen
21.09.2005, 18:31
Original geschrieben von sian

:wtf: De Brändli?!??!!!! Aber sicher ned! Mer wänd de Turntable bruuche und ned be dem Typ 2 Monet am umestah ha. Mal ernsthaft, de Brändli erledigt sin Job meh schlächt als rächt. Han einisch öppis be dem bracht, das machi bestimmt nie meh. D'Boxe hät nachher beschissner tönt als vorher (Was au verständlich gsi isch, nachdem ich aaglueget han, was er gmacht hät). Also dem würdi uf gar kein Fall es Grät aavertraue.

I.C.S.
22.09.2005, 17:19
hed niemert en vorschlag?

..und nei, amene g`klautwarehandel wie am brändli vertrau ich üsi tt`s ned a, ich trau dem tüp kein meter.

bucktown
23.09.2005, 15:59
hmm isch echt irgendwie s erdigs kabel futsch?