Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Fiat Lux meets Räpuzen

alexia
13.07.2004, 13:58
he lüüt!

ha mal chli bi eastbound d'links duregschtöbered und e site vo Räpuzen entdeckt die han i de foto gallery ufnahme mit de urialle zäme, ziend eu das mal ine

www.raepuzen.ch

greetz und piis
alexia

dscheims
13.07.2004, 14:02
:D scheissseeeee!!! ich weis nid wer gstoneder isch, djungs oder d'uriella... oder ihre ma!

alexia
13.07.2004, 14:24
Original geschrieben von dscheims
:D scheissseeeee!!! ich weis nid wer gstoneder isch, djungs oder d'uriella... oder ihre ma!

he!

genau die frag hanimer au gstellt woni die pictures agluegt han. ha d'jungs mal live gseh, detä sinds weniger druff gsi:hippie:

4132
13.07.2004, 14:45
icordo die fröhliche tomate....:D

FicDic
13.07.2004, 15:07
yeah... am live at the farmer bini au gsi... (also nöd bi dä uriella)

sind eigäntlich no easy diä siächä... frög mich abär ehrlichgseit was min kolleg detä uf dem uriella föttäli hindä links söll... hät er no niä värzellt... tsss

dela
13.07.2004, 15:46
Original geschrieben von alexia
he lüüt!

ha mal chli bi eastbound d'links duregschtöbered und e site vo Räpuzen entdeckt die han i de foto gallery ufnahme mit de urialle zäme, ziend eu das mal ine

www.raepuzen.ch

greetz und piis
alexia

ooh..cool...danke alexia..das uf dä labelpage gasch go surfe...

surf surf ich bin ein smurf

alexia
13.07.2004, 16:37
Original geschrieben von dela
ooh..cool...danke alexia..das uf dä labelpage gasch go surfe...

surf surf ich bin ein smurf

he dela!
na logo isch ja so ca. s'gröschte link verzeichniss i de schwiiz, witer so

Karimbo
13.07.2004, 17:21
oh nei, die type sind gar nid so verhange wis uf dem picture usgsend, chegged mal di andäre :D

merci & piis out

alexia
13.07.2004, 17:44
chönted ja mal en song mit de sektion über das thema abfasse :D de rennie schribt de song und d'jungs vu raepuzen mached de clip dezue

Patrizia
13.07.2004, 20:31
was söll dänn de shit gäbed eu das mal, isch da ächt e foti montag? das sind dureni sieche