Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : MCP - Microsoft Certified Professional

M-A-Z
21.09.2005, 10:04
Wer hat dieses Zertifikat schon?
Ich muss es dieses Jahr machen und wollte nachfragen ob jemand schon grössere Erfahrungen damit gemacht hat?

subtile
21.09.2005, 10:07
was den für ein MCP?

in den einschlägigen P2P Netzen gibt es die Prüfungen zum saugen, da kannst du dich schonmal vorbereiten

M-A-Z
21.09.2005, 10:10
MCP & MCSA

Brooknow
21.09.2005, 12:44
ha nur welle säge, söttsch mal dini pm box leere

:)

smut
21.09.2005, 12:57
ich hoff natürlich du machs es bi dr digicomp ;)

ich zieh mr lieber linux + oder so ihne, e mcsa het hüt eh jede idiot.
das qualifizert di gradmol drzue dass e billige suporter bisch und bliibsch, bekunnsch eifach villicht 5-15% meh lohn.
machsch lieber irgendwie ITIL oder so öbbis...

M-A-Z
21.09.2005, 13:10
Original geschrieben von smut
ich hoff natürlich du machs es bi dr digicomp ;)

ich zieh mr lieber linux + oder so ihne, e mcsa het hüt eh jede idiot.
das qualifizert di gradmol drzue dass e billige suporter bisch und bliibsch, bekunnsch eifach villicht 5-15% meh lohn.
machsch lieber irgendwie ITIL oder so öbbis...

ja würd ich ja gern, aber mini Firma schriibts mer vor!
ja nu, mach ich hald das mal!

büütet digicomp kürs ah?
es figgt mi chli ah es im selbststudium zmache!
isch eh spott langwilig...

smut
21.09.2005, 13:20
Original geschrieben von M-A-Z
büütet digicomp kürs ah?

jo eh, luegsch dass dr dini firma en leergang zahlt ;)
www.digicomp.ch

flo1
21.09.2005, 13:22
Hey ich hätt da grad e frog: Ich sitz do imne coole Microsoft Windows Netzwerk mitme super Exchange Server inre tolle Domain hindereme Reverse-Proxy, und ich chan eifach nit HTTPS ufen andere Port gege usse als 443 zuegriffe!
Ich han scho alles pingt mann, ich han scho aaallles pingt! Und im Outlook möchti gärn chönne antworte mit Anfang! Mit Anhang mann! Scheisse zum Glück bin ich kei Windows-Supporter. Ischmer eso scho gnue langwilig.
Erfahrige mit MCP: Die Lüt wo sich das ufd Fahne schriebe chönd nüt bessers. Die wos gmacht händ, abr nid drmit umeprahlet scho eher. Usser bi dr Bewärbig würdi das niene erwähne. "Tschau, ich heiss Flo, bin 21i und MCP!" tönt eifach scheisse.

Das Microsoft-Supportteam trifft sich zum jährlichen Preisschiessen auf dem Schiesstand. Supporter Meier legt an, schiesst, trifft nicht mal die Scheibe. Schiesst erneut: Wieder vorbei.
Verwundert betrachtet er das Gewehr, dreht es halb um, steckt seinen kleinen Finger in den Lauf und drückt ab. Ahhhhh! Der Finger ist ab. Erfreut ruft er nach vorne: "Der Fehler muss bei euch liegen, bei mir läuft alles einwandfrei!"

M-A-Z
21.09.2005, 13:24
Original geschrieben von flo1
Hey ich hätt da grad e frog: Ich sitz do imne coole Microsoft Windows Netzwerk mitme super Exchange Server inre tolle Domain hindereme Reverse-Proxy, und ich chan eifach nit HTTPS ufen andere Port gege usse als 443 zuegriffe!
Ich han scho alles pingt mann, ich han scho aaallles pingt! Und im Outlook möchti gärn chönne antworte mit Anfang! Mit Anhang mann! Scheisse zum Glück bin ich kei Windows-Supporter. Ischmer eso scho gnue langwilig.
Erfahrige mit MCP: Die Lüt wo sich das ufd Fahne schriebe chönd nüt bessers. Die wos gmacht händ, abr nid drmit umeprahlet scho eher. Usser bi dr Bewärbig würdi das niene erwähne. "Tschau, ich heiss Flo, bin 21i und MCP!" tönt eifach scheisse.

Das Microsoft-Supportteam trifft sich zum jährlichen Preisschiessen auf dem Schiesstand. Supporter Meier legt an, schiesst, trifft nicht mal die Scheibe. Schiesst erneut: Wieder vorbei.
Verwundert betrachtet er das Gewehr, dreht es halb um, steckt seinen kleinen Finger in den Lauf und drückt ab. Ahhhhh! Der Finger ist ab. Erfreut ruft er nach vorne: "Der Fehler muss bei euch liegen, bei mir läuft alles einwandfrei!"

:D

tönt scho scheisse, machs ja nöd für mich...

smut
21.09.2005, 13:28
Original geschrieben von flo1

ich ha zwor kei ahnig was s einte mit em zweite und dassälbi mit em dritte und das wiederum mitem erste z tue het, aber eifach es mail ans netzwärk team si sölle dä port ufmache well du jo sunscht nümm chönntisch dini private mails läse.
die eifacher variante:
putty uf e server wo'd ownsch oder eifach shell axx hesch und denn dört port tunnele ( obe dr lokal port und unte https.server.cum:1337 )
so eifach.
isch halt denn nur so schäll wie d leitig, aber wenns zum bispiel ufe rakim machsch merksch nüt...)

piiz

edit: muesch denn natürlich in dim browsär http://localhost:1337 igäh

flo1
21.09.2005, 13:55
Original geschrieben von smut aber eifach es mail ans netzwärk team si sölle dä port ufmache well du jo sunscht nümm chönntisch dini private mails läse.

Dr Witz isch, dass dr Proxy folgendes seit, wenni mini Site wtt ufrüefe (https://www.prop.ch:8442):HTTP 502 Proxy Error - The specified Secure Sockets Layer (SSL) port is not allowed. ISA Server is not configured to allow SSL requests from this port. Most Web browsers use port 443 for SSL requests. (12204)

De Idiot... weissi dänk sälber dass 443 Standard-Port isch. Was gots dr Proxy ah oder. Aber ich chan also kein andere Port ageh... vo wäge tunnele

die eifacher variante:
putty uf e server wo'd ownsch oder eifach shell axx hesch und denn dört port tunnele ( obe dr lokal port und unte https.server.cum:1337 )
so eifach.
Also vo dr Firma do chumi nid ins Netz. Scho gar nit mit Putty. Http über sonen Spinner-Proxy-Server womr immer wieder sAight-Cookie- klaut. Aber okay.

Ich chan gege usse kein Port ageh, wüller sunscht ebbe genau so wi indr Mäldig motzt.
Was ich mir überleit han, isch uf beseitem Remote-Server mit öpisem wie mod_rewrite uf externi hosts zschpiele. Also ich rüef zb https://rakim/p=8442 uf, und dr rakim spilt mi tunnel uf die art. aber ebe. isch mini zweitletschti arbetswuche.

das mitem outlook heti mi scho meh interessiert gha hahaha

M-A-Z
21.09.2005, 14:32
Das Problem im Outlook han ich au scho gha!
weiss nöd öb das (http://www.wintotal.de/Artikel/outlook/outlook.php) hilft.

denke aber es liht am ne andere Problem...
denke mal es liht am Proxy...
aber i 2 wuche bisch ja eh weg vo dehtä!