Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : woher habt ihr das wissen???

fleex
02.03.2004, 13:50
han denkt, das ich mal e umfrag mache; und zwar vo wo oder vo wem ihr das das ganze können hend.....!!!!:confused: han mittlerwiile au mit uflegge agfange, aber bin au nonig gad ready für zum anere party ufzlege:( aber für das gits ja aightgenossen.ch:D ....

Aurel
02.03.2004, 14:00
hamer eigentlech alles selber bibrocht und halt paar dj's live uf d'finger gluegt und so...

Disenchant
02.03.2004, 14:01
Han mir alles selber müese bibringe, do ich kein einzige andere DJ kenne :(

Aber isch klar, dass es viel eifacher isch wenn mer öpert het wos schochli im Griff het.

Supremedjgm
02.03.2004, 14:02
Bevor ich richtig fing anzu scratchen, hörte ich immer wieder Beats von den Profi DJ`s an. (X-Ecutioners, Scratch Perverts...) Danach fing ich selber diese Geräusche zu nachmachen. Und so bin ich zum Turntaliban geworden:) Es macht spass und ich kann nicht mehr aufhören. I`m a Beat Tschunkie. Vo Kollege oder Videos si aues spöter cho. Ig ha viu allei gmacht und usprobiert! Macht ou meh spass....
PEACE

Beatnik
02.03.2004, 14:10
Am lerne bin ich immerno:D

Aber sMeischte (also ganz am aafang) han ich vo Videos gha, und au vill sälber usegfundä!!

Aber au hüt na würd i säge das smeischte vo Videos chunt, oder vo Mixtapes oder CD's!!

Aber es git au Situatione wo ich was usprobiere und dänke das wär e geili Idee, und dänn merk ich das das scho en andere Dj vor 4 Jahr besser het chönä :D

Aber, don't Stop!!!Da hets suscht au na Infos (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=1868)

technician
02.03.2004, 22:48
also bi miar isches au so gsi dasi nid irgendeina kennt han wo miar dia styles het chönna zeiga, am afang isches purs usprobiara gsi, spööter hani denn automatisch durz luaga vu battle-videos dr zua glernt, natürlich hanni miar au amol dia teils komplex beschriibiga usem netz inna zoga. Ok bin überzügt das wennma öppert het wo eim dia sacha zeiga chan sehr schnell ufama technisch krassa niveau isch, jedoch hanni z gfühl das dr style vu einem wo irgendwo i sinem puuradorf am üaba isch spezieller isch als dr ander wo alles zuagschnitta uf da teller gworfa kriagt...
wia gsehn iar das. ? :hmmm: nochem diagramm oba dra giz jo nid grad viel wo so vu andara lüüt recht glernt hend, erstund mi grad.
piiisenz

Socom
22.03.2004, 13:27
2 Wuche mit em JAY-K alls Lehrer güebt :D
Aber nume s Basiswüse. Mir sött jo scho sin eigene Style ha und das heist probiere und üebe

prophet
22.03.2004, 14:02
guät bi mer chan ich nöd sägä das ichs wüsse scho han bin mers zur ziit am aeigne und das werd au no es wiili go :D
aber bi mer isch es au so das ich elei und mit em brüäder lerne.. beidi no im afängerstdium...

Beatnik
22.03.2004, 14:05
Original geschrieben von Socom
2 Wuche mit em JAY-K alls Lehrer güebt :D

Wo? Uf Video? :confused: :D

Socom
22.03.2004, 14:16
Nö. Im Kiff z Aarau. Er isch Lehrer gsi ade Hip Hop Academy. Isch no en easy typ cha eifach nume änglisch, französisch und dütsch. Aber zum glück chanich so guet änglisch :D

SCREWD
22.03.2004, 14:20
Isch no en easy typ cha eifach nume änglisch, französisch und dütsch. Aber zum glück chanich so guet änglisch

:hmmm: :D

Socom
22.03.2004, 14:36
Ups :D
mein notürlech sini muetersproch italiänisch. :D

Beatnik
22.03.2004, 14:45
Original geschrieben von Socom
Nö. Im Kiff z Aarau. Er isch Lehrer gsi ade Hip Hop Academy. Isch no en easy typ cha eifach nume änglisch, französisch und dütsch. Aber zum glück chanich so guet änglisch :D

Geili Sach das.....
:D

Stubaehocker
22.03.2004, 15:06
also ich bin am au no am afang mach aber es eigestudium... werd aber mol de kolleg fröge öb er mer es paar tipps chan gä...

aber sust alles selber glehrt... naja vilicht isch das jo de grund wiso das ich nonig guet bin...:hmmm:

Beatnik
22.03.2004, 15:54
Original geschrieben von Stubaehocker

aber sust alles selber glehrt... naja vilicht isch das jo de grund wiso das ich nonig guet bin...:hmmm:

Genau das frög mi au immer :D

Aber schlussendlich liits draa das ich zwenig trainiere:rolleyes:

Supremedjgm
22.03.2004, 15:59
Original geschrieben von Beatnik
Genau das frög mi au immer :D

Aber schlussendlich liits draa das ich zwenig trainiere:rolleyes:

Manchmal die Zeit und die Motivation. Was solls...Haupsache, man hat deftigen Spass daran...

Peace

Beatnik
24.05.2005, 00:51
Guter Thread

Push:D

LKB
24.05.2005, 01:16
muen mir leider au immer alles selber bibringä. aber kennt öpert gueti videos zum zockä? also nöd so afänger videos, sonder eher so für fortgschrittni:p

LKB
24.05.2005, 13:46
Original geschrieben von DJ LKB
kennt öpert gueti videos zum zockä? also nöd so afänger videos, sondern eher so für fortgschrittni:p

hans vergässä
24.05.2005, 15:37
Original geschrieben von Aurel
hamer eigentlech alles selber bibrocht und halt paar dj's live uf d'finger gluegt und so...

i au!

hender eu au schomol gfroget öb truntabilismus und instrument got?

look at this:
noten am plattenspieler

A-A#-B-B#-C-D-D#-E-F-F#-G-G#

A ist 33 RPM -8.0%
A# ist 33 RPM -2.5%
B ist 33 RPM +3.2%
C ist 33 RPM +8.0%
C# ist 33 RPM +15.8% oder 45 RPM -14.2% (nicht möglich auf 1200er)
D ist 45 RPM -9.1% (nicht möglich auf 1200er)
D# ist 45 RPM -3.5
E ist 45 RPM +2.1%
F ist 45 RPM +8.0%
F# ist 45 RPM +14.6% (nicht möglich auf 1200er)
G ist 45 RPM +21.4% (nicht möglich auf 1200er)
G# ist 45 RPM +28.6% (nicht möglich auf 1200er)

wär doch e idee, für jede wos im griff het. mach doch e musikschuel uf und für turntabels im instrument bizz i!

oder nöd?:D

el gato
24.05.2005, 15:39
Original geschrieben von fleex
aber bin au nonig gad ready für zum anere party ufzlege:( aber für das gits ja aightgenossen.ch:D ....

sorry was?:D

für das git-s d-vestax dj school

hans vergässä
24.05.2005, 15:43
Original geschrieben von el gato
sorry was?:D

für das git-s d-vestax dj school

nei für das gits schlicht weg de hobbyruum!:D

tony_flare
24.05.2005, 15:49
hamrs züg eigentlich sälberbii brocht, crabs het mr mol dr ace zeigt gha, ha ab und zu mol e video gluegt, und in sache mentals training het mr dr dj disk sehr gholfe. mit ihm hani woni in de staat gwohnt ha rächt lang gmailt (füre meeting simmer leider bitz wit usenand gsi ;)). und jo, wichtig isch, das me NID z vill videos luegt, will das bringt eim vom eigne, ageborene (die eine hänen, die andre nid) style ab. und vo so dj-school züg bini gar kei fan. und vor allem nid wenn lüt unterrichte wie d' mad maddam (bitte jetzt nid wider afo spame, ich sag das N I D will si e frau isch, sondern will si nid skratche cha. uf jede fall nid guet gnueg um skratche z'unterrichte).

peace

-mars

hans vergässä
24.05.2005, 15:56
Original geschrieben von tony_flare
hamrs züg eigentlich sälberbii brocht, crabs het mr mol dr ace zeigt gha, ha ab und zu mol e video gluegt, und in sache mentals training het mr dr dj disk sehr gholfe. mit ihm hani woni in de staat gwohnt ha rächt lang gmailt (füre meeting simmer leider bitz wit usenand gsi ;)). und jo, wichtig isch, das me NID z vill videos luegt, will das bringt eim vom eigne, ageborene (die eine hänen, die andre nid) style ab. und vo so dj-school züg bini gar kei fan. und vor allem nid wenn lüt unterrichte wie d' mad maddam (bitte jetzt nid wider afo spame, ich sag das N I D will si e frau isch, sondern will si nid skratche cha. uf jede fall nid guet gnueg um skratche z'unterrichte).

peace

-mars

wot recht hesch hesch nunemol recht, aber trozdem wegem frauefindliche:fuditätsc :D

Tschannsaan
24.05.2005, 16:07
mues mer au s'meischte selber bibringe... ab und zue mache mer chli session mit paar lüt us dä umgebig... aber eher selte... kollege leged nid so motiviert uf!! :mad:

suscht hald über's internet.. videos etc. me hät scho Möglichkeite zum neui Sache z'lerne..