Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Mached en remix!!!

dscheims
14.07.2004, 11:05
Sali zäme,
ich hans vorher im "wer sött mit wem?" scho gschriebe und ha dänkt ich schriebs jez do no ine.

Wie wärs mitemene DJ Tatana Remix? Das heisst:

Beat - DJ Tatana
Hook - Myrto
Raps - Rennie

WEnn ihr wösse wänd wie mir druff cho sind

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?threadid=5236&goto=newpost

FicDic
14.07.2004, 11:12
und wiitär?

dscheims
14.07.2004, 11:14
denn stellsch de track is forum. isch nume so en idee. ich fänds no witzig

diken
14.07.2004, 11:17
ich würds au witzig finde wenn d'myrto nackt über es fuessballfäld würd ränne... :D

uahahahaaaaaaaaa...ich bin mind. so witzig wie ihr wenn ihr eu witzig finded..

P-Flow
14.07.2004, 11:39
jo, we nit mal so an scheiss-idee.. ich würd sofort mitmache, nur das ich in sache remixs uberhöipt kei schnall hä.. ;)

piis

FicDic
14.07.2004, 11:44
und was für än beat würsch vo dä tatana neh???

dscheims
14.07.2004, 11:51
Original geschrieben von FicDic
und was für än beat würsch vo dä tatana neh???

hey man, ich lose kei techno, kei tatana!!! ich kenn nid eis lied vo ihre. und ich han s'gfühl es wird schwierig do ine öbber zfinde wo öbbis vo ihre kennt. wer immer au interessiert isch en remix zmache het halt au die unschöni ufgab en geeignete beat vo ihre zfinde.
es isch nume en idee won ich do ha welle inestelle. wenns öbber macht, guet, wenn nid, egal

dizz
14.07.2004, 11:56
hey und woher han ich es vocal vom geile (:rolleyes: ) rennie siech?! :hmmm:

DeeFly
14.07.2004, 12:00
Original geschrieben von diken
ich würds au witzig finde wenn d'myrto nackt über es fuessballfäld würd ränne... :D

uahahahaaaaaaaaa...ich bin mind. so witzig wie ihr wenn ihr eu witzig finded..

"rettet die wale"-Promo aktion oder was??

ups...

dscheims
14.07.2004, 12:01
Original geschrieben von DeeFly
"rettet die wale"-Promo aktion oder was??

ups...

sie het übrigens derbe abgno!!! bin fascht echli verschrocke

spenzasequenza
14.07.2004, 12:38
abär där leid grind isch nu där gliichä...
da hilf alles abnäh nix...

diken
14.07.2004, 12:40
Original geschrieben von spenzasequenza

jung vergässed nöd...wahri schönheit chunnt vo inne!!
:) also aufgeschlitzt die frau!

subtile
14.07.2004, 12:44
alte do bsich do falsch...

--> www.pillespickgenosse.ch isch die richtigi adrässe

Dr wahri witz wär jo e hiphop version vomene tatana track z mache, abr nid so wie du seisch mitemene tatana beat... vilicht meinsch jo au das .... whatever ich gang jetzt go ässe :p

FicDic
14.07.2004, 12:52
vilicht chönnti da ja mal was organisiärä wäg dem tatana zügs... mal luägä chan abär absolut nüt värsprächä...

diken
14.07.2004, 12:53
Original geschrieben von subtile
alte do bsich do falsch...

--> www.pillespickgenosse.ch isch die richtigi adrässe

ouh man..die site gits ja gar ned ;)
jetz hani würkli gmeint ich finde det glichgsinnti..also muesi mi witerhin mit eu hiphopper abgäh ;)

also..de gangi jetz au mal in mittag und wens no längt gangi no rasch in wald und mach rasch mini 5min goa!

sly saloon
14.07.2004, 12:57
Original geschrieben von spenzasequenza

harti wort...aber du sprichsch mer us dä seel!;)

FicDic
14.07.2004, 13:01
Original geschrieben von diken
also..de gangi jetz au mal in mittag und wens no längt gangi no rasch in wald und mach rasch mini 5min goa!

noooooouuuuu, tuä äm wald das nöd ah!!!

nise
14.07.2004, 13:09
Original geschrieben von dscheims
Sali zäme,
ich hans vorher im "wer sött mit wem?" scho gschriebe und ha dänkt ich schriebs jez do no ine.

Wie wärs mitemene DJ Tatana Remix? Das heisst:

jetzt weiss ich ändlich vo wäm de deprokator sin verlüürer track covered het. heschen noni verklagt?

es duet mr leid, DU bisch en verlürer... ICH sött mini waffe hole und DI dringend verschüüüüüse....

und ich ha mi bi dim tolle topic scho gfreut heigsch es ultra deeps acapella zum download bereit gstellt...
alter...

http://blogfiles.artcore.ch/figgdisch.jpg

FicDic
14.07.2004, 13:13
???

ja what ever... de siäch uf dem bild hät ja eh "ech' kein plaan mann, kein plan alder"

und wiso de siäch immär sin stinkefingär hät müässä zeigä... jungs, drogä tüänd eim nöd so guät...

konfus
14.07.2004, 18:06
@ dscheims:

sorry, aber sone dummi idee hät scho lank niemert me bracht! haha:p

P.Y.R.O.
15.07.2004, 10:32
Hey du wie chunsch du denn uft dj Tatana :D hehehe das isch ezt en mega zuefall... :) Aso ich chan eu locker alle stoff lifere wen er wend.. Vocals vo de jahel vom Always on my mind Words vocals oder beat oder was au immer :) Ir defet de den eifach ned kommerziel ufzie aber das wüsseter ja sicher ;) Ussert ir riskieret puff mit de suica :D hehe chani aber ned empfele ;)

FicDic
15.07.2004, 10:37
ja eigäntlich chönntsch du eus das ja zeigä wiä das gaht, usämä trance beat än hiphop beat z'machä... ;)

sha
15.07.2004, 10:37
mached en remix

mach doch sälber äine, bitch

dscheims
15.07.2004, 10:46
Original geschrieben von sha
mach doch sälber äine, bitch

LMS

sha
15.07.2004, 10:49
LMS

jöööö...

näi, mol ärnsthaft. haltisch du das för en wetzigi idee? ech fend so öppis nome trurig. hesch ärnsthaft s gfüel, das chäm lostig use? de muesch en ganz komische humor ha...

dscheims
15.07.2004, 10:51
das seisch du mitem ill bill album cover?

sha
15.07.2004, 10:53
das seisch du mitem ill bill album cover?

was hed bitte es album-cover met sonere schäiss-idee z tue?

P.Y.R.O.
15.07.2004, 10:54
Nei aso eigentli hesch kei chance irgendwas z verwende vomne beat vo eus ussert vilicht em mathew sis words :) cuttisch s "s" weg und nich es zum scratche :D hehe wo wo wititi word :D hehe aber t melodie sind überhaupt ned g eignet für en hiphop rmx :) Scho chli e komischi idee dscheims :)

dscheims
15.07.2004, 10:58
man um das gots jo au. eh wörds scheisse töne, ich bin nume uf d'idee cho will im forum "wer mit wem" het öbber gschriebe es lied mitem rennie, myrto und dj bobo (switzerlands finest). han ich kei schlächti idee gfunde. has au nume so als idee do ine gstellt. ich hans vorher scho gseit. wenns öbber macht, geil. wenns niemert macht, easy.
ich glaub im andere, jez han ich sin name vergässe (de mitem ill bill cover) isch es eifach langwilig und dorum schriebt er eifach überall sind shizzle ine :)

dscheims
15.07.2004, 11:00
ah jo genau sha heisst er :) s'ill bill het nüt mit minere "scheiss-ide" ztue, aber will du mir seisch ich heig en komische sinn für humor. kennsch jo sicher d'uncle howie skits, oder wies ufem solo-album heisst uncle zowie. die sind au luschtig, allerdings uf ihri eigeti art und wis

sha
15.07.2004, 11:04
bueb, ech wott jetzt ned witer omefegge, aber, äh näi vergässed mers, wers mache wott, sel s mache ond freud dra ha, ech fends dämlech - ond no öppis letschts a dscheims, ech schrib ine, was ech dänke, ond wo das ech wott - wel för so öppis esch es forum do. ond äläi de titel vo dem thread "mached en remix" esch äifach en affront...

scope
15.07.2004, 11:05
haha. i mache der sicher e remix miteme tatana beat. ja mou. i gloub dasch sone geili idee. und musig mache wo eim nid gfaut isch no fasch di besseri. derfür e eigete thread z'ersteue isch scho fasch e burner uf sicher...

:topicsuck: spieuzüüg

dscheims
15.07.2004, 11:06
Original geschrieben von sha
bueb

muahahahaha ich bin jo älter wie du meitli, also muesch nid meine :D

Edit: "You need to learn to respect your elders"

P.Y.R.O.
15.07.2004, 12:06
Wua ir sind so chindschöpf ej :) Da gats doch um öpis völlig anders als so behindereti usenandersetzige :) ui nei hey... Gueti musig isch gueti musig und schlächti musig isch schlächti musig... style isch egal... Und e idee isch immer nur so schlächt wie mer si interpretiert. Es git nur schwerer z interpretierendi Idee und wenigerschweri oder? :) Wie chasch sege das seg e shclächti idee wenn plözli wür denn doch eine en haaaaaamer remix mache?? Wer sie den plözli guet gsi oder was? Jaja stay real

FicDic
15.07.2004, 12:26
chasch denä no lang perlä vor d'füäss werfä... schweine essen alles...

das gsehnd irgändwiä nanig so vill das guäts guät isch und schlächts schlächt isch...

abär tja... also ich wär däfür das mär än remix macht... nur mal zumindäscht zum usprobiärä...

P.Y.R.O.
15.07.2004, 14:14
Aso isch guet :) Weisch was ich nime am weekend eifach mal t files mit und stelles i dem thread zur verfüägig denn chönd ja mal es paar was probiere.

I.C.S.
15.07.2004, 14:24
upt jetzt ändli mal öper s`remix material :D

FicDic
15.07.2004, 15:18
ebä, am wuchänänd... hät dä mope ja grad gschribä...