Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Hip Hop Jam.ch hätt minus gmacht..!!

Zitrone
14.07.2004, 15:31
http://www.hiphop.ch/the_jam_benefitz.php

Was haltet ihr vo dem ? Spänded ihr öppis ?

scope
14.07.2004, 15:36
weis nid wasi dervo söu haute. ischmer irgendwodüre glich, da ig eh nume säute uf züri a jams ga. i bi savas ga luege u wider hei... und obwohl savas isch geil gsi spände ig glich nüt. ig ha gnue finanzproblem wo priorität hei :(

Aurel
14.07.2004, 15:36
lol... mehreri 10'000.- das esch sehr hart. aber da muess einiges falsch berechnet worde sii. cha ja ned ufgoh met so vellne acts (ned grad die belligste) und denn no gratis, naja...

aber ech spende wohl chuum was... ben ned mal gsi.

4053ler
14.07.2004, 15:41
Ich ha fo anfang a dänggt, dass die Rechnig nid kha uffgoh. Schliesslig hesch würklig di ganze Food und Suffe könne mitbringe. Spände due isch sicher nüd, bi au nur schnäll Am Sunntig dört gsi.

Onkel_Agathe
14.07.2004, 15:51
nope ich spendä nüt...!

dä verastalter isch eifach ganz selber schuld!!!zu dä organisation:wemä weiss mä macht es gratis openair für t lüüt denn mues mer voranä wüssä weviel gäld damer würkli cha investierä weviel da t'sponsorä bereit sind z geh, mit weviel inahmä mä süsch chan rechnä!ich weiss nöd wa sich dä verastalter denkt het!irgendwie het mä scho vo afang a söllä merkä das es gar nöd möglich isch!allei vo getränk und essä chamer sicher nöd es grosse cash usäholä!bsunders nöd weme s züg chan selber mitneh!sorry aber mä isch jo blöd wemer sich döt am heini stand t kannä gäh het!da sie hinnäabämached het au was mit em lineup ztue gha!sorry wiso brucht ä gratis openair sones lineup(mir isch es scho recht xi)!wenns gratis isch chömed t lüüt au so zahlrich!wenn ichs organisiert het het ich sponsorä agfroged zum acts finanzierä...z.b mountain dew presents camp lo oder so und denn da halt vor dem jewiligä act segä!t bühni sponsorä loh und alles...so het mä scho gwüsst da die sachä deckt sind bevor alles duräzogä wird.naja also ich weiss nöd entweder hend da eifach amateur organisiert so wie ich ein wär (han no niä was verastalted) oder ich weiss au nöd dä rechner isch kaputt xi!han nur uf die meldig gwartet well ich da scho vo afang a vermuetet han!naja etz müends halt mitem urban tribes (isch da nöd au vo hiphop.ch) alles wieder inäholä...do wäred mer minorä meinig nor doch scho bim nöchstä flop...!

so da isches vo minorä sitä xi!!!

cheers

Aurel
14.07.2004, 15:54
nomol zrugg zu dene mehrere 10'000 franke...
was hend denn die gmeint, wie vell bier die verchaufed? so grob chamer sech ja gar ned verschätze. z'wenig lüüt heds uf jede fall ned gha... ech weiss echt ned, was die sech öberleid hend..

aber ebe, im nachhinein esch mehr eh emmer schlauer...

diken
14.07.2004, 15:55
tja also so öppis hett mer müesse im vorus iplane.
ja claude jetz ischs halt mal id hose.

defür händer glaub i de letschte jahr guet verdient!

ICH BE GENAU DE AFU GO LOSE
drum sinders au ned wert zum öppis spände!
usserdem hani gar kei solarzälle zum solarität spände!

kevp
14.07.2004, 15:56
Original geschrieben von Onkel_Agathe
nope ich spendä nüt...!

dä verastalter isch eifach ganz selber schuld!!!zu dä organisation:wemä weiss mä macht es gratis openair für t lüüt denn mues mer voranä wüssä weviel gäld damer würkli cha investierä weviel da t'sponsorä bereit sind z geh, mit weviel inahmä mä süsch chan rechnä!ich weiss nöd wa sich dä verastalter denkt het!irgendwie het mä scho vo afang a söllä merkä das es gar nöd möglich isch!allei vo getränk und essä chamer sicher nöd es grosse cash usäholä!bsunders nöd weme s züg chan selber mitneh!sorry aber mä isch jo blöd wemer sich döt am heini stand t kannä gäh het!da sie hinnäabämached het au was mit em lineup ztue gha!sorry wiso brucht ä gratis openair sones lineup(mir isch es scho recht xi)!wenns gratis isch chömed t lüüt au so zahlrich!wenn ichs organisiert het het ich sponsorä agfroged zum acts finanzierä...z.b mountain dew presents camp lo oder so und denn da halt vor dem jewiligä act segä!t bühni sponsorä loh und alles...so het mä scho gwüsst da die sachä deckt sind bevor alles duräzogä wird.naja also ich weiss nöd entweder hend da eifach amateur organisiert so wie ich ein wär (han no niä was verastalted) oder ich weiss au nöd dä rechner isch kaputt xi!han nur uf die meldig gwartet well ich da scho vo afang a vermuetet han!naja etz müends halt mitem urban tribes (isch da nöd au vo hiphop.ch) alles wieder inäholä...do wäred mer minorä meinig nor doch scho bim nöchstä flop...!

so da isches vo minorä sitä xi!!!

cheers

word!

aber säg emal, häsch eigentlich nüt z'tue?

ich han also 2x poulet s'n's gha und bi fascht verstickt dra. nei im ernscht. die rechnig cha ja nöd ufgah. glad i'm not in their shoes!

peace!

Bschiisär
14.07.2004, 15:57
ich dänke mal, si hettäd au chönä iitritt verlangä..es wäred drumm nöd würklich weniger lüüt cho..

weisch, nur sö öppe en foifliiber / Person..mal schnäll höchrächne, wiävill dass das würd gäh..

hmm..am Samschtig eläige sind ei Million Lüüt deet gsii..

sägemer 10% dävoo ufdä CHinawisä..

das wäred 100'000 Nasä..

dänn hettäd vilicht d'helfti vodä Lüüt nöd Zahlt (us was für Gründ au immer..)..

trotzdem wäreds öppä uf 200'000 - 250'000 Schtutz cho..

hmm..das isch chli vill..falltmer grad uuf..

ach egal..han bessers ztue..

piis..

Onkel_Agathe
14.07.2004, 15:57
Original geschrieben von Aurel
was hend denn die gmeint, wie vell bier die verchaufed? so grob chamer sech ja gar ned verschätze. z'wenig lüüt heds uf jede fall ned gha... ech weiss echt ned, was die sech öberleid hend..

aber ebe, im nachhinein esch mehr eh emmer schlauer...

xehn ich nöd so also so öppis sött mä scho im vorus merkä wämä so viel events we döt ufglistet sind verastalted het...:rolleyes: !!

lüüt hets gnueg gha nur sind die scho alli bsoffä cho oder hend sich zersch uf dä wisä mitem eigene stuff t kantä geh!!
han genau 3 stutz füres sprite usgeh...

Onkel_Agathe
14.07.2004, 15:59
Original geschrieben von kevp
word!

aber säg emal, häsch eigentlich nüt z'tue?

ich han also 2x poulet s'n's gha und bi fascht verstickt dra. nei im ernscht. die rechnig cha ja nöd ufgah. glad i'm not in their shoes!

peace!

öb ich was ztue han oder nöd isch wohl nöd dis bier...:p !

hahaha hetsch es halt mit nudlä mösä neh für en ufpris vo 6 buxxx:D

six
Ich werde sicherlich auch nichts spenden...

Wie Onkel schon erwähnt hat,....bevor man so ein Riesending auf die Beine stellt, überlegt man sich genau was man auch einnehmen kann....Sponseren etc.

Stellt euch vor am Züri-Fäscht hätte es geregnet...dann wären sie 100'000 CHF und mehr im Minus gewesen...und was dann?

reezer
a) find ichs chli peinlich so ä aktion go machä... wänn mär minus macht, muäss das ja nöd die ganz wält wüssä und vor allem so ä glückskettä aktion... also bitte...

b) di ufstellig deht uf derä benefiz page hinterlaht chli es falsches bild... nach "Master DJ`s @ Sihlpapierhalle, Zürich (2001)" müänd ihr eu än grosse fett strich vorstellä... alles was nämlich vorher gsi isch, isch unter "wierd productions" gloff und diä händ scho vor jahrä konkurs gmacht, hät aber dä glichä person ghört... (steh-auf-männchen-style)

c) spendet doch ingesamt 400.- CHF... so viil gäld schuldet er mir nämlich au no! :D

scope
14.07.2004, 16:00
wär s'bier billig gsi wär meh konsumiert worde. = meh iinahme...

aber äbe. si si sicher säuber d'schuld...

Onkel_Agathe
14.07.2004, 16:00
Original geschrieben von Bschiisär
ich dänke mal, si hettäd au chönä iitritt verlangä..es wäred drumm nöd würklich weniger lüüt cho..

weisch, nur sö öppe en foifliiber / Person..mal schnäll höchrächne, wiävill dass das würd gäh..

das wäred 100'000 Nasä..

dänn hettäd vilicht d'helfti vodä Lüüt nöd Zahlt (us was für Gründ au immer..)..

piis..

hetteds sicher gmacht wenn hetted törfä aber am zürifescht hetmä kei intritt chönä verlangä...!!glaub ich zumindst!

Aurel
14.07.2004, 16:02
ohja... hettis pisst, denn wäred d'schulde wohl in no höchere dimensione usgfalle... unbelievable! nöchscht jahr werdets das wohl au lo sii...:p

reezer

das wäred 100'000 Nasä..

piis..

am zh fäst dörfsch kei iitritt verlangä für ä verastaltig wo im rahmä vom zh-fäst stattfindet... und nur nöd übertriebä... sind scho einig lüt deht gsi... insgesamt meh als ei million am zh fäst... aber es hät a keim tag 100'000 lüt uf dä china wiesä gha... niä und nimmer....

misko
--->ich finds underschti schublade so was!!!<----

hänkt zäme mit dere gschicht mer söll jetzt maile das mers geil gfunde hätt und au no paar hundert ps2 chaufe...tststs!

bitte mal s'wort benefiz im duden nahschlah!!!

benefiz in eigne sack`???? wtf?

da muessi wiedermal de big ol bob marley zitiere: ...don't let'em fool ya!!!

spendet nix; gänd eues geld für gueti sache us!

oder besser frag di selber: gisch du jedem verastalter wo hinderschi gmacht hett stutz zrugg??? ebe...

reezer
14.07.2004, 16:04
ä budget ufstellig wär no interessant...
well wär weiss ob das stimmt und wiä viil genau das fählt...

vellicht wet er au nur wieder mal i d'feriä für es halbs jahr... remember last time ;)

Aurel
14.07.2004, 16:06
Original geschrieben von reezer
a) find ichs chli peinlich so ä aktion go machä... wänn mär minus macht, muäss das ja nöd die ganz wält wüssä und vor allem so ä glückskettä aktion... also bitte...

b) di ufstellig deht uf derä benefiz page hinterlaht chli es falsches bild... nach "Master DJ`s @ Sihlpapierhalle, Zürich (2001)" müänd ihr eu än grosse fett strich vorstellä... alles was nämlich vorher gsi isch, isch unter "wierd productions" gloff und diä händ scho vor jahrä konkurs gmacht, hät aber dä glichä person ghört... (steh-auf-männchen-style)

c) spendet doch ingesamt 400.- CHF... so viil gäld schuldet er mir nämlich au no! :D

worte des chefs... und harte worte gegen die konkurrenz.. :D

Bouncinista
14.07.2004, 16:06
Sry, da isch wieder mol typisch. Ihr sind jo gad di rechte.
Möglichscht immer alles gratis, jo niä öpis ge. Vor allem diä wo no esse und z'trinke vo dihei mitgno hend. Ich find das eifach sowas vo scheisse.

Do gits e so e geils Gratis Open Air und alli gönd go luege, und nochene no drüber abemache, so uf e art "jo i has scho gwüsst das diä hineabemached, isch jo klar gsi, und und und". Man echt, isch au uf dä page gstande mä söll doch bitte sin bitrag dezueleischte und wenigschtens sich det a dä ständ mit food'n'drinks z'verpfläge.

Jo guet, wird wohrschinlich s'lescht gratis openair si. Und es het sich wiedermol bestätigt, das mer eifach nix me gratis cha mache. So im Sinne (itritt frei, Getränk defür chli türer)

Bschiisär
14.07.2004, 16:07
@ reezer:
stimmt..ebä, im nachhinein sindmer diä zahlä doch chli gross vor cho..hehe..

@ reezer 2:
uuhuu..das sind ja scho deftigi unterschtelligä..hehe..aber i know..vodir isches wohl begründet..mer gseht dich eigentlich niä irgend en scheiss postä..also..

six
14.07.2004, 16:07
E budgetufstellig wotti au gseh.....
am liebste grad e chlini Erfolgsrächnig zum Event....

kevp
14.07.2004, 16:08
hey reezer

häsch au es bank oder post konto?

denn chönnted alle aight's dir en stutz spende... denn hetsch dini vierhundert stutz schnell wieder dine...

ich spende glaub einen symbolischen franken:

ONE BUCK FOR ONE LOVE! :D

over and out!

Mano
14.07.2004, 16:09
d.h.? 2007 isch dwiese frei für aightgenossen.ch/the jam!:D

Bschiisär
14.07.2004, 16:10
Original geschrieben von Bouncinista
Möglichscht immer alles gratis, jo niä öpis ge. Vor allem diä wo no esse und z'trinke vo dihei mitgno hend. Ich find das eifach sowas vo scheisse.

Do gits e so e geils Gratis Open Air und alli gönd go luege, und nochene no drüber abemache, so uf e art "jo i has scho gwüsst das diä hineabemached, isch jo klar gsi, und und und". Man echt, isch au uf dä page gstande mä söll doch bitte sin bitrag dezueleischte und wenigschtens sich det a dä ständ mit food'n'drinks z'verpfläge.

Jo guet, wird wohrschinlich s'lescht gratis openair si. Und es het sich wiedermol bestätigt, das mer eifach nix me gratis cha mache. So im Sinne (itritt frei, Getränk defür chli türer)

stimmt scho, das unterschtütz ich au..aber sorry, ich han weiss gott nöd dä schtutz däfür..(bin na en armä Lehrling..)

nurmalso..:

2 x Zug-Ticket für uf ZH -> 30.-
sich ufem hiiwäg ufd chinawisä verpfläge(au 2x) -> 30.-
Getränk und ässe Konsumierä (au 2x) -> 100.-

was lauft..hann ichs dänn föörig..wänns so wär, würdi au öppis spände..

reezer
14.07.2004, 16:11
Original geschrieben von kevp

ich spende glaub einen symbolischen franken:

ONE BUCK FOR ONE LOVE! :D

das wär allerdings fast chli gemein... dir dä iizahligsschii z'schickä und bankspesä kostet meh als du dänn würsch spänndä...

guru
14.07.2004, 16:13
a mir chas wohl chum gläge sie...soviel gsoffffffeeeeeeee:alk: tüend mer scho chli leid...isch nämli en geile jam gsi.... aber leider gits halt sertig wo lieber s'cache bier für 10 bögz selber mitnämed!!;)

Onkel_Agathe
14.07.2004, 16:14

sorry ich mein die wos geld hend sölläds machä!mit dem mues mer eifach rechnä!ich nimm mis züg lieber selber mit ha nochem week end no 100 stutz meh und gang z.b. noch montreux 1 tag!naja jedem das seine aber wemer scho öppis gratis macht und meint mä chan nur vo getränk und food usächo isch mer eifach z naiv da t lüüt es züg selber mitnähmed isch so eifach zum usrechnä we 1+1!!

edit: und no öppis!isch da abämachä wemer seit ich glaub es macht he hinnäabä da het jo nüt mit em festival ztue!ich chan überfun ha amene openair unds voll geil findä weg dem chan ich glich segä die hend sicher vol hinnäabä gmacht!

think about it!

/dev/null
no money for claude sorry ... wenn ich grad äs paar frankä vorig het dänn no zerscht a würklich sinnvolli
hip hop projekt oder an pfarrer sieber.
isch ja total lächerlich was diä da zämmäschriebät.
wer so grossi events macht sötti au chlii rächnä chönnä.
und jetzt diä jensiitigi attackä uuf eusi tränädrüsä und eusäs portmonnaie, benefiz ja ja ..

mein tip:
vom hohä ross abästiigä und chlinäri brötli backä.

sly saloon
what?

hmm ich glaub sisch immer no s unternehmerisch risiko wemmer öppis organisiert. wenn de claud jetz 50000 gwünn gmacht het, het üs au nöd allne en füfliber gschickt.

ich für min teil han gfresse bis i ranzeweh gha han und gsoffe wiene loch (züge chönd das bestätige, ich rüefe tony flare, fazit8, don erwäter, radikal etc. in zügestand) und das alles a de ständ!

vo dem her chani guet schlofe hüt zobig au ohni e spend...

reezer
14.07.2004, 16:15

ja... so ist unsere gesellschaft... was gratis ist, wird konsumiert und wenn überhaupt dann bedankt man sich dafür... ich bekomme auch keine spenden von den leuten (also ich frage gar nicht erst) obwohl die den ganz tag hier auf dem board und unserer webpag rumhängen können...

dazu kommt halt das claude kein unbeschriebenes blatt ist und das er schon zu viele leute verrückt gemacht hat...

ganz abgesehen davon bin ich mir auch ziemlich sicher, das claude der letzte wäre der für eine solche aktion auch nur einen rappen spenden würde....

kevp
14.07.2004, 16:15
das wär allerdings fast chli gemein... dir dä iizahligsschii z'schickä und bankspesä kostet meh als du dänn würsch spänndä...

that's the fun thing about it...

misko
14.07.2004, 16:17
also mal chli klarstellig:

zürifest = fäscht wo'd stadt organized; d.h. sie gend denn alles use a verastalter; letscht mal hätt bsp. x-tra (limmathuus) es zelt gha wo massiv rap stuff gsi isch; die hend au 3 täg gmacht und es isch GRATIS gsi; und au die hend niemertem chöne/welle/dörfe verbüüte wie und wo sie sich verpfleged... get my point?

heisst soviel wie; ich friss dehte wo ich will und suufe dehte wo ich will, egal ob riese gratis o.a. oder nöd; plus mal richtig nahstudiere; für das zielpublikum (simmer grosszügig - 12 bis 30i) isch eh klar das die shit mitnämed oder ebe nix suufed will's halt nun mal kei cash hend (okee wenig)

das sind alles sache wo mer weiss; oder sött wüsse; und jetzt cho und de leutz welle es schlächts gwüsse mache isch fuuuucked up und huere peino (wie de reez scho schön gseit hätt)

säx nomal gern; lönd eui nöd ihlulle vo so quatsch; ihr hend nix aber au gar nix falsch gmacht wenner eifach eui fav's sind go luege! isch ja gratis...so no more worries!!!

leidigs thema...chamer de fred kille? thx! --->aka gnueg werbig für (aurel;-) konkurenz! will ja nöd wüsse wer sich als zitrone ahmeldet und gad sowas da inne postet.....tststsss...egal

Aurel
14.07.2004, 16:22
Original geschrieben von misko
will ja nöd wüsse wer sich als zitrone ahmeldet und gad sowas da inne postet.....

das hanmer allerdengs au scho überleid... haha... "werdet ihr spenden?" haha... am arsch.

Radical
14.07.2004, 16:28
Original geschrieben von sly saloon
what?

hmm ich glaub sisch immer no s unternehmerisch risiko wemmer öppis organisiert. wenn de claud jetz 50000 gwünn gmacht het, het üs au nöd allne en füfliber gschickt.

ich für min teil han gfresse bis i ranzeweh gha han und gsoffe wiene loch (züge chönd das bestätige, ich rüefe tony flare, fazit8, don erwäter, radikal etc. in zügestand) und das alles a de ständ!

vo dem her chani guet schlofe hüt zobig au ohni e spend...

ich bezüüges. Also ich han au gnueg gsoffe....obwohls tüür gsii isch!

ABER: das isch ja die gröschti Frechheit woni sit langem ghört han! Go d Lüüt abettlä! Üch sötti mer nomal id Schuel schiggä.....ich hans scho dänkt bi der Ufstellig vom Line-Up....am Nami am 5i d Ami Acts und so....nenenene.....nöd vill überleit...

Mir organisiered au Events, zwar im chlinerä Rahme, aber trotzdem. Mir mached au es Budget, womer mitem Minimum (nach kaufm. Vorsicht) ufstelled und au es quasi Worst-case-scenario nöd usser Acht lassed. Aber wenn mer sonen Event es halbs Jahr organisiert, und so grossi Sponsorä wie Playstation 2 hät, und dänn so dernäbed schüüst, dänn sött mer villicht nomal inen Kurs geh in Sache Buechhaltig / Budgetierig.....

Suscht chani mal cho Nachhilf geh....Stundeasatz 200.-/Std :D

Zitrone
14.07.2004, 16:35
Sollte weder positive noch negative Werbung für Claude sein, habe das einfach auf hiphop.ch gesehen, und gedacht,würde mich mal intressieren, was ihr zu dem ganzen meint.

Bschiisär
14.07.2004, 16:40
werbig... naja... ziemlich peinlichi find ich... lassen wir noch bisschen laufen...

und sorry, wenn man schon werbung für konkurrenz hier laufen lässt, dann muss ich doch noch kurz eine geschichte los werden...

am battle of the year vor einigen jahren (2001) im schlufweg ist der herr claude auch nicht rausgekommen...
dann hat er wenigstens eine benefiz-party gemacht...
schön und gut...

angekündigt für die benefiz party waren da acts wie killah priest, canibus und noch einige gute namen mehr...
dooferweise war die tour aber schon gecancelt als er die flyer gedruckt hat... das hat ihn aber nicht davon abgehalten diese auch zu verteilen...
auf druck von mir hat er dann kurzfristig entschieden das lineup doch abzusagen und statt dessen rahzel anzukündigen... (sont hätte ich es auffliegen lassen)
aber auch rahzel war an diesem abend dann nicht da... aha... statt dessen gab es als entschuldigung (war mindestens 40.- CHF eintritt oder so) 10 minuten getränke zum halben preis, dafür aber kein einziger headliner...

eine woche später gab es den gleichen benefiz event für djs... dooferweise war in dieser woche dann der 11. september 2001 und er hatte eine gute ausrede warum die djs nicht da waren (ob sie gekommen wären wenn der 11.9 nicht passiert wäre, bleibt offen)

aber aufjedenfall hat man dann doch sehr viel geld gemacht mit diesen beiden benefiz-events... gmbh ging dann aber trotzdem konkurs, die gläubiger gingen leer aus und claude ging für ein halbes jahr in die ferien...

das isch scho zimlich heftig..wiä isch das eigentlich..nähmed mer mal aa, ich hett würklich 40 Schtutz zahlt für es Ticket..und keinä vodä geilä Line-Ups würd cho..hett ich es rächt druff, miis Gäld wider zrugg z'verlangä? also natürlich nur dänn, wämer d'Location au früähziitig verlaht..

hmm..

Irgendeis
14.07.2004, 16:42
nope ich spendä nüt...!

dä verastalter isch eifach ganz selber schuld!!!zu dä organisation:wemä weiss mä macht es gratis openair für t lüüt denn mues mer voranä wüssä weviel gäld damer würkli cha investierä weviel da t'sponsorä bereit sind z geh, mit weviel inahmä mä süsch chan rechnä!ich weiss nöd wa sich dä verastalter denkt het!...!

Dem chan i voll und ganz zuestimmä! Ich känn dä Claude guet und wänn dem wük' so isch, tuets mär ächt leid! Äs isch ä huerrä geili Verastaltig xi und bis uf zämästellig vom Lineup häts mich sehr guet organisiert dunkt!
Aber ebä anschiinend hät dä schii drügt und öpis bi dä Organisation hät gliich nöd ä so klappt wies het söllä! Tja, budgetierä isch nöd jedermans Sache und sin Ruef pflägä ebä au nöd!

kObra
14.07.2004, 16:50
ich finde äs isch nöd nur äs problem vo dä organisatorä und irärä rächnig. sie händ eifach demit grächnät dass d'lüt so gschiid sind und merked dass halt au det ires z'ufä oder irä food chaufä münd dass d'organisatorä iräs gäld chönd inä. ich finds eifach ä scheiss istellig wänn mä scho gratis inä chunt das mä dänn au na gratis wet suufä und foodä, so dass mär än abig hät wo völlig gratis isch.
oder öpä nöd:confused: :confused: :confused: :confused:

Aurel
14.07.2004, 16:53
Original geschrieben von kObra
ich finds eifach ä scheiss istellig wänn mä scho gratis inä chunt das mä dänn au na gratis wet suufä und foodä, so dass mär än abig hät wo völlig gratis isch.

wieso eigentlich? fend ech jetzt ned. wenn's scho mal was gratis gehd... mer erlebt söscht ja scho im usgang nie gönstegi öbig und so. wieso einisch ned? ech fends echt scheisse, das jetzt uf d'konsumente ab z'schiebe...

Onkel_Agathe
14.07.2004, 16:56
wieso eigentlich? fend ech jetzt ned. wenn's scho mal was gratis gehd... mer erlebt söscht ja scho im usgang nie gönstegi öbig und so. wieso einisch ned? ech fends echt scheisse, das jetzt uf d'konsumente ab z'schiebe...

absulot korrekt genau mini meinig!hends gmeitn well sie seged es seg gratis damer denn au weg dem döt konsumiert und suuft?!also bitte...ich nimm a konzert au immer mini eigene drinks mit und suuf dussä scho wiso söll ich da nöd machä wenns gratis isch:confused:

Radical
14.07.2004, 16:57
Original geschrieben von kObra
ich finde äs isch nöd nur äs problem vo dä organisatorä und irärä rächnig. sie händ eifach demit grächnät dass d'lüt so gschiid sind und merked dass halt au det ires z'ufä oder irä food chaufä münd dass d'organisatorä iräs gäld chönd inä. ich finds eifach ä scheiss istellig wänn mä scho gratis inä chunt das mä dänn au na gratis wet suufä und foodä, so dass mär än abig hät wo völlig gratis isch.

niemert isch verpflichtet öppis det z chaufe....und gnau mit dem händ die au müessä rechnä....usserdem würd sich für so grossi Events 100% gnueg (grossi) Sponsorä gfindä lah....und suscht hätti mer sich bim Line-Up chli müessä zruggneh....

Onkel_Agathe
14.07.2004, 17:01
Original geschrieben von Radical
niemert isch verpflichtet öppis det z chaufe....und gnau mit dem händ die au müessä rechnä....usserdem würd sich für so grossi Events 100% gnueg (grossi) Sponsorä gfindä lah....und suscht hätti mer sich bim Line-Up chli müessä zruggneh....

jo betreffend lineup
bimene gratis openair sind nöd so viel gueti (tüüri) acts nötig will wenns gratis isch chömed t lüt au so!!

misko
14.07.2004, 17:02
was bitte isch dra falsch????

wenn ich ufd wiese gang im summer nimmi au min fuckin ice t mit und chauf keine bi de ständ für 5.-- (will en liter chostet am bhf im lade öppe .80 oder en stutz)

und sölli mi jetzt schlächt fühle willi de stand homey nöd understützt han willi gratis an see döff?

was isch los mit eui???? bizz isch bizz; wenn's guet lauft interessierts niemert; wieso söll mer jetzt solitätisch (???) sie mitm verastalter wenns nöd guet lauft...

tsssss.... ich gibn füechte druff ob du das jetzt als korrekt gsehsch oder nöd; es isch wie's isch und was willsch jetzt en neui moral an start bringe; bitte sind concious wenn's um verastalter gaht wo gratis was mached??? homey für das willi zerscht alli, und ich meine ALLI zahle gseh wo gflosse sind...remember playstation 2 überall? meinsch die hend das zeux gratis deht annestelle döffe???

es git no tuusig anderi gründ; ABER eis bliibt; was kümmeret mich das als endkonsument? NIX...ebe...

so ich glaub han mi gnueg exponiert;-) hate me now....

kObra
14.07.2004, 17:03
genau drum wills gratis isch sötsch det doch öpis suufä. ich verstahs ja wänn no musch itritt zahlä. aber wänns scho so än fättä ivent organisiered dänn chammä ja wenigschtens au öpis zahlä und chunsch immer no billiger als wänn itritt musch zalä!

Tante Dagmar
14.07.2004, 17:05
der berüchtigte Claude scheint mir ein kleines Schlitzohr und gleichzeitig ein Phänomen zu sein- kenn ihn nicht, urteile auch nicht.
Auf alle Fälle hat der in jungen Jahren bestimmt für alle Kinder Bürlis und Pausengipfeli gekauft und das Wechselgeld mit Ausreden wie "Bürli Maa hät falsch usegäh" selber behalten. Die kennen wir doch ;-)

CodeClub
14.07.2004, 17:16
Sorry aber das chas ja voll nöd sie die Diskussion..

Ich meine überlegged eu mal wevill Arbet dass gitt, sonen Jam z organisiere..überlegged eu wevill geili Act's ihr händ chönne gratis go luege..bin sälber Manager vomene Club und han au scho grösseri Parties organisiert, es isch sowas vo verdammt schwierig en Event i dere Grösseordnig z kalkuliere..da reded mer vo Budget vo wit über 500'000 Franke..

Und jetzt won er Minus gmacht hätt, händ er nüt bessers z tue als säge, er seg sälber gschuld, er heg falsch kalkuliert, ihr händ scho immer gwüsst..sorry..aber sowas isch eifach extrem undankbar..es gaht ja nöd drum öb er jetzt öppis spänded oder nöd..sondern eifach darum dass mer so öppis au sött respektiere..

Und reezer..das mit de Vergangeheit find ich jetzt au nöd so fair..de Claude hätt au vill guets gmacht für d Schwizer Hip Hop Szene..und immer nur mit de Vergangeheit cho isch eifach au schlächte Stil...mänsche chönnt sich au ändere...

Soo...und jetzt gännds mer..aber das isch halt jetzt eifach mini Meinig won ich das ganze gläse..

Und no öppis das isch mini privat Meinig..und nöd die vom Code Club..au wänn ich da inne so heisse..:-)

Bless..

Martin

thieu
14.07.2004, 17:19
Also wiä verdammt definiärt me es paar 10'000.- Stei? 10'001.- oder 99'999.-? Macht mer so ziimli en Unnerschid?
Und wenn me da dri nu schini eigend Lohn vorer abziäht, Tanke etc... Verdammt warum schriibend de güäti Unnernähmige öi vill schlechti zahle. En Bilanz cha me schiäbe... Wer iner SChüäl üfpassthät weiss das, und wer im KV Sektor schaffed häts praktisch verlii gseh.

Also ich kenne der Claude nit, aber äs git generell immer Liit wo so Toure fahrend, in der Hinsicht will i alli Details oder äs git kei Stutz!

Und züädem häni ver das won i gseh hä meh wo gnüäg Konsumiärt...

Und äs isch nit miäs Problem wenn jemand nit cha rechne...

pseudonym
14.07.2004, 17:21
aid... hani ebä au dänkt. jetzt isch ja dä event vrbii, jetzt chamer chli hatä - so chunz mer da inä.

diä sach mitm budget chamer richtig machä odr nöd - offesichtlich hät mrs nöd richtig gmacht.

dä event chamer guet findä odr nöd...

abr schlussändli häz doch au jedä vo da luschtig gha det und drum ischs doch förig, sich da inä so go ufzregä und so go abzläschterä...

subtile
14.07.2004, 17:22
Haha spende die sind luschtig

Und die Istellig so ala "Wenns jo gratis isch, wieso nämed ihr denn trotzdem suufe und frass vo deheim mit..." chani nur säge dassi jedes wuchenänd gnueg stutz für so shit usgib. Dr zug hani au zahlt (zwar nur e viertel abr was solls)
Es isch halt eifach so dass wenni für e fläsche whiskey mit coke im coop 25 stutz zahl und dr ganz obe z suffe ha, dassi den sicher nid füre drink zahl wo 10 minute hebt.

Und ebe bi sovil acts rechnet me das ganze doch mol vernünftig dure. So worst case szenario usw.

Tja scheisse passiert halt s negschtmol halt e free aight jam odr grad e swiss splash presented by aightgenossen :)

Cheers

scope
14.07.2004, 17:24
es isch eifach erbärmlech, wenns heisst "he mir hei minus gmacht, spändet doch"...

mit so scheiss müesse si nid cho. zersch mau bündigi bewiisä (zahlä wotti gseh) lifärä, u vorauem nid säge es sig gratis, wenn när söttisch spände zahle us mitleid.

derzue chunt, das die huere deppe lieber würde bimne angere go asuge für knete aus bimne bsuecher...

ês paar 10'000 franke isch ou e superagaab... aber dä wo obe mir im biitrag wärweiset ob itz 10'001 oder 99'000 --> d'lösig isch so eifach. EIN PAAR SIND IMMER ZWEI hani ir erste klass glehrt ;) auso fähle ihne lut eigetä aagabe 20'000 franke...

machet doch e limonade-stang vor öiem büro

subtile
14.07.2004, 17:25
Original geschrieben von CodeClub
Sorry aber das chas ja voll nöd sie die Diskussion..

Ich meine überlegged eu mal wevill Arbet dass gitt, sonen Jam z organisiere..überlegged eu wevill geili Act's ihr händ chönne gratis go luege..bin sälber Manager vomene Club und han au scho grösseri Parties organisiert, es isch sowas vo verdammt schwierig en Event i dere Grösseordnig z kalkuliere..da reded mer vo Budget vo wit über 500'000 Franke..

Und jetzt won er Minus gmacht hätt, händ er nüt bessers z tue als säge, er seg sälber gschuld, er heg falsch kalkuliert, ihr händ scho immer gwüsst..sorry..aber sowas isch eifach extrem undankbar..es gaht ja nöd drum öb er jetzt öppis spänded oder nöd..sondern eifach darum dass mer so öppis au sött respektiere..

Und reezer..das mit de Vergangeheit find ich jetzt au nöd so fair..de Claude hätt au vill guets gmacht für d Schwizer Hip Hop Szene..und immer nur mit de Vergangeheit cho isch eifach au schlächte Stil...mänsche chönnt sich au ändere...

Soo...und jetzt gännds mer..aber das isch halt jetzt eifach mini Meinig won ich das ganze gläse..

Und no öppis das isch mini privat Meinig..und nöd die vom Code Club..au wänn ich da inne so heisse..:-)

Bless..

Martin

Tja klar ischs arbet gsi und respäkt für das... Aber grad wenns ume event vo dene dimensione goht, rechnet me doppelt und dreifach dure. würd ich ämel... :rolleyes:

reezer
14.07.2004, 17:26
[B]Sorry aber das chas ja voll nöd sie die Diskussion..

jein... die aktion ist einfach lächerlich... hätte er nur eine news gemacht "wir sind nicht rausgekommen, scheisse", hätte niemand etwas gesagt und wahrscheinlich hätte es sogar "mitleid" gegeben...
bettel aktion ist aber ziemlich billig...
ich bettle auch nicht hier, obwohl das jahre lang auch kein rentable geschäft war...

da hast du absolut recht... claude hat einige gute sachen gemacht und dafür hat er auch respekt und unterstützung geerntet... sogar von mir als konkurrenz (wir haben den jam ziemlich gepusht)
schlussendlich bin ich aber trotzdem der meinung das die leute bisschen differnzieren sollen und nicht jeden scheiss mit machen... zu erst die aktion "sagt den sponsoren danke" damit der die sponsoren um mehr geld bitten kann und dann noch eine spenden aktion bei der absolut nich klar ist wo das geld nachher hin geht, wie viel überhaupt fehlt und und und... und wohlgemerkt, das alles auf der fan-base seiner konkurrenz... so was macht man einfach nicht und ist peinlich, sorry.

_dC_
14.07.2004, 17:51

Und jetzt won er Minus gmacht hätt, händ er nüt bessers z tue als säge, er seg sälber gschuld, er heg falsch kalkuliert, ihr händ scho immer gwüsst..sorry..aber sowas isch eifach extrem undankbar..

Es hett au niemert so Zeugs uselah wenn das midm Verluscht ned wür so adi gross glogge ghänkt wärde und si zu Spände würed ufrüeffe.

Igendöper hed eifach en böse Fähler gmacht wos d'Finanze duregange sind. D'Wätterverhältniss sind nemmli ideal xi und Lüüt hets echt au gnueg gha, aso vo dem her hetts ja na vill schlechter chöne cho.... Fählplanig halt, chan passiere, wür mi aber na wunderneh, was dass da so gröber falsch gloffe isch, es sind ja schins relativ höchi Verlüscht und ebe d'Randbedingige sind aigentli ideal und au relativ guet iischezbar xi...

Ich finds eifach peinlich wenns ez da mid dene Spändeufrüef chömed. Ich bin 3 Täg det xi, han vill Sound vode Bühni und Dattle und Cola usm Rucksack komsumiert. ja, d'Verastalter hend a mir wohl ken Rappe verdient, muni ez es schlächts gwüsse ha? Ich bin ja ned de xi wo es fetts gratis openär organisiert het, ich bin au ned de xi wo übertribe acts buechet hed und ich bin au ned de xi wo igendnaimed en derbe überlegigsfälher gmacht hed...

Ich erwart ez eifach au dass nachm negschte Event wos schön gwünn mached au en Ufruef gid, dass mer sini Kontonummere chan ageh und de ganz Gwünn denn fair uf ali verteilt wird :D

Freeze
14.07.2004, 18:59
Ja wenn öpper wot spände schick ihm gärn ou üses Konto Nummero :D

Mir schaffe ou ds ganze Jahr "for free" für dä shit... cha nid ganz versta wi bi dene Sponsore und däm Wätter das het chöne schief ga? Wenni eis glehrt ha i dene Jahr woni scho organisiere denn das d Lüt immer di billigischti Variante wähle und praktisch niemer us Support z türere Getränk suuft wener e billigeri Alternative het... naja isch haut so.

Freeze
eric@royalopenair.ch
http://www.royalopenair.ch/

well-wicked
14.07.2004, 20:25
wenn er würklich spenda erwartet den söller doch aifach uf dr page a 100% transparenti bilanz us dera ganza gschicht zücha..

den gseht jeda... hmm.. aha.. soundsoviel..etc.. aso i wür ehner spenda wenn miar a rechnig vorglait wird..

das muasch praktisch immer macha.. au wenn sponsora suachsch.. klar uuflischta und den kriagsch dr schtutz wennd glück häsch.. susch wür sich jeda in eigena sack mol 4-5000 ds viel sponsera loh.. :D

am beschta suachsch dr jetzt an sponsor wo dr d schulda tilgt..

Roti zahla presentiart bi well-wicked.. aber i bin selber nid so gschmiart zum 10 Tonna aifach ds "spenda"

@Martin: as het au niamerd do inna würkli freut wenn hiphop.ch defizit macht.. aber das giz halt mol.. ma het sicher in da vergangana jams abiz meh verdiant.. und vilicht verdianter am nögschta dafür no akli meh..

Gruass

Manuel

zone10
14.07.2004, 21:15
Es sind viel lüüt uf de chinawiese gsi das sicher, aber wieviel lüüt sind vo dene no ide Lehr oder ide Schuel? Isch ja klar, dass s'züg irgendwo anderst ziehsch und dann det friedlich konsumiersch....
...wanns würkli stimmt das die Lüüt minus gmacht händ, dann findis schad, han würkli sgfühl ka das Ganzi segi guet organisiert gsi, aber ich sälber wür wäge dem nie öppis spände, jede Verastalter isch für sis Züg verantwortlich und muen halt au mal en derbere Verlust in Chauf neh....

Us Fähler lernt mer ja, nöd wahr?

Luciano
14.07.2004, 21:27
Mich interessen nur Fakten, Fakten, Fakten

frenchrap
14.07.2004, 21:32
Original geschrieben von zone10
Es sind viel lüüt uf de chinawiese gsi das sicher, aber wieviel lüüt sind vo dene no ide Lehr oder ide Schuel? Isch ja klar, dass s'züg irgendwo anderst ziehsch und dann det friedlich konsumiersch....
...wanns würkli stimmt das die Lüüt minus gmacht händ, dann findis schad, han würkli sgfühl ka das Ganzi segi guet organisiert gsi, aber ich sälber wür wäge dem nie öppis spände, jede Verastalter isch für sis Züg verantwortlich und muen halt au mal en derbere Verlust in Chauf neh....

Us Fähler lernt mer ja, nöd wahr?

ja sho da häsh völlig rächt ich spänd sicher au nöd..han sowiiso immer öppis am stand es bier gno aso wiiso sött ich etz "nomal"spendiere??nöö

zone10
14.07.2004, 21:34
Original geschrieben von frenchrap
ja sho da häsh völlig rächt ich spänd sicher au nöd..han sowiiso immer öppis am stand es bier gno aso wiiso sött ich etz "nomal"spendiere??nöö

French bisch nöd die einzig hehehe, han au gnueg bier und z'ässe zoge uf dere wiise....

Luciano
14.07.2004, 21:35
Ich spende was, so um die 10'000 sFr

frenchrap
14.07.2004, 21:38
Original geschrieben von zone10
French bisch nöd die einzig hehehe, han au gnueg bier und z'ässe zoge uf dere wiise.... ja klar ihc mein mi au nöd selber,aber die meiste hend bim (seg etz ma ) Amstel bier stand recht viil bier bstellt aso hehehehheehehe

luciano jajajaja du wo kei geld hät....:D

al ban - D
14.07.2004, 22:13
er söll doch de verlust eifach als promoufwand verbueche, dänn hät er jo au kei minus gmacht.

wörklech en sehr schlächte zog vo em, wänn er sini messwertschaft wett of s'publikum (au wänn mer alli gern cho send...)omwälze..

es get jo au veraastaltige, wo derb kohle gmacht werd.. det chonsch aber noch em spektakel au ned no stotz id hand dröckt öber, nor damet sech uufwand ond ertrag im gliichgwecht haltet.. siis game - siis risiko.

wänn er gwönn gmacht hätt, wörde mer en jetz ned hetze, oder?? das wär mer ähnlech egal, wie de fakt, das er jetz halt verlust gmacht hät.

ond vom zörifäscht döfed doch alli profitiere.. somet au de tankstellebetriiber, wo zwar ned so nöch bim gschehe (bide masse) esch, aber deför s'bier belliger verchauft..
schliesslech läbe mer emmer no inere usgeprägte, freie marktwertschaft - send sogar es betz so erzoge worde - also cha jede siin stotz det lo legge, wo er will.

wänn de herr veraastalter de ökonomisch grondgedanke ned akzeptiere well vo siim publikom, dänn muess er au ned met em welle gschäft mache.

sorry för die uusfüehrig.. aber so sennloses gebrabbel, nor well jetz eine met eme event id schissi gluegt hät, goht mer deftig of de keks. wer do noch metleid schreit, söll sech mol öberlegge, was för leid dass es geht, wo nüt met bilanze z'tue hät..

...stop

...out.

dVizard
15.07.2004, 04:24
hey lüt... ich chönnt mi tüsche... aber hend die am samstig nöd öpis useglah vo wäge "mer danked eusne sponsore bla bla und bla, und denn no bla (irgendwie de kulturfonds vo züri city oder so) für d defizitgarantie?" Wenn ja, werum wends denn vo EUS gäld wenn sie doch e defizitgarantie hen?

Chraensch Lee
15.07.2004, 11:05
Original geschrieben von _dC_

Ich erwart ez eifach au dass nachm negschte Event wos schön gwünn mached au en Ufruef gid, dass mer sini Kontonummere chan ageh und de ganz Gwünn denn fair uf ali verteilt wird :D

LOL, de allerbest :D

Stimmt ebe shco, wenn irgendwo gratis drufstaht denn isches gratis (und de verastalter muss halt au devo usgah das en grosse teil s'gratis au würkli ernst nimmt), und denn sellmer ned im nachhinein itritt zalle i form vo spende...

reezer
15.07.2004, 11:23
Original geschrieben von dVizard
"mer danked eusne sponsore bla bla und bla, und denn no bla (irgendwie de kulturfonds vo züri city oder so) für d defizitgarantie?"]

naja, also ich glaub scho nöd grad das so öppis gha händ... chum... aber ebä, es fählt ganz klar ä ufstellig zu sonerä aktion... wänn mär zu spändä ufrüäft brucht ganz klar ä budget ufstellig, ä erfolgsrächnig und ä listä vo allnä leer usgangnä gläubiger wo no uf ihres gäld wartet... so isch es eifach nöd meh als en witz....
chan ja nämlich au sii das im budget drin staht 20'000 frankä monätslohn pro person, und dänn isch spändä sicherlich nö abracht...

sha
15.07.2004, 11:47
wänn mär zu spändä ufrüäft brucht ganz klar ä budget ufstellig, ä erfolgsrächnig und ä listä vo allnä leer usgangnä gläubiger wo no uf ihres gäld wartet... so isch es eifach nöd meh als en witz....

word, ond sogar wens das usegänd, esch mer no ned secher, öb das so au stemmi...

es esch jo ganz liecht möglech, sini ER ond sini Bilanz abezfrisiere...

Stubaehocker
15.07.2004, 12:00
ich weiss jo nid wie die grechned hend aber bevor ich en izahligsschii usfülle will ich zerst de budgetplan gseh... naja ich weiss jo nid so recht sones grosses gratis openair isch es vedammts risiko und denne no die acts... also jo do muess irgend wo binere multiplikation es 0 vergässe gange si....:D

Kälner
15.07.2004, 12:47
.. siis game - siis risiko.

ond vom zörifäscht döfed doch alli profitiere.. somet au de tankstellebetriiber, wo zwar ned so nöch bim gschehe (bide masse) esch, aber deför s'bier belliger verchauft..
schliesslech läbe mer emmer no inere usgeprägte, freie marktwertschaft - send sogar es betz so erzoge worde - also cha jede siin stotz det lo legge, wo er will.

[/B]

musi sägä das das eifach völlig korrekt isch!!! sisch siini verastaltig er het das welle mache und het sich chöne sicher si dass wenig konsumiert wird. Das weiss shco en Oberstuufschüeler und er wird au i de schuel gsi si und kei geld gha ha, denn gaht mer eifach id tankstell.

Das mit de Tankstell fidni no en guete Aasatz, sisch nämmli würkli so, dass die recht werded profitiert ha (wies au am freestyle.ch isch).

Und au das praktisch niemerd wird spende isch doch klar gsi, vilicht wetter au eifach nochli geld und het das mal so gschribe, sgit immer lüüt wo denn eifach mal zalled:kiffer:

rm
15.07.2004, 12:55
schoso, es wür mi no interessierä wie de claude sich das so vorgschtellt het vorem jam und was er sich gnau erhoffd het.....

toniqe77
15.07.2004, 13:35
was hend denn die gmeint, wie vell bier die verchaufed?¨

aso ich hamer huärä müä gi, aldä

ich bi nüd tschuld

Aurel
15.07.2004, 13:46
Original geschrieben von toniqe77
aso ich hamer huärä müä gi, aldä

ich bi nüd tschuld

haha... und das, obwohl's kei adler am start gha het?

gimma
15.07.2004, 13:50
okay - vorweg: i bin nid xi an dem "jam"

denn: huara jammeris, mann. i han mit events au schu "as paar 10'000" in sand gsetzt und han si wider zämabrocht und zwor in dem mer eifach immer wiiter gmacht händ über johre. klar, noch 8 johr schiists di denn mol und denn bisch au froh machts an andera... aber so lauft hald d'gschäftswelt. do isch nix grossartigs dahinter.

denn zur andera siita: sich drüber lustig macha isch grad so dämlich wiana pseudo-benefiz usrüafa! wenner nid drmit iiverstanda sind, denn hatend das ganza - aber sachlich.

und z'konsumverhalta vunara zielgruppa 12 -30 (?) festhalta isch relativ logger: si nämends selber mit. isch jo an super alass zum mit party geld spahra. isch jo gratis.

naja, egal.

keep on wasauimmer.

Kurios
15.07.2004, 14:16
ich glaube keine vo eu superkluge "mer hett halt sölle und müesse"-poster hie, händ au nur en ahnig wases füren organisator vo solchne aläss, en krasse huere ufwand isch....
ich han no kei einzigi positivi reaktion vernoh zu derä ganze hh.ch jam aktion, was ich ehrlich gseit zum kotze find.....
dasses keim organisator um fame und chole gange isch, chan mer wohl chuum bezwiifle, und wänn mer dä lüt öpis will biete wo non profitabel isch, gaht mer au es gwüsses risiko ih, was im normalfall au keis problem darstellt, dank dä defizit garantie wo d stadt züri veranlasst hät...
jetzt chan natürli bi so sache sovill schief gah, dass mer gar nöd all faktore absichere chan....

ich bin det gsi, so oft und viel wie möglich, und bin würkli dankbar, dassmer sones geils wucheänd händ chönne erläbe!
all wo nöd gsi sind und säget, het mi eh nöd interessiert, verzellet doch eh gröschteteils nur bullshit.
hey lüüt! ihr händ würkli ma was verpasst!

ich han au vorme ziitli en erhebliche uufwand mit öpe 15 andere lüüt gha, indem mer jedes jahr das Schlauer Bauer Open Air in Wetzikon ZH usm bode gstampft händ...das ischen ehreamtliche ganz jahres job gsi (jede sunntig sitzig, und 4 wuche summerferie für ufbau, durchfüerig und abbau vom open air...und das alles imne rahme wo greenpeace riese freud a eus gha hät....es hät niemert chole dra verdient, im gägeteil. es hät jahr gäh wo d organisatore um mehreri 10 000 franke prellt worde sind! und trotzdem hät mer wiitergmacht um das open air au hüt no ufzläbe lah (immer am wucheänd vo dä streetparade).
ich bin übrigens nur 3 jahr im OK gsi und 2 als hälfer...
aber warum händ die andere organisatore das gmacht?
will d resonanz s ganz jahr durre meh als positiv gsi isch!
und das fehlt mer eifach vo eu verwöhnte konzert und party headz.. nur wills gratis isch heisst das nöd dass es a überzügig adä guete sach und qualität manglet, und das es selbschtverständlich söll si....
ich will ja eu nöd vorschriibe dasser jetzt det spände müend, aber wenigschtens es paar gebührendi wort, es paar gueti gedanke und wünsch a d organisation wär alles anderi als fähl am platz.....

Kurios
15.07.2004, 14:23
Original geschrieben von dVizard
hey lüt... ich chönnt mi tüsche... aber hend die am samstig nöd öpis useglah vo wäge "mer danked eusne sponsore bla bla und bla, und denn no bla (irgendwie de kulturfonds vo züri city oder so) für d defizitgarantie?" Wenn ja, werum wends denn vo EUS gäld wenn sie doch e defizitgarantie hen?

will defizit garantie au beschränkt sind...
mir händ au schomal vo dr stadt wetzikon eh garantie vo 12 000 franke zuegsproche becho fürs open air...womer dänn um öpe 40 000 stutz idä rote gsi isch, häts plötzli gheisse es seget nume 6ooo versproche worde....
ihr stellet das eu alles chli eifach vor, aber es bruucht nöd nur geduld und en persönliche ziitufwand, sondern au es faible für politik und en guete umgang mit lokal politiker, was mängisch huere schwierig isch....

reezer
15.07.2004, 14:26
Original geschrieben von Kurios
ich will ja eu nöd vorschriibe dasser jetzt det spände müend, aber wenigschtens es paar gebührendi wort, es paar gueti gedanke und wünsch a d organisation wär alles anderi als fähl am platz..... [/B]

sorry, aber i dem thread gahts überhaupt gar nöd um das...
es git än anderä thread wo jenes lang drübert gschriebä wordä isch, wiä geil das es gsi isch mit jenes postiviä wort etc... da gaht um spände / benefiz aktion und diä chunt dä lüüt (inkl. mir) relativ lächerlich inä... was ich au voll chan verstah... gägä dä alass sälbär hät gar niämmärt was gseit....

Kurios
15.07.2004, 14:30
Original geschrieben von al ban - D
sorry för die uusfüehrig.. aber so sennloses gebrabbel, nor well jetz eine met eme event id schissi gluegt hät, goht mer deftig of de keks. wer do noch metleid schreit, söll sech mol öberlegge, was för leid dass es geht, wo nüt met bilanze z'tue hät..

...stop

...out.

aha...
das i andere länder hunger glitte wird, schlüsst also solchi diskussione us....
dänn diskutieret mer doch über gar nüt meh anders als das...
du wärsch wahrschinlich eine vo dr erschte wo usrüefe würd, wenn i dinre region nüt meh stattfindet, d kultur in anus gaht, kei konzert und parties meh git....
ich dänke am volk opium z biete, öb das nun kultur, musig oder suscht öpis isch, ghört zum wichtigschte uftrag, vomne souveräne staat in friedensziite....
und da dr staat halt nöd fähig isch, solchi sache guet z mache und au nöd will dasser s eigene risiko treit, chömer doch froh si dasses privati verastalter, wo d arbeit und s risiko uf sich nämet....
wie gseit, mer muess ja würkli nöd spände. aber es bitz respäkt dr arbeit und em risiko gägenüber wär abracht, und nöd immer nur in typischer schwiizer manier kritisiere und nörgele.....

thieu
15.07.2004, 14:33
Also ich müäss de öi nu mal aheiche. Das bi miär bi so Sache halt druf ah chunt! Dü chasch mini Kollege fräge, das wiär in Aläss wo nit so wahnsinnig gluffe sind, oder öi dere wo sind üsacho, meh wo mal uf di Gage hei verzichtet. Und wiär sii da gsii hei z beschta gäh und hei z mindest e mündlcieh vertrag käh! Miär geits da eifach nit umz geld...

Aber miär machts persöhnlich en Unnerschied ob ich der Siäch kenne won i das geld gibe und gseh hä was er wirklich gmacht hät oder nit!
Züädem häni appa zwei Konzert gseh, und hä mindestens ver 30.- konsumiärt. Mach der d rechnig...

Obwohl ich der Alass hä cool gfunne!

Kurios
15.07.2004, 14:34
sorry, aber i dem thread gahts überhaupt gar nöd um das...
es git än anderä thread wo jenes lang drübert gschriebä wordä isch, wiä geil das es gsi isch mit jenes postiviä wort etc... da gaht um spände / benefiz aktion und diä chunt dä lüüt (inkl. mir) relativ lächerlich inä... was ich au voll chan verstah... gägä dä alass sälbär hät gar niämmärt was gseit....

entschuldigung, aber mir gahts au nöd um dä alass, sondern um dä verastalter und d organisation, wo hie mines erachtens zu unrächt abegmacht wird!
spände und benefiz aktion IST EINE LOGISCHE FOLGE EINER FALSCH KALKULIERTEN RECHNUNG.
und i däm bizz gitz kei 100% sicheri kalkulierig....

minre meinig nah, hät dr verastalter eui kritik absolut nöd verdient...
im gägeteil...ich find ihr reagieret total undankbar und typisch schwiizerisch...

Onkel_Agathe
15.07.2004, 14:40
we dä reezer xeit het es goht nöd drum öbs festival kewl xi isch oder nöd!es goht um die spendä!und drum da eifach is netz gstellt wird mir hend mehreri 10'000 buxxx hinnäabägmacht abers kei ufstellig und nüt git!und denn t lüüt zum spendä ufgfordered wärded!

und denn bin ich immerno dä meinig da eifach organisatorisch do was falsch gloffä isch egal welä ufwand usw. weme so öppis verastalted mues mer sich da scho mehereri mol überlegä ich weiss jo nöd da isch sicher au gmacht wordä i dem halbä johr vo dä organisation aber irgendöppert het eifach es überleggigsfehler gmacht oder es sind pünkt vergessä gangä we: t lüüt chented es z trinkä und s essä selbermitneh...who knows darum wär ä stelligsnahm mol no interessant und nöd eifach nur...spended!!!

CodeClub
15.07.2004, 14:41
@kurios..

Danke für dini Post's..

Dänke genau glich we du..

guru
15.07.2004, 14:46
entschuldigung, aber mir gahts au nöd um dä alass, sondern um dä verastalter und d organisation, wo hie mines erachtens zu unrächt abegmacht wird!
spände und benefiz aktion IST EINE LOGISCHE FOLGE EINER FALSCH KALKULIERTEN RECHNUNG.
und i däm bizz gitz kei 100% sicheri kalkulierig....

minre meinig nah, hät dr verastalter eui kritik absolut nöd verdient...
im gägeteil...ich find ihr reagieret total undankbar und typisch schwiizerisch...

geile siech... hesch absolut recht.. alli dissed.. und all hends geil gfunde... ja schwiiz nei schwiiz:D

Kurios
15.07.2004, 14:47
we dä reezer xeit het es goht nöd drum öbs festival kewl xi isch oder nöd!es goht um die spendä!und drum da eifach is netz gstellt wird mir hend mehreri 10'000 buxxx hinnäabägmacht abers kei ufstellig und nüt git!und denn t lüüt zum spendä ufgfordered wärded!

hani mi grad vorher derzue güsseret..mir gahts au nöd um dr alass sonder um d organisation...

und denn bin ich immerno dä meinig da eifach organisatorisch do was falsch gloffä isch egal welä ufwand usw. weme so öppis verastalted mues mer sich da scho mehereri mol überlegä ich weiss jo nöd da isch sicher au gmacht wordä i dem halbä johr vo dä organisation aber irgendöppert het eifach es überleggigsfehler gmacht oder es sind pünkt vergessä gangä we: t lüüt chented es z trinkä und s essä selbermitneh...

es isch eifach zsäge de punkt seg vergässe worde. ich würd eher säge das isch falsch kalkuliert worde. und wieni scho erwähnt han ghört fählkalkulation zum bizz wie dr popo butze zum kacke....
usserdem machts kalkulierig nöd eifacher wämmer uf kei refernz date cha zrugg griife, will das fäscht nur all 3 jahr stattfindet...

who knows darum wär ä stelligsnahm mol no interessant und nöd eifach nur...spended!!!

dr einzig punkt woni eu all rächt gib...das sött transparänter si...

sly saloon
15.07.2004, 14:47
nomol zuum mitschribe:
(de reezer hets gseit)

1. i dem fred gots nöd um s festival sondern um d spendeaktion

2. i anderen freds wird de alass jo globt und grespektet bis an hag abe . han kei bock zum d links poste wens nöd glaubsch gang go igeh zürifäst, chömed öppä sibe freds.

usserdem: jo mir organisiered au shit und mached nöd immer gwünn! und jetz, gang i go bläääre? dammisiech goths enart no . und code und bauer open air, wa isch mit eu los? sind ihr öppe jemols bi de fans go cash bettle? hallo? schlifts?

so bin out, sus verjagts mi no.

Onkel_Agathe
15.07.2004, 14:55
@kurios

han mich au nur zur organisation güssered...!denn isch jo easy han xeh da du dich zum thema organisation güssered hesch!isch an die gangä wo xeit hend zersch döt feschtä usw. und nochanä abmotzä usw...hesch glaub au was zu dem gschribä!t party und die jetzig aktion sind für mich 2 versch. paar schue!

zum rescht mag ich etz nüt meh schriebä ich wür mich nur wiederholä mini meinig stoht i jedem vo denä biträg i dem thread...das wars!git lüüt die xends andersch und darum easy...jedä söll da denkä woner er für richtig halted und au spendä wenn er da für richtig empfindt!

Bschiisär
15.07.2004, 14:58
@ Kurios..

sorry, aber das mueni jetzt trotzdem na schnäll loswerdä..

wänn öpper öffentlich im INternet ä Spände-Aktion is Läbe rüäft, dänn muener au mit negativä / kritischä stimme rächne..ich säge au andernä Organisationä, wo öffentlich um Gäld werbäd, dases scheisse isch..ja nu..

piis..

Kurios
15.07.2004, 15:02
nomol zuum mitschribe:
(de reezer hets gseit)

1. i dem fred gots nöd um s festival sondern um d spendeaktion

zum dritte und letschte mal: MIR AU NÖD!!!!!!

2. i anderen freds wird de alass jo globt und grespektet bis an hag abe . han kei bock zum d links poste wens nöd glaubsch gang go igeh zürifäst, chömed öppä sibe freds.

oke hani schlächt recherchiert...lol
sorry für das..

usserdem: jo mir organisiered au shit und mached nöd immer gwünn! und jetz, gang i go bläääre? dammisiech goths enart no . und code und bauer open air, wa isch mit eu los? sind ihr öppe jemols bi de fans go cash bettle? hallo? schlifts?

so bin out, sus verjagts mi no.

du würsch mit garantie blääre wänn verlüscht i däre grösseordnig hetsch....

im jahre 1996 hät sich s open air schlauer bauer ok entschiede, e grösseri verastaltig, mit tüürere gigs und "professionellerer" infrastruktur ufzbaue...mer hät für vill chole sens unik und no es paar dütschi bekanntheite verpflichtet, derzue e professionelli firma für security beuftreit....
es hät 3 tag lang gschiffet (was ja würkli keine vorrussäge chan) und s ok hät um die 50 000 stutz rot gmacht....
was hät mer gmacht?
nei mer isch nöd hüülend zum staat gsecklet, sondern hät mit briefe und e-mails sich a d stammgescht vom open air gwändet...ihr müend verstah dass das ganzi open air wiene grossi familie funktioniert....
mer hät e benefiz verastaltig gmacht, nöd um die 50 000 stutz wieder inzhole, sondern um es statkapital chönne azhüüfe, um im nächschte jahr s open air im gwohnte rahme über d bühne zbringe.....
mer hät vom jahr 1997 - 2002 so vill erfolg und glück gha, dass d organisatore ihri eigehändig investierti 50 000 stutz wieder dinnegha händ....die einte händ nachher ufghört und dä junge platz glah zum wiiter organisiere und anderi sind hüt no aktiv im OK....

jetzt sägmer bitte was isch falsch gsi a dänne benefiz verastaltige, wenn A: jede sin inveschtierte chole wieder becho hät, wenn B: d lüüt immerno a ihres open air chönd gah, und C: dr staat absolut chä chole hät müesse springe lah, und somit das budgetierte kultur gäld andersch (hoffendli sinnvoll) isetze chan.....
en organisator vo sonre verastaltig luegt nöd nur s aktuelle jahr ah, sondern dänkt idä regle au ad zuekunft, was mer vom geneigte konsumänt und fäscht benutzer nöd grad cha säge.....

Kurios
15.07.2004, 15:07
@ Kurios..

sorry, aber das mueni jetzt trotzdem na schnäll loswerdä..

wänn öpper öffentlich im INternet ä Spände-Aktion is Läbe rüäft, dänn muener au mit negativä / kritischä stimme rächne..ich säge au andernä Organisationä, wo öffentlich um Gäld werbäd, dases scheisse isch..ja nu..

piis..

gib ich dir au rächt zumne gwüsse grad...
negativi kritik söll ja auch cho für d organisatore, aber nöd eso, wo eifach alles chli nabrabblet wird, und die meischte kän furz vo dä thematik händ....

wie gseit, dr gröscht fähler wos bi däre aktion gmacht händ, isch die untransparänti rächnig, und d art und wiis wiemer die spändeaktion is läbe grufe hät...
völlig richtig...
aber isch für mich kän grund eine uf typisch trotzig mache, und säge, ha die tuble händ eifach en schlächte job gmacht und darum spändi nüt....
wänns drum gaht e grundlag fürs nächste zürifäscht erzüge, spändi locker en lappe, ufgrund vo ähnliche erfahrige wonich scho gmacht han i dem bizz......

Kurios
15.07.2004, 15:09
@kurios

han mich au nur zur organisation güssered...!denn isch jo easy han xeh da du dich zum thema organisation güssered hesch!isch an die gangä wo xeit hend zersch döt feschtä usw. und nochanä abmotzä usw...hesch glaub au was zu dem gschribä!t party und die jetzig aktion sind für mich 2 versch. paar schue!

zum rescht mag ich etz nüt meh schriebä ich wür mich nur wiederholä mini meinig stoht i jedem vo denä biträg i dem thread...das wars!git lüüt die xends andersch und darum easy...jedä söll da denkä woner er für richtig halted und au spendä wenn er da für richtig empfindt!

yey...big up!
gnau so meinige bruuchts i dr hütig ziit...
bestimmt aber doch respäktvoll g üsseret...
sorry wägem missverständliche hickhack...

thieu
15.07.2004, 15:12

nei mer isch nöd hüülend zum staat gsecklet, sondern hät mit briefe und e-mails sich a d stammgescht vom open air gwändet...ihr müend verstah dass das ganzi open air wiene grossi familie funktioniert....
mer hät e benefiz verastaltig gmacht, nöd um die 50 000 stutz wieder inzhole, sondern um es statkapital chönne azhüüfe, um im nächschte jahr s open air im gwohnte rahme über d bühne zbringe.....

Aber en persöhnlich an dich adressiärte Bettelbrief isch nit z gliicha wiä en Anonymi Spende Üfrüäf va irgend deme Gsichtlose Internet Siäch (Sorry aber ch kenne der Claude nit)!

sly saloon
15.07.2004, 15:13

du würsch mit garantie blääre wänn verlüscht i däre grösseordnig hetsch....

SCHOSO

jetzt sägmer bitte was isch falsch gsi a dänne benefiz verastaltige,

gar nüt, so wies du schilderisch tönt das no vernünftig und au aständig.
also schön, aber ebe mi het eifach scho d art vom "bettelbrief" ufgregt...so halbe am konsument dschuld geh, nochher no e halbsitigi selbstbeweihräucherig vo wege wamer shco alles fürs rapspiel gmacht het ...
da het mer anders chöne formuliere.

und denn hetmer s chöne a die schicke wos agoht (wer isch das? bi eu stammchunde...hets halt do nöd. wör gschider bi de sponsore nochli cash bettle. und wieso nöd glich bi de stadt go hüülä? wenn scho hüülä? mein üsi stüürgelderr werded no für blöders usgeh..) aber nöd a d allgemeinheit und denn no eine astelle wo extra en account uf aight eröffnet zum s poste . bi de konkurrenz!!! da findi de gipfel. mein ich bin nöd involviert i irgendwelchi animositäte vo reezer und umfeld gege claude und umfeld. aber rein objektiv findis eifach als ganzes unverschämt. und nöd s glich wie du verzellt hesch mit euem openair. dunkt mi chli was anderrs.

so jetz höri uf, sus nimmt mis image no schade (no meh?) und denn chunt niemr meh is la luna und ich mues au no en brief do ine poste...;)

peace und out

Kurios
15.07.2004, 15:13
@kurios..

Danke für dini Post's..

Dänke genau glich we du..

ich bin froh dassi doch nöd dr einzig bin wo die situation i dem thema nöd fair find....

au danke @ guru...

@ code club
wänn isch di nägscht booty shaker?
ich hoff dasmal wirds chli meh lüüt ha...
:hippie:

_dC_
15.07.2004, 15:15
@Kurios
Ich wür andersch uf die Spändeaktion reagiere wenns es au 3 Täg duregschiffet hätti am Zürifescht. Nur sind d'bedingige aber ideal xi und es hed massig Lüüt gha. Wemmer mid sonere Usgangslag ned chan en Event mid rote Zahle organisiere isch das echt ned s'Problem vode Konsumänte.

Es isch ja schön ufglischtet bide Spändeaktion weli Events dass si scho organisiert hend, dassch en ganze Huufe und darum bini au zueversichtlich, dass de Cash früener oder später wider iechund.

Onkel_Agathe
15.07.2004, 15:24
sorry mues mi nomol churz meldä!

zu dä form we da ganze gmacht wordä isch!ich find do het dä sly absolut recht zersch zum spendä ufrüefä extra rot igfärbt und es mehereri 10'000 stutz usäghobä!es xeht eifach billig us und nochemene schnellschuss so underem motto so mer hend minus gmacht mached mer schnell en spendäufreuf und lueged wa passiert nochanä!und denn no t events uflistä do müend t lüüt au denkä kewl hend die scho so viel gmacht wiso hends denn da so in sand gsetzt???also so isch es mir au chli inächo!au selbstbeweihreucherig we xeit vom sly!ich denk es isch eifach inorä falschä form passiert, en offizielli stelligsnahm zum ganze week end wär sinnvoller xi minorä meinig nor well denn wär da thema do au nöd so extreem besprochä wordä es wär denn nöd zu all denä unklarheitä cho denk ich!aber ebä!hans jo scho xeit schulssendlich isch es jedem selber überloh wen ers uffasst!

-duss-

Kurios
15.07.2004, 15:27
gar nüt, so wies du schilderisch tönt das no vernünftig und au aständig.
also schön, aber ebe mi het eifach scho d art vom "bettelbrief" ufgregt...so halbe am konsument dschuld geh, nochher no e halbsitigi selbstbeweihräucherig vo wege wamer shco alles fürs rapspiel gmacht het ...
da het mer anders chöne formuliere.

absolut richtig! 2 entscheidendi fähler...
1. am konsument z versueche is gmüet zrede und so durch "schuldgfühl" ane spänd z cho,
2. sini referänze z beweihräuchere....
2 absolut naivi verhaltenswiis vom organisator...dr verantwortlich für dä bättelbrief müesst mer echt mal zämeschisse!
aber das änderet nöd mini meinig zur sach an und für sich....

und denn hetmer s chöne a die schicke wos agoht (wer isch das? bi eu stammchunde...hets halt do nöd.

das gaht nur bim schlauer bauer open air...
mir händ über 600 stammgescht, womer chönd diräkt aschribe, wo jedes jahr am start sind...isch klar dass das bim zürifäscht nöd gaht...darum büütet sich s web als wunderbari schnittstell vor orga zum konsumänt..

wör gschider bi de sponsore nochli cash bettle. und wieso nöd glich bi de stadt go hüülä? wenn scho hüülä? mein üsi stüürgelderr werded no für blöders usgeh..)

ich bin sicher dass au das versuecht worde isch.....

aber nöd a d allgemeinheit und denn no eine astelle wo extra en account uf aight eröffnet zum s poste . bi de konkurrenz!!!

ich dänke vo dem konkurränz dänke müemer ganz schnäll wegcho...d schwiiz isch zu chli zum zsäge dass jetzt das oder jenes d nummer eis söll si...
dr schwiizer rap isch jetzt dete woner isch, willmer zämegspannt hät und nöd will jede de bescht und gröscht hät welle si...

da findi de gipfel. mein ich bin nöd involviert i irgendwelchi animositäte vo reezer und umfeld gege claude und umfeld. aber rein objektiv findis eifach als ganzes unverschämt. und nöd s glich wie du verzellt hesch mit euem openair. dunkt mi chli was anderrs.

häsch sicher rächt....
ich meine mir händ innert 3-4 täg öpe 1700 bsuecher gha, und nöd 1,8 mio. aber die anektode het nur mal sölle zeige wie schwierig dassmer sowas kalkuliere chan...und durch das dass alles massiv grösser isch am züri fäscht machts sicher nöd eifacher....

so jetz höri uf, sus nimmt mis image no schade (no meh?) und denn chunt niemr meh is la luna und ich mues au no en brief do ine poste...;)

peace und out

ich danke für dä post... du häsch eigentli durchuus verstande wasi han welle säge....
aber kritisier doch vo afang ah wases z kritisere git...
dr bättelbrief isch scheisse...naiv ufgsetzt und dumm im inhalt....
chani nur unterstütze die kritik....
aber für mich hät das benefiz zügs au durchuus sini dasisberächtigung....

MANtis
15.07.2004, 15:37
hiphop.ch tha jam

di hei eigentlech mau sogar Nas und Kelis wöue.
denn black market, killah priest, tragedy...
denn hei si e mer en offer gmacht für onyx wo denn grad uf europa tour wär gsi.. 2000dollar.
de road manager vo däre tour het gmeint er getraut sech nid mau das angebot am sticky und fredro z'säge. das sigi disrespectfull!
vilech het ja redBull, playstation, most odr sogar vivaSwizz geld für di lücke z'stopfe..

mi tipp. jubaira söu nächst mau e onstage strip häre lege..
das führt d'lüüt sofort a bar um sech e riese bimbe i gring z'lade = umsatz.

nation records chönnt ja itz ihri 40'z verkicke für hiphop.ch.. reezer?

..ich spende mein beileid!

Kurios
15.07.2004, 15:43
@Kurios
Ich wür andersch uf die Spändeaktion reagiere wenns es au 3 Täg duregschiffet hätti am Zürifescht. Nur sind d'bedingige aber ideal xi und es hed massig Lüüt gha. Wemmer mid sonere Usgangslag ned chan en Event mid rote Zahle organisiere isch das echt ned s'Problem vode Konsumänte.

dasses s problem vo dä konsumänte söll si, hani nie behauptet...
mitem wätter hätmer glück gha, es hettaber au besser chöne si..am abig isch es huere chalt gsi, und hät doch amel vill lüüt hei oder suscht is warme tribe.

egal wie gross dass en event isch, mer chan nie 100%ig absichere dassmer nöd i di rote chunnt..au wenns wätter toll isch...
und wänn dänn no sovill verschiedenes bote wird (chilbi, konzert, tanz, stuntshows, strasse künschtler, celebrity shows u.s.w.) git das en enorme salat vo bewilligunge und mehreri hundert organisatione wo zämeschaffe müend. derzue chömed versicherige und so wiiter...das sind nume kalkulierbari faktore...ich wott gar nöd wüsse wieviel unkalkulierbari faktore no mitspilled, wo mir gar nöd kännet....
je grösser dä chueche doch isch, desto eher isches doch möglich dass es unvorhergesehnes problem ufträtte chan, wo d chöschte grad übers budget überziend...und wenn sowas mehrmals passiert, sind 50 000 franke schnäller weg als du plopp säge chasch.....
also mer müend würkli nöd drüber diskutiere wer jetzt schuld a däm minus gschäft hät..
das säg ich jetzt nöd nur die, sondern würdi au dr verastalter rate...

Es isch ja schön ufglischtet bide Spändeaktion weli Events dass si scho organisiert hend, dassch en ganze Huufe und darum bini au zueversichtlich, dass de Cash früener oder später wider iechund.

nur s problem isch dass die verastaltige wenig bis gar nür mitem zürifäscht ztue ha dörfed.
also um de cash durch eigeni bemüehige wieder inzbringe, müesst mer sich fascht am beschte ufs nächschte zürifäscht beruefe, was ja aber erscht wieder i 3 jahr stattfindet....

sly saloon
15.07.2004, 15:46

...

ok simmer üs jo einig! peace und vill glück am openair!

_dC_
15.07.2004, 16:07
Ey Kurios ich mun säge dasmer ez aigentli zimli glicher meinig sind. Spändeaktione wie si bi dir gloffe sind chani au verstah und würi evtl. au understüze weni devo betroffe wär. Kennsch vilich s'bambole zwinti, dene würi ez vilich au öpis spände wenns deftig verluscht gmacht hetted.

Aber bi sonere Grossverastaltig chunds mer eba eifach chli schräg ie. Ich mein da isch e rise Bühni vollpackt mid Wärbig, mind. all Stund wird is Mikro brüll wie geili schue de pump it up verchauft und und und. Isch hald e Grossverastaltig wo au gross mid Gäld gmischlet wird.

Wie dass die Lüüt de Cash ez wider ieholed ischmer aigentli egal, wenns schlächti Sponsorverträg abschlosse hend, mis Problem? Nei. Ebe ligge chas a vilem und verluscht chamer wi du xeit hesch schnell mache, ischmer au klar.

Aber ebe, da cho und säge, ey du, ja genau du, du bisch gschuld dass mer roti Zahle gschribe hend, gib eus euses Gäld zrugg, zahl für das wo konsumiert hesch! Da chani nu säge fuck you ken Rappe vo mir wird bi eu lande au weni dankbar bin daser so es fetts Openär organisiert hend.

Karimbo
15.07.2004, 16:15
he peepz!

ich würd so zahle gar nie veröffentliche, sind mines betrachtens gschäftsgheimniss.(die richtige zahle)
ob die böse minus- zahle au de tatsachä entsprächend isch dänn au wider die ander frag.

ich has chöne gnüsse, jeni act wo jenes nüüt choschtet :D

aja die wo spändet, bitte mich wüsse lah, han au na izahligsschi:p

Chraensch Lee
15.07.2004, 16:26
Das mim z'wenig konsumiert räffi irgendwie nid ganz, bin 1 mal go astah zum gsöff poste, so geg di 1 oder 2 am morge, frög mi nümm, und ich han öpe 15 minute möse warte bisi entli bedient worde bin, nebet mir sind immer widr mal paar widr gange wills gfunde hend s'gengne vill z'lang usw... zum glück bini en geduldige mensch :D

nur so, mini beobachtig.

CodeClub
15.07.2004, 16:26
@kurios..

Die näggschte Booty Shakers Finest isch am Samstig, 24.07.2004..aber das isch bös :Offtopic: :-)

Aber numel um min Standpunkt klar z formuliere..

Ebe öb die Spendeaktion glücklich isch laht sich drüber schtriete, hett mer sicher andersch chönne mache...da gib ich dir rächt Reezer und Co.

Es gaht mer um folgendes, ich känn es bitz d Hintergründ vo dem Jam, echli meh alls vill da inne, wo wäge Sponsore um no chli meh Gäld abättle im nachhinein Sly Saloon :-) ich weiss was de Sponsoringbetrag gsi isch vo PS2..das sind alles Sache was mer fix cha iplane.

De Fehler vom Claude isch nöd sini Abzockermentalität gsi, sondern dass er eifach z vill hätt wölle büte a dem Event..für eu!! Afu Ra wär am Afang ja au nöd iplant gsi..aber de isch in Madrid uf Europatournee gsi und so hätt er dänkt, will er ihn guet kännt, wär doch mega geil wänn er no würd nachem Gig in Madrid uf Züri cho...

Und so witer..das sind alles so Pünkt..i dem Event schteckt verdammt vill Herzbluet und Lideschaft vo ihm drin..dass chönnd er mer glaube..und eso vill Gratisopenair hätts vorher au nonig gäh mit somene Line Up oder...??

Jetzt münnd er eu mal vorschtelle ihr organisiered sächs monet so öppis..gännd alles..und dänn läsed ihr sonen Thread uf aightgenosse..würded ihr die Arbet s näggscht mal und damit au s grosse Risiko wieder uf eu näh ?

Klar sini Benefits Aktion isch sicher sehr unglücklich gsi..aber sicher nöd mit böser Absicht..eifach schlächt formuliert...i dem Punkt gib ich am Reezer zu 100 % Rächt..

Jetzt wäge dem ihn aber als Rieseabzocker darschtelle so nachem Motto..er sammlet Gäld für sini nächste 6 Monat ferie..und mer hett halt s Budget andersch müesse mache, andersch kalkuliere..isch würklich typisch schwiz und eifach unfair...

Organisiered mal sonen Event..und dänn wött ich gseh, öb ihrs besser chönnd...für sonen Event isches eifach unmöglich es genaus Budget ufzschtelle, zudem gahts bi de Mehrchoschte gar nöd nur immer ums trinke..sondern no um ganz anderi Sache..d Securityzahl hätt zum Bischpill für de Samschtig und Sunntig müesse verdopllet wärde wills am Fritig zu mehre überfall ade Bars vo so chline Gangsters cho isch..alles so Sache..wo mer im Vornherein nöd chann iplane...

Also überleggeds eu numal...

"Wenn der Vorhang fällt, schau hinter die Kulissen, die bösen sind oft gut, und die Guten sind gerissen. Geblendet vom Szenario erkennt man nicht, die Wahren Dramen spielen nicht im Rampenlicht."

(Max Herre, Freundeskreis)

Es gitt immer zwei Site..

Bless,

martin

Onkel_Agathe
15.07.2004, 16:50
[B

De Fehler vom Claude isch nöd sini Abzockermentalität gsi, sondern dass er eifach z vill hätt wölle büte a dem Event..für eu!! Afu Ra wär am Afang ja au nöd iplant gsi..aber de isch in Madrid uf Europatournee gsi und so hätt er dänkt, will er ihn guet kännt, wär doch mega geil wänn er no würd nachem Gig in Madrid uf Züri cho...

[/B]

guete bitrag!

aber genau da isch öppis wo es ganze het chönä vermeidä...ich wär au zfridä xi wenn t acts nöd so namhaft (nöd so tüür) xi wäred weisch wenns gratis isch sind t lüüt mit weniger z fridä do mues mer nöd bim 1. Mol scho noch dä sternä griffä!ich glaub dir au gern da do herzbluet und alles dehinder xi isch aber ebä dä rescht isch mini meinig wo i dä andorä posts stoht!

ich cha mich eifach nöd vo dem thread entfernä:( :rolleyes: :o

CodeClub
15.07.2004, 16:59
Gaht mer glich Onkel Agathe..

Ja du häsch scho rächt, aber isch doch au irgendwie sympathisch vo ihm, dass er eifach dänkt, mann wär geil, wänn Afu Ra au no debi wäred..und de Curse..und und und...schlussendlich händ ja ihr..the Crowd devo provitiert..

Aber ebe..we gseit es gitt zwei Site..so und ich glaub meh gitts dezue nümm z säge..vo minere Site :-))

Das wars..

bless und chömmed i eusen Club ;)

Martin

Kurios
15.07.2004, 17:37
Ey Kurios ich mun säge dasmer ez aigentli zimli glicher meinig sind. Spändeaktione wie si bi dir gloffe sind chani au verstah und würi evtl. au understüze weni devo betroffe wär. Kennsch vilich s'bambole zwinti, dene würi ez vilich au öpis spände wenns deftig verluscht gmacht hetted.

s bambole känni leider nonig...
aber isch scho richtig, dass binre chline verastaltig, eifacher isch öper um hilf z bätte wänns nöd andersch gaht. vor allem kommunikation, s erreiche vo däne persone isch vill eifacher....

Aber bi sonere Grossverastaltig chunds mer eba eifach chli schräg ie. Ich mein da isch e rise Bühni vollpackt mid Wärbig, mind. all Stund wird is Mikro brüll wie geili schue de pump it up verchauft und und und. Isch hald e Grossverastaltig wo au gross mid Gäld gmischlet wird.

und wär wieviel vo dem gäld bechunnt, isch ebe entscheidend. nöd nur wieviel gäld das flüsst, sondern wo s anegaht....

Wie dass die Lüüt de Cash ez wider ieholed ischmer aigentli egal, wenns schlächti Sponsorverträg abschlosse hend, mis Problem? Nei. Ebe ligge chas a vilem und verluscht chamer wi du xeit hesch schnell mache, ischmer au klar.

Aber ebe, da cho und säge, ey du, ja genau du, du bisch gschuld dass mer roti Zahle gschribe hend, gib eus euses Gäld zrugg, zahl für das wo konsumiert hesch!

bis da ane gib der rächt. das isch inakzeptabel!

Da chani nu säge fuck you ken Rappe vo mir wird bi eu lande au weni dankbar bin daser so es fetts Openär organisiert hend.

aber das hingäge findi chli (sorry dä härti usdruck) hüchlerisch und au ziemli überetribe.....
nur will en tubel wo kei ahnig hät, und sonen brunz useposchtet, sägi weder fuck you, no suscht irgendöpis i die richtig, sondern wart mal ab und lueg was wiiter passiert....

reezer
15.07.2004, 17:47
sooo... diä diskussion da gaht mär heftig uf dä sack und drum schlüss ich si jetzt... chönd ihr nachher zensur schreiä und alles möglichä...

1. spändät nüt (sowieso nöd lang kei glaubwürdigi bilanz umä isch)

2. informierät eu mal chli über dä claude und sini machäschafft bevor ihr spändät und dänn wüssät ihr au wieso das dä gwüssi lüt so negativ reagiert händ...

3. kurios... informier dich mal über zh-fäst allgemein, vor allem dä claude etc... dini asichtä sind ja schön, aber träffät leider i dä meistä fäll uf dä event absolut nöd zu...

4. parties, events etc. wirds immer wieder geh... obs jetzt dä claude macht oder nöd... dänn machts halt öppert anderst... scheiss drauf... vor drü jahr es es x-tra gsi wo was ähnlichs gamcht hät und nöchst zh-fäst isch es halt suscht öppert

so, fertig mit dem thread... schluss, aus, amen...