Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wider mal öpis neus vo mir..

I.C.S.
14.07.2004, 19:35
..so ladies&gentleman, wieder mal öpis vo mir. ha für en remix contest ufeme andere board öpis gmacht, en remix :D de track isch vo NTM - on est encore la. zghöre giz das ganze uf http://www.soundclick.com/bands/6/icschmusic.htm und dete d`files

I.C.S. NTM - on est encore la Remix und
I.C.S. NTM - on est encore la Remix Beat

lose und sin sänf dezue abgä!

s file mighty Komapatient NTM - on est encore la Remix isch voneme andere teilnämer wonich für ihn online gstellt han, feedback defür nützt also nüd, wills ned vo mir isch.

säsh
15.07.2004, 00:08
bujakaaaaaaaa! :D

de beat gfallt mir enorm... respäckt! :dance:
geili sämples dämn, häsch mir die?! ;)

find eifach d'stimme chli z'liislig..aber suscht...börn!

wörd!

I.C.S.
15.07.2004, 01:19
Original geschrieben von säsh
bujakaaaaaaaa! :D

de beat gfallt mir enorm... respäckt! :dance:
geili sämples dämn, häsch mir die?! ;)

find eifach d'stimme chli z'liislig..aber suscht...börn!

wörd!

gracias. isch aber ned alles gsamplet, ide hook no paar akkörd dezue gspilt.

konfus
15.07.2004, 01:27
hammer teil!

äs einzig was mir ez grad no so spontan uffallt isch, die giige (?) ide parts biz in hintergrund setzä, sprich schüch liisliger mache. so überdekts d´stimm chli fescht. aber die im ref. chunnt supergeil so!

scho lang nüme sonen deeerbe beat ghört...mänsch

:respect:

I.C.S.
16.07.2004, 14:54
hey lüt, ihr döfed scho säge wenns eu ned gfallt.. natürli döfeder au was schriebe wenns au gfallt :wtf:

krizi
16.07.2004, 15:02
Original geschrieben von I.C.S.
hey lüt, ihr döfed scho säge wenns eu ned gfallt.. natürli döfeder au was schriebe wenns au gfallt :wtf:

würd ich ja gärn mache, aber man... soundclick hät ihri firewall falsch igstellt... verdammt nomal... :brille:
bi mir wird die siite gar ned fertig glade...

I.C.S.
16.07.2004, 15:04
Original geschrieben von krizi
würd ich ja gärn mache, aber man... soundclick hät ihri firewall falsch igstellt... verdammt nomal... :brille:

hä? was gad denn ned? abelade chasches glaub eh nur als agmäldete user, für de räschte giz en low fi und en hi fi stream button.

Radical
16.07.2004, 15:04
Also der erschti Remix findi Hammer, geilä Beat, killer Samples...

der Zweiti gaht so, die Synthies gfalled mer nöd würgglich...aber Gschmackssach!

Aber der erschti isch d Bombä

chaib
16.07.2004, 15:21
ics..... damn... i nimme mol ah häsch gwunne bi dem zeugs ?

isch echt börner biit... lauft jetz im wiederholigsmodus uf de membrane...

ja meh chamer do eh nüm sägä.. usser: scheissgeil !! :respect:

no was anders:

da ich soundclick hasse, so wiä vilicht viel ander,
und wohrschinli nöd alli en account döt hend hani en bitch-account erstellt wo jede drüber cha ;)

email: soundfigg@hotmail.com
pw: soundfigg

weiss hald nöd wiä das mit soundclick funktioniert, ob do mehreri glichzitig chönd igloggt si.. süsch heissts hald: warten.. und wenner das zeugs zoge hend vilicht wieder uslogge...
mir egal waser mit dene date mached, isch ja nöd min pers. account.

ah ja und radical, de zweiti remix isch ja au nöd vo ihm.. :D

adjö

P.Y.R.O.
16.07.2004, 15:24
Das isch musig! Geils melancholischs feeling händer! So mues es si! Melancolic HipHop 4 EVER!!!

Radical
16.07.2004, 15:26
Original geschrieben von chaib

ah ja und radical, de zweiti remix isch ja au nöd vo ihm.. :D

adjö

guet, mer sötti amigs demfall alles läse :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: hahhaaa

chaib
16.07.2004, 15:28
hrhr und isch nödmol chliiidruckt :P

nei isch nöd bös gmeint gsi oder so eifach nöd das denksch de hät no en schlechte remix gmacht (obwohl finden au nöd schlecht de ander aber kei chance gege sin)...

piis

P.Y.R.O.
16.07.2004, 15:29
Und en huere guete ufbau! Ganz geil! So en fette Harmoniewächsel :) hey nei Chasch di aso gehtr fülä ich bin eigentli en sehr härte kritiker... :eek: Ou ezt hani no was ghört... Ab 3:47 chunt sone flute tune ine.. Die isch es bitzli z fest uf rächts pannt. Und verzerred die sounds doch no chli aso au i de breaks ine die gige oder was au immer... Würi nochli quality reduce will ja die samples au chli lowfi style sind...

Läck mues säge isch s beste woni da bis ezt ghört han :) Hesch mini melancholischi seel bewegt :kiffer:

I.C.S.
16.07.2004, 15:36
:krass:
wemer mal chli werbig macht! .. merci für das feedback jungs, bald seti de beat no mit vocals vo mim mc cho.

@mope: das mit dere flöte öpis ned stimmt hani mer dänkt, merci, werd das mal so usprobiere! isch erscht min 2ti fertig gmixti track, d.h. es fähl scho no "chli" praxis..

nise
16.07.2004, 15:47
la boooooombe, c'est la boooombe!

vom deeerbste!

FicDic
16.07.2004, 16:34
les bombes sür paris...

nei also, miär gfallts nöd so das diä orglä(?) nöd so, sind mär chli z'abghakt...
und äs fehlt mär irgändwiä no ä bridge odär sowas

und dä flötä tune isch (find ich) nöd z'fescht uf rächts grichtät, sondärn z'wenig uf links... links ghörschän nämlich fasch nöd und rächts ischäs easy...

abär suscht findi dee haaaammäär.

krizi
16.07.2004, 17:10
hey ics...
sorry, aber mir gfalled so abghackti sache ned...
ich cha mich voll ned mit so öpisem afründe...

piiisss...

I.C.S.
16.07.2004, 17:12
Original geschrieben von krizi
hey ics...
sorry, aber mir gfalled so abghackti sache ned...

take it easy...

piiisss...

mir scho ;)

->du chasch ja gar kei gangstarr lose :eek: :eek: :eek:

Bschiisär
16.07.2004, 20:57
:krass:
wemer mal chli werbig macht! .. merci für das feedback jungs, bald seti de beat no mit vocals vo mim mc cho.

@mope: das mit dere flöte öpis ned stimmt hani mer dänkt, merci, werd das mal so usprobiere! isch erscht min 2ti fertig gmixti track, d.h. es fähl scho no "chli" praxis..

ich glaubä, falls du nüüt degäge häsch, schlüss ich mich dem grad aa..dä biit isch eifach fett..würklich..

für das häsch dicki..suuperdicki reschpäckt-bonus-pünkt verdiänt..

uuhuerä geilä stuff!!

props..

Fletsch
19.07.2004, 14:53
BOMBÄ!! Man dä Beat hät Charakter. absolut geil!!

I.C.S.
19.07.2004, 15:37
merci, merci!

falls es öper interressiert: de beat isch usschliesslich mit minere mpc2000xl gmach. usser im refrain hani no mit de halion string edition es paar akkörd dezue gmacht.

I.C.S.
21.07.2004, 10:59
*nach konstruktiver-kritik-lechz*

Brooknow
21.07.2004, 12:47
!!!B U R N E R!!!B U R N E R!!!B U R N E R!!! einzig d'flötä am schluss isch en störfaktor wänn sie uf di andere samples und so trifft

nomal !! B U R N E R!!!

peace

Lügner
22.07.2004, 15:11
dörf ich au no Propz geh ??

he he

Sehr dick ... ich han so abghakti Styles ebe no gern und grad di art vo reimstyle passt huere guet dezue ...

*händidLuft* und Respect .... fat-ass-remix !

köbi
26.07.2004, 08:25
sooo schlächt :D , nei chunt geddige
prok-potz probtz

wichtlprinz
31.07.2004, 05:13
find au! isch derb geil!

hanen ohni zwüsse dases dine isch vome kolleg gschickt übercho.. :D wonen da gsoge han, hani dänkt damn de chunnt mer bekannt vor... :D hehe ja eben han eh welle wüsse vo wem de isch.... wunderschöne beat! hät eue track en titel?

chasch mer en säge und shcicke wänneren ufgno händ?

p0iz

I.C.S.
01.08.2004, 20:23
Original geschrieben von wichtlprinz
hät eue track en titel?
chasch mer en säge und shcicke wänneren ufgno händ?

heder noni (mc immerno i de army :D ) ..wird wohl was über freiheit.. werd en den hie poste ;)

wichtlprinz
02.08.2004, 17:02
ok izzy... *vorfreud* :brille: :D

p0iz

jones
28.08.2004, 16:08
schöne beat.

wie de lügner seit, A B G E H A C K T !!!!

schön mit em refrain. tönt geil!

beatniquer
28.08.2004, 16:28
sehr geil...und ja...mit ntm chasch mi eh rouche, ds isch öpe ds geilschte wos git:D

mach mau e seine saint-denis style, oder e poste ton gun remix:blingblin