Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Electric (company, insight)

smooth
15.07.2004, 11:04
jo wär het alles d'insight albe vo insight über electric bis zu electric company...alles ganz geile stuff...ha mer neu grad electric album zoge....würklich geil....

Aurel
15.07.2004, 12:53
ech han im insight sis "updated software vol 2.5", und d'instrumentals gar 2 mal... es hammer album. "motivated" eine vo mine lieblingstracks ever.
electric company hani die ersti 12", weiss de titel nömm. aber uf jede fall: buuuuurrrneeeeeeer!
derom chönntmi wätsche, dassne scho weder verpasst ha letscht woche...

das esch no en ein-mann-armee...

smooth
16.07.2004, 10:55
esch bitter....ha in zum glück live gseh...aber ey, das album wo du hesch ha ich au, aber check mol electric sache ab...ich weiss welli 12-er du hesch, ha ich au no, ha aber au no s album heisst glaub live is a struggle oder so..esch sehr ähnlich wie updated software vol 2.5, und vor allem, hesch beidi platte? das album esch jo i 2 "hälfti" ufteilt worde...

Aurel
16.07.2004, 12:56
electric album checki mal ab...

2 hälfti? also ech han nur s'2.5, aber ebe... au no instrumentals...

smooth
16.07.2004, 13:11
jo äbe...denn merksch es jo..uf de intrumentals send einegi beats wo uf de s'2.5 ned druf send..die gets met text uf 2 mini lp..wohl eher ep..get also no es 2. insight album und sicher eis electric album...plus einge 12-er vo insight..aber ey, kennt das sösch niemand?

Aurel
16.07.2004, 13:14
hmm... besch secher? send vellecht au eifach paar bonus-beats oder so... aber glaube ned, dass es en zweiti gehd...

schiint ned, als wörd söscht die öpper kenne, lol...

übrigens eschmer de name vo de maxi weder in senn cho.. "respect life" glaubi... so grüen-wiiss...

smooth
16.07.2004, 13:31
jo be secher...ha die 2 hälfi au..esch ned so hammer wie de erste teil...esch au ned so lang...glaubs öppe 6 tracks oder so druf...

...jo genau esch en easy track, aber ufem album gets geileri...