Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : FRAUEN UND DJING

laydee T
03.03.2004, 19:43
mir isch ufgfalle dasses do drin so viel wieblichi members hät. was mich wunder nimmt, ob die au annähernd so viel wüsset wiä ehr jungs.(ich stuune immer wieder über eures knowledge)

zum thema: was haltet ehr devo, fraue wo afanget uflegge?
meined ehr, dass fraue eher imene club chönd uflegge, wil e frau wiä im sport au, gar nöd besser si muess als di dominant mäng (=manne)? bescht bieschpiel: MAD MADAM

kännet ehr fraue wo wükli e ahnig händ was real hip hop isch?

schriebet was eu in sinn chunt... .. .. aber es muess diä frau im gspräch bliebe he he

danke.

Beatnik
03.03.2004, 19:51
Original geschrieben von laydee T

kännet ehr fraue wo wükli e ahnig händ was real hip hop isch?

Also zerscht mal, dä Satz chasch eh rauchä, ok, also nöd falsch verstah aber das wüssed nöd mal die meistä Type und au ich bin amig nümä sicher :D

Zum Thema:
es wär geil wenns meh Fraue würd gäh i dem Biz, aber sProblem isch wie bim Auto, Type sind eher Technikfreaks alls Fraue, d.h Fraue Tanzed gern (fahred gern Auto), sie gönd sicher au gern go Tankä (frische Sound kaufe) und sie lueged aneme Typ ineme fette Car gern hinedrii (Dj Groupies)! Aber es git hald eifach zwenig wo evtl. au mal e Reperatur mached, oder sAutoradio sälber ibaued:D

Allso, komischerwiis gits im House/Trance Berreich viel meh Fraue alls im Hip Hop, aber evtl. isch das ja nur in europa so...
In de USA gits sicher Technisch ganz krassi Mädels...
Zum Biispiil diä Lady da!!! (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=2206)

Aber wie söll ichs säge...RnB wird ja au immer trendiger..also los Ladys:dance: :D

Nei, Respect für alli wo was mached, egal öb frau oder Typ!!!

tschaki
03.03.2004, 20:44
stimma diar voll und ganz zua, beatnik ;)

:hippie:

laydee T
03.03.2004, 20:54
aber nähme mer aa e frau hät würkli e ahnig vodä musik. du wilsch also dämit säge dass sie rein vom tächnische (was bim djing also ziemlich wichtig isch?!) gar nöd wit chönd cho? ;-)

ich han immer gmeint frau häz fingerspitzegfühl und me rythmus im bluet (di meischte) hehe

da ide schwiz, sorry das isch doch so!jede 3. wo hip hop loset hät TTls ide wohnig!!!!!sooo viel dj's ide ch...giz au fraue ussert d madmadam?mir fallt oni scheiss keini ii!

easilY
03.03.2004, 22:08
hey lueg mau ids p :)

grüessli easily

these suckers don't even know the half

Beatnik
04.03.2004, 00:39
Original geschrieben von easilY

these suckers don't even know the half

:auslachen hesch ja so rächt Baby :whogivesa

:D

laydee T
04.03.2004, 10:43
frächi buebe da .

SCREWD
04.03.2004, 10:53
chunnsch mol zu mir, ich zeig dr denn paar trix ;-)

Beatnik
04.03.2004, 11:54
frächi buebe da .

Wiso, han ja nöd gseit das Ladys nöd uflegge chönd oder??

Es isch hald männerdominiert will (wie obe gseit) meh Type sich für Technik interessiered, und für Battles und und und für Fussball:D

flow2
04.03.2004, 11:58
i denk au äs wör nöd am können fehle, jede wo bitz talent hät, chönt mit üäbä öppis erreiche und au ä frau chönd um einiges besser si als so manchi männlichi dj's wo im umlauf sind. aber es fehlt wohrschinli a intresse. äs git wohrschinli wenig fraue wo sich für das wörkli intressieret...i dä schwiz sowieso...kenn praktisch niämer...

hüppnoss
04.03.2004, 12:12
debi wers doch eifach d fraue dra z gwöne...
ich glaub ich versuäche es afängerkit z verchaufe...
das beinhaltet
es mischpult ( das chamer zwüsche d herdplatte stelle, gset dänn scho zimli krass us mit 4 tt's)
und
es mixtape, zum sich an sound gwöne... s mixtape muäs selbschtverständlich sehr guät si.. will was mariechen nicht lernt......

laydee T
04.03.2004, 12:37
sehr luschtig haha.aber ja irgendwiä stimmts ja scho.fraue sind nöd würkli a dä technik interessiert,was bim djä evt bruchsch.ich sälber han kei anig vom ganze und bin au nöd würkli interessiert(isch mer chli zblöd a dene teller umefiele,lieber cd lose haha) aber han e kollegin,die hät es huere knowledge was hiphop agaht.nöd eifach oberflächlich,sondern sie weiss würkli bscheid.sogar d manne gänds zue *gg*diä söll afange uflegge,wänn sie scho so viel weiss! ide CH wär das doch DIE marktlücke!!!! e frau wo geile HH ufleit(nöd so wiä mad madam) und zudem no hübsch usxet.

hüppnoss
04.03.2004, 12:44
han au e kollegin wo das sehr versiert isch und au gern wür uflege.. han si na niä ghört, chan drum au nöd säge öbi das wür befürworte... uf jede fall hät si allgemein z vill selbschtzwifel.. vilich isch das allgemein chli es fraueproblem...
findes allerdings gar nöd schlecht, i zite wo jede s gfühl hät er müäs umbedingt öppis mache... da chönted sich vill mane na es stückli abschnide...
mer chan doch au hiphoppe i dem mer ebe gnau nüt macht, us respekt vor dene wo würkli öppis druff händ...

Beatnik
04.03.2004, 12:44
ide CH wär das doch DIE marktlücke!!!! e frau wo geile HH ufleit(nöd so wiä mad madam) und zudem no hübsch usxet.

Glaub mär, im Djing langet Ussehe eleige nöd! Und Knowledge hend no vill, VILL, aber au da sbruuchts nöd unbedingt!

laydee T
04.03.2004, 13:58
Ja du wilsch demit sägä, dass eine/eini wo vieles kännt und weiss nöd unbedingt automatisch au geil wird chönä uflegge wännäer mal agfange hät? aber es isch doch än grosse vorteil oder nöd?!

oder gahts dänn bim djing so därb um s tächnischä?

ich dänk e frau im dj biz wird mit nöd sseeeeeeeeehr viel talänt us däm ganze usestäche als irgend ein boy vo 1000ige wos no im griff hät- da wird sie eher durecho als dä typ ... . .. . ain`t right?

sly saloon
04.03.2004, 14:24
Für vieli Fraue chunt hiphop aktivsi leider nöd in Frog, wege: bim breake und molä wird mo dreckig, schwitzt, bricht evtl d fingernägel ab, di frisur isch im eimer. bim scratche muesch au kurzi fingernägel ha (oder ??)und zum spitte, na ja, hend vili würkli kei muet. isch echli wie bim skate (?:rolleyes: ). also das sind theorie, i weiss nöd öbs stimmt. sägedsmer, ladies:confused:

Beatnik
04.03.2004, 14:37
Hmmm:hmmm:

Lueg es git ja verschideni Arte:

Club Dj

Hend meistens e gutei Technischi Basis, sind meistens i dä Clubs am uflegge, bringed immer chli die neuste Hits und Burner! Teilwiis technisch uf höchem Niveau bim beatmixing etc. und teilwiis sinds eifach nur bekannt wäg em sound wos uflegged!

Beedroom Dj

Hmm, gits eigentlich nöd die sparte, aber ich säge dem Dj's wo vorwiegend @home ihre scheiss mached, irgendwas pushed oder evtl. Mixtapes usegäbed etc. Dä typ chan au mal im Club uflegge etc.

Turntablist

Das sind die Jungs wo dä Turntable alls Instrument benutzted, sie sind technisch sicher am krassischte druff, teilwiis leggeds au in Clubs uuf, aber ihres Ding isch sBattle ûnd sKreativ sii! En guete Turntablist mues nöd unbeding au en guete Club Dj sii, und umgekehrt!

Skratch Dj's

Gits eigentlich au nöd, sind hald die Turntablist Jungs wo siich krass ufs Skratche usrichtä, und det au meistens zu dä bessere ghöred! Ich kenne spaar wo NUR skratched, und suscht keini Trix probiered! sTechnische Niveau isch am Aafang eigentlich easy, aber wird rächt schnell aspruchsvoll! Wie biim Turntablist bruucht e gueti koordination vo dä bewegige und ÜBEN ÜBEN ÜBEN!!

eigentlich chan mer das ganzä gar nöd i Kategorie stecke, Djing und Turntablism langhet scho, und es git vill wo i beidem verdammt guet sind!

Jetzt zu dinere Frag zrugg!

Alls Club Dj würd ich säge bruucht mer sicher Talänt, di richtige Plattene (zum richtige Ziitpunkt), und es relativ guets techisches vertständnis für beatmixing etc. VOR ALLEM TAKTGFHÜL!!! Also für Fraue keis Problem!

Bim turntablism gahts halt teilwiis rächt derb is technische, um ganz fiini bewegige und gueti körperbeherschig und vill vill geduld zum üebe! Plus, KREATIVITÄT!!

Also, für Fraue wo das alles mitbringed, voll easy!

Schlussendlich zählt diin Isatz für die Sach...

hüppnoss
04.03.2004, 14:41
ich denk mer wenn e frau und en ma öppe glich guät sind wird sich dä organisator scho für d frau entscheide, 1. will si attraktiver isch (wemer devo usgat das a dä meischte rap parties me type sind) und 2. wills halt ebe öppis speziellers isch...
d frag isch vilich na d akzeptanz vo dä type...

Beatnik
04.03.2004, 14:49
Original geschrieben von hüppnoss
ich denk mer wenn e frau und en ma öppe glich guät sind wird sich dä organisator scho für d frau entscheide, 1. will si attraktiver isch (wemer devo usgat das a dä meischte rap parties me type sind) und 2. wills halt ebe öppis speziellers isch...
d frag isch vilich na d akzeptanz vo dä type...

Hmmmm

Aber FAKT isch das es uf 100 gueti Dj's (im Hip Hop Bereich) vilicht 80 Type und 20 fraue sind!

Aber ich hetti kei Problem au binere Djane abzgha...si mues eifach scho was gleistet ha....nöd wie die Mahara Mc Kay oder wie die Schnitte heisst...die leistet nüüt und denkt sie chan da jetzt üf derbi RnB Djane machä...phaaa!

Und denn het sie no mit em Dj Ace zäme mal ufgleit, sorry, mit em ACE!! Dä Typ het was gleistet, aber sie???

sly saloon
04.03.2004, 14:53
@beatnik

woher weisch du was d mahara gleistet het?;)
wend wiesch wani mien...

laydee T
@beatnik Kännsch du ide CH chikkies wo wükli (guet) uflegget.... . . .?! ich chan dir kei einzigi ufzelle!

SCREWD
E Frau khört höschnonemol nid hinter d Turns, sonder hinter de Kochhärd :dildo:

laydee T
04.03.2004, 14:55
gsesch wieder mal wiä wiiit mers glich bringt mit däm ussehe (vilicht nöd längerfristig aber immerhin) wiä dis bieschpiel mit dä mahara.. .. .. bi däre ischs ja au egal was und wiä sie ufleit und was sie drauf hät ;)
mä gaht ja "wäg ihre" (resp. wäg ihrem ussehe) he he

Stinkyfingaz
04.03.2004, 14:56
Original geschrieben von SCREWD
E Frau khört höschnonemol nid hinter d Turns, sonder hinter de Kochhärd :dildo: <------

Unfair, wer eifacht behauptet was mehrheitlich Type mached isch nöd für fraue geignet und wer weiss villicht au umgekehrt :rolleyes:

laydee T
04.03.2004, 14:57
ich wart immer no uf dä momänt wo e europ. deejane inen club chunt irgendwo ide CH wo alll manne so us de socke haut ha ha

au dä boom chunt gli mal, müend nu luege... . .. . .deejane invasion is coming up... . .. . ha ha ha

hüppnoss
04.03.2004, 15:03
Original geschrieben von Beatnik
Hmmmm

Aber FAKT isch das es uf 100 gueti Dj's (im Hip Hop Bereich) vilicht 80 Type und 20 fraue sind!

Aber ich hetti kei Problem au binere Djane abzgha...si mues eifach scho was gleistet ha....nöd wie die Mahara Mc Kay oder wie die Schnitte heisst...die leistet nüüt und denkt sie chan da jetzt üf derbi RnB Djane machä...phaaa!

Und denn het sie no mit em Dj Ace zäme mal ufgleit, sorry, mit em ACE!! Dä Typ het was gleistet, aber sie???

20 zu 80 isch wohl scho sehr nett usdruckt (lisisch du d anabelle;)

weg dä mahara... am mittwuch oder so hät si im bbq öppis organisiert, sonen fraue abig für sex and the city... wo si nacher au ufgleit hät... uf jede fall hätsis na schlau gmacht, sind uf jede fall jenes kollegine vo ire det gsi, und das lockt halt type a wo lieber luäged als losed... mahara isch rein optisch, sobald eine d auge schlüssd wirder wohl wider ga...
chans aber nöd säge, han si na niä ghört...

und nei, ich bin nöd det gsi...

Boogieblind
04.03.2004, 15:08

Aber wie söll ichs säge...RnB wird ja au immer trendiger..also los Ladys:dance: :D

Hey Beatnik, was söllet eigentlich immer die Sprüch? Hesch es Problem mit R&B ? Du tuesch immer so abschätzend, als wär das öpis für Luschenen wo eh nüt chönd! De DJ Mouss zB leit au R&B uf, und feget technisch die meischte HIPHOP-only DJs weg! De Musikstil womer ufleit, het ja nüt mit de Technik z'tue! oder was meinsch?
und übrigens..Chli Sean Paul und Nelly etc isch kei R&B, nur will das jetzt überall uf de Flyer staht...

Beatnik
04.03.2004, 15:29
Original geschrieben von Boogieblind
Hey Beatnik, was söllet eigentlich immer die Sprüch? Hesch es Problem mit R&B ? Du tuesch immer so abschätzend, als wär das öpis für Luschenen wo eh nüt chönd! De DJ Mouss zB leit au R&B uf, und feget technisch die meischte HIPHOP-only DJs weg! De Musikstil womer ufleit, het ja nüt mit de Technik z'tue! oder was meinsch?
und übrigens..Chli Sean Paul und Nelly etc isch kei R&B, nur will das jetzt überall uf de Flyer staht...

Hey miin geliebte Boogie:D

Nei, das mit em RnB isch nöd ernst gsi, isch ja nur es Kliischee das Fraue meh uf dä Sound abfahred und drumm immer meh Clubs RnB bringed damits meh Type get (will ja meh Fraue chömed)

Und ich han ja nie gseit Sean Paul und Nelly sägi RnB, oder?

Ich han mal gseit, es STRESST, wenn i jedem Clum 3 oder 4x Sean Paul chunt oder Beyonce oder what ever!!!

Usserdem chan mich dä Dj Mouss, dä Cut Killer und dä Abdel mal am Arsch lecke:D Nei, hey vollä respect vor dene Jungs, und du weisch ja, nur will en Dj RnB ufleit (Mouss) mues er kein schlächte Turntablist sii, aight!! respect han i scho, aber zvill RnB find i hald doch scheisse, und zvioll Dancehall au!!

Und das uf jedem Flyer oder Prty fang, Hip Hop, RnB und Ragga staht, damit han mi au langsam abgfundä.....schliesslich ot ich j achli Party machä am Weekend!!:dance:

Beatnik
04.03.2004, 15:42
Hey miin geliebte Boogie:D

Nei, das mit em RnB isch nöd ernst gsi, isch ja nur es Kliischee das Fraue meh uf dä Sound abfahred und drumm immer meh Clubs RnB bringed damits meh Type get (will ja meh Fraue chömed)

Und ich han ja nie gseit Sean Paul und Nelly sägi RnB, oder?

Ich han mal gseit, es STRESST, wenn i jedem Clum 3 oder 4x Sean Paul chunt oder Beyonce oder what ever!!!

Usserdem chan mich dä Dj Mouss, dä Cut Killer und dä Abdel mal am Arsch lecke:D Nei, hey vollä respect vor dene Jungs, und du weisch ja, nur will en Dj RnB ufleit (Mouss) mues er kein schlächte Turntablist sii, aight!! respect han i scho, aber zvill RnB find i hald doch scheisse, und zvioll Dancehall au!!

Und das uf jedem Flyer oder Prty fang, Hip Hop, RnB und Ragga staht, damit han mi au langsam abgfundä.....schliesslich ot ich j achli Party machä am Weekend!!:dance:

PS:

Luschene sind dRnB Djs sicher nöd, und meischtens chömeds ja us em Hip Hop oder mischet siich, aight! Usserd wenn i am Dj Platinum siis Mix Album zum Silvester jam ghöre, frög mi scho chli!

Ich bin au anderem Sound ufgschlosse, und im Turntablism isch ja eh alles erlaubt, zieh der nur dJapaner ihne, voll Fresh!!

Aber ich liebe hald Stampfendi, Dicki Beats im Club so wie us dä 90er Jahr, aber das isch hald immer sältener!!:rolleyes:

KeRiM
04.03.2004, 15:46
ich dänke fraue bechömed u shnell dr berüemti "fraue bonus"
wenn sie was mached wo "männer-sach" ish!
ich find s shade das es so wenig fraue giit wo ufleget oder räpped !
aber wen s es sie male giit, (i red vo dr shwiiz)
denne ghör i no shnel vo mädel s sie ish voll easy will sie en faru ish !!!
aber das find ich es sheiss kriterium !

Aber trotdäm muess mer sich als frau bewiise wen mer ebe gad die "männer-sache" macht..............

und denne ghört mer so sache wie en frau ghört hinter dr härd und mer frag sich was mit dr gsellshaft passiet ish
(also ish bi mir so)

piis kerim

Boogieblind
04.03.2004, 15:58
@beatnik:

Hesch din Chopf schön us de Schlinge zoge!:handclap:
schön gseit! Und so chani dem total zuestimme! Mich nervt de HipHop-R&B-Ragga-Dancehall-mix au! Wer het eigentlich gseit das Dancehall und Hiphop zämäghöret!? Bi HipHop und R&B findis no in ordnig (machi selber ja au)sind ja zum teil au die gliche artists und so, wie du gseit hesch.. Aber das mittlerwile a kei HipHop-party meh chasch gah ohni de SeanPaul und KOnsorte z'ghöre nervt gewaltig, da hesch Recht!
S'Andere isch Gschmackssach, ich han smoothä R&B ebe meistens lieber als Rap, vorallem im Usgang...:dance:

Aber mal öpis zum eigentliche Thema:
Ich glaub das Bild DJ=Mann und nöd Frau het sich scho zimli feschtbrennt, so wie vieli anderi Bilder! Und drum bliebts ebe au biz so... Und ich glaube villi Fraue hend tatsächlich gar keis Interesse selber ufzlege (ebe viellicht wills so öpis technischs isch und so)sie loset halt lieber musig, oder singet etc...
Aber wenn en Frau will uflege, denn Bitte sehr! Jedoch söll sie, wenn sie will i clubs uflege etc. au öpis z'büte ha, nebscht de Tatsach, dass sie en Frau isch!

SCREWD
04.03.2004, 16:00
Ich möcht drmit nur sage, dass es mehr Fraue git wo besser chönnet koche als ufflege....... ;-)
Ich kenn au e Lady, die isch :blingblin das Mädel hett Ahnig........:flirt:

KeRiM
04.03.2004, 19:38
säg das doch gad .....
mä chas au andersh verstoh

piis

TrueRhyme
04.03.2004, 20:05

Aber es git hald eifach zwenig wo evtl. au mal e Reperatur mached, oder sAutoradio sälber ibaued:D

hehe zumglück bi ig agehendi Outomechanikerin auso das problem ha ig nid ;-)

nei i verstah was du meinsch u i mues di r scho chli rächt gäh but respect a aui wo ihres ding dürezieh egau öb ma odr frou

Impossibleivo
04.03.2004, 20:14
chunnsch mol zu mir, ich zeig dr denn paar trix ;-)

Chumm zu mir! Er cha nüd! :brille:

:p :D

nobra
04.03.2004, 20:17
cunt druf ah wie gross dini titti sind wenn den gwüsi tricks machsch goht jo dbewegig über din körper und den chönts e rhytmusstörig dur titti geh also wie wenn glichgwicht verlürsch.ok

white pearl
04.03.2004, 20:30
Original geschrieben von sly saloon
Für vieli Fraue chunt hiphop aktivsi leider nöd in Frog, wege: bim breake und molä wird mo dreckig, schwitzt, bricht evtl d fingernägel ab, di frisur isch im eimer. bim scratche muesch au kurzi fingernägel ha (oder ??)und zum spitte, na ja, hend vili würkli kei muet. isch echli wie bim skate (?:rolleyes: ). also das sind theorie, i weiss nöd öbs stimmt. sägedsmer, ladies:confused:

hm.. auso i dänke mau eini wo sech würcklech für d sach interesseirt, dere isch es doch scheissegau ob itz ihri frisur nu sitz odr ob si d nägu dunge het.. u wenn ned?? de isch si äuä ou ned DAS wahre.. de esch es villech nur sone fame-chick ;) (öh ..wie me das ou emmer schribt..) dänke ehnder es isch wüu d froue meist eher einzu si.. d.h. mr hei ned de fründeskreis wome am abe im rüümli rhymt, ufleit, breakt odr skizzt.. klar s git söregi, die hei ihri homies.. abr s lernt ja jede vo de angere, me git sis glerte witer.. hm.. sowit mau aues..

Impossibleivo
04.03.2004, 20:34
Original geschrieben von nobra
cunt druf ah wie gross dini titti sind wenn den gwüsi tricks machsch goht jo dbewegig über din körper und den chönts e rhytmusstörig dur titti geh also wie wenn glichgwicht verlürsch.ok
@Ladys: Chillt. Es hat alles seinen Sinn! :D rofl

Beatnik
04.03.2004, 20:41
Hmm:hmmm:

Vilicht bringed mer Killa Jewel mal id Schwiiz!

Dänn fühled sich evtl. meh Ladys motiviert zum sich drihänge!:rolleyes:

nobra
04.03.2004, 20:49
no en notrag wege schwingige mir isch no igfalle professionelle chönnted im takt schwinge *g

i kenn scho es par hiphop ladyz aber djanes ebe nur die vo big zis hey die isch doch im millerstudio bi azad leben tour vordj gsi nöd? man i hät fascht mini sneakers füregschmisse! ok defür isch nochene dä hype fett abgange.
und azad hät e crowd gfickt burn mann!

frenchrap
04.03.2004, 21:50
hey aso zum erste interessants thema!

ich bin de meinig es git zwenig fraue wo mit djing ztue hend..leider..aso ich kenn niemrt ussert madmadam.

ich bi fasziniert vom djing,siit 5 jahr sho,han aber nie selber ufgleggt ..will ich finanziell mir das nöd chan leishte.
drum bliibt das im moment en traum!:p
aber han sit letsht jahr en kolleg kenne glehrt wo ufleit und vo ihm hani sehr viel glehrt und bin au bereit es eignigs turntable inezhie und en mishpult,find das chamer alles lerne au wen technish nid so interessiert bish,als ma oder als frau.und ich wird alles gee demit sich min traum erfüült und mis ziel erreiche chan!

ich weiss ish vilicht chli langwilig dasis verzel..aber wot demit usgah das mr als frau,wemer sich interessiert wimer pitcht und scratcht etc. findi söllemers doch versueche ..me het ja nüt zum verlüre shlussendlich nur neui erfahrige..und es git au kürs..zum biispiil de DJ school.
also ladys ran an den tables!

piis chris

Tante Dagmar
04.03.2004, 23:33
Hey Chris, bist du ne`Frau? :confused:

Boa hab das jetzt echt nicht gecheckt... ... Etwas Wahres konnte ich trotzdem noch abfangen; ich kenn nämlich auch nur die MadMadäm in der CH und noch die Dj Azel (hat beim J-Live Konzert im Wasserwerk mit DJ Sweap aufgelegt) Aber bei ihr ist mir ehrlichgesagt fast das Gesicht eingeschlafen... allerdings zoll ich ihr trotzdem ne Menge Respekt. Glaubt dran, ist eine Frage der Zeit und eines Tages macht es Booooooooooom! und die Djanes kommen nur noch so herangezottlt. (Ich rede hier von unserer schönen Schweiz)

Ich beschäftige mich auch schon seit längerem mit diesem ganzen HopHipzeuch/Biz oder wie auch immer Ihr das nennen wollt. Eine bescheidene Sammlung an CD`s etc, was halt so dazugehört. Was das Plattenspieln angeht, ehrlichgesagt ist dieser Reiz schon länger da; nur fehlt mir der Mut bzw. weiss ich gar nicht so recht, mit wem ich diese Freude/Liebe teilen soll.... . .. klar, "man macht es für sich"... naja ich hoffe, Ihr wisst was ich meine, Ihr habt da Eure Jungs, Eure Gleichgesinnten- das pusht euch gegenseitig.

Ha ha was solls.... . im nächsten Thread steht sowieso wier "Die Frau soll Spiegeleier backen und den Boden mit ihrem Puderpinsel aufwischen" whateva

goin4 ma daily wellness tea... . . ..

Tante Dagmar
04.03.2004, 23:38
Wenn wir schon dabei sind, kommt hier jemand aus der Umgebung Zürich und möchte mich zu meiner Djane Karriere 2009 begleiten und beraten?

Beatnik ist mein Favourit ha ha :D
Vielleicht täusch ich mich aber der strahlt nur noch so mit Kompetenz und Knowledge, das ist sexy.

Beatnik
05.03.2004, 07:15
Original geschrieben von Tante Dagmar

Beatnik ist mein Favourit ha ha :D
Vielleicht täusch ich mich aber der strahlt nur noch so mit Kompetenz und Knowledge, das ist sexy.

Ach komm...es gibt solche die mehr wisse und solche die weniger wissen, what ever!
Und in der Praxis gibt es viele die viel besser sind:o

Aber ich fühle mich geschmeichelt:D

Beatnik
05.03.2004, 07:21
@beatnik

woher weisch du was d mahara gleistet het?;)
wend wiesch wani mien...

Aha, Sarkasmus fin dich doch immer schön:D

Oder isch es ironie gsi, egal:D

laydee T
05.03.2004, 09:12
da schleimt sich jo eini krass bi eim ii (@beatnik) hehe

beatnik hilf lieber mir!

gröööööööööööööööhl

Zitat Beatnik: Ach komm...es gibt solche die mehr wisse und solche die weniger wissen, what ever!

usnahmswis chum ich bi däm nöd drus bzw steckt nöd viel dehinder hehe

cutastrov
05.03.2004, 09:28
Whuey Chiccos

Welli Frau opferet scho so viel Zyt um öppis
z'erlerne? So bescheuert sind glaub nur mir männli.

SCREWD
05.03.2004, 09:33
Wie scho gseit, ich chönnt di scho bitz uffkläre

Tante Dagmar
05.03.2004, 09:37
Salt/ <<A GOOD PIECE OF ASS TO ME, THATS ALL U HAVE TO BE >>... . . Iiiiiiiiiiiiich du Gurke. :mad:

Überall gibt es vereinzelt Ausnahmen (Ballett z.B ha ha. Oder es gibt doch sogar diese Melbeatz,sorry- das ist noch seltener, ne Chikkie, die teilweise rech dope Beatz macht, soll ihr das mal eine Lady nachmachen!)

So gibt es auch Frauen, die sich auch ernsthaft dafür interessieren und dafür auch Zeit investieren wollen und es auch ernsthaft tun.... .. falls es Euch nicht aufgefallen ist, es gibt auch Ladiez, welche sich nicht den ganzen Tag lang fragen, was sie anstellen sollen, um noch besser anzusehen!!

nobra
05.03.2004, 10:27
isch cool wen par ladyz was mache wönd aber wie wers eifach mol probiere und den erscht wemmer stecke bliebt öpperd froge wies wietergoht?
..

Beatnik
05.03.2004, 11:29
da schleimt sich jo eini krass bi eim ii (@beatnik) hehe

beatnik hilf lieber mir!

gröööööööööööööööhl

Zitat Beatnik: Ach komm...es gibt solche die mehr wisse und solche die weniger wissen, what ever!

usnahmswis chum ich bi däm nöd drus bzw steckt nöd viel dehinder hehe

Fürd Basics chönd er vo mir uus alli Mal verbii cho!!:D

Für die Professionellere Technike hets gnueg anderi Jungs da ume (Cutastrov, Screwd, Ivo, Schall etc.)!

Und das dä Satz nöd verstandä hesch, chan ich nöd verstah, aber easy, sölls gäh:p

laydee T
05.03.2004, 11:42
kännet ehr eu all oder wiä?

da hemmers wieder.

he he

Beatnik
05.03.2004, 13:18
kännet ehr eu all oder wiä?

Känne isch übertriibä :D

Cyclone
05.03.2004, 14:26
hehe jungs, ihr chönnted doch es online-battle mache, und zum gwünner gaht sie go lerne:angard: :lol: :kiffbounc

Tante Dagmar
05.03.2004, 14:41
Ich möcht den besten aightgenossen Lehrer kriegen :yeah:

bzw. unsere Laydee T?

Beatnik
05.03.2004, 14:47
Ich möcht den besten aightgenossen Lehrer kriegen :yeah:

bzw. unsere Laydee T?

Eben, für die Techniques frag doch Cutastrov, Screwd, Impossible Ivo, Paul Schall, Herb, etc.!!

Kann nur die Basics zeigen, und massenweise Theorie:eek:

Aber einen guten Start:D

Beatnik
05.03.2004, 14:49
Original geschrieben von Cyclone
hehe jungs, ihr chönnted doch es online-battle mache, und zum gwünner gaht sie go lerne:angard: :lol: :kiffbounc

Hey ma Man, alle senkrecht!!

Yo, DU HESCH GWUNNE:D

Also, gönd zum cyclone, isch en zwäge Siech, dänn chan i amigs go luege cho was er für Fortschritt gmacht hend:hmmm:

Tante Dagmar
05.03.2004, 15:04
Das war mehr als Witz gemeint bezüglich dem Besten ha ha. Ich wär um jeden froh, der mich etwas beraten könnte.

Hätte nie gedacht, dass man da nur schon einbizzerl ernstgenommen wird, echt :hmmm:

Ist jemand aus der Umgebung ZÜRICH und kennt sich einwenig aus?

Das macht es die Sache praktischer, falls ich mal die Krise krieg und ums Verecken in so einen Laden gehen möchte und nicht gleich zum teuersten Vestax Turntable greifen sollte (nur weil er so schön mit rosaroten Punkten verziert ist aha!)

köbi
05.03.2004, 15:19
i gloub d mädels lösech ds fescht vo de (nid ernscht gmeinte) macho-sexistische-Ussage la beiflusse. odr de dänke sisech, das si aus frou ke chance hei. mir hei mau e djin gha, u isch no iisi gsi, abr si het vor de konzärt aube huere para gha wiu ere mau het gsei, si schafis aus mädel nie, e ruum la ds choche, si het nä abr när meh aus gchocht.
eifach ke zwifu a sich zeige u es geit bärguf

Tante Dagmar
05.03.2004, 15:39
@KÖBI: Du hast da schon recht weitreichende Perspektiven, wenn Du ne Frau wärst. Ich weiss ja nicht, was da einem durch den Kopf geht, der mit Platten anfängt. Aber ich denk`da gar nicht ans Auflegen vor dem Publikum?!!! Ich hab 2 mal(ja nur 2mal!) zwei Freunden beim Auflegen zugesehen (die anderen X-male in den Clubs naja...) Es macht dir einfach viel mehr Freude, wenn du selber herumexperimentieren kannst- statt dass ich jetzt Tag und Nacht vor dem Computer Alben-,Interpreten eingebe und downloade, hab ich mir gedacht, warum nicht auch mit diesem SH* anfangen?! Da ist man aktiver ... uaaah ich mutier echt zu einem RiesenTTgroupie.

We`ll see . .. ..... Die Zeit wirds mir zeigen (resp.das Portemonnaie)

Beatnik
05.03.2004, 15:43

We`ll see . .. ..... Die Zeit wirds mir zeigen (resp.das Portemonnaie)

Wenn es Dir ernst ist, meine (und ich denke die aller anderen) Unterstüzung hast du, go Baby go:D

sly saloon
05.03.2004, 15:47
Bevor megacash ufwirfsch, wött i no öppis sägä:
es isch öppis anders, a de party em kolleg zueluege wo ufleit, echli shake, ab und zue weglaufe, es bierli trinke, chli mit kollege plaudere.
wenn am uflege bisch, bisch eifach ei, zwei stunde oder je nochdem wielang dis set isch, hinder de tts "gfange", und muesch au immer konzentriert und in bewegig si, nünt verpatze und fame iheimse. sus bisch wack und wirsch nüme iglade...

mir isch s eifach so gange, das i gmerkt ha, das i nöd de typ für das bin, mi schissts a uflege, wenn die andere am bounce sind, bin echli z sozial für da. hey djs verstönd mi ned falsch, i han respekt. ich meine nur, sisch nöd für jede. ich leg dihei gern es stündli uf. aber s brucht würkli viel geld, schweiss und liebi für de shit, und geduld und talent. chach nöd eifach so a tts anesteppe...

Think it through

Tante Dagmar
05.03.2004, 16:10
Ow näääin, ich werd mich da nicht gleich auf das komplette Equipment stürzen (auch wenn ich das nötige Geld hätte)

Ist ja schliesslich ein recht teurer Spass... informieren,zusehen und wenn möglich irgendwann nach Occasionen umschaun`so machts mans oder nicht he he

Was mich anpissen wird, wenn es iiiiiirgendwann mal soweit wäre, dass ich alles, was ich schon an CD`s und Tapes besitze noch alles an Platten auftreiben muss- und das ist ja nicht so einfach wie bei einem Downloadprogramm :motz2:

Beatnik
05.03.2004, 16:20

Was mich anpissen wird, wenn es iiiiiirgendwann mal soweit wäre, dass ich alles, was ich schon an CD`s und Tapes besitze noch alles an Platten auftreiben muss- und das ist ja nicht so einfach wie bei einem Downloadprogramm :motz2:

Welcome to da "Real" World:rolleyes:

Aber glaubs mär, wenn e Vinyl mit Dicken Big Cover i dä hand hesch wot unbedingt hesch wellä, isch das wie Geburtstag und Wiehnachtä zäme:blingblin

Boogieblind
05.03.2004, 16:39

ooooooh ja... und nöd nur das s'alte Zeug wot gern hettsch, eh grösstenteils nöd chasch uftriebe, es git sogar Schibe wo neu sind, und nie id Händ überchunsch, wills scho verchauft sind, bevors im Regal stönd! Es isch wie mit allne andere Ressource, au d'Platte sind mängisch sehr unfair verteilt, da die DJs wo vill gigs hend und dementsprechend au vill cash, alles massewis chaufed und de rescht wos nöd grad chaufed womöglich no reserviere lönd bis no meh cash übercho hend.. und da chasch eifach nöd mithebe! Aber ebe, veruechs doch eifach! ;)

Tante Dagmar
05.03.2004, 16:53
Hmm das deprimiert mich, zu hören :(

Soulclap
05.03.2004, 16:58
http://www.goldmic.com/images/scratch-cover.gif

You should get this one!

SCREWD
05.03.2004, 17:00
Alles halbsoschlimm....wenn du den scheiss schon bisschen kennst, dann findest du an verschiedenen orten verschiedene geile platten...ich z.b. hab mir vor einem Jahr bei EBAY die LORD FINESSE & DJ MIKE SMOOTH "FUNKY TECHNICAN" LP gezogen für 20 Euro.....wer sucht der findet....und es werden täglich wieder sachen verkauft aus alten sammlungen und so....augen auf ohren auf und überall mol :wurm:

Tante Dagmar
05.03.2004, 17:02
yeaaa

@soulclap: Wo kriegst du den?

Soulclap
05.03.2004, 17:06
Gibts seit letztem Jahr auch als PAL(Euro) Fassung... überall wos Music DVD`s hat, zbsp. Directmedia/City Disc. Ich bin sicher jeder hier kann bestätigen das dies so was wie der Wild Style/ Style Wars für Turntabelism/Djing ist...eine der besten Dokus ever.

Beatnik
05.03.2004, 17:09
yeaaa

@soulclap: Wo kriegst du den?

Gibts auch bei www.cede.ch :D

Soulclap
05.03.2004, 17:11
Gibts auch bei www.cede.ch :D

Hey Beat! Heit dr ou die beidä DYS`s vom Q-BERT?

Beatnik
05.03.2004, 17:17
Original geschrieben von Soulclap
Hey Beat! Heit dr ou die beidä DYS`s vom Q-BERT?

Leider nur die 2ti!! sNummere 1 hätt dä chef vo dä DVD's nonig is Sortiment gnoh!

Aber bstelle chan ichs sicher:rolleyes:

#ChRüSiMüSi#
05.03.2004, 18:03
Hm ich find als Mädel wird mer eifach i die Tussi-delüx-mach-mer-finger-nöd-dräckig-und-gang-nur-uf-partys Schublade gsteckt..
Ich glaub es git etlichi Girls wo sich gnau so für Technik intressiered wie ihr Jungs.

Ich glaub s'Problem lit eifach dadrin das mer vo de mänliche Person igschüchtered isch.. nöd falsch verstah, isch überhaupt nöd für das, das ihr üches Ego chönd sterchä.. isch eifach so das Djing nöd vo Afang a "glichmässig" verteilt gsi isch.. und ez au viel Mädels eifach Angst vor Rückschläg händ..es händ scho immer eher d'Mànner gmacht.. also lömers dene.
FALSCH GIRLS!
Wenn er üch däfür intressiert dänn versuechets.. Lääri Wort vowägä - ich wür ja scho gern, aber.. - bringed üch au nöd zum Ziil. Oke oke.. en Schubs i die richtig Richtig vo eim wo weis wies lauft wär klar motivierend und hilfrich.. aber wenn ers würkli wend, dänn schaffeder das au älei.
Ich stimm da ganz am Nobra zue.. ersch öper um Hilf bitte, wenn nöme wiiter weisch!
Es seit ja niemert dases eifach isch.. aber probiere gat über studiere.. also ran an die Sache!
Jede fangt mal chlii a :D

frenchrap
06.03.2004, 18:49
hey TANTE DAGMAR, wär ich en typ,würdi gar nid schriibe aso nur will ich chris gshriibe han heissts ja nix..:confused:
aso nur zur information.

piiis chrisAA

Boogieblind
07.03.2004, 15:06
@Chrüsimüsi

:yeah: Word!

Beatnik
07.03.2004, 17:22
Original geschrieben von #ChRüSiMüSi#

Ich stimm da ganz am Nobra zue.. ersch öper um Hilf bitte, wenn nöme wiiter weisch!

Ich glaub wenn mer wet aafange mit Vinyl hantiere und zerscht mal luege möcht wies gaht etc. und öbs öppis für eim isch, dänn weis mer ohni Turntables und mixer schnell mal nüme wiiter:D

#ChRüSiMüSi#
07.03.2004, 17:30
ja äbä, dänn döf mer frage @ beatnik :D

Tante Dagmar
07.03.2004, 18:41
Ich glaub wenn mer wet aafange mit Vinyl hantiere und zerscht mal luege möcht wies gaht etc. und öbs öppis für eim isch, dänn weis mer ohni Turntables und mixer schnell mal nüme wiiter

Da stimm ich voll zu. Naja, für das gibtsschliesslich Aightgenossen, die virtuelle Welt der TT-Besitzer.

wrrrrrrrrrd up`

zara
07.03.2004, 19:02
...i read only the first part...ämm...

anig vo hiphop chunt en sheiss uf s gshlächt a..zit wo defür inveshtiers und dliebe...one love

peazé

Tante Dagmar
07.03.2004, 22:37
Liebe Zara

Es geht hier auch nicht um Knowledge in Sachen HipHop (das haben viele und unter denen wiederum viele evt. mit sehr fundiertem Wissen) ...

Es geht hier alerdings um Frauen und Djing- und auch mit (viel) Wissen und Liebe zur Musik klappts vermutlich nicht so schnell mit dem Auflegen. Es geht nun mal etwas länger...

(mein billiges) Fazit: Frauen trauen sich nicht gleich an die Teller, da sie nicht dieses technische Know-How im Blut haben und sie auf die ganze Sache lieber verzichten wollen und als Alternative vielleicht einen HipHop-Dance-Kurs besuchen gehen... Ya` know what I mean..

SCREWD
08.03.2004, 08:00
Ich denke, das sich die Ladiez einfach nicht trauen....das technische Know-How kommt eh mit der Zeit....auch wenns euch jemand erklärt wie die diversen Techniken angewandt werden sollen, würdet ihr es nicht checken, also ich habe es zuerst auch nicht so gerafft, was ein Flare, Chirp, Crab usw sein sollte...das kommt dann alles mit der Zeit und wenn ihr gut werden wollt, dann braucht ihr VERDAMMT viel Zeit + Talent + Ehrgeiz...und evtl. ne Frisur... ;-)

frenchrap
08.03.2004, 15:55
dann braucht ihr VERDAMMT viel Zeit + Talent + Ehrgeiz...und evtl. ne Frisur... ;-)

hehe da het screwd recht und d frisure chönder bimir go mache la hehe:D

piis

amanda
29.03.2004, 18:16
.......
ich lege ab und zue chli uf bin zwar nöd so guet aber isch ja glich....äs macht mer eifacht spass.... aber wäni dän inän platte lade ine chume lugeds mich nur schräg a und eine hät mi mal gfrägt was min fründ dänn für music losi und ob er mir dä plattespiller söli a stelle....mer merkt scho das mer mängisch chli fähl am platz isch....
aber wämer dän wieder hinder dä turntables staht isch das wieder vergässe....

was s'usgseh abelangt hilf eim das gar nüt.....
und das tecnik nur öbis für mane isch stimmt au nöd!!!!

SCREWD
29.03.2004, 19:20
Legg mol an ere Party ohni Frisur uff.........

tsss....

vo wäge, s usseh spielt kei Rolle

Tii
12.07.2004, 20:09

isch mer au ufgfalle das es allgemein sehr wenig fraue hät wo i irgendeme elemänt aktiv sind. findi schad. aber so wies du gschribe häsch is grad chli extrem *g*

Früener ischs sogar a jams so xi dass praktisch eini vo de einzige fraue xi bisch. zum glück hät sich das gänderet.

Ich dänke jetzt vorallem bim male ischs vellicht so das vill fraue z'vill schiss händ, kein praktisch kei anderi frau wo malt.

Tönt hald chli scheisse aber finde als frau musch ide nacht no meh schiss ha wänn elei unterwegs bisch als en typ.
weisch ja nie eb mal neumets ufm wäg vo irgendeme scheiss typ blöd agmacht wirsch oder no vergewaltigt, chunnt zwar drufa wod annegahsch aber weisch ja würkli nie.
Bin ja kein schisshas aber das hammr schos paarmal überleit.

Beatnik
01.12.2004, 13:10
PUSH IT 4 da Ladys:cool: :cool:

LKB
01.12.2004, 13:19
also ich habe es zuerst auch nicht so gerafft, was ein Flare, Chirp, Crab usw sein sollte...das kommt dann alles mit der Zeit und wenn ihr gut werden wollt, dann braucht ihr VERDAMMT viel Zeit + Talent + Ehrgeiz...und evtl. ne Frisur... ;-) also ich raff immer nonig, was en flare, chirp, usw. isch. (crab weiss i mitllerwilä). Trotzdem chan ich uflegä, wel eifach mini frisur stimmt!!

struubiskillz
01.12.2004, 13:22
Original geschrieben von frenchrap
hehe da het screwd recht und d frisure chönder bimir go mache la hehe:D

piis

ühh.... mi frisur isch grad zimli am arsch---sprich sött mol widr biz cutte---isch das agebot nur für dj's offe?!:hmmm: :cool:

VJP
01.12.2004, 13:30
d Frisur isch würkläch sehr wichtig. O dr Bart, abr das chöisäch haut nid aui leischtä.

diä Frouä woni bi mir a'd Plattä ha glah hets nid packt - si aui huärä ds Schüch irgendwiä. Abr Schpass hetsnä definitiv gmacht... und mir oh:D

Superseal
01.12.2004, 13:33
Ich wünscht ich hätt mal e Fründin wo sich au für dass würd interessiere und nöd immer würd dumm näbeddra stah... :o

Es gitt eifach zwenig She-Djs
:(

ich ha mal mit es paarne drüber gsproche und di händ gmeint, es segi scho interessant, aber sie chönntet dass nöd es segi zu kompliziert.Aber sie probierets ja nödemal, aber wer verstaht scho d'Fraue :D

Also Fraue!!!Ane a Decks

frenchrap
01.12.2004, 13:45
hehe aso ich interessier mi voll fürs djing ebe wiö sho xeit ish sho mal min wunsh das zlehre und han au sho usprobiert.git sho wenig fraue da stimmt..ich liebs halt wens kompliziert zu und her gaht hehe

und sruub hehe joa du das ish es wiili her woni das gshribe han aber es giltet eh für alli :)aber im moment ish schwer,da ich bis dez nöd chan shaffe:)

piis french:)

Superseal
01.12.2004, 13:55
Wennd mal willsch lerne muesch nur bscheid säge...
Ich cha der alles erkläre...vo de technik bis zu dem siech wo de scratch erfuunde hät!:D

VJP
01.12.2004, 14:00
Superseal - dankä dasdmi o grad igladä hesch;)

Superseal
01.12.2004, 14:06
Scho rächt VJP!:D

frenchrap
01.12.2004, 14:08
Original geschrieben von Superseal
Wennd mal willsch lerne muesch nur bscheid säge...
Ich cha der alles erkläre...vo de technik bis zu dem siech wo de scratch erfuunde hät!:D

hehe oh wie nett:D ja han sho par lüüt womir das gern biibringe wänd aber je meh lüüt desto besser:)hehe ja weish gschicht und was was isch und so kenni mi langsam uus han immerhin SVA übers djing gschribe;)

piis french:D

Nörgler
01.12.2004, 14:13
@ french... uf das wäg dä frisur chömmti gern ma zrugg ;) muahaha...

cutastrov
01.12.2004, 14:18
Jo do gits doch die Cuttin Candy und d killa jewel.
Jewel isch glaub mol in dr CH gsi - grad letschti! Die häns eigentlich no druf.

Superseal
01.12.2004, 14:29
Original geschrieben von frenchrap
hehe oh wie nett:D ja han sho par lüüt womir das gern biibringe wänd aber je meh lüüt desto besser:)hehe ja weish gschicht und was was isch und so kenni mi langsam uus han immerhin SVA übers djing gschribe;)

piis french:D

Ich ha mini SVA au über DJing gmacht!:D
Und ha en 5er defür becho!

Ha mini Turntables mit i d'schuel gno und jedä scratch no live zeigt und erchlärt.....
d'Lehrer sind richtig begeisteret gsi!:D

frenchrap
01.12.2004, 14:32
Ich ha mini SVA au über DJing gmacht!:D
Und ha en 5er defür becho!

Ha mini Turntables mit i d'schuel gno und jedä scratch no live zeigt und erchlärt.....
d'Lehrer sind richtig begeisteret gsi!:D

nei ächt???so geil ich han au en 5er becho!gad gester erfahrä:D und ebe da machi shinz den au id shuel mitneh:D aber no nix konkretes:D

Superseal
01.12.2004, 14:42
He gratuliere!

Isch ebä schono guet wenn niemmert so richtig weiss, über was dass mer da eigentlich schriebt :D

Also ich glaub di händ kei einzigs Wort vo mir verstande...Nur scho ellei Chirb, Transformer..usw...
Sie händ mich immer fragend ahgluegt, aber hauptssach e gueti Notä! :D

frenchrap
01.12.2004, 16:13
He gratuliere!

Isch ebä schono guet wenn niemmert so richtig weiss, über was dass mer da eigentlich schriebt :D

Also ich glaub di händ kei einzigs Wort vo mir verstande...Nur scho ellei Chirb, Transformer..usw...
Sie händ mich immer fragend ahgluegt, aber hauptssach e gueti Notä! :D

ja sho hät min lehrer ebe au xeit ich sööi möglichst nurs eifachste erchläre haha...
ebe hauptsach gueti note;)

mieze
01.12.2004, 18:27
absolut richtig: meh fraue a d wheels of steel!! :D

es isch halt speziell im hiphop so dass es weniger mädels als jungs a de turntables git. mir chunnt o nume grad mad madam und curly i sinn....i andere sparte (d&b, tech/house/trance/elektro etc) kenn i doch es paar fraue meh wo uflege, doch o da ganz klar ir minderheit. denke das het diverseschti gründ.

eine ma si das hiphop generell eher macho, chauvi und patriarchisch ufbaut isch. think about! lueget doch nu wie "ihr" jungs euch da gegesitig meinet behaupte z müesse u competitioniere. ich säg eifach mal plump: schwanzvergliich. ziemli tough. das isch nid unbedingt generell froue-style. denn nume als chick with titts (gell nobra ;)) wottsch o nid agstarrt oder degradiert werde *sie isch ja ganz süess...cha me die poppe?*. lueget dir als frau doch sicher die meiste jungs, u fraue wohl leider o grad no obedruuf, dopplet so kritisch uf d "finger" als bimne männliche pendent. usnahme bestätige d regle ;)

eifach "nume" uflege wäri wohl eis, einigermasse suuberi übergäng etc. doch speziell ir sparte hiphop isch d messlatte was technischi skills aageit halt enorm höch, sprich turntabelism. ob es set guet isch oder nid isch eigentlich aasichtssach und gseht jede anders - gschmäcker si gottseidank verschiide :D evtl. heit ihr recht u isch me als frau eher weniger uf technischi spiellerei us. fraue funktioniere da eher emotional, also stimmige u gfühl mit musik usdrücke ja, aber weniger technik. drumm viellech o me tanz (körpergfühl), gsang etc. risikobereitschafft isch mitunter viellech genauso e grund (wryte/bombe). fraue si zB sozial meh engagiert als type.

denn meh MUET u SELBSTBEWUSSTSY. und da müesse mir ladys halt o no einiges derzuelerne... ;) mir si wohl immer no z whack!! :D

ich gseh das o bi mir selber. einersiits ha i zwenig platte, okay chönnt me ändere, aber sicher nid vo hüt uf morn, z kostspielig. cds hätt i definitiv gnueg. doch es reins hip hop set mit cds uflege?? nö eher weniger, da wär mi aaspruch z höch. ich leg ca 1-3 x pro jahr ihre chlyne bar bi üs ir gegend uf, just for fun, carte blanche musikalisch, das isch okay mit cds, macht spass, u simpli standart übergäng bringi o ohni gross übig. anderersiits mit vinyl uflege würd i eigentlich sehr gern und hätt o meh stil minere meinig na. kollege/fründe wo siit jahre guet, besser oder sehr guet uflege kenn i gnueg für tips. die einzegi usred: hmm müesst viel me effort betriibe, üebe, üebe, platte chaufe etc. es zytabsorbierends hobby, zyt wo mir süsch irgendwo wiider abgeit. tja, lame xcuse.... denn würd i wohl 37 tode sterbe we i am ne ort würd uflege wo i weiss das me mir uf d finger luegt, erwartige da si. lampefieber :D müesst i ebefalls dra schaffe... :cool:

hehehe, geistesblitzel: final scratch!!! okay okay, het halt no ganz wenig latenzzyt bi de tricks, was sölls, so schnelli scratches si no wiit entfernt zum aafaa. hmmm, wär aber was: mitme chlyne sexy lap anstatt em gucci handtäschli i club!!! ;) :D ahyeah! de würds nu no heisse üebe üebe üebe.....

LAN
01.12.2004, 18:55
hmmm.... aso ke zit isch ja wohl definitiv kes argumänt :D da isch de dr räscht vo dine gründ wesentlech besser nachvollziehbar.

i gloub i mues mau versueche mini schwo vom DJing z überzüge, mau luege was si seit :D

mieze
01.12.2004, 19:22
Original geschrieben von LAN
hmmm.... aso ke zit isch ja wohl definitiv kes argumänt :D

.......mini schwo vom DJing z überzüge....

jaaaaa, grummelgrummel, i weiss. isch e hinkendi lahmi miesi entschuldigung resp. gar keni! aber heeee, i bi süsch scho engagiert :D u mängisch halt eifach o es pflegma ;) fechte wär o geil u meh ga reise...weisch, und dieses u jenes :) ach was i hör uf rechtfertige - isch für d füxx u selbstbetrug. weissesjaselber...

genau - überzüg dini schwo, gib alles!!! die isch sicher no jung, ufgschlosse u het kapazitäte :) hehehe...stell mir soöppis à la missy e a de platteteller vor! asskickin'

robbin' rood
01.12.2004, 20:11
Original geschrieben von mieze

...die isch sicher no jung, ufgschlosse u het kapazitäte :) hehehe...

...hmm...;)

io ladies, den möchet mol...ich denk die meiste ladies laafere lieber las z'liifere.
so isches doch und das schleckt kei geiss weg...nun ja, jetzt frogt sich nur no vo wo...:rolleyes:
spass bisiite.

ich glaub fraue wäre die bessere (club) dj's. si hend meh gfühl, wie schomol xeit, en emotionaleri siite.
und das würd glaub mehr ins set vonere lady fliesse als vomne maa. was sicher geiler chunnt, will mehr abgstumme.
ich bin maa und emotional (nei ächt...), aber verzelle kollegine wie ihne das und jenes lied ihne chunnt und ich merk: hmm, die schnalled io irgendwie viil mehr...
z'basel gitz zum bispiil en ragga/dancehall djane, d'supa steff, un die macht geilere sound als onfire (lukee L, kei diss, nur mini meinig...).
ich glaub en frau würd au niä langwiiligi (au wen technisch absolut hochsteheindi) scratchparts bringe imne club (es git au dj wo das guet möche, aber die wenigste...).
na'mean?

nur bis jetzt ha ich kei lady xeh, ussert die schlechtschlampe (und au sie nur hinter dr bigtitz), wo gsoundet imne club.
ich han zwar en 'bekannti';) vo bern, di börnt schiinbar, aber ich han ihre nonie chönne zueloose bim sounde.

LAN
01.12.2004, 20:41
jaaaaa, grummelgrummel, i weiss. isch e hinkendi lahmi miesi entschuldigung resp. gar keni! aber heeee, i bi süsch scho engagiert :D u mängisch halt eifach o es pflegma ;) fechte wär o geil u meh ga reise...weisch, und dieses u jenes :) ach was i hör uf rechtfertige - isch für d füxx u selbstbetrug. weissesjaselber...

genau - überzüg dini schwo, gib alles!!! die isch sicher no jung, ufgschlosse u het kapazitäte :) hehehe...stell mir soöppis à la missy e a de platteteller vor! asskickin'

haha wenigschtens ehrlech :D:D

hm si het emu no fröid gha woni ihre ds vorgschlage ha. mau luege... ;)

LAN
01.12.2004, 20:48
Original geschrieben von robbin' rood
ich glaub fraue wäre die bessere (club) dj's. si hend meh gfühl, wie schomol xeit, en emotionaleri siite.
und das würd glaub mehr ins set vonere lady fliesse als vomne maa. was sicher geiler chunnt, will mehr abgstumme.
ich bin maa und emotional (nei ächt...), aber verzelle kollegine wie ihne das und jenes lied ihne chunnt und ich merk: hmm, die schnalled io irgendwie viil mehr...
z'basel gitz zum bispiil en ragga/dancehall djane, d'supa steff, un die macht geilere sound als onfire (lukee L, kei diss, nur mini meinig...).
ich glaub en frau würd au niä langwiiligi (au wen technisch absolut hochsteheindi) scratchparts bringe imne club (es git au dj wo das guet möche, aber die wenigste...).
na'mean?
mmmm het ono so öppis wahrs. aber i gseh gd spontan nid wases würklech emotionals git. Aso emu bi Party-Hiphop gsehnis ächt nid... bi Breakbeat scho eher :D

scratches währed em mixe müesse genau zwöi sache: geil töne und passe, aus andere isch absolut unwichtig.
1. schnauts ds publikum sowiso nid wenn öppis nid 100pro suber isch und
2. interessierts ds publikum nid wenns nid geil tönt derfür aber technisch gott isch

mini meinig...

mieze
01.12.2004, 22:25
Original geschrieben von LAN
....scratches währed em mixe müesse genau zwöi sache: geil töne und passe, aus andere isch absolut unwichtig.
1. schnauts ds publikum sowiso nid wenn öppis nid 100pro suber isch und
2. interessierts ds publikum nid wenns nid geil tönt derfür aber technisch gott isch [/B]

das isch es argument ;) also hie der plan....stürme die mk2 sl 1200/1210 hochburge: trendbars, landdiscos, parties, dancehalls, untergrundschüppe etc etc. weg mit de handtäschli; bewaffnet mit highheels, kuulem sound, kühnem lächle die type mal so rokke wie sie's verdient hei :D ;)

mache mir de so *the avengers* u *emma peel* mässig... :cool:

zuckerwattesam
02.12.2004, 02:53
ja ja ja nett.
wirklich nett.
aber längst schon überholt. echt abgehalftert. muss man längst schon wissen. echt jetzt.

[(der tonarm), Anm. der Red.] als verlängerung des männlichen gliedes symbolisiert erst im ausgehenden 13. jahrhundert die identitätsstiftende geschlechterunterscheidung anhand der erbsündtheorien.

WEIL UNSERER SPÜRSINN UNS HINDERT, ANZUNEHMEN, MANN UND FRAU SEIEN INKONGRUENT. WEIL WIR JEDEN FRÜHLING DAS GEGENTEIL SPÜREN.

vergesst männlichkeiten. männerbilder genügen heute keinen männlichkeiten mehr. eher noch frauenbilder. was das heisst?

DASS EIGENTLICH, JA EIGENTLICH
DIE EVA DEN ADAM FICKTE

und man verzeihe dass ich hier obszön werde aber mal ehrlich, hand aufs herz,
das obszöne ist von jeher schon ziel der begierde.

schönen advent noch

LAN
03.12.2004, 00:03
wala, si het rächt fröid gha :D mau luege...

schnaebey
03.12.2004, 00:37
Nunja ... fraue und djing .. mir egal öb e frau oder en mah hinder de turns isch .. geile sound mues es si.
aber was ich weis .. das es bim Graffiti scho besser isch, da gits rächt viel fraue wo maled, und das nöd schlecht.
bim rap würdi jetzt mal sägge wägem stimmvolume.
Aber ja .. fraue setzed au, mached djing. aber den bitte ohni r'n'b oder suscht so müll uflege. (würd ich jedem dj sägge egal öb m oder w)

Beatnik
24.05.2005, 01:17
Ladys?:cool:

LKB
24.05.2005, 01:20
beatnik, tha threadpusha:D

zum thema: i denkä d skillz sind bi ma und frau öpä glich vorhandä. ich kenn aber jetzt trotzdem kei frau wo so richtig turntablism macht.

und eifach so chli uflegä, das chan jo jedä;)

hans vergässä
30.06.2005, 09:46
Original geschrieben von DJ LKB
beatnik, tha threadpusha:D

zum thema: i denkä d skillz sind bi ma und frau öpä glich vorhandä. ich kenn aber jetzt trotzdem kei frau wo so richtig turntablism macht.

und eifach so chli uflegä, das chan jo jedä;)

i kenn LEIDER au kei frau wo turntabilism macht! aber e frau leit ganz ganz anderst uf wie en ma. ha mol eini gseh die het das eifahc us spas mol live gmacht! klar nöd so professionell, aber ere brüder isch en super turntabilist und si het so kras anderst ufgleit! fraue machet das ganze mit vielmeh gfühl, es gseht scho ganz anderst us wenn e frau en regler ufem mixer umeschiebt oder am eq umestellt!

finds schad gits nöd meh fraue ade turns! aber do i en ma bi segi dennoch männer an di macht!:D

trozdem i wött mol e turntabilistin kennelerne!
in dütschland gits glob eini wo im underground en name het! aber weiss de scheiss name nüm.

oder ziehnd eu mol de amerikanisch dj battle ine. dmc usa, döt hets au e chic und die got ab ade turn...do wirds mer grad peinlich was ade turns zbringe!:p

Mora
30.06.2005, 09:57
wänn mir öpper chönt säge wie das funktioniert, kes problem.

ich brücht aber no es 2.s turni.

und suscht sgliche problem wie d mieze in ihrem lange post ganz obe grschribe het-

VestaxOne
30.06.2005, 10:03
ich kenne ausser melbeatz keine frau die produziert?? das wär doch auch noch was, aber auflegen sollten vielleicht auch mehr ladies, wären einige villiecht besser als gewisse dj`s die sich aktuell rumtreiben und rumgetrieben haben höhö

hans vergässä
30.06.2005, 10:38
Original geschrieben von Mora
wänn mir öpper chönt säge wie das funktioniert, kes problem.

ich brücht aber no es 2.s turni.

und suscht sgliche problem wie d mieze in ihrem lange post ganz obe grschribe het-

muesch jo ka turns ha, chasch jo au bime kolleg oder so verbi luege und chli go scratche! oder kennsch niemert wo turns hät?

@vestaxone
also i kenn e produzentin, aber die het bis ezt nur ganz wenigi beatz gmacht, defür ganz ganz geili!
aber i glob si hört uf mit dem...sooo schade!!!

I.C.S.
07.07.2005, 00:48
hmm müesst viel me effort betriibe, üebe, üebe, platte chaufe etc. es zytabsorbierends hobby, zyt wo mir süsch irgendwo wiider abgeit.

wenns di mal packt hed isch ziit s`chlinschte problem ;)

Enemy
13.07.2005, 16:32
http://www.mostwanteddjs.com/HoneyDijon/big/honey02.jpg
Die geit uf 100 ab! Wen nit, den nöime angers :D