Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : public enemy - Fear Of A Black Planet

Toratelli
16.07.2004, 10:15
hallo

ich suche das album Fear Of A Black Planet von public album.

wenn möglich auf vinyl. hat das irgendeiner, der es nicht mehr will?

Beatnik
16.07.2004, 10:33
Hmm, alo ich han 2x It Takes a nation of millions to hold us back, chasch 1x ha für "nur" 200.-, isch Originalpressig:D

Und dän han ich no Originalpressig (au USA) vo Yo, Bum rush the Show, diä chasch au für 200.-:D

Fear of a Black Planet han ich leider nöd, also interessier ich mich au däfür, hr hr, ich weis, under 200.- lauft nüüt:p

Nei, lueg öb irgendwo im Netzt Re-Released Findsch, sötsch eigentlich scho! Han in Paris Re-Releases vom Method Man Album (Tical), Redman (whut, the album) und LL Cool J (BAD) für nur 30.- (alli zäme) innezogä:blingblin

eliAz
16.07.2004, 11:02
Original geschrieben von Beatnik
Hmm, alo ich han 2x It Takes a nation of millions to hold us back, chasch 1x ha für "nur" 200.-, isch Originalpressig:D

YO BEATNKI!

isch dia platta soviel wert? han dahai au no 2 umaligga... aber 200.- stutz?!:confused: isch a verarschig, oder?

greAtz

Beatnik
16.07.2004, 11:11
Original geschrieben von eliAz
YO BEATNKI!

isch dia platta soviel wert? han dahai au no 2 umaligga... aber 200.- stutz?!:confused: isch a verarschig, oder?

greAtz

Hmm, guet, ich kenne dä aktuelli Sammelwert nöd, aber ich dänke e Original US Pressig, ohni Kratzer und mit Intaktem Cover etc. bringt dir sicher mind. 100.-!

Es isch hald so das ich früehner dä Ober PE Fan gsi bin, drum sind diä Schibene scho was speziells für mich, also under 200.- würd ich sie nöd verkaufe;)

Aber ebe, dSammler sind amigs so krass druff und zahled dir das no, ich meine hey, es isch Public Enemy, und das Album isch ja wohl en schwere Klassiker!

Aber ebe, 200.- isch scho chli übertribä, aber ebe, 100 oder meh chunsch sicher über für es Original!

sProblem isch ebe das es vor paar jahr re-presses vo allne Def Jam Klassiker gäh hätt, sprich vill kaufed sich natürlich lieber diä günschtige re-presses alls Originals (ich au:D )!

Toratelli
16.07.2004, 11:16
i würd süsch o tusche gägä nä original

schoolly-d - fuelling the flames of funk

eliAz
16.07.2004, 11:16
da isch jo vollkrass... han letschtin irgendswo bi ebay an originalpressig für öppa CHF 20.00 kauft... das isch an Deal! :D

Beatnik
16.07.2004, 12:50
da isch jo vollkrass... han letschtin irgendswo bi ebay an originalpressig für öppa CHF 20.00 kauft... das isch an Deal! :D

Shure? Bisch sicher das es Original US Pressig isch? Diä sind wertvoll, EU oder UK Prässige weniger!

Aber für 20.- hätt ich si au gno:D

Re-Press in Paris für 5 Euro kauft;)

Hook
16.07.2004, 15:51
wie louft das eigentlech gnau bi ebay??
wen i det öppis ersteigere schicke die mir das?
und wie tüür isch z porto ir schwiz für ei platte??

eliAz
16.07.2004, 15:55
Original geschrieben von Hook
wie louft das eigentlech gnau bi ebay??
wen i det öppis ersteigere schicke die mir das?
und wie tüür isch z porto ir schwiz für ei platte??

es funktioniert meischtens per voruszahlig. zerscht cash schicka, denn kriegsch d'war wo ersteigeret hesch. porto für 1-öppa 4 platta sind zwüsched 6 und 8 stutz...

eliAz
16.07.2004, 15:56
Shure? Bisch sicher das es Original US Pressig isch? Diä sind wertvoll, EU oder UK Prässige weniger!

Aber für 20.- hätt ich si au gno:D

Re-Press in Paris für 5 Euro kauft;)

muess nomol gnau luega... aber i denk scho dass es an originalpressig isch. d'repress hend doch so an sticker druf, oder?

Beatnik
16.07.2004, 16:03
muess nomol gnau luega... aber i denk scho dass es an originalpressig isch. d'repress hend doch so an sticker druf, oder?

Aight, das scho, aber das sind re-press

Es chunt ebe druff ah öbs e Original USA Pressig isch, diä isch natürlich verdammt vill wert! Es gitt ebe au EUropa oder UnitedKingdom (UK) Prässige, diä sind eigentlich en Furz wert;) he he, chli übertribä!

Teilwiis gsehd diä Sache 1:1 gliich uus, nur e chline Ritze uf dä Platte verrated dir öbs US oder UK, öbs Original oder Re-press isch....

Am beschte, wänn amigs 100% wotsch sicher sii, gang in en Record Store, diä Jungs det wüssed bscheid...z.b dä Mono Rec. in ZH, diä Type det sind Vinylpsychos:D

eliAz
16.07.2004, 16:09
Aight, das scho, aber das sind re-press

Teilwiis gsehd diä Sache 1:1 gliich uus, nur e chline Ritze uf dä Platte verrated dir öbs US oder UK, öbs Original oder Re-press isch....

was für an ritze? weisch da?

scope
16.07.2004, 16:17
es het ja es loch ir mitti vor platte. (ja das hets, wens nid gloubsch lueg nache). und dert isch e chläber druff. und zwüsche chläber und em ändi vo der ändlosrille (die letschti) hets e glatti flächi, wo öbbis inegstanzt isch. oder inegraviert aber dasch jo glich...

Beatnik
17.07.2004, 10:17
Original geschrieben von scope
es het ja es loch ir mitti vor platte. (ja das hets, wens nid gloubsch lueg nache). und dert isch e chläber druff. und zwüsche chläber und em ändi vo der ändlosrille (die letschti) hets e glatti flächi, wo öbbis inegstanzt isch. oder inegraviert aber dasch jo glich...

Genau, Ritze, he he, aber ich check das au nöd ganz det...gange amigs au in Record Store zums aluege lah;)

eliAz
19.07.2004, 13:39
Original geschrieben von scope

a ritze und as loch? :eek:

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! chunt aber nünt usa, oder? :D

nai, hans denkt scho gschnallt ka, han nur wella wüssa, was genau gritzt isch... und tatsächlich, es isch a verdammti US erschtpressig, yesssssssss!

greAtz

gimma
19.07.2004, 13:45

nai, hans denkt scho gschnallt ka, han nur wella wüssa, was genau gritzt isch... und tatsächlich, es isch a verdammti US erschtpressig, yesssssssss!

hani grad au mol müasa noluaga... uf minara stoht PE - FOABP - US und sus nix... alt isch si zwor schu... aber as original... hm. was stoht bi diar?
zwor wenn sind d'nohpressiga gmacht worda? 2000 oder? das wür heissa as isch garantiart as original, well kauft han si 95/96... glaubs. män, khai ahnig meh :-)

eliAz
19.07.2004, 13:58
weiss nid gnau was drufstoht, chan ez im moment au nid noluega. bin aber gescht mittera in an plattalada und de typ het mir gad 100.00 stutz abota, hehe. han sie wieder ipackt und dahai schön versorgt...

jo, han äba zwei dahai. di eint isch aber a re-press und es stoht 2000 druf. darum chöntisch scho recht ha... muesch eifach luega obs a US oder UK oder sus irgend a pressig isch. han au eini "made in holland" gseh bim kolleg. weiss nid ob dia so viel wert hend...

aber an und für sich isch das jo glich. de sound rockt und das isch s'wichtigschte, :brille:

peAz

Beatnik
19.07.2004, 14:16

aber an und für sich isch das jo glich. de sound rockt und das isch s'wichtigschte, :brille:

GENAU:D

Han eifach scho gmerkt das mängisch dRe-Press schnäller am Arsch isch (bim scratche z.b) und mängisch isch sOriginal schneller am Arsch, das chunt hald au immer druff a wies presst wordä isch! meischtens han ich lieber dOriginal, wills irgendwie liechter sind, oder es chunt mer eifach so vor:confused:

Aber ebe, hauptsach dä Sound stimmt:blingblin

gimma
19.07.2004, 14:21

Han eifach scho gmerkt das mängisch dRe-Press schnäller am Arsch isch (bim scratche z.b) und mängisch isch sOriginal schneller am Arsch, das chunt hald au immer druff a wies presst wordä isch! meischtens han ich lieber dOriginal, wills irgendwie liechter sind, oder es chunt mer eifach so vor:confused:

Aber ebe, hauptsach dä Sound stimmt:blingblin du SCRATCHISCH ufara public enemy schiiba???!!! MMMMMUUUUURRRRDDDDAAAA!!!

hihi.

as isch übrigens definitiv no as original, mini.

Beatnik
19.07.2004, 15:36
Original geschrieben von gimma
du SCRATCHISCH ufara public enemy schiiba???!!! MMMMMUUUUURRRRDDDDAAAA!!!

Sicher, ich scratche au uf enere Gimma Schibä:bluepunk:

:D

dVizard
19.07.2004, 16:44

zum scratche würd ich drum glich d repress neh, au wenn die schneller an ranze gohd, det verlürsch nüd (sägemer weniger) wenn sie schlissisch... wenn beides hesch denn isch s original zum aluege ^^

Beatnik
19.07.2004, 16:56
Original geschrieben von dVizard
zum scratche würd ich drum glich d repress neh, au wenn die schneller an ranze gohd, det verlürsch nüd (sägemer weniger) wenn sie schlissisch... wenn beides hesch denn isch s original zum aluege ^^

Scho klar, ich han 1 Original PE US prässig vo IT TAKES..... und 1x Re-Press.....

Leider isch dOriginal vo mim Schwager geerbt, und er hätt sie scho für DMCs i dä 80er Bruucht, d.h alti Kläbstreife vo Tapes druff etc., diä isch eh am Arsch:D

Und zum Juggle bruuchsch eh 2 Schiibänä;)