Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : samplitude 7.0

DaMasta
03.10.2005, 22:04
sooooooooo freunde!

hä mer jez di m-audio delta 1010lt instaliert. und wenn ich jez en audio datii reinlade will heissets dass di dati müess formatiert wärde um schi chenne ab z spile.

und wenn me das macht chund eifach erüsche anstatt z audio file.

cha epper hälfe?

merci

DaMasta
04.10.2005, 09:49
chat da niemert hälfe?

Jahkri
04.10.2005, 17:54
Patrock?

.........................dä Patrock isch ebä dä M-Audio-Experte.

S' Samplitude känn ich leider nööd. Chan där also nüüd wiiterhälfä.

Peace

Jahkri

Patrock
05.10.2005, 22:57
hehe, m-audio experte... wusst ich gar nicht.
ich kenne samplitude leider auch nicht.
geht denn die datei in einem anderen programm auf?

formatkonflikte können so ziemlich überall auftreten...
bei der sampling rate würde ich für normale beatbastler 44,1 khz empfehlen, auflösung dann am besten 16 bit, und auf pc am besten .wav dateien und auf mac lieber .aif dateien... so sollte es eigentlich keine konflikte mehr geben.

für krassere studios: eher 96 khz oder für klassik dann sogar 192 khz, 24 bit und zwingend aiff.
wenns nicht daran liegt, versuch mal adobe audition oder soundforge auf dem pc oder soundtrack pro auf dem mac.

thieu
05.10.2005, 23:14
Eigentli chasch im Samplitude Audio Files wie MP3 oder Wave schlicht und eifach dri ziäh. Und de tüäts der die üf!?

Aber was megli chännti sii isch das der PC nit mit mag, also ich hä so eppis ähnlichs deheime an Problem käh. Gang mal unner Optione, System/optionen und de schrüäbsch d Interen Genauigkeit uf 16Bit zrug.

Hät z mindest bi miner Chischta gholfe, will vorer isch öi nur rüäsche cho...

DaMasta
06.10.2005, 09:17
ne am pc chas nid ligge isch nagelneu. äbe äxtra eine verz sounde züegleit aber das mit de optione chenntis si.

mp3 und wav chani üftüe aber wma nid z.b. wenni tracks vo ra cd lade um nacher d samples drüs z schnide.

aber probieres mal mit de bit zrugschrübe.

thx

thieu
06.10.2005, 15:36
wma sellti eigentli öi gah isch aber en scheiss, wild sus nacher öi nur als wma chasch exportiere, finn ich persöhnli voll beschisse! Mit mp3s oder wave chasch derfir exportiere als was das wild.

Aber wend cleani Üfnahme wild gits ja eh nur ei Leesig und die heisst wave.

Und wend eppis va dere CD wild hole record das in irgend me annre Wave editor und schiäb ses nacher ine Samplitude!