Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : mundartisten.ch

Bschiisär
16.07.2004, 11:44
Wer kännt's?
Wer lost's?
Wer chamer säge, was si so mached?
Wer ghört däzue?

bin im INternet druff gschtossä..please hälfed mer mit chli Infos..(vilicht chli meh, als das wo scho ufdä Page schtaht..)

mässi..

scope
16.07.2004, 12:08
i kennes (aber nid guet)
i loses nie meh
si mache öbis ähnlechs wi hiphop

für definitiv trash... aber do scheide sech d'gschmäcker. aber i hase mou live gseh...

flasht mi überhoupt gar nid

sonix
17.07.2004, 10:27
japp, i finde die jungs bündig, aso en teil drvo, und naja dr sound isch nid schlächt, obwohls nid däm räp entspricht wo ig sounde, abr s'git gnue wo uf das stöh.. props a die jungs!

-> Mundartisten - Gift (aubum) chame sich lade odr bi mir nahfrage :)

Cerberus
18.07.2004, 20:26
Alors d Mundartischte si MUSIKER. I säge das bewusst so si si kei Rap/Hip-Hop Combo. Live si si ächt fresh, bedütend besser aus uf de Aube. Säge mers so si si gemütlichi sieche wenn aber nach Rap suechsch ischs die fauschi Adrässe. (Usserd Battles wosi verastautet hei, die si no witzig gsi)

konfus
18.07.2004, 21:06
Original geschrieben von Cerberus
Alors d Mundartischte si MUSIKER. I säge das bewusst so si si kei Rap/Hip-Hop Combo. Live si si ächt fresh, bedütend besser aus uf de Aube. Säge mers so si si gemütlichi sieche wenn aber nach Rap suechsch ischs die fauschi Adrässe. (Usserd Battles wosi verastautet hei, die si no witzig gsi)

würi au öppe so definiere. has au mal live gseh und findes eigendlich no coole sound wosi mached.

Hadrob
19.07.2004, 00:54
auso ich finde d'mondartiste huere easy sieche. ich kenne sie au aui persönlech ond händ au scho e track ufgno zäme.
was d'musik agoht, hmmmm..., isch gschmack- ond gwohnheitssach findi. aber zieht euch mau s'buurebuebevideo ine.

xXel
22.07.2004, 13:08
hase au sho live gseh.. mues säge ish nit so mis ding.. aber ish no easy... ha glaub irngend wo sogar es album.... wenns öpper wet (faus igs finge:D)

Hook
23.07.2004, 12:50
auso i kenne se.
Und i finds richtig sch...
si mache würklech nur so öppis ähnlechs
wie hip hop.
und simpatisch findi sä ou nid würkläch.
aber jede het ä andärä gschmack.

#ChRüSiMüSi#
15.08.2004, 09:43
salüü
[Mal widr es Thema uffrisch;)]
Aso ha gester per Zuefall gad ihre Clip uf Viva gseh.. ha de zwar scho per Download gseh, abr ja.. (De Track gfallt mer übrigens nöd so)
Ich finds eifach no fresh das sie ihre Sound sälber mached.. aso au instrumental tätig sind. Anderersiits ischs für Lüüt wo würkli Rap sueched nix.. sie mached ihres Ding und das chunt sichr nöd übel..git mängs schlächters [will ez da kei konkreti Adütige mache]..sie chänged guet Beatboxe hani no ghört.. abr kei Ahnig öb das stimmt, has no nie Live gseh..abr wird sich schono ergä.
Mal luege was da in Zuekunft no chunt.

rm
15.08.2004, 11:18
hans video uf viva gseh, verschtändlicher wies hanni de fernseh gad abgschalte. so paar vogelschüchene wo gern es bizzli rap mache wettet. und das krass unproffessionell und mit null skillz aber jedem sini meinig!

Escobar
15.08.2004, 13:48
die si einisch im kofmäu gsi, aber bise nid go gugge...d'kollegin het dört vo eim vo dene fritze es aubum bechoo, ha mou ineglost, aber es tönt richtig scheisse...die düe eifach aus zämemixe, und düe eifach es paar sache drüberrappe...aber hiphop...weiss jo ne