Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : UEFA CUP

4053ler
04.10.2005, 14:24
Gruppo A
AS Monaco FC (FRA)
SK Slavia Praha (CZE)
Hamburger SV (GER)
PFC CSKA Sofia (BUL)
Viking FK (NOR)

Gruppo B
FC Lokomotiv Moskva (RUS)
RCD Espanyol (ESP)
US Città di Palermo (ITA)
Brøndby IF (DEN)
Maccabi Petach-Tikva (ISR)

Gruppo C
Hertha BSC Berlin (GER)
RC Lens (FRA)
UC Sampdoria (ITA)
FC Steaua Bucuresti (ROU)
Halmstads BK (SWE)

Gruppo D
AZ Alkmaar (NED)
Middlesbrough FC (ENG)
FC Dnipro Dnipropetrovsk (UKR)
Grasshopper-Club (SUI)
PFC Litex Lovech (BUL)

Gruppo E
AS Roma (ITA)
FC Basel 1893 (SUI)
FK Crvena Zvezda (SCG)
RC Strasbourg (FRA)
Tromsø IL (NOR)

Gruppo F
PFC CSKA Moskva (RUS)
Olympique de Marseille (FRA)
SC Heerenveen (NED)
PFC Levski Sofia (BUL)
FC Dinamo Bucuresti (ROU)

Gruppo G
VfB Stuttgart (GER)
PAOK FC (GRE)
FC Shakhtar Donetsk (UKR)
Stade Rennais FC (FRA)
AFC Rapid Bucuresti (ROU)

Gruppo H
Besiktas JK (TUR)
Sevilla FC (ESP)
Bolton Wanderers FC FC (ENG)
FC Zenit St. Petersburg (RUS)
Vitória SC (POR)

Das wäre alli Gruppe. Ich hoff jo uff Uswärtsspiel in Rom und Tromsö. Insgesamt wirklig e geili Gruppe für e FCB.

Meinige?

Delije
04.10.2005, 14:28
So geil!!! Basel und Beograd ide gliche groppe, ond de no Rom dezue, de hammer... i hoffe nor das basel deheime gäge Rote Stern spelt...

Sakrileg
04.10.2005, 14:29
Original geschrieben von 4053ler
Gruppo E
AS Rom
FC Basel
Roter Stern Belgrad
Strasbourg
Tromsø
[/B]

ja da würde ich doch sehr gerne auf rom gehen! und nach starassbourg wär auch widermal was, is ja nicht weit!

aber diese gruppe ist auf jedenfall machbar

katensky
04.10.2005, 14:35
wie isch dä modus?

burkinafaso
04.10.2005, 14:37
EUROPAPAPOOKAL; OPAPOKAL...OPAPAPAPALAKAL

auf jetz Crvena zvezda...Auf jetz roma...

roma uswärts, strasbourg uswärts wärs geilschte....

sly saloon
04.10.2005, 14:41
das interessiert doch jetz niemer meh:(

Delije
04.10.2005, 14:46
Original geschrieben von burkinafaso

wenn basel crvena zvezda dehei het werds au es uswärtsspiel... wenn chomts eigentli us wenn spieltermine send???

4053ler
04.10.2005, 14:47

Also Rom wär Hammer uswärts, aber Strossburg bi ich scho zig moll gsi. Lieber Tromsö, bitz in nOrde dört kumm ich sunscht im mim Läbe eh nie meh ane.

4053ler
04.10.2005, 14:48
1. Spieltag 20. Okt. 2005 FC Basel - RS Strasbourg
2. Spieltag 03. Nov. 2005 Roter Stern Belgrad - FC Basel (Ohne Zuschauer*)
3. Spieltag 24. Nov. 2005 Spielfrei
4. Spieltag 01. Dez. 2005 FC Basel - Tromsö
5. Spieltag 14. Dez. 2005 AS Roma - FC Basel

Scheiss Geischterspiel, aber immerhin Roma uswärts.

Grüeni
04.10.2005, 14:49
Original geschrieben von sly saloon
das interessiert doch jetz niemer meh:(

Gibi diar recht, i find UEFA-Cup aifach nit intressant, kunnt miar vor wia mit Plauschmannschafta... Früahner isch das vilicht no was gsi, jetzt maini nümma!

sly saloon
04.10.2005, 14:50
Original geschrieben von Grüeni
Gibi diar recht, i find UEFA-Cup aifach nit intressant, kunnt miar vor wia mit Plauschmannschafta... Früahner isch das vilicht no was gsi, jetzt maini nümma!

ich mein jetz wo züri duss isch....vorher hets mi denk brennend intereessiert, homie, ich gang sogar ui-cup go luege:D

EphToDaRhyme
04.10.2005, 15:01
Also ich wür doch säge.. Sind ganz machbari Gruppe für d'Schwiizer Clubs.. Hoffed mer s'bescht :D

Grüeni
04.10.2005, 15:05
Original geschrieben von sly saloon
ich mein jetz wo züri duss isch....vorher hets mi denk brennend intereessiert, homie, ich gang sogar ui-cup go luege:D

Ah ok ok, falsch verstanda :p I find dr UEFA-Cup trotzdem an Schaiss :D

Delije
04.10.2005, 15:06
of gc wördi ned vell wette, zwar ned so attraktivi näme ide groppe, aber middlesborough, alkmaar ond dnipro send starchi mannschafte, spele ide jewilige ligene e gueti rolle...

Kälner
04.10.2005, 15:07

ich au:D

sly saloon
04.10.2005, 15:08

ich liebe cup: liga cup, fa cup, messestädte cup, cup der cupsieger, copa libertadores, cup isch eifach no was anders als meisterschaft, son richtige gradmesser...(hehehehehehee und wer isch cupholder?)

quinton
04.10.2005, 15:15
gueti sach die uslosig....wird spannend :D

EphToDaRhyme
04.10.2005, 15:16
Original geschrieben von Delije
of gc wördi ned vell wette, zwar ned so attraktivi näme ide groppe, aber middlesborough, alkmaar ond dnipro send starchi mannschafte, spele ide jewilige ligene e gueti rolle...

Ja im Prinzip wenn so willsch gits eh kei richtig eifachi Mannschaft meh.. Vor Middlesborough und Alkmaar hani sowieso rächt härte respäkt.. Und Dnipro känni zschlächt, aber ha au meh positivs als negativs über die ghört..

Basel häts eifacher.. Gäg die chliine Punktä und scho sinds wiiter.. Chömed ja die erschte 3 wiiter (zum Glück)

Delije
04.10.2005, 15:23
[i]

Basel häts eifacher.. Gäg die chliine Punktä und scho sinds wiiter.. Chömed ja die erschte 3 wiiter (zum Glück) [/B]

Weli chline? de einzig verein wo mer als chline cha bezeichne esch tromsö... strasbourg esch e französische mittelklasse verein woni ned onderschätze wörd, serig mannschafte wachse e cupwettbewerb öber sech use... beograd het zwar weder mol de beschti speler müesse abge(pantelic), aber det spelt doch di halbi serbischi u21 met 2,3 a-nationalspieler garniert... eifach werds au för basel ned... aber realistisch gseh wördi scho säge das si di 2. stärchschti mannschaft e dere groppe send...

burkinafaso
04.10.2005, 16:48
Weli chline? de einzig verein wo mer als chline cha bezeichne esch tromsö... strasbourg esch e französische mittelklasse verein woni ned onderschätze wörd, serig mannschafte wachse e cupwettbewerb öber sech use... beograd het zwar weder mol de beschti speler müesse abge(pantelic), aber det spelt doch di halbi serbischi u21 met 2,3 a-nationalspieler garniert... eifach werds au för basel ned... aber realistisch gseh wördi scho säge das si di 2. stärchschti mannschaft e dere groppe send...

deljie geile siech...

aber das Geisterspil regt mi uf...Scheiss Uefa...ich hätt Zrvena gärn im joggeli gseh..das hätt e Supportkampf geh....

und au ändlig widermol aständigi Pyro im Gästeblock...bringt jo kai schwanz me öpis mit...

Liicht wirds villicht gege tromsö und Strassbourg(im momänt 2.letzte) aber roma und Beograd wird HART...freu mi scho ufs olimpico

@sly: sin dini Fründe immerno in Kopenhagen? :p .

$Langstrass$
04.10.2005, 20:14
ufpasee vor rote stern belgrad hools und ultras;-)sind eini vo de schlimmste wos git:D

burkinafaso
04.10.2005, 20:20
wer lesen kann ist im Vorteil...

Nomol ganz langsam füre Langstrass:

Geisterspiel = ein Spiel ohne Zuschauer...

falls es so isch wie in mailand bsorge sich die wo connections hän e par Plätz bi dr Präss und sunst hets kaini fans im stadion...(und au wenn d Gästefans könnte go, wärs völlig witzlos und ich würd mi mit de Deljie solidarisiere und sicher nit go)

also muesch di nit um d basler sorge...:p

$Langstrass$
04.10.2005, 20:44
ja han nöd de ganz fred dure gluegt schist mi a, han nur min senf dazue wele geh und isch au nöd um basel gange ken eifach es parr wo bi rotestern dabi sind ,spilt den belgrad vor leeri tribüne?ich weis no wo YB-belgrad match kah hend im hardturm wil ja de wankdorf am baue gsi isch,hend belgrad hooligans zimli vol scheise baut,wend besprayd mit orthodox boyss,yb fans zemegschlage sogar die wo mit chinder det gsi sind,stuel abenad grise,usw usw au ihr basler sind dagege nüt glaub mers..und im mom sinder eher ruig,ab die saison sind zürcher fans wider chli me am abgah gege Yb im erste wankdorf match,de st.gale überfall,gege liega warshau usw ebe www.gepflegt-arrogant.net od au ohni gwalt.. choreos, pyros gönd in zh die saison scho easy ab, choreos vo fcz sind eh die beste vo de schwitz,vorallem de wos gege gcz bracht hend de weekend,,en doppel sitige choreo,bin eingltich nöd so schwitzer fuessbal fan ab find fcz het die geilste fans ,in basel isch doch dhelft ales so mode fans. bim fcz sind imerno die gliche sit eh und je ds isch loyalität au wens zimli vil scheis saisons kah hend.ab belgrad sind würkli herti sieche,si segd sogar die englishi hooligans sind schwuchtlene,und ds si zeiged wie richtig gaht.

bricht:

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/20032004front15ah.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/20032004front27zq.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/20032004front35em.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/20032004front52de.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/20032004front62hp.jpg

burkinafaso
04.10.2005, 20:59
lug ich ka und will dini meinig nit ändere, will du läbsch inZüri...

aber ich ka vo mir behaupte au mol objektiv z si...

die choreo am sunntig isch nit schlächt gsi..aber was hesch du druf erkennt? im erste teil hani genau bruun und schwarz erkennt...

die vo gc isch scho rächt beschisse gsi...

ich schrib denn spöter no öpis drzue...

$Langstrass$
04.10.2005, 21:30
de brun isch ade gc ihre choreo gsi!

FCZ :

VORDER SITE:

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/A209.jpg

RÜCKSITE.

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/P1010043.jpg

pyro:

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/P1010074.jpg

und de GCZ choreo

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/P1010045.jpg

Francophon
05.10.2005, 09:20
haha, aber GC hät trotzdem gwunne. :dinimuätt

Ziehmutter ZH
05.10.2005, 09:34
Original geschrieben von Francophon
haha, aber GC hät trotzdem gwunne. :dinimuätt

Yes, DANKE JOHNNY

EphToDaRhyme
05.10.2005, 17:02

Strassbourg hani ja zu de grössere zellt.. Ha ja gseit die erschtä 3 chömed wiiter.. AS Roma wird wohl zimli klar 1. und Strasbourg wird mit Basel um dä zweit kämpfe..

*chnächt*
05.10.2005, 17:05
Genau Gc hät gunne und das ischd Hauptsach chunt ja nöd uf Choreo drufah!
Und wänni Fcz Fan wer würdi mi schämme sonen Goali musch ja gad entlah also u huere peinlich gsi :D

Delije
05.10.2005, 17:10
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Strassbourg hani ja zu de grössere zellt.. Ha ja gseit die erschtä 3 chömed wiiter.. AS Roma wird wohl zimli klar 1. und Strasbourg wird mit Basel um dä zweit kämpfe..

wenn di do nor mol ned tüschisch.... rote stern döfsch ned onderschätze, jungi, technisch starchi mannschaft... strassburg esch e de meischterschaft zwoit letschte ond di hend zemli vell verletzti.... i dänke das basel meh müe met beograd ha werd als met strassburg... aber we scho gseit, franz. mittelklasse mannschafte wachse e cupwettbewerb emer öber sech us...

EphToDaRhyme
05.10.2005, 17:19
Ich känn die franz. Liga sehr guet! Wänn ei Mannschaft döte fascht abstiigt, heissts no lang nöd, dass sie scheisse sind.. Beschts Bispiel Marseille!
Strasbourg hät es rächt easy Team..
Belgrad känni halt zwenig.. Aber wenn Basel söttig Leischtige zeigt wie i de letschte paar Meischterschaftsspiel (z.B. gege Thun) dänn dürfts kei grossi Hürde sii!

Onkel_Agathe
05.10.2005, 17:20
strassbourg schätz ich öppä so we tromso i...

sind doch i dä franz. liga aä fahrstuelm,annschaft und stiged die saison sehr wohrschiendlich wieder ab so wes im moment spieled...

roma
basel
und die andere 3 mannschafte macheds under sich us...

Delije
05.10.2005, 17:33
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Ich känn die franz. Liga sehr guet! Wänn ei Mannschaft döte fascht abstiigt, heissts no lang nöd, dass sie scheisse sind.. Beschts Bispiel Marseille!
Strasbourg hät es rächt easy Team..
Belgrad känni halt zwenig.. Aber wenn Basel söttig Leischtige zeigt wie i de letschte paar Meischterschaftsspiel (z.B. gege Thun) dänn dürfts kei grossi Hürde sii!

be of jedefall iverstande das basel i dere gruppe di zwoitstärchschti mannschaft esch... fends nor chli vermässe zsäge das basel ond strassburg de 2. platz onder sech usmache... wenn alles normal lauft ond jedi mannschaft di gwohnti leischtig brengt werd rom 1., basel 2. ond strassburg ond beograd kämpfe om de dritti platz... aber zersch muessmer mol di gwohnti leischtig brenge... "chlineri" mannschafte send vorallem e internationale wettbewerb no meh motiviert als i de jewilige meischterschafte (siehe thun)... es werd sech zeige was passiert, froi mi of jedefall ofene spannendi groppephase em Uefa-Cup...

EphToDaRhyme
05.10.2005, 17:38
Mir wärdeds gseh.. Isch eifach mini persönlich ischetzig ;) Was nöd heisst, dass ich nöd mit Belgrad rächne!

burkinafaso
05.10.2005, 17:44
Ich würd au nit grad afoh mit "roma isch klar erste"

si sin GRUPPEFAVORIT...was no lang nüt heisst...

Europapokal isch europapokal...

mi tip:

1. Basel
2. Roma
3. FK Crvena Zvezda

Delije
05.10.2005, 17:46
Diskussione brenge sowieso nüt... basel ond zvezda müend eifach witer cho, de räscht esch mer glich:D

are-p
05.10.2005, 17:50
are-p = RP = Roter stern Pelgrad

:rolleyes:

Pablo Escobar
05.10.2005, 18:17
Ich würd au nit grad afoh mit "roma isch klar erste"

si sin GRUPPEFAVORIT...was no lang nüt heisst...

Europapokal isch europapokal...

mi tip:

1. Basel
2. Roma
3. FK Crvena Zvezda

he hombre lösch di pm ordner

isch voll

peaze

jerry cotton
07.10.2005, 14:25
http://www.nk-dinamo.hr/bbb.asp

und hüt zobä wirds au witzig in zagreb...

ibrahimovic wird wohl au guät usbuuuht...

Onkel_Agathe
07.10.2005, 14:44
Original geschrieben von jerry cotton
http://www.nk-dinamo.hr/bbb.asp

und hüt zobä wirds au witzig in zagreb...

ibrahimovic wird wohl au guät usbuuuht...

isch dä nöd verletzt???

burkinafaso
20.10.2005, 15:39
brrräh...

hüt zobe wird strassbourg gfiggt wie dr FCZ...

http://gallery.joggeli.ch/view_photo.php?set_albumName=album254&id=IMG_8445

http://gallery.joggeli.ch/view_photo.php?set_albumName=album254&id=IMG_8447

auf jetz Eduardo Stosstürmer adelino da silva...Auf jetz ZauberDelgado...

Auf jetz Crayton :eek:

Pablo Escobar
20.10.2005, 16:01
brrräh...

Auf jetz Crayton :eek:

spielt crayton?

aight

auf jetzt!!!!!!!!

burkinafaso
20.10.2005, 16:58
ehner nitdr Crayton isch e guete Goalie, dr Chrigu stoht nit so uf gueti goalies...

...kum chez nous go luege si tu veux!!!

ab de halb achte...

und wenn euch d schnuuris vo sf2 ufd eier gön, Eurosport zeigt das Züüg au...
aogar gc zeige si...muahahah

Francophon
20.10.2005, 17:17
Eurosport isch ja hammer :eek:
Die zeiged ja würklich d'spiel. Findi glatti sach, nur schad dass s'verfickte SF nöd sälber defür sorgt so sache uszstrahle

quinton
21.10.2005, 09:08
Peinliche Uftritt gsi vom "grosse" FC Basel geschter, schad hei sie nid no höcher verlorä.

komplimänt a GC, schad hei sie kes goal meh gmacht....

Dontom
21.10.2005, 09:53
brrräh...

hüt zobe wird strassbourg gfiggt wie dr FCZ...
Haha :D

Jaja de Degen isch ja au de gschidst gsi...es wunder dass de nöd vom Platz gstellt worde isch, de isch ja teilwis ane wie e Kampfsau :D

Übrigens het GC ja es Goal gschosse, aber de Linierichter het chli gschiled...Uf de Wiederholig gsesch dases kei Offside gsi isch :o

Daweed
21.10.2005, 10:01
Original geschrieben von Dontom
Haha :D

Jaja de Degen isch ja au de gschidst gsi...es wunder dass de nöd vom Platz gstellt worde isch, de isch ja teilwis ane wie e Kampfsau :D

Übrigens het GC ja es Goal gschosse, aber de Linierichter het chli gschiled...Uf de Wiederholig gsesch dases kei Offside gsi isch :o

whatever..ich freu mich ufs bier vom Z :cheers: digga :D

und baaasel..haha..überheblichi sieche..hetted söle 6:0 verlüüre, schad das strassbourg sone grotteschlächti chanceuswertig gha hät..

EphToDaRhyme
21.10.2005, 10:58
Scheiss Fuessbalabig gsii geschter.. Meh gits da gar nöd zsäge..

zMz
21.10.2005, 14:35
Original geschrieben von Daweed
whatever..ich freu mich ufs bier vom Z :cheers: digga :D

und baaasel..haha..überheblichi sieche..hetted söle 6:0 verlüüre, schad das strassbourg sone grotteschlächti chanceuswertig gha hät..

fick dich!

egal, geile abig xi, guäti schtimmig...nur d'ladig tränägas wär nöd nötig xi.

öpper pics vo geschtr?

m.i.s_newera
21.10.2005, 14:40
ich hasse fussball die liegen ja die hälfte vom match aufm boden

*chnächt*
21.10.2005, 23:59
Ja bis doch ruhig au wäns de halb match ufem bode lieged intressiert mi dini meinig nöd wie scheisse das du fussball finsch und falls nonig gmerkt häsch das ischs fussballforum!!!

burkinafaso
23.10.2005, 21:09
Original geschrieben von zMz
fick dich!

öpper pics vo geschtr?

het middlesbrääägh dr max gmacht oder wieso tränegas?

Daweed
24.10.2005, 13:22
Original geschrieben von zMz
fick dich!

öpper pics vo geschtr?

merci fürs bier no..damn..ich het für de Winti-Match grad nomal sölle wette...

mc rassko
02.11.2005, 18:28
ich hoff so das basel morn frist, zvezda hat es riise hoch. hoffentlich machets wieder 2 0 wie gege partizan. DELIJE!!!!

mc rassko
04.11.2005, 20:42
verfluechts und verfickts basel!!!!!!!!!!!!!Ma'faggaz!!!!!!

gunpoudamasta
05.11.2005, 13:11
true, so true...

louis_lizzard
05.11.2005, 14:52
basel..uiui
gc...naja
stuttgart..haha
hamburg..bravo

hatte einige interessante Partien...könnte noch spannend werden, für GC wird's eng...

burkinafaso
05.11.2005, 15:42
crvena zvezda isch gfiggt....crvena zvezda isch gfiggt...

geisterspil ganz klar e nochteil für crvena..

zigic e abartige stürmer, söt vilicht no gol scbiesse den isch guet...

hurensohn tägg ufe Delgado Fenomeno tägg absatz ufe rossi und dägg wigsten iine...e sau topf...:eek: :p